Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volby očima řidičů: Co nám slibují jednotlivé politické strany?

Víc dálnic, rychlost až 150 km/h, ale také podpora cyklostezek a elektromobilů. Politické strany lákají motoristy před parlamentními volbami, které se konají ve dnech 8. a 9. října.
Zpět na článek
11. 9. 2021 09:49
11. 9. 2021 12:23
11. 9. 2021 12:33
11. 9. 2021 13:22
11. 9. 2021 13:32
11. 9. 2021 13:39
11. 9. 2021 13:46
11. 9. 2021 13:48
11. 9. 2021 14:46
11. 9. 2021 15:01
11. 9. 2021 15:06
11. 9. 2021 15:18
11. 9. 2021 15:26
11. 9. 2021 15:21
11. 9. 2021 15:27
11. 9. 2021 15:31
11. 9. 2021 15:30
11. 9. 2021 15:36
11. 9. 2021 15:43
11. 9. 2021 16:12
11. 9. 2021 16:17
11. 9. 2021 16:14
11. 9. 2021 16:21
11. 9. 2021 16:36
11. 9. 2021 17:12
11. 9. 2021 17:18
11. 9. 2021 17:23
11. 9. 2021 17:31
11. 9. 2021 17:45
11. 9. 2021 18:01
11. 9. 2021 18:11
11. 9. 2021 17:53
11. 9. 2021 18:01
11. 9. 2021 19:37
11. 9. 2021 19:46
11. 9. 2021 19:57
11. 9. 2021 20:07
11. 9. 2021 20:15
11. 9. 2021 20:24
11. 9. 2021 20:43
11. 9. 2021 20:50
11. 9. 2021 20:56
11. 9. 2021 20:44
11. 9. 2021 20:53
12. 9. 2021 08:11
12. 9. 2021 08:14
12. 9. 2021 08:31
12. 9. 2021 08:40
12. 9. 2021 08:52
12. 9. 2021 09:00
12. 9. 2021 09:09
12. 9. 2021 09:09
12. 9. 2021 08:51
12. 9. 2021 08:37
12. 9. 2021 08:54
12. 9. 2021 09:05
12. 9. 2021 09:08
12. 9. 2021 09:22
11. 9. 2021 18:09
11. 9. 2021 18:16
11. 9. 2021 18:23
11. 9. 2021 18:41
11. 9. 2021 18:59
11. 9. 2021 19:04
11. 9. 2021 19:10
11. 9. 2021 19:13
11. 9. 2021 19:45
11. 9. 2021 19:54
11. 9. 2021 19:59
11. 9. 2021 20:08
11. 9. 2021 20:17
11. 9. 2021 20:25
11. 9. 2021 20:41
11. 9. 2021 20:49
11. 9. 2021 18:24
11. 9. 2021 18:45
11. 9. 2021 19:39
11. 9. 2021 15:45
11. 9. 2021 16:08
11. 9. 2021 16:05
11. 9. 2021 16:23
12. 9. 2021 09:08
12. 9. 2021 09:16
12. 9. 2021 09:24
12. 9. 2021 09:26
12. 9. 2021 09:30
12. 9. 2021 09:35
12. 9. 2021 09:38
12. 9. 2021 09:41
12. 9. 2021 09:42
12. 9. 2021 09:49
12. 9. 2021 09:51
12. 9. 2021 09:54
12. 9. 2021 10:00
12. 9. 2021 10:07
12. 9. 2021 10:14
12. 9. 2021 10:00
12. 9. 2021 10:05
12. 9. 2021 10:11
12. 9. 2021 10:13
12. 9. 2021 10:14
12. 9. 2021 10:15
12. 9. 2021 10:18
12. 9. 2021 10:22
12. 9. 2021 10:24
12. 9. 2021 10:28
12. 9. 2021 10:34
12. 9. 2021 10:35
12. 9. 2021 10:37
12. 9. 2021 10:40
12. 9. 2021 10:46
12. 9. 2021 10:49
12. 9. 2021 10:59
12. 9. 2021 10:35
12. 9. 2021 10:40
12. 9. 2021 10:43
12. 9. 2021 10:47
12. 9. 2021 10:55
12. 9. 2021 10:30
12. 9. 2021 10:38
12. 9. 2021 10:55
12. 9. 2021 10:57
12. 9. 2021 11:02
12. 9. 2021 11:03
12. 9. 2021 11:05
12. 9. 2021 11:10
12. 9. 2021 11:34
12. 9. 2021 11:08
12. 9. 2021 11:14
12. 9. 2021 11:19
12. 9. 2021 11:10
12. 9. 2021 11:14
12. 9. 2021 11:22
12. 9. 2021 11:42
12. 9. 2021 12:27
12. 9. 2021 10:23
12. 9. 2021 10:25
12. 9. 2021 10:58
12. 9. 2021 11:02
12. 9. 2021 09:31
12. 9. 2021 09:36
12. 9. 2021 12:00
Avatar - 3_diamanty
11. 9. 2021 08:23
V tabulke kandidatov
Nikde nevidim V1 .... pritom maju paradny program 8-s :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 08:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
11. 9. 2021 09:40
Re: V tabulke kandidatov
U nás máme u vlády stranu, která postavila asi 400 km dálnic za 5 let... víš že máme uplně novou dálnici D1 ? Říkali to v TV... a za celých 200km (jo těch 400 je míněno tam i zpět, tak se u nás dělá PR) můžeš jet 130 dokonce na skoro polovině z toho... tedy, v novinách psali, že oprava, pardon výstavba nové dálnice, s koncem prázdnim skončila a dálnice je volná, ale já včera v noci tedy jel polovinu jen 80tkou... musel sem :D
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 09:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
11. 9. 2021 09:49
vystavba dialnic
Podla mna je uz na vystavbu dialnic trosku neskoro, hlavne ked je tam obmedzena rychlost. Staci rozsirit existujuce cesty a aspon mimo obce neobmedzovat umelo rychlost.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 09:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
11. 9. 2021 10:36
Re: vystavba dialnic
Okruh je dialnica? Aka tam bude maximalna povolena rychlost? Nepisem o tom, ze sa nemaju stavat cesty, ale je zbytocne stavat drahe a spoplatnene cesty, aby tam v rannych kolonach stali auta a jazdili tam kamiony 90kou. Kazda vlada by chcela stavat len dialnice a pritom chybaju bezne, dajme tomu 4 prudove cesty bez obmedzenia rychlosti, ale s velkymi odstupmi medzi autami a relativne vysokou bezpecnostou.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 10:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
11. 9. 2021 11:27
Re: vystavba dialnic
su, ale nemusia mat parametre dialnice, nemusia oddelovat cesty stredovymi zvodidlami pri sucasnych technologiach a pod.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 12:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
11. 9. 2021 14:30
Re: vystavba dialnic
no a keby tam neboli zvodidla, nemusia nic menit, zatarasit cestu a mohli sa venovat dolezitejsim veciam
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 14:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - xxc
11. 9. 2021 19:18
Re: Re: vystavba dialnic
Koľko je bežných ciest, ktoré nemajú zvodidlá v strede a ľudia jazdia. Aj keď až také bezpečné to samozrejme nie je.
11. 9. 2021 10:16
predvolebni sliby v praze
bylo by dobre se jimi inspirovat, koalice starostu a piratu slibovala obchvat. Realne pro velkej neudelala ani krucek a zmenou projektu mestskyho docilila akorát jeho dalsiho odkladu. A jaki jediny likviduje prujezdnost mestem. A kdyz by nahodou straseni auty nefungovalo, kdyz je diky covidu v centru aut min, tak pro jistotu prehazi preference semaforu v Jecny aby staly kolony celej den na Nuselaku... Problem je, ze predchazejici radnice za Ano lepsi nebyla a ta predesla pro jistotu zastavila pripravu navaznych staveb mestskyho okruhu. Vystavba je obecne prusvih ale komunikacni sit a jeji dostavba u nas se slusne popsat neda
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 10:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 9. 2021 10:48
Re: predvolebni sliby v praze
nemas pravdu, prazsky okruh je soucasti narodni a nadnarodni komunikacni site a je cely v dikci RSD vcetne financovani. Za Prahou jdou sliby se zelenymi pasy. V ty potycce kterou zminujes jde o vnitrni okruh, ktery mel a mohl byt podle dohody z minulosti financovan napul mestem a napul statem, stejne jako radialy. A tom je debata
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 10:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 12:06
Re: predvolebni sliby v praze
Jistě, sebestředný egoista co má vždycky pravdu. Aspon to přiznáš :-) :-)

Za totáče se takový říkalo "Všechno, ví, všechno zná, všude byl a v Moskvě 2x"

Tak to zmodernizujeme - "Všechno, ví, všechno zná, všude byl a v Bruselu byl 2x
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 12:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 14:23
Re: predvolebni sliby v praze
Ing. Radek Novotný, znáš?
https://pravdaovode.cz
Popisuje zlodějny ve vodrárenství od roku 2002, to tam ještě žádný Bekbulat neseděl.

Kradou všichni, všechno je zrorumpované od police, přes soudy, státní zastupitelstva a politiky.

Taky si tam přečti, proč je tu scho a nezadržuje se voda.....
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 14:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 14:39
Re: predvolebni sliby v praze
Takže zas neumíš odpovědět, proč se nečerpaj dotace na zadržování vody, kam odtekly zisky a kolik si nahrabali politici
https://pravdaovode.cz/…sky-z-vody-2017/
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 14:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 14:51
Re: predvolebni sliby v praze
Žádný další dálnice nepotřebujeme, neotravuj s tím.

Potřebujeme konečně opravit D1, opravit povrch všech okresek, opravit silnice a ulice ve městech. Opravit mosty.
To je zásadní priorita co by se mělo udělat.

Mosty 30 let nikdo neopravoval, proto tak vypadaj. Začlo se částečně někdy před 5 lety. Jinak to jelo tak, jak to postavili komunisti.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 15:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 15:15
Re: predvolebni sliby v praze
ŽÁDNÝ DÁLNICE NEBUDOU POTREBA. DIKY PROGRAMU ZELENYCH BRUSELSKYCH BOLSEVIKU NA NICH EBUDE MIT CO JEZDIT.

KAMION KTERÝ BUDE MÍT DOJEZD 1000 KM A 35 TUN VÁŽICI BATERKY NEEXISTUJE A DALSICH 6000 LET EXISTOVAT NEBUDE BOLSEVIKU!!!!!!

