Po kritice elektromobility přihází prezident jedné z největších automobilek světa s kritikou dalšího trendu automobilového průmyslu: čistě autonomních vozidel.
Je zajímavé, že konzervativní názory jsou vždy označovány jako zdravý rozum :-)
Každopádně Toyota je pozadu, Toyoda to ví a proto říká to, co říká. Jasně Tesla se nakonec zasekne na vyřešení posledních 4% problému, ale když vidím, jak spolehlivě jezdí Google Waymo ve známých ulicích nebo míň spolehlivě Tesla ve všech ulicích USA a jak jezdí tyhle vozítka na předem připravené silnici, je jasné, že Toyota není připravená, nemá lidi, strukturu, plány..nic.
Pana Toyodu mám rád jako člověka. Je mi jasné, proč takto reaguje, protože pozice leadera současného automobilového průmyslu pro (už poměrně blízkou) budoucnost nezaručuje přežití firmy, která sice výborně zaskórovala pomocí hybridů, ale teď už (podle veřejných zpráv) není v čele vývoje pro další postupné kroky - tj. probíhající přechod na EV a nastupující autonomní automobily.
Teraz je v pohybe asi miliarda aut riadenych clovekom vs mozno stovka prototypov na testovanie autopilota. To ani nehovorim o tom, ze tie prototypy sa testuju v par pokojnych ulickach a nie v Indickom velkomeste.