A NA VYROBU VODÍKU V ROZSAHU POTREBNEM PRO KAMIONOVU, ZELEZNICI A LOIDNI DOPRAVDU BY EU POTŘEBOVALO 600 REAKTORŮ TYPU VVER 1200, PO VYPNUTI UHELEK A PLYNOVEK
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 15:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 16:22
Re: predvolebni sliby v praze
Bolševici z SEZBR chtěk automobilový průmysl zcela zlikvidovat, tak k čemu dálnice . A pokud přežije, bude vyrábět 30% toho co dnes.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 16:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 16:42
Re: predvolebni sliby v praze
Páteřční sít dálnic tu je:
Něměcko - D8, D5
Slovensko - D2 a D49
Rakousko - D1 a D52 a D3
Polsko - D1 a D11 a D48
Avatar - Ozzman
12. 9. 2021 10:52
Re: predvolebni sliby v praze
V Bruselu mají skvělé obchvaty svedené pod zem, pár minut v koloně na povrchu, pak zajedeš do tunelu a vyjedeš na dálnici za městem... perfektní :yes:
11. 9. 2021 13:10
Re: predvolebni sliby v praze
Napsal jsi:
"ANO babiš dál (současné pražské radnici) ODMÍTÁ financovat vnější okruh"
a to není pravda
Babiš odmítá financovat městský okruh, což není vnější. Vnější je nazvaný (pražský a platit ho bude určitě stát prostřednictvím ŘSD. Krom zelených pásů (což je vůbec otázka jak dopadne).

Vnější (Pražský) okruh je v rámci ŘSD a vnitřní (městský) v rámci města a na ten chce město přidat.

čtvrť v Letňanech je stejně jako jakákoliv centralizovaná hromada úředníků pitomost už jen kvůli tomu, že to zásadně odporuje decentralizaci měst, která jde dnes téměř všeude prosazována. Jde ve zkratce o to, že ve své čtvrti si máš mít možnost nakoupit, pozařizovat co potřebuješ a třeba pracovat. A ne jezdit spolu s dalšíma 50 tis. lidma na Kolbenku nebo za úřadama do Letňan.

Každopádně čekám uznání tvé chyby..
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 13:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 9. 2021 14:18
Re: predvolebni sliby v praze
babis vystavbu sokp nijak neblokuje, blokuji ji obcansky spolky. Precti si namitky proti sokp511, sever je diky boji suchdola (hejl za STAN) ve fazi malinko nad nulou (schvaleny zasady uzemniho rozvoje). Babis na tomhle nic nemeni a ani nema moc jak. Finance na SOKP jsou. Navic zadna cast nema ani pravomocny UR. Neprekrucuj co jsi napsal, spletl sis okruhy.

edit:
co jediny mohlo aspon zkusit vladnouci ano je zmenit pravni ramec povolovani staveb. Ale stejne SOKP dycky konci u soudu, je otazka jestli by to realne bylo k necemu
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 16:27
Re: predvolebni sliby v praze
současná pražská radnice v čele s neobolševikem Hřibem je spolek totálních i**otů a nevzdělaných kašparů, co řeší jak přejmenovat náměstí a způsobili dopravní kolaps v Praze, neustále akorát malují cyklostezky po kterých nikdo nejezdí, opravují 37x po sobě stejnou ulici, protože nekvalita práce, nesmyslně naplánované opravy, které tady trvají 70x tolik co v japonsku, ubírají parkovací místa, vytváří nebezpečné křižovatky , zužují ulice a nasíraj miliony lidí.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 16:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 16:45
Re: predvolebni sliby v praze
Záleží jací ty lidé sou. Já měl na většinu šéfů štěstí že to byli moudří a pohodový lidé, asi krom 2 vyjimek což byli narušení, závistiví, eogističtí pomlouvavý kašpaři (píšu v mužském rodě, pro zjednodušení)
Avatar - WesternDigital
11. 9. 2021 16:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pradeda777
11. 9. 2021 10:18
Když budeme volit současné borce ve vládě....
.....tak současné i minulé problémy v dopravě budou zajisté pokračovat...
https://www.seznamzpravy.cz/…opravovat-174244?…
https://www.idnes.cz/…3949_domaci_stad
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 10:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 9. 2021 10:44
Vybírat podle programů....
.....nemá, zejména z pohledu na dopravy a motorismu - automobilismu, prakticky vůbec žádnou cenu.

Z naší novodobé, víc jak třicetileté, historie víme, že sliby z předvoleních programů nejsou dodržovány a mnohdy nejsou ani konzistentním postojem té které strany. Sliby se neplní vůbec a proto každý může nalhat co chce. I vítěz po volbách najde příčiny, proč nelze konkrétní sliby splnit. Třeba z důvodu nekompatibility v konkrétní oblasti s koaličním partnerem nebo z důvodů změn vstupních parametrů a pod. A to i v daleko důležitějších a zásadnějších oblastech, než jen v nějaké, pro ně druhořadé, dopravě. Dopředu ví, že zde sliby plnit nebudou. Potřebují jen v tuto chvíli nabrat co nejvíc těl, slíbí cokoliv.

Nerad o politice diskutuji na anonymních fórech a nedělám to. Navíc tématicky zaměřených jiným směrem. Tak jsem dnes udělal výjimku, omlouvám se vám a i trochu sobě.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 10:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 9. 2021 11:12
Re: Vybírat podle programů....
Můj příspěvek je však o zbytečnosti programů jako kritéria pro voliče, ne o kilometrech dálnic nebo o nesplněných slibech.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 11:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pradeda777
11. 9. 2021 14:17
Re: Vybírat podle programů....
Není třeba se omlouvat, protože ten článek o politice a o volbách je. Takže Tvůj příspěvek je ok. :yes:
Avatar - donPedro
11. 9. 2021 12:23
A čím?
Tož v diskusi se řešilo převážně po čem budeme jezdit. Neméně zajímavá jest ale i otázka čím, že. Jest nám tlačena elektromobilita vrchem spodem - kupříkladu dnes v naší metropoli Slezska před jedním nejmenovaným "chrámem konzumu" probíhala reklamní akce Citroenu. Prim, jak jinak, hrály elektrovozy. Za tím účelem si tam vystavovatel nainstaloval několikero dočasných dobíjecích stojánků. Udělejme si tedy tady takový malý anketní quiz - jak byly tyto stojánky dobíjeny: A) napíchli se na rozvod onoho marketu B) ze solárních panelů C) dieselagregátem ?
Rozbalit vlákno
197
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 12:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - donPedro
11. 9. 2021 13:22
Re: A čím?
Tak od (skoro) VŽDY zde neomylného očekávati jednoduchou odpověď jest pravda naivně bláhové. Avšak predikovati co mne mne maximálně dráždí (+ to druhý)? Tož to už je krapet "cufíl" nemyslej si? A byť tato věta končí otazníkem, nechť se nenamáhaj s odpovědí, otázka to byla toliko řečnická. A na jejich anketu (možná) odpovím pouze recipročně ;-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 13:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - donPedro
11. 9. 2021 13:39
Re: A čím?
Přesně! Aneb jedinec který napíše, cituji "maximálně tě dráždí na jakou telku budou koukat jednou tvoje vnoučata a pravnoučata (a sere tě že ne na stejnou jako ty :-! " si ode mne odpověď nezaslouží ;-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 13:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 14:42
Re: A čím?
Zato ty máš odpověd na vše, sebestředný egoisto , kašpare, zaseklej kolovrátku a opakovacči zelené bruselké neobolšvické stalinistické propagandy :-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 14:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 15:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 15:03
Re: A čím?
Agrofert tím opravdu myšlen nebyl, zato všechny německé, francouzské, americké, britské a rakouské firmy :-) :-) :-)
Vlastnící tady 70% průmyslu i služeb :-) :-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 15:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 15:13
Re: A čím?
výrok soudce je HOAX.


TAK TOTO JE NAPROSTY VRCHOL DRZOSTI, IGNORACE A IDIO*STVI.

TO BY MĚLI TESAT DO KAMENE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 15:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 15:21
Re: A čím?
Jde o to za jakých podmínek přišli, do čeho bylo investováno, jaké podmínky mají zaměstannci těch firem , jaké úlevy ty firmy dostaly a kolik bilionů bylo vyvedeno z ČR.

Jsme laciná montovna Německa, novodobý německý koncentrák akorát bez drátů a komor
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 15:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 15:27
Re: A čím?
Tvoje neobolševický odkazy zásadně nečtu.

Tvůj hlavní problém je, že si fanatický zelený bolševický egoista.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 15:18
Re: A čím?
Všechno šlo a jde vždycky jinak. :-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 15:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 15:26
Re: A čím?
Plány bolševiků zhatí, mleté maso z Hatí.
https://cnn.iprima.cz/…etym-masem-25949
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 15:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 15:28
Re: A čím?
Myslím že těchto akcí budou brzy po evropě statisíce případů a k tomu ještě pár tisíc ohnostrojů.

Těš se neobolšvická lůzo. Neboj, dočkáš se. A i těch milionů lidí v ulicích.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 15:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 15:34
Re: A čím?
Pomatenec Volný, který se dostal nahoru díky Okamurovi a pak utekl a zviditelnil se díky covidu mě nezajímá....
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 15:24
Re: A čím?
Hele kolik myslíš že je Putin schopný poslat na SEZBR tanků? 30 000? 50 0000? 150 000? a kolik letadel a vrtulníků? 500? 1500? 5000? A kolik raketek, 10 000 nebo 300 000? :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)


A kolik dohromady s čínou? 2 miliony?
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 15:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 15:33
Re: A čím?
Nevadí že jsme byli montovna, ale že jsme byli montovna polotovarů, které sme dodali němcům, ty udělali finiš a prodali . A vydělali balík, nám nedali nic, jen tu využili šikovných lidí, kterým dali žebrácké platy :-)

Investice do modernizace, vzdělávání, stipnedia pro šikovné - NULA. NIC. Vyždímat otroky a vyvést zisk ven, domů.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 15:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 15:39
Re: A čím?
Korea co tu investovala tak pak utekla vid, jako slavné Daewoo :-) :-) :-)

Možná že je tu í víc ruských firem jak korejských :-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 15:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 15:55
Re: A čím?
VW převazlo AZNP , kde byly 2 fabriky šikovných lidí, nová rodina vozů řady Favorit, vyvinutá komunisty, s novou výrobní linkou, kterou vyráběli dalších 10 let(felda není nic jiného než překarosovaný fakan). V prototypech měli komunisti i sedan, pikap a forman, tedy kombi.....

Takže asi tak.

Kdyby to pro helmuty, vyčůrané jak díra do sněhu nebylo výhodné, nikdy by do toho ti zoufalci nešli. Tak tu přestan pindat nesmysly.

https://www.youtube.com/watch?…

https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 16:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 16:14
Re: A čím?
takže ty už popíráš i fakta, no to je hodně smutný fanatický zelený neomarxisto :-) :-) :-)

Ty fabriky v Boleslavi a Ve Vrchlabí stáli, šikovných lidí sme měli vždy tuny, viz kolik tu bývalo kutilů a ta nová linka byla postavena a máš jí na gtom dobovém videu, ulhaný demagogu a manipulátore
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 16:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 16:12
Re: A čím?
A to bylo pouhé AZNP, v BAZ Bratislava byl do sériové výroby připraven nákladní vůz Děvín, jako náhrada za V3S, v Avii Praha bylo pro rok 91 počítáno s novou řadou AN se sklopnou budkou a tgurbomotory, v LET ***vice byla počítáno kolem roku 93-94 se sériovou výrobou většího L-610 atd atd
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 16:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 16:17
Re: A čím?
Ukazuju ti ty zoufalče, že ty podniky měly připravené nové výrobní programy, že je někdo vytuneloval nebo koupil a zavřel aby neměl konkurenci pro svoje výrobky je věcí zkromupovaných politiků a pitomců 90. let, typu megazloděj Klaus a Dlouhý co pohřbili český průmysl.

S mírnou invoací šlo tyhle nově vyvinuté výrobky vyrábět dalších 10-15 let, ale nebyla vůle.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 16:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 16:34
Re: A čím?
Vina leží na politích 90 a 00 let! Chceš jména? Klaus, Dlouhý, Dienstbier, Ruml, Kuhnl, Grégr, Urban, Rusnok, Hradílek, Sokol, Vodička, Svoboda, Grulich a Gross
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 16:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 17:00
Re: A čím?
Víš o té historii vůbec něco?
https://www.youtube.com/watch?…

Vidíš tam ty nové mašiny s obrazovkami?

traktory a nákladáky na zkapalněný zemní plyn v roce 1989
https://www.youtube.com/watch?…

Fakt sme tu měli hloupé lidi co nic neuměli vid


Nové busy Karosa-Ikarus
https://www.youtube.com/watch?…

Jak bylo záměrně zlikvidováno ČKD
https://www.youtube.com/watch?…

Výroba Pepsi v ČR
https://www.youtube.com/watch?…

Mezinárodní cena pro LIAZ z Frankfurtu
https://www.youtube.com/watch?…

a můžu tady pokračovat třeba 5 hodin

Nevíš o tom vůbec nic
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 17:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 17:16
Re: A čím?
Robot Wagner Indumat v ZTS Martin, to byly ty zastaralé fabriky bez vybavení vid
https://www.youtube.com/watch?…

Taky kašlali na ekolgii a výrobní náměstek tam mluví o vyvinutých miničističkách

Taky nedělali rekvalifikace vid a přitom tam mluví o přesunu dělníků ze zbrojní výroby na civilní a jejich rekvalifikaci.

Vůbec nic nevíš, nemáš o tom páru, nevíš o průmyslu a historii nic, seš jen hloupý troll papouškujíc co říkaj nějaký rádobyexperti
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 17:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 17:20
Re: A čím?
Taky kooperace s Hannomag a Lombardini, nově vyvinuté buldozery, letní traktory Lakatoš, co tu jezdili jště kolem roku 2005 atd atd

Nic sme neuměli a byli tu pitomci.

žeru tvoje moudra, to je jeden plk za druhýmn
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 17:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 17:27
Re: A čím?
Ne já věřím doboým videím z Youtube, tak je vše názorně vidět a slyšet.td

Nic sme neuměli a byli tu pitomci. Ty slovenské bobcaty vidíš? Ty buldozery, traktory ? rozsáhlé Inovace výrobních programů, že to přišlo pozdě, souhlas, ale byly tady.

Je moc dobře že existují tyhle videa a každý se může přesvědčit co sme uměli. Neskonalé díky lidem, kteří to na ten Youtube dávaj, aby lháři jako ty nemohli manipulovat s lidma.


https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 17:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 17:37
Re: A čím?
Tohle jsme uměli vyrobit a vyvinout, manipulátore. Turbolet L-610, letadlo pro 40 osob s nově vyvinutými vlastními motory Motorlet/Walter M-602 a vlastními vrtulemi Avia. Schopné provozu v teplotách -50 až +50.

A proto se z nás stala montovna, že tu byli hloupí lidé.

Rozbiju ti tady tvoje lži na atomy.

Máš obrovskou smůlu, že můj táta dělal v leteckém a automobilovém průmyslu a to právě v Avii a Walteru Jinonice a to dokonce i ve vývoji. A osobně znal ty konstruktéry. Byli to velmi šikovní lidé, co za obtížných poodmínek dokázali zázraky. Říct o těhle lidech že to byli nezvdělaní hlupáci co by zvládli jen montovat ráčnou v německý montovně, kdybys jim to řekl tehdá do očí, dostal si klikovkou mezi oči.
Je mi z tebe zle, si lidský odpad!

https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 17:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 17:47
Re: A čím?
AVIA AN se sklopnou budkou, rok 1989, čas videa 0:58
https://www.youtube.com/watch?…

Tohle se mohlo vyrábět klidně do roku 2000, s menšími inovacemi.

O 50% nižší splodiny motoru oproti stavcí Avii A30 (Savigem SG2) a nižší spotřeba. Ale komunistům nešlo vůbec o emise, ulhaný mnipulátore a demagogu. Další video, co tě usvědčuje z notorického lhaní. Si nevzdělaný ulhaný manipulátor, který vůbec nemá sebemenší páru o tom, co se tu vyrábělo, plánovalo vyrábět atd. A v jednom kuse lže a to záměrně s cílem manipulovat s lidmi, keří stejně jako ty nemaj tyhle informace a skočí ti na to. SI LHAR!!!!
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 18:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 18:08
Re: A čím?
Avie se na západ nikdy neexportovaly, to by mohl tvůj mozek zvládnout, kdybys o tom něco veděl. Resp. vyráběly se s logem Renault, bílými kabinami a červeným podvozkem, pro Renault V.I., jenže ti to exportovali do Afriky, Alžír, Maroko atd a tam žádný emise neplatily, šašku.
https://1gr.cz/…8_Sorel_Avia.jpg

Takže komunistům nešlo o emise a nový motor je měl o 50% menší.

Jasně. To už je vrchol d*bility, to sorry.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 18:17
Re: A čím?
A proč by to plnilo Evropské normy když se to neplánovalo vyvážet do západní Evropy? :-) :-) :-)
A pokud stávající řada A30(licenční Saviem SG2) se zastaralými motory splnil tehdejší státní dobové normy, tak i kdyby byly zavedeny přísnější, tak ne určitě o 50% takže nebyl důvod dělat motory co maj o 50% méně emisí. Stačilo třeba o 15%
Čili to udělali cíleně, že ty emise chtěli snížit, tudíž jim šlo o EKOLOGII.

Nemáš šanci to okecat.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 17:50
Re: A čím?
Ne nemuseli to být montovny. Stačilo dát podmínky, že firmy po odkoupení zahraničním vlastníkem pojedou tyto nově vyvinuté výrobní programy, jinak vám to neprodáme a nepustíme vás na náš trh, dovozní clo 20% pro všechny, co si tu nekuopí fabriku a nebudou v ní nic vyrábět.

Nebo si půjčit peníze a rozjet tyhle programy vlastními silami a prodat podniky s modernějším výrobním programem. Nebyla politická vůle, vše rozkrást a rychle prodat často jen za cenu pozemků....
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 17:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 18:00
Re: A čím?
Minibus Neretva, kooperace s jugoslávským TAZ

https://www.youtube.com/watch?…

https://www.avia-club.com/…em-taz-neretva-3

taky hrozně zastaralá věc vid, stačilo do toho hodit motor z AN a předělat interiér a mohlo se to opět vyrábět dalších 15 let, pro chudší rozvojové státy klidně i déle a v původní podobě.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 18:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 19:14
Re: A čím?
Jistě že to o tom je, měli sme schopné a šikovné lidi, kteří byli schopní vyvinout a vyrobit moderní výrobky, o které měl zájem i západ a které řada západních zemí vůbec neuměla vyrobit.

Ukaž mi rakouský nebo norský evivalent Turboletu, čekám :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 19:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 19:41
Re: A čím?
čekám čím umeješ Pohlreicha, šup do toho. Pojd, neboj se ! Čekáme!!!!!
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 19:44
Re: A čím?
JISTE ZE JE TO O TURBOLETU.

NA TO VYROBIT TRUBOLET POTREbUJEŠ SIKOVNY LIDI, NA čokoládu Milka, džusy Rauch, Redbull , hnusnej Steyr se zastaralou budkou a na bouchání MB G pod značkou Mercedes-Puch nikoliv.....

Rakušani umí akorát tak velký kulový a ne techniku :-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 19:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 19:51
Re: A čím?
A i ten Steyr jim v roce 2001 krachnul https://en.wikipedia.org/…eyr-Daimler-Puch

Blbý co, ta úspěšná firma ani nepřežila LIAZ :-) :-) :-) :-)
https://cs.wikipedia.org/wiki/LIAZ

Takže už jim zbyly jen ty hnusný džusy ze shnilého ovoce, kselý a přeslazený, trapáci z redbullu a ty čokolády. Jo a chemický bábovky Jomo se zárukou půl roku a sušenky Manner :-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 19:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 20:01
Re: A čím?
Jak může úspěšné zemi krachnout výrobce motockylů, nákladáků, osobáků, armádní techniky zároven?

Je to spolek pomatenců, co postavili JE, dokončili jí a pak jí nespustili, milardy vyhozený oknem. Pomatených neobolševikcýh fanatiků co sice maj skoro všechnu elektriku z OZE, protože hory a voda ale jinak umí leda tu chemickou bábovku a blbě kecat. A ještě maj výhodu, že tam jezdila čtvrtina evropy do Alp lyžovat
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 20:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 20:12
Re: A čím?
když něco krachne, je to důkaz že to nikdo nekupuje protože bud umí kulový nebo sou to neschopní manažeři a břídilové :-)

Umí akorát protestovat před Temelínem, blokovat dopravu a pak kupovat v něm vyrobený proud, pokrytecká bolševická svoloč :-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 20:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 20:21
Re: A čím?
Já mam technický vzdělání chlapče, právě obor, o kterém ty nemáš ani páru . Držel sei někdy v ruce šroubovák a ráčnu? Umíš pracovat s diagnostikou, instalovat rádia a video systémy do aut? A to umím opravovat i počítače, složit ho z komponentů, opravovat a čistit tiskárny atd. atd

O mě neměj péči.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 20:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 20:27
Re: A čím?
Žádnej učnák nemam, mam střední a hlavně samostudiem sem se načil 20x tolik, co na škole.

Opravovat auta, elektroniku a počítače mě na škole fakt nikdo neučil.

Takže v tom má Pohlrecih naprostou pravdu.

Vysvětluju fanatickýmu slouhovi neomarxistů, pro kterýho sou všichni krom něho blbci (ve stylu všichni sou pitomci jen já letadlo)že tu byli šikovní lidi co uměli vyrobit a dostat i do série všechno možné. A kdyby ve vedení neseděli zkostnatělí páprdové, tak se toho povedlo 3x tolik
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 20:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 20:48
Re: A čím?
soukromé vysoké školy, produkující vymaštěnce do neziskovek. Tak ty nám pomohly (ty školy) :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 20:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 20:53
Re: A čím?
Ono je vzdělání a vzdělání......na technické školy nikdo nechodí, maximálně tak ČVUT, FBMI a FJFI. a i tam počty studentů upadaj, žijou díky cizincům....
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 20:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 21:49
Re: A čím?
Jaké místa obsadí absolventi humanitních a filosofických či politických směrů? Povídej, přeháněj.

Povídej kolik lidí studuje vodohospdáře, kontruktéry, fyziky atd atd
Avatar - WesternDigital
11. 9. 2021 22:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 22:13
Re: A čím?
Tvoje diagnoza ještě na wiki není, fejkovej multinicku :-) :-) :-) :-)
Avatar - WesternDigital
12. 9. 2021 01:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 08:39
Re: A čím?
Helmutwageny moje láska nejsou, zase se pletes . Ses karikatura sama sebe, fejkovej multinicku.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 20:34
Re: A čím?
Hele co dělali za komančů tvoji rodiče? Pochlub se, teda jestli si nějaký měl a nevyrůstal někde v siotčinci ,kde tě 150 kg fousatá vychovatelka zavírala v noci do pračky a dodnes z toho máš trauma :-) :-) :-)
To jak se chováš by tomu dost nasvědčovalo :-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 20:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 20:47
Re: A čím?
Takže koukám že sem se trefil. Washmachine man Mr. Green Nash alias Nemamterasu :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 20:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 21:51
Re: A čím?
Hele, tvoje obsese se zahradnicí mě nezajímá, jestli je to tvůj vlhký noční sen, tak mě s tím neotravuj :-)
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 08:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 08:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 08:30
Re: A čím?
Obsese se zahradnici pokračuje, no chce to léčbu neomarxisto posílající probruselske utopisticke hoaxy 🤣🤣🤣
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 08:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 08:35
Re: A čím?
všichni sou blbci jenom ty si letadlo, kovanej zelenej neomarxisto. Víme. Hodte nekdo na toho bolsevickyho tupana deku 🤣🤣
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 08:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 08:49
Re: A čím?
Hele sebestředný egoisto, tupan tveho typu nikdy neuzná ze je neomarxisticky tupan, všichni sounpro nej tupci, na lidech mu nezáleží, jen na sobě, si narcis, ubožák, fanatický zelený bolsevik co se těší az se evropa povraždí v občanských válkách, které vzniknou přesně diky takovým zeleným tupanum a půl Evropy zdechbe hlady. Na to se těšíš vid neomarxisticky slouho.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 08:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 08:57
Re: A čím?
Všichni sou tupani jenom ti si sebestředný narvis, egoista, zaseklej neomarxista a zelenej Nash. Uz si změnil prášky a doktora? Mel bys, zatim to nepomáhá .A jup už si konečně tu terasu slouho🤣
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 09:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 09:06
Re: A čím?
Volný je mi u zadele stejně jako tvoje stupidní odkazy. Přečti si diskuse na netu, kolik lidí chce elktromobily, platit povolenky, emisní cla, utahovat si opasky kvůli bolševikům bez tech vzděláni, odtrzenyma od reality.
12. 9. 2021 09:09
Re: A čím?
Diskuze vede ve velké míře pár trollu jako zde. O skutečném světě nic neříkají.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 09:19
Re: A čím?
Olyzovac plakátů Tesly promluvil. Uz ses rano pomodlil pred muskovou fotko?

Vůdce nás všemohoucí, dej nám baterku věčně žhnoucí, bud vůle tvá na souši i ve vzduchu, abych v tom sqarbu neměl pořád poruchu🤣
Avatar - WesternDigital
12. 9. 2021 09:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 09:24
Re: A čím?
Co si říkal fejku? Ze obduvujes třetí říši? Ok.
Avatar - WesternDigital
12. 9. 2021 09:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 09:28
Re: A čím?
Jsi nahlášeny za propagaci nacismu fejku 🤣🤣🤣🤣
Avatar - WesternDigital
12. 9. 2021 09:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 09:32
Re: A čím?
V Plzni sem byl 6x v životě, jinak rodilý Pražák fejkovej kaspare. Máš spatny info, klaune
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 09:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 08:50
Re: A čím?
Dej si 15 davku vakcíny a neotravuj se zahranici.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 08:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 08:33
Re: A čím?
Sebestrednej egoista tu kadruje lidi pindama o vzdělávání, pritom jak tupoun jenom papouskuje ofiko propagandu jejímž cílem je udělat z lidí žebráky a otroky🤣🤣🤣
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 08:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 08:44
Re: A čím?
Omyl, otrokářský rezim začíná. Musíš pracovat 350 hodin měsíčně, abys mel na neobolsevicky daně, cla a povolenky a tedy na energie, bydlení a žrádlo. Cestování, maso a auto jen pro vyvolené, ostatní maj smůlu. A kejvat hlavou jak stádní ovce a makat. Otrok systému. Když budeš zlobit, vypnem ti elektriku a konec. To nás čeká v SEZBR
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 08:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 09:03
Re: A čím?
Za komunistu se 350 hodin fakt makat nemuselo abys mel na základní lidské potřeby a kdo to makal meliuchy, mel měsíčně 6-10 tisíc Kčs a mel se jak 🐷 v žitě. Jinak byli lidi ve 4 odpoledne doma a venovali se rodině, detem a koníčkům, to samé vikendy, nerozpadaly se vztahy, lidi nezrali po tunanach psychoprasky kvůli stresu a půlka naroda nemela dluhy, exekuce a půjčky
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 09:09
Re: A čím?
Uz si prepnul nick po tom co si olízl plakát Tesly ? Co delaj bratři z Muskovy sekty, marxisticky olyzovavi plakátů? 3 prodané kusy v srpnu, bez dotací to neslape vid🤣🤣🤣
Avatar - WesternDigital
12. 9. 2021 09:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 09:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 09:12
Re: A čím?
A ted se na dluh nejede vid zrolle, ze by bez podpory Bruselu uz dávno ekonomicky zkrachovalo Řecko, Itálie i Španělsko nevidíš. Jejich sluhy za ně plát všechny členské státy. A i USA jenom tiskne peníze, na dluh jede víc než polovina světa zvanile
Avatar - WesternDigital
12. 9. 2021 09:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 09:21
Re: A čím?
To si rikej svojí babice, fejkovy ubozaku.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 09:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WesternDigital
11. 9. 2021 20:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 20:49
Re: A čím?
To opravdu nejsem já chlapče, já do fotáků nedělám, to jde mimo mě.

Já dělám do aut a počítačů :-)
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 18:05
Re: A čím?
Ty konsturktéři neměli VŠ? ale jdi ty kecale, vysokou mělo za totáče dost lidí, neboj.


A když jí někdo náhodou neměl, uměl 30x víc jak dnešní absolventi, zejména v průymslu 100%. Dneska může jít na vš každý kdo chce, ale na ty průmyslové nikdo nechodí vid, samé ekonomické směry, humanitní, práva, medicína a jinak velký prd vid.


A ty konstruktéry z těch fabrik po roce 1989, co vyházeli tak ty dneska nemaj. Někteří šli na západ nebo dělat pro hápadní firmy, nebo šli mimo obor že tam bylo víc peněz.

Můj soused z bývalého bydliště byl zeměměřič po roce 1991 šel dělat taxikáře, víc to sypalo. Asi tak to tady bylo.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 18:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 18:12
Re: A čím?
My sme nebyli v roce 1989 Nepál, ale strojírenská výkladní skřín východního bloku, krom SSSR nikdo ve východním bloku neuměl vyrobit co my. A v něčem sme byli i před SSSR.

Tak si odpust cinty o Nepálu.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 18:19
Re: A čím?
Byl tu nevzdělaný dav, jasně. ZNOVU OPAKUJU UHLANY MANIPULATORE!!!!!! že višichni konsturkéři, vývojí pracovníci, doktoři, právníci, učitelé, zemldlští experti , vodohospodáři, dokonce i důstojíci atd atd měli vysokou školu.
Jen kolik lidí vystudovalo do roku 1989 Karlovu universitu.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 18:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 18:28
Re: A čím?
Jasně, kolik % lidí mělo mít podle tebe v čssr VŠ? Objasni nám to.

Měli ji mít ti s IQ 80?

Nebo měl mít kombajnér a dojička či horník? K čemu?

Podle debaty učitelů, s kterými sem to řešil v roce 2005, pokud by byly přísné přijímací zkoušky, tak 40-50% absolventů ZŠ by neudělalo testy na SŠ a 60-70% absolventů gymnází a SŠ by nikdy neudělalo přijímačky na VŠ. Hlavně problémy s matematikou, logikou a českým či cizím jazykem. Veštinou v kombinaci komu šla matika/fyzika absolutně blbý na jazyky a naopak.

Takže se udělaly měkké testy, aby tím prolezl každý pitomec.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 18:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 18:54
Re: A čím?
Já ti žádnej odkaz na důchodce nedával, to byl Arese.
Už nevíš co plácáš, si už úplně mimo. :-) :-)
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 18:57
Re: A čím?
pořád čekám na odpověd
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jasně, kolik % lidí mělo mít podle tebe v čssr VŠ? Objasni nám to.

Měli ji mít ti s IQ 80?

Nebo měl mít kombajnér a dojička či horník? K čemu?

Podle debaty učitelů, s kterými sem to řešil v roce 2005, pokud by byly přísné přijímací zkoušky, tak 40-50% absolventů ZŠ by neudělalo testy na SŠ a 60-70% absolventů gymnází a SŠ by nikdy neudělalo přijímačky na VŠ. Hlavně problémy s matematikou, logikou a českým či cizím jazykem. Veštinou v kombinaci komu šla matika/fyzika absolutně blbý na jazyky a naopak.

Takže se udělaly měkké testy, aby tím prolezl každý pitomec.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 18:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 19:01
Re: A čím?
těch výzkumáků tu bylo
7 x tolik jak dneska vid.

Ale pracovali v nich vědci co měli IQ 80 a byli vyučení zámečníkem a dojičkou.


Z tebe padaj dneska perly :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 19:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 19:08
Re: A čím?
VŠ mohl vystudovat za komunistů každý, kdo to neměl kádrově polepený a kdo, na to měl vědomosti.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 19:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 19:07
Re: A čím?
Je to s tebou tak zlý, že popíráš, že prijímačky na SŚ a VŚ, po roce 1995 - u VS zejména filosofického a humanitního směru udělá každý idiot, co se dokáže nabiflovat pár věcí zpaměti???

Popíráš samotné učitele, profesory a rektory :-) :-) :-)

Tohle už tu mělo být v roce 2000! No spíš 1995. Pak by hlupáci nelezli na střední a vysoké školy a museli by se vyučit a nechyběli by řemesla. Problém je, že současná mladá generace je líná jak veš!
https://tn.nova.cz/…skonci-na-ucnaku
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 19:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 19:22
Re: A čím?
Mladí makat nechtěj, chtěli by peníze zdarma, každý chce být youtuber a influencer nebo holky aby je vydržovali chlapi, kupovali jim Gucci kabelky, platili dovolené v Dubaii a nosili pořád dárečky a platili za ně v drahých restauracích + zážitky.
Místo pokladních radši dělaj levnější kurvičky, protože nechtěj pípat kachny. Zkus vystrčit hlavu ze svý bubliny.
ostatně říká to i Zdeněk Pohlreich
https://www.expres.cz/…y-jim-vojna.html
https://www.blesk.cz/…y-jim-vojna.html
https://magazin.aktualne.cz/…4260cc47ab5f122/

Taky tupoun co v životě nic nedokázal? Nebo jak ho shodíš? Čekám jaký druh dehonestování zvolíš....
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 19:26
Re: A čím?
"Plíživý socialismus je smrtící jak pro gastronomii, tak celou společnost. Lidi mají strašně jednoduché nepracovat, je to módní a dobře živená vlna. A že lidi nechtějí peníze, ale volný čas? To jsou kecy. Všichni chtějí volno a ještě k tomu prachy.
Ale každý musí vidět, že vývoj ve společnosti je nezdravý a tlak na lidi se neúměrně zvyšuje.Ze vzdělání se dělá posvátná kráva, všelék na problémy světa. Prioritou se tu stalo učit a vzdělávat, málokoho už zajímá, co ti mladí umí, když pak ze školy odchází. Nezáleží, jakou školu vychodíte, jediné relevantní měřítko by mělo být, co se v ní naučíte. Teď je to ale tak , že se školy pomalu bojí od dětí něco chtít, aby jim s tím nesekly a nešly jinam, což by znamenalo, že škola přijde o peníze."

Tak co manipulátore ulhanej? To řekne člověk, co dokázal 99999999999999999999x co ty a vydělal 99999999999999999999999999999999999999999999999999 x tolik co ty!!!
A má ho rádo desetmilionkrát víc lidí jak tebe.

Tak čekám čím ho umeješ, protože tohle tvoje ego nedá!!!
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 19:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 19:48
Re: A čím?
Bojíš se vid umejt úspěšného podnikatele, to co on ty nedokážeš s celou tvojí vymyšlenou rodinou, kdybyste žili 500 let.

Nehodí se ti do krámu, že má stejnej názor jako já vid, demagogický manipulativní žvanile.

Videem na youtube žádná hodnota nevznikne, kor když je to naprostá volovina o ničem. Si opět mimo.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 19:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 19:57
Re: A čím?
Pohlreicha se bojíš umejt, protože dokázal milionkrát víc co ty a má ho rádo o 10 milionů lidí víc jak tebe :-) :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 19:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 20:04
Re: A čím?
protože se ti to nechodí do krámu, chudej bolševickej slouho probruselskýho stalinistickýho molochu utopistů a pavědců.

Kuchař co vařil v půli světa a prosperuje mu dokonale byznys a ještě je to showmna nic o ekonomice neví.
¨
O kolik si vydělal víc než on? Pochlup se slouho neomarxistů :-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 20:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 20:16
Re: A čím?
O kolik si vydělal víc než on? Pochlub se slouho neomarxistů :-)

Kolik platí Grétka, Piráti a zelená neomarxistická klika?
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 20:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 20:22
Re: A čím?
Kdo umí vydělat peníze prací tak je úspěšný člověk, který podnikání rozumí. Ti co tomu nerozuměli, dávno krachli, jako Skamene a další co si otevřeli hospody, hotely, penziony a prodělali na tom gatě. A samozřejmě i zahraniční hvězdy
https://www.bety.cz/…-prisel-na-buben
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 20:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 20:30
Re: A čím?
Takže kuchař je úspěšnější jak hollywodské hvězdy nebo pan guvernér neobolševické Kalifornie, kde lidi nechtěj makat, protože výhodnější je být nezaměstatný se zaručeným příjmem, tomu to taky krachlo
https://en.wikipedia.org/…Planet_Hollywood

Zdendovi ne, divný co, makroekonome :-) :-) :-) :-)

Krom toho kuchař má vlastní kuchařky, hotovky (má je Lidl), je ambasador tvého oblíbeného Lexusu, umí výborně anglicky, umí se prodat v showbusinessu, umí i učit a školit.
https://www.zdenekpohlreich.cz/…enka-pohlreicha/
https://www.zdenekpohlreich.cz/kurzy/
https://www.zdenekpohlreich.cz/knihy/
https://www.pohlreichshop.cz/
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 20:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 20:43
Re: A čím?
Kvalita veřejných financí Kalifornie je nyní srovnatelná s Maďarskem. Progresivita systému daně z příjmů je natolik rizikovým faktorem, že guvernér Schwarzenegger svolal radu ekonomických odborníků za účelem návrhu daňové reformy. Jedním z doporučení je zavedení rovné 15% daně z příjmů. Co na to kalifornská levice?

Kupodivu se nestrhly žádné rozhořčené protesty. Karen Bassová, mluvčí kalifornské státní sněmovny za Demokratickou stranu, si uvědomuje, že návrh by znamenal zvýšení daňové zátěže pro nižší a střední příjmové skupiny. Současně ale uvedla v rozhovoru pro The Wall Street Journal, že má strach ze závislosti státu na příjmech asi 144 tisíc poplatníků, kteří plní polovinu státní kasy ve státě, který má 38 miliónů obyvatel. „Je to šílená statistika,“ uvedla Bassová.

Není jisté, zda Kalifornie skutečně zavede rovnou daň, ale po letech extrémně progresivního daňového socialismu již o pouhé úvahy v tomto směru svědčí o mnohém.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 20:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 20:43
Re: A čím?
A ještě zkus umejt Turka, toho názory se ti taky nebudou líbit
https://www.youtube.com/watch?…
https://www.youtube.com/watch?…

Tak co vytáhneš na něj? Čekám......
Studoval design a grafiku na střední umělecké škole, dále studoval právo a politologii na dvou sourkomých vysokých školách, dosáhl titulu Bc.
Avatar - WesternDigital
11. 9. 2021 19:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 19:39
Re: A čím?
zalez fejkový zoufalče. Přepni si nick na Hendlyho a nevotravuj
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 18:23
Re: A čím?
Za komunistů tu žádný kosmický výzkum neprobíhal, resp. sme se na něm nepodíleli vid.
MANIPULATORE!!

Co je tohle?
https://cs.wikipedia.org/wiki/Vega_1
https://cs.wikipedia.org/wiki/Magion

https://cs.wikipedia.org/…%A1_kosmonautika
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 18:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 18:32
Re: A čím?
Co nechápe tvůj demagogický mozeček, že řádnou vysokou školu, poctivě nastavenou, ne měkotu kde projde každý, aby škola měla dost žáků a dostala prachy 70% národa nemá šanci udělat?


2) kdo bude pak dělat ty dělníky a lidi ve službách, když budou mít všichni vejšku?

Nacpem to do číny, až tam zas vypukne covid, bouchnou 2 přístavy nebo bude stávka, bozchne sopka nebudem mít co žrát a v čem jezdit, v čem chodit ,čím orat atd atd nebo toho ceny stoupnou o 4000%

To je neobolševická logika vid.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 18:37
Re: A čím?
Ano i v montovnách pracovali vysokoškoláci, nebo dělali taxikáře jako soused, kšeftovali s něčím, utekli na západ, nebo nezačli podnikat nebo nešli do důchodu (často i předčasně). Stejně tak to bylo s rusy a ukrajinci, doktoři, vědci, profesoři tu makali na stavbách, protože manuální prací si vydělali víc než doma ve vědeckém ústavě či na universitě.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 18:39
Re: A čím?
Dneska tu VŚ udělá i nebinární Alžbětko, ale podle toho to tu vypadá.

Pak to sedí v neziskovce , jde to do politiky, je to přítěž společnosti a akorát to umí vysávat prachy. Takoví lidé sou nám fakt platní, manipulátore.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 18:41
Re: A čím?
Hele manipulátore, víš kolik tu bylo vědeckých ústavů za CSSR? Tam dělali všichni co byli vyučení soustružníkem a opravářem zemědělských strojů vid :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 18:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 18:55
Re: A čím?
Hele manipulátore, víš kolik tu bylo vědeckých ústavů za CSSR? Tam dělali všichni co byli vyučení soustružníkem a opravářem zemědělských strojů vid :-) :-) :-)


Ústav pro filosofii a sociologii ČSAV
Ústav sociálního výzkumu mládeže a výchovného poradenství
Matematicko-fyzikální fakulta UK
VŠSE Plzeň
Výskumný ústav kultury a verejnej mienky
Ústav ekonomiky a organizace stavebnictví
Filizofická fakulta UP v Olomouci
Výzkumný ústav architektury
nstitut národohospodářského plánování VŠE
Československý statistický úřad
Výzkumný ústav tělovýchovný UK
Pedagogická fakulta UPJŠ, Prešov
Ústav ekologie průmyslové krajiny ČSAV
Ústav pro výzkum veřejného mínění FSÚ
Výzkumný ústav pro věděckotechnický rozvo
ÚJV Řež
ÚJV Běchovice
Výskumný ústav cestvného ruchu, Bratislava
Výzkumný ústav obchodu Praha
Výzkumný ústav ekonomiky zemědělství a výživy
Výzkumný ústav psychiatrický, Praha
Ústav pro jazyk český ČSAV, Praha
Ekonomický ústav SAV
Výzkumný ústavusilnoproudé elektrotechniky
Výzkumný ústav vodohospodářský
Výzkumný ústav potravinářský
Elektrotechnický zkušební ústav
Vojenský technický ústav

a ještě asi 50 dalších
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 19:35
Re: A čím?
jéé tak sem napsal špatně i*y jelikož sem byl na**anej a psal to ve vzteku......

Máš radost? užiju si to :-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 19:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WesternDigital
11. 9. 2021 19:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 15:42
Re: A čím?
To Rusko které nenávidíš je schopno vyrobit 50 000x víc výrobků než my. A vlastníma silama.
My to nejsme schopni vyrobit ani v globalistických západních montovnách.

Tak kdo je větší zoufalec, žebrák, magor a otrok
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 15:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 15:59
Re: A čím?
Co tu plácáš ty zoufalče o HDP?

Já o voze, ty o koze.

Ptám se tě, kde jsou ty česká dopravní letadla, stíhačky, vrtulníky, želeniční vagony, lokomotivy, vozy metra, kosmické rakety a přístroje a moduly, tanky, trasportéry, speciální vozidla, atomové elektrárny, lodě, ledoborce, automatické sondy, výrobky z titanu, nákladáky, zemědelská technika, stavební technika a miliony dalších věcí.

Kde to vyrábíme.....


Rusko tohle vše vyrábí, vyváží
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 16:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 16:00
Re: A čím?
A největší sranda je, že sme to vyráběli dřív taky - komunisti, kteří tu dělali dopravní letadla, stíhačky, tanky, lokomotivy, elektrárny, zemědelskou techniku, nákladáky, osobáky, turbíny, generátory, hudební nástroje, kreramiku, sklo, porcelán, potraviny, osiva, krmiva, obrýáběcí a texitilní stroje, motorky atd a vyváželi to až do 100 zemí světa
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 16:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 16:18
Re: A čím?
ty rozhodně taky, jen sebestředný egoista, žvanil, plácal, demagog, manipulátor, fanatik co si myslí že rozumí všemu, přitom nerozumí ničemu a jak zaseklý kolovrátek dokola posílá stejně vymaštěné odkazy.
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 16:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 15:37
Re: A čím?
A největší sranda je, že ten slavný zprivatizovaný průmysl pod západním(globálním) diktátem tu vyrábí v těch montovnách asi tak 15% toho co vyráběli komunisti, kteří tu dělali dopravní letadla, stíhačky, tanky, lokomotivy, elektrárny, zemědelskou techniku, nákladáky, osobáky, turbíny, generátory, hudební nástroje, kreramiku, sklo, porcelán, potraviny, osiva, krmiva, obrýáběcí a texitilní stroje, motorky atd a vyváželi to až do 100 zemí světa :-) :-) :-) :-)
11. 9. 2021 12:33
A čím to dobíjet?
Ze solárních panelů určitě ne. Nemáš tam ještě možnost D) benzínová elektrocentrála. Se vší úctou si myslím, že v tvém věku se nemusíš stresovat a v klidu jezdit tím na co jsi zvyklý.
Avatar - donPedro
11. 9. 2021 13:13
Re: A čím to dobíjet?
Tož díky za tvou péčí o mé duševní zdraví - aneb přesně jak píšeš, já si to dojezdím spalovákem. A samosebou "No stress!" - neb že prej nejhorší jest úmrtí z vystrašení ;-) Ok.: D) benzínová elektrocentála E) větrníky F) malý fúzní reaktor ;-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 13:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - donPedro
11. 9. 2021 13:40
Re: A čím to dobíjet?
Viz já 13:39 ;-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 13:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - donPedro
11. 9. 2021 13:48
Re: A čím to dobíjet?
Viz já 13:48
Avatar - WesternDigital
11. 9. 2021 13:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
11. 9. 2021 14:43
Re: A čím to dobíjet?
Nazdar Sígejte, zas si přepnul nick z Hendly na WD?
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 13:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - donPedro
11. 9. 2021 14:30
Re: A čím to dobíjet?
Tož EXcelentní výkon, dnes maj ode mne z logické dedukce za 1 = (NEjen) OPISOVAT UMÍM fak hodně DOBŘE. Jo a taky, jak tak na to koukám, mi jde skvěle krmení trollů a podobné havěti ... no ono by se toho ještě našlo co UMÍM ... nicméně pro dnešek už mi to stačilo ;-)
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 14:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 9. 2021 15:15
Tohle by měla EU maximálně prosazovat!!!
Vhttps://www.autoforum.cz/…i-nez-elektrina/
Rozbalit vlákno
0
11. 9. 2021 15:35
Ekonomické německé harakiri se blíží...
https://janbarton.blog.idnes.cz/blog.aspx?…
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Amaterasu
11. 9. 2021 15:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 9. 2021 09:08
Zaklad
Základ je ukončit politiku založenou na strachu, závisti a nenávisti.
Ve chvíli kdy budou mít občané zas pocit, že stát není jen dráb nebude problém se snahou změnit to co nefunguje.
Rozbalit vlákno
60
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 09:16
Re: Zaklad
Politika založena na strachu, bonzovani, nenávisti, otrocine pro nadnárodní koncerny, vykořisťování střední třídy a důchodců a nizkoprijmovych skupin, na financování nesmyslných utopistickych projektu, na omezování svobody a základních lidských práv - to je přesně politika SEZBR a jednotlivých zelených socialistických vlád!!!!
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 09:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 09:26
Re: Zaklad
Ne nemůžeš ci delat co chceš. Odstehujte se vy, zelená bolševická svoloc
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 09:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 09:35
Re: Zaklad
Zelený socialismu není demokracie, ale nová forma totality. Zvrácená zelená ideologie způsobí rozklad Evropy
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 09:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 09:41
Re: Zaklad
Čína pohání 55% země uhelnými elektrarnami a 10% vodními a jadernými 🤣🤣 Nelegálně kácí Sibiř a vypouští do řek milony tun chemikálií a jedů
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 09:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 09:49
Re: Zaklad
Něco k věci?

No nevíte že hladové, zmrzlé, zbídačené davy, terorizované migranty začnou mlátit kladivy, sekyrami, pajcry, klacky , tyčemi zelené bolševiky po celém světě, bude se střílet, budou se zapalovat nabíječky, EV auta, větrníky, FV elektrárny, dojde k celosvětovým blackoutům, rabování a rozkladu společnosti.

Dokud nebudou vaši zelený neomarxističtí soukmenovci zcela odstraněni.

To nevíte. Těšte se!
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 09:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 09:54
Re: Zaklad
Utopie a kecy na papíře, realita že je čína stále vypousští miliardy tun jedů, rakovinotvorných látek, co2 a způsobuje uvolnování metanu v objemu, že tolik CO2 nepvypustí 20 miliard aut :-) :-) :-)

A nikdo s tím nic nedělá.

A až díky tání permafrostu na Sibiři se uvolní potrubí a vycouchnou ruské plynovody, celá čína a evropa tu zmrzne a lidi vás umlátí pajcrem a rozstřílí a pověsí na kandelábry. Zhroutí se vám celá distribuční sít, bude milion blackoutů. Toho dosáhnete.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 10:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 10:07
Re: Zaklad
Bělorusko a Rusko a Čína zlidkvidují EU (SEZBR) ekonomicky, budou muset stavět ploty jako Orbán, budou muset živit stovky milionů migrantů, zvýší se náklady na polici a vezenské služby o 20 000%, krminalita soutpne 300x, útoky způsobí materiální škody a spolu s green dealem evropa ekonomicky zkrachuje, prostě jí ekonomicky zlidkvidují. Navíc dojde k rozsálhlým nepokojům a občanským válkám.

Reálný dluh a inflace Řecka, španělska, itálie, islandu, portugalska přesáhne ohodnoty zaostalých afrických rozvojových zemí a státy začnou z EU vystupovat, dojde k rozpadu a zániku. Pak tu všechno zkoupí čína a rusko a usa :-)
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 10:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 10:00
Re: Zaklad
Ilegální migranti, kteří navíc úmyslně zapalují lesy v Evropě způsobili další miliony tun Co2, jedovatých a rakovinotvorných látek v ovzduší. Těchto útoků bude přibývat , Lukašenko, kterého jste krásně naštvali hodlá zlikvidovat Evropu tím, že na hranice bude vozit statisíce migrantů aby totálně rozložili pobaltí a následne celou Evropu.
Tuhle hybridní válku nikdy Evropa nevyhraje.

https://www.seznamzpravy.cz/…ny-umyslne-52760
https://www.irozhlas.cz/…71254_lrafaelova
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 10:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 10:11
Re: Zaklad
Nemáte šanci, osud Evropy je zepčeten. Ale můžete si za to sami svojí politikou. Čína mohutně zbrojí, její zbrojní výroba včetně exportu je asi o 500% větší něž v roce 1990, Rusko taky zbrojí a vyvíjí jednu novu zbran za druhou.

Pročpak to asi klucí dělaj, zkus se zamyslet. Jen tak z nudy a jako obranu před USA jo :-) :-) :-)
USA do války s čínou a ruskem kvůli Evropě nikdy nepůjde, atomová by znamenala konec světa a konvenční nikdy nemůžou vyhrát, čína + rusko má 5x tolik techniky :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 10:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 10:14
Re: Zaklad
Bojíš se vid. Tak se začni bát, budou se dít věci :-)
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 10:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 10:18
Re: Zaklad
Namyšlený , sebestředný egoista, co všechno ví a ostatní sou tupci, byli jsou a budou, a proto musí montovat v montovnách , kterému na lidech nezáleží, stejně jako všem olyzovačům plakátů s Teslou a nechaj je zdechnout, to jsi ty a tvoji neomarxističtí slouhové, chudí čecháčci, poskokové Bruselu, utopisti, fanatici , zelená stalinsitická svoloč likdivdující Evropu, její tradice, hodnoty, národy, pošlapávající historii, kulturní dědictví a odkazy předků!
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 10:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 10:24
Re: Zaklad
My víme že si neostalinistický zelený utopista, nemusíš to furt psát dokola :-)
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 10:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 10:34
Re: Zaklad
Proč nestojí Grétka a nebirnání Alžebtko a další utopistická svoloč, zoufalci patřící do blázince, denně před ambsadámi číny, brazílie, azrbajdžánu, indie a dalších zemí co ročně způsobují vypuštění miliard tun škodlivin do ovzduší, vody a půdy, nejezdí tam, neaplejí na jejich vlády, lidí a elity :-) :-) :-)

bojí se, že by dostali šutrákem do kebule vid :-)
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 10:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 10:37
Re: Zaklad
Jak pomůže snižování produkce fosilních paliv vyčistit oceány, moře a jezera od nánosů plastů. To by nám sodruh generální tajemník měl objasnit. A proč už je od roku 1990 někdo nečistí, když uzavřeli tu slavnou dohodu. Proč nikdo 35 let nereší aralské jezero plné solí, pesticidů, jedů, antraxu, kde všechny tyhle lahůdky z bolševického stalinistického experimentu se na změnu přírody (poručíme větru dešti) vanou až do Himalájí.

Proč nikdo 60 let!!!!!!!!! neřeší kácení amazonských pralesů. A 20 let nelegální kácení sibiře čínou!!!

A miliardy dalších případů. Nedá se na tom vygenerovat zisk a ožebračit lidi
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 10:40
Re: Zaklad
Naproti tomu v dnešní době prezidentů-ekonomů, kdy současný prezident Emmanuel Macron proslul výrokem, že „žádná francouzská kultura neexistuje, nýbrž jen globální evropská kultura“, ale současně před třemi roky uspořádal honosné rozloučení pro Charlese Aznavoura – stejně jako před třemi dny pro Jeana-Paula Belmonda. Opět i s velkohubými projevy prezidenta a dalších politiků, kteří s radostí v srdci v Belmondovi pohřbili jednoho ze svých posledních veřejných kritiků. Po Aznavourově pohřbu se nejlepší přítel obou dnes už zesnulých, herec Alain Delon, v týdeníku Paris Match vyjádřil: „Někteří lidé se mi hnusí. Vše ovládá lež, všechno je překroucené. Lidé se navzájem nerespektují a nedrží slovo. Záleží jen na penězích. Po celé dny se omílají jen nějaké zločiny… nenávidím tuto dobu, je mi z ní na zvracení.“

Taky zahradníci vid, Belmondo a Delon :-)
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 10:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 10:49
Re: Zaklad
https://www.pressreader.com/…/281732681120086

https://zpravy.tiscali.cz/…ma-i-cina-328837

Kdy bude soudruh generální tajemník řešit tohle????

Čína pro svůj průmysl spotřebuje neuvěřitelné množství dřeva. Dováží ho doslova z celého světa: ať už zcela legálně, třeba z Nového Zélandu a USA, nebo díky korupci. Čínské firmy mají prsty v tom, že mizí jihoamerické pralesy a vzácné lesy v Africe nebo Pacifiku. Podle některých odhadů kvůli intenzivnímu kácení a exportu dříví do Číny nezůstane na Šalamounových ostrovech za dvacet let jediný strom.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 10:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 10:35
Re: Zaklad
Nastoluje se celosvětový socialismus, který již plynule přechází ve fašismus a lidé tomuto vývoji nepochopitelně tleskají, přestože jsou na cestě do otroctví. Stejně, jako dnes rozdělili společnost „politicky“, stejně tak „zítra“ rozdělí rodiny

Tím, že se chováme tak, že se tváříme, že se to neděje, tím, že si mylně myslíme, že se nás to netýká, tím, že jsme líní, nebo nemáme odvahu se ozvat a vzepřít, tím posíláme sebe, naše děti a vnuky do otroctví, ze kterého se nepůjde vymanit. Užíváme si dostupné požitky a nechápeme, že jsou na dluh, který budou splácet i naši pravnuci.

Ten dluh často navyšujeme vlastními půjčkami na věci, které nutně nepotřebujeme. Přijímáme lži médií a politiků za vlastní názor. Necháme se ovládat. Podléháme uměle vytvořené atmosféře strachu, a tak poslušně dodržujeme jejich zákony a nařízení, vyplňujeme formuláře, necháme se dobrovolně monitorovat, očkovat a zítra možná čipovat. Ten domnělý blahobyt zůstane jen těm poslušným, ale i těm jej pak vezmou, pokud za něj tvrdě nezaplatí.

Zlikvidují klasické rodiny a docílí toho, že děti budou udávat rodiče a rodiče své děti. Zasejí nenávist mezi ty, co se dnes mají rádi. Už se to děje. Podívejte se na to, co se dnes děje v USA. Připravují celosvětovou válku, která rozdělí svět. Lokální války probíhají, ale vy si myslíte, že se vás netýkají, že jsou daleko. Nejbližší je 800 km od naší republiky. Lidstvo brzy podlehne a stane se otrokem fašismu, který spustí genocidu neposlušných. Už to začalo.

Lidé začnou být „poslušní“, ale ta poslušnost je nezachrání, jen těm nahoře dá větší sílu a neomezenou moc. Už je skoro pozdě ale ještě ne zcela, pokud se tomu okamžitě vzepřeme tomuto vývoji. Nečeká nás nic hezkého a dobrého. Bude se stupňovat omezování svobod, zvyšování povinností, vytváření závislosti populace na těch nahoře a postihování neposlušných.

Vystupňuje se ekoterorismus pod heslem „záchrany“ přírody, ovzduší, planety, který v konečném důsledku životní prostředí zhorší, ale těm, co to tady řídí to přinese obrovské zisky. Za třicet let již nebudou dnešní klasická auta a nebudeme je řídit, protože je budou řídit "oni". Už neuvidíme pasoucí se krávy a nedáme si steak. Nedáme si vepřo knedlo zelo, protože vepřové a knedlíky jsou nezdravé a zelí jedovaté.

Naše děti budou prostřednictví školství a on-line výchovy, která nahradí výuku, formováni v "jejich" voliče a bytosti, mající ten "správný" názor. Budeme umírat na pracovní úrazy a infarkty, protože zvýšením důchodové hranice nás donutí pracovat ve vysokém věku. Nadstandardních "požitků" budou smět užívat jen ti poslušní.

Zruší papírové peníze, aby nás mohli sledovat, ovládat a v případě potřeby potrestat blokací finančních prostředků. Nezapálíme si cigaretu. Neopečeme si buřty u ohníčku. Budou rozhodovat v zájmu "našeho zdraví" o tom, co smíme jíst a kolik toho smíme sníst. Zlikvidují podstatu rodiny, která je základ státu, a tak si postupně z lidstva vytvoří poslušné stádo, protože děti nebudou vychovávat rodiče, ale „oni“

Seberou nám zbraně, protože budou tvrdit, že nás před těmi "špatnými" ochrání tím, že je budou izolovat. Budou kvóty na všechno, i na radost a štěstí, protože s ničím se přece nesmí plýtvat. Nastupuje fašismus, přijdou války, protože války mažou dluhy a oni je potřebují smazat. Nastupuje nebezpečnější totalita, něž tu byla díky tomu, že prostřednictvím nových technologií o nás budou vědět vše.

Menšina bude diktovat většině. Už to začalo: Biden prohlásil: „Národ se musí postavit nadřazenosti bílé rasy“. To nevnímám jako sjednocující projev, ale jako projev rasimu. V USA podle mého názoru demokracii nahradila manipulace, soudnictví se začíná stávat realizátorem cílů politiků a oligarchů. Svět zešílel, v USA facebook vypnul prezidenta, v Číně zase prezident vypnul Facebook.

Biden nebyl zvolen, ale dosazen s „pomocí“ Covidu těmi, co ovládají svět, tedy nás. Tak to udělají ve většině světa, protože pokud jim to prošlo v USA, projde jim to na většině planety. Jsme ve válce, jen se ještě nezačalo střílet. Zatím. Netvařme se, že se nás to netýká.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 10:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 10:47
Re: Zaklad
Posedlý si ty, ale tím že všechno víš sám nejlíp a ostatní sou pitomci.

A ktomu ještě ta schíza vid, co neteta, je jí pořád 20 a nestrejdovi 25?
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 10:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 10:30
Re: Zaklad
My víme že svět řídí neostalinističtí zelení bolševici, co si říkaj Liberálové, Piráti, zelení a socilální demokraté. A vypuští bludy jako " oteplují a dusí je nánosy plastů. Věda mluví jasně: pokud nebudeme až do roku 2030 každoročně snižovat o šest procent produkci fosilních paliv, bude se to jen zhoršovat."

Jak pomůže snižování produkce fosilních paliv vyčistit oceány, moře a jezera od nánosů plastů. To by nám sodruh generální tajemník měl objasnit. A proč už je od roku 1990 někdo nečistí, když uzavřeli tu slavnou dohodu. Proč nikdo 35 let nereší aralské jezero plné solí, pesticidů, jedů, antraxu, kde všechny tyhle lahůdky z bolševického stalinistického experimentu se na změnu přírody (poručíme větru dešti) vanou až do Himalájí.

Proč nikdo 60 let!!!!!!!!! neřeší kácení amazonských pralesů. A 20 let nelegální kácení sibiře čínou!!!

A miliardy dalších případů. Nedá se na tom vygenerovat zisk a ožebračit lidi
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 10:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 10:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 11:02
Re: Zaklad
No vidíš zelený neomarxisto další kontakt s realitou, číůna burtálně ničím přírodu po celém světě, zkoupila si afriku, kterou livdiuje, zanásší směetím, využívá dětskou práci a drancuje zdroje a ZAS TO NIKDO NERESI.

Nechápu teda proč já bych měl řešit emise, jezdit alektrojebkou a azchranovat planetu. Dokud tohle NIKDO RESIT NEBUDE, tak mě ani nehne a budu produkovat emise ještě 50x víc jak ted.

Metoda norimberských trychtýřů, kterou používá SEBR způsobuje reakci. Každá akce má reakci. V USA když zavedli prohibici, začli chlastat natruc i ti, co předtím nepili.

Tak tady natruc začnem vypuštět 50x tolik emisí než předtím, jako vzdor.

Můžete si za to sami, zelení dobytci
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 11:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 11:05
Re: Zaklad
Ted je teda otázka, zda vůbec víš co je to metoda norimberských trychtýřů a jestli chápeš zákony akce a reakce....... :-) :-) :-) :-)


Dost o tom pochybuju :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 11:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 11:34
Re: Zaklad
Brazílie opakovaně uvedla, že by svět měl platit, pokud chce zachránit větší část pralesa. Brazilský ministr životního prostředí Ricardo Salles na twitteru na Bidena reagoval slovy: "Jen jedna otázka: Bidenova pomoc 20 miliard dolarů, to má být ročně?".

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 11:08
Re: Zaklad
Každá vznešená ušlechtilá myšlenka, když je znásilněna a vtloukána do hlav metodou Norimberských trychtýřů zcela zákonitě vzbudí silnou reakci, stejně, jak před tím to byla silná akce."

https://www.norimberk.info/norimbersky-trychtyr
https://martinbraun.blog.idnes.cz/blog.aspx?…
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 11:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 11:19
Re: Zaklad
Mě je nějaká zahradnice putna......

Každý at si dělá co chce. Kdo nechce nosit roušky a respirátory, at to nenosí, kdo nechce vakcíny at si je nedává, kdo chce at si je dá. Tečka.

Sem pro naprostou svobodu.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 11:10
Re: Zaklad
zahradnice do sebe asi nechce nechat napíchat 50 vakcín, kde jí pokaždé budou říkat, že ta další už je konečná a bude stačit.

Ono po vakcícnách pár lidí už zdechlo na krevní sraženiny, a otázka je kolik lidí zdechne do dejme tomu 15 let.

Uvidíš, dočkáš se

https://zpravy.aktualne.cz/…0fa0cc47ab5f122/
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 11:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 11:22
Re: Zaklad
Já sem měl FFP3 už v únoru 2020, kdy tady všichni chodili s doma ušitým hadrem na xichtě nebo šálou. A mam doma 4 kompletní anti-bakterioligcké a před virusem chránící obleky, jako maj lékaři v nemocních.
A když je potřeba, nemam problém si opatřit třeba ochranný oblek pro radiaci jako maj ti v černobylu nebo měli ve fukušimě a stejně tak ochranné obleky na chemické havárie atd atd

Já mam své zdroje neboj.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 11:42
Re: Zaklad
Místo za větnríky a EV může soudruh Biden platit Brazílii za nekcáneí pralesů, Uzbekistánu za too, že nebude pěstovat bvlnu a přivede vodu do Aralu a další že zlikvidují plantáže na palmový olej a znovu zalesní.

Platte, platte, místo dotací nemyslů můžete platit na užitečné věci.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 12:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 10:23
Re: Zaklad
cílem SEZBR je zlikvidovat národy, jejich tradice, hodnoty a vytvořit jednotný Evropský lid, něco jako když SSSR likvidovalo jednotlivé hodnoty a tradice národů tvořících Sojuz. Taky se nesmělo číkat že jsi rus, kazach, uzbek ale jenom sovět, tady už nebude čech, dán, ital ale Evropan. Byl svět sovětů, ted bude svět Evropských zelených ovčanů

Kdo nevidí naprostou shodu, je zoufalec, který si musí historii zopakovat.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 10:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 10:58
Re: Zaklad
Sem zvědavý kolik vznikene petroheadských a a anti-zelených Brejviků, kolik lidí donutí SEZBR ze zoufalství vystřílet náměstí, školy, firmy, úřady. Provádět sabotáže, diverzní akce atd

Myslím že jich bude desetitisíce :-) Po světě statisíce.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 11:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 09:31
Re: Zaklad
Neboj se, ve volbách to piráti, stan a další slouhove zeleny bruselsky bidy projedou. Lidi to hodí radši SPD, Bekbulatovi, Trikolore, Svobodnym atd - protože je to pro ně menší zko jak zeleno-cerni bolsevici
Avatar - WesternDigital
12. 9. 2021 09:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 09:36
Re: Zaklad
já mam jediný blog tady a nejsem čížek. Bohužel trpis halucinacemi klaune🤣
Avatar - Jaros71
12. 9. 2021 12:00
D52 na VÍDEŇ
Tohle je ostuda...od roku 1996 na Moravě nepostavili na mikulov ani 1 km...
Hlavní město Rakouska bez napojení na dálnici v ČR ?? :no: :no:
Rakušáci už mají postaveno..tady není ani obchvat Mikulova ! :no: :-O
Rozbalit vlákno
35
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 12:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 12:41
Re: D52 na VÍDEŇ
Abysme si rozuměli, dostavbu současných dálnic do jejich konečné podoby podporuji, výstavbu zcela nových NIKOLIV.

A nemůže dávat 3 dislike, když mam jeden účet, šmoulo :-)
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 12:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WesternDigital
12. 9. 2021 13:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 13:05
Re: D52 na VÍDEŇ
Pomatenčě, nejsem žádný čížek na seznamu ani novinkách žádný účet nemam a ni žádný blog a nejsem z Plzně.

Nejsem ani žádnej gunman a dokonce nějaký windeisel, já naftu nenávidím.

Nafta patří do trucku, traktoru a kamen :-)
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 13:04
Re: D52 na VÍDEŇ
Proti novým úsekům vytvořeným v místech, kde dosud žádná dálnice nevede - typicky dálnice přes sázavu. Nesmysl.

D4 napojit na tábor a at se jezdí na jih tudy.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 13:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 13:09
Re: D52 na VÍDEŇ
Nic. Nechat tak jak je akorát napojit spodek na Rakousko.

A od Táboru nahoru nebudovat, je to nesmysl. Ničení krásného posázaví.

Dále napojit Hradec na Polsko, udělát dálnici z Pardubic do Olomouce, a dodelat úsek ze Zlína na hranice.

Víc není naprosto třeba.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 13:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 13:18
Re: D52 na VÍDEŇ
Napojit stávající 4 ku na trojku a tudy dolů do Rakouska nebo protáhnout tu 4 až dolů.

Kde chce drandit jak civčená vopice po dálnici + kamiony, pro toho 4, kdo chce jet krásně po okreskách, pro toho stavací trasa D1, exit Mirošovice, benešov-tábor- a dál dolů.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 13:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 13:19
Re: D52 na VÍDEŇ
Píšu do Rakouska přes Brno = dobudovat.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 13:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 13:28
Re: D52 na VÍDEŇ
Pro Hradec - Polsko sem, Pro Brno - Víden taky, ještě sem pro Zlín až na hranice a stálo by za to dodělat D7 jako altenrativu pro německo, stejně se nejvíc jezdí hlavně na německo. Takže dodělat úseky Chomutov - hranice a Postoloprty - Slaný.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 13:12
Re: D52 na VÍDEŇ
Do Německa se dostaneš přes Plzen a Ústí, do Polska přes ten dobudovaný Hradec, na Slovensko přes Břeclav a Zlín, do Rakouska přes Brno a Budějovice.

Naprosto dostačující páteřní sít.


Případěn by stálo za to ještě dobudovat D7 nebo celou D4 dolů a jezdilo by se na jih po D4.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 13:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 13:22
Re: D52 na VÍDEŇ
Dobudovat D3 směrem na JIH, tj pro šmouly od Budějovic dolů, nebudovat nic směrem na sever, tj od Táboru nahoru na Prahu?

Kapiš to???

D4 Propojit s D3 , D4 dobudovat úsek Přibram-Mirotice a na úrovni Mirovic to propojit s D3. Hotovo.

Šla by propojit i D1 s D3, ale opět za cenu zničení posázaví.....

Na Milevsku není co zničit.....to je ten rozdíl
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 13:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 13:32
Re: D52 na VÍDEŇ
Je to dodělaný do Mezna, co už byl taky nesmysl.

A co jako? 50 km po dálnici je na 20 minut. Pokud by to byly kvalitně udělané víceproudé dálnice, což všechny nové úseky měly být, měla by být maximálka pro kamiony 110 a pro osobáky 160.

Že sou tam zoufalci co jezdí 80 po dálnici a předjíždí je i kamiony, viz každej druhej dashcam na youtube z dálnic tak to je věc druhá.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 13:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 13:47
Re: D52 na VÍDEŇ
Zachráním posázaví.

To jsi ekolog že se ti to nelíbí, zelená kedlubno? :-)

Naštěstí posázavské obce protestují tak mohutně, že se to nikdy v nejbližších 40 letech nepostaví. :-) :-) :-)

Takže máte smůlu a já štěstí.

http://www.liber.cz/…nty-proti/d-3370
https://domaci.hn.cz/…i-ale-preji-klid
https://www.d3klid.cz/BROZURA_D3.pdf
https://www.novinky.cz/…dalnice-40290264
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 13:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 13:55
Re: D52 na VÍDEŇ
Já po dálnicích nejezdím, já jezdím po okreskách. Mě sou tvoje dálnice šumák.....Já jezdím i na Benešov a Vlašim přes Řícany-Mnichovice, Senohraby atd
Já sem dálniční známku nekoupil 7 let.....naposledy sem ji měl v roce 2014

Na slavnou D1 zvysoka víš co :-)
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 14:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 13:52
Re: D52 na VÍDEŇ
Hele zelená kedubno, co sem říkal?

Neveklovsko a Sed-
lecko, kudy trasa po přechodu Sázavy pokračuje,
je jedním z nejřidčeji osídlených území ve vnitrozemí
ČR s hustotou 15-40 obyvatel/km2. Mezi Sázavou
a Meznem (připojení na I/3 a na hranici s Jihočeským
krajem) jsou poblíž trasy Stabilizované pouze dvě síd-
la nad 1500 obyvatel: Neveklov 2449 a Sedlec-Prčice
2811. Obě sídla jsou administrativními konglomeráty
22, resp. dokonce 36 (!) malých osad a rozprostírají
se proto na obrovských rozlohách. I na jejich terito-
riích je hustota osídlení extrémně nízká (45, resp. 44
obyvatel/km2) a nevybočuje z rozptýleného charakteru
osídlení celého regionu. Z dopravního hlediska tak
neexistuje v celém regionu vůbec žádný významněji
koncentrovaný lokální zdroj dopravy.
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 14:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 14:48
Re: D52 na VÍDEŇ
Nemam na tebe čas, slouho Bruselu, jdu koukat na polofosilní F1 :-)

Časy V10 už sou bohužel pryč, ale tak aspon něco :-)
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 14:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 17:09
Re: D52 na VÍDEŇ
Závod dopadl skvěle, Ricciardo na startu předjel Verstappena, celou dobu vedl až do boxů, po návratu z boxů se ti dva šašci Hamilton a Verstapen srazili, takže naprostá bomba, nemuseli sme koukat na ty dva arogantní okoukané xichty na stupních vítězů, poslouchat helmutáckou hymnu, místo toho tam byli sympatáci Ricciardo, který zaslouženě vyhrál a pohodář Norris a Bottas mi celkem neva.

Takže fajn závod :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 17:09
Re: D52 na VÍDEŇ
Kůn je bílý :-) :-)
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 17:33
Re: D52 na VÍDEŇ
https://zpravy.magazinplus.cz/…-let-dozene.html

https://zpravy.magazinplus.cz/…i-ekonomove.html

HAHAHA :-) :-) :-)

Pozdravují tě ekonomové.
Zdraví tě Kovanda
Nicméně očekávání lidí a firem, že zelenání Evropy bude pro celou evropskou ekonomiku znamenat velké náklady, nejen energetické, ale i geopolitické, v nich může upevnit dojem, že výrazná inflace bude opravdu trvalejšího rázu. Pak by skutečně nastala nová etapa vyššího cenového růstu, která v době mizivě úročených úspor může přinést sociální bouře, a nakonec i smést ambiciózní zelené projekty EU, upozorňuje Kovanda
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 19:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 19:20
Re: D52 na VÍDEŇ
v NEMECKU JE stejná inflace jako tady, i bez Bekbulata Okbojeva, zajímavé vid :-)
Avatar - Amaterasu
12. 9. 2021 19:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
12. 9. 2021 13:35
Re: D52 na VÍDEŇ
A nechápu nač se stavěla vůbec 6, jako 4 trasy do německa? Proč? K čemu? Vyhozené prachy oknem.
12. 9. 2021 21:10
Nic se nezlepší,
na ŘSD si ty žáby na prameni přijdou na 2x vyšší platy bez ohledu na výkonnost. A proč u nás ekoaktivisti tak lehce dálnice sestřelují? Protože tam tupí úředníci nadělají mraky chyb a ani si neohlídají platnosti. Taky staví salámovou metodou - logický celek nasekají na malé nefunkční kousky a ty projektují a tlačí samostatně. Logicky tak postaví ty nejméně konfliktní, rozdají si odměny a ty zbývající čekají na dokončení i desítky let, protože to vedení je prostě kravina. Kdyby museli tlačit logické úseky jako celek, po zjištění neprůchodnosti by se to prostě táhlo jinak a bylo by to dřív. A úplně nejhorší je ignorace pravidel pro tažení tranzitních komunikací, díky tomu nemáme šanci na dotace z EU za které Poláci staví i přes 400 km nových dálnic ročně. Nejsou pitomí jako my s našimi průtahy - třeba teď šíleně drahý průtah plánují skrz Třebíč nebo Brno-Bystrc. Obchvat "po polích" by asi byl moc levný.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Amaterasu
13. 9. 2021 10:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.