Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čína má prý příliš výrobců elektromobilů, chce konsolidaci odvětvi

Čína má příliš mnoho výrobců elektromobilů, vláda se proto bude snažit v tomto odvětví podpořit konsolidaci.
Zpět na článek
15. 9. 2021 13:21
Re: Nepochopím
Nad tím už se uvažuje/rozhoduje a dneska byl o tom článek na seznamu. Jmenuje se to Green Taxation (zelené daně) a jde o produkty a elektřinu používanou pro pohon aut, autobusů, náklaďáků ... Plyn, uhlí a elektřina určená pro výrobu tepla. energy products and electricity used for transport, such as petrol and diesel, and for other purposes, such as fuel oils, natural gas, coal and electricity used in heating. Myslím, že jsou tam uvedeny plechovky (asi ty co jsou v nich distribuované nápoje) a několik dalších položek.
15. 9. 2021 12:58
Re: Nepochopím
Necháme se překvapit až skončí prodej spalováků co na nás co je ještě budem mít vymyslí.Ty daně z phm budou státům chybět ale oni to vyberou jinak.
Avatar - Amaterasu
14. 9. 2021 19:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 9. 2021 19:34
Re: Nepochopím
Naštěstí má baterie v ev několik modulů takže nebude třeba měnit celou.Otázka je kolik peněz dostaneš zpět za špatnou a na kolik vyjde samotná ta práce té výměny v autorizovaným servisu.Při koupi ev bude třeba diagnostika těch baterek a pro jistotu od nezávislého specialisty.CENY BATERIÍ padají a cena aut roste.
Avatar - Amaterasu
14. 9. 2021 19:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 9. 2021 19:22
Re: Nepochopím
Ok na 96procent jízd by i malé ev většině Čechů stačilo a na 4procenta museli vzít auto se spalovákem ať nemusíme po cestě do Hr 6x dobíjet.Já když jel párkrát na rezervu to byla nervozita-odtahovky budou mít žně.Já to mám do práce 180km tak dojezd pod 400 wltp nepřipadá v úvahu.
Avatar - Amaterasu
14. 9. 2021 19:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 9. 2021 18:58
Re: Nepochopím
Zase ta samá demagogie. Ukaž mi, kdo ti kde dnes prodá třeba převodovku za její výrobní náklady, nehledě na to jak malé jsou. nějaká teoretická výrobní cena 100 tisíc bez nákladů na cokoliv dalšího může být. ale kde máš další náklady od přepravy, přes daně, přeprodej, marže až po tvůj spokojený odjezd ze servisu s novou baterkou? kolikanásobky té výrobní ceny platíš u čehokoliv od mobilů po kancelářské sponky dnes? baterie bude tedy produkt, na kterém nebude vydělávat nikdo, ani výrobní závod na baterie? všichni se chytíme za ruce a budeme v rámci zachraňování planety altruisti? zpátky na zem prosím.
Avatar - Amaterasu
14. 9. 2021 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - California_KNIGHT
14. 9. 2021 18:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 9. 2021 18:13
Re: Nepochopím
Stejně většinu lidí v Česku zajímá jak na tom bude třeba dnes koupený Enyaq 80 dojezd nové 500km s cenou kolem 1,2mio a za 10let a 200tkm ještě pořád 400-500tisíc.Modely aut s dojezdem 200km jako id2,dacia-e neberu jako náhradu spalováků.
Avatar - Amaterasu
14. 9. 2021 16:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
14. 9. 2021 16:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
14. 9. 2021 16:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
14. 9. 2021 16:34
Re: Nepochopím
A taky nebudou protože baterka KO = auto jde do šrotu.
Ale je docela dobře možné, že bude mít každý jedno EV na cesty do supermarketu, dál to nedojede. A vždy to bude druhé auto, právě proto, protože to nikam nedojede ani jako nové, natož se starými baterkami.
Jeden maník si koupil Teslu, a když se odečetlo opotřebení baterie a nabíjecí limity, zbylo mu 69 km.
Avatar - WinDiesel
14. 9. 2021 16:29
Re: Nepochopím
a teď tu o Karkulce pěkně prosím ........... :-[] :-[] :-[] komiku
14. 9. 2021 16:16
Re: Nepochopím
Ssangyong je taky levná značka a že bych ty auta často potkával to zrovna ne.I když bude nová 50kwh baterka stát někde v Číně 100 tak stejně tě v EU na servise vyjde na 300.Prsty do zásuvky taky nestrkàme a tuhle výměnu si doma neudělá 99,99 procent majitelů EV aut.Dnes ještě není na trhu dostatek EV bazarovek které mají najeto 200,300,400tisíc km jak kdejaký benzín,nafta.Víme zatím houby co to vydrží.
Avatar - Amaterasu
14. 9. 2021 15:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 9. 2021 15:07
Re: Nepochopím
Je to pravda, ta levná auta prostě přijdou, ale oni si to nedokáží představit, vidí jen články o Konách, kde je ceníková cena baterie na úrovni nového vozu, ale to, že Čína produkuje baterky s výdrží milionu kilometrů, kde cena 50kWh baterie není ani 100k, před tím zavírají oči, bojí se, nerozumí tomu.
14. 9. 2021 14:42
Re: Nepochopím
Stačí se podívat právě do té Číny - nejprodávanější EV je sice pidi, ale za 90 tisíc Kč (viz https://www.auto.cz/…hem-chvile-hitem?…). Pepíci řvou protože je k tomu navádějí stávající podniky vyrábějící auto, které nechtějí přijít o svůj lukrativní kšeft a tak pláčou nad emisema a zlou Evropskou komisí a přitom se diví, že při jejich cenách jdou jejich prodeje šupem dolů. A nová skvělá EV za milion nikdo nechce :-[] .
14. 9. 2021 14:32
Nepochopím
Většina českých pepíků řve, jak chtějí slyšet motor, ale jezdí převážně ve slabých dieselech, nebo v 1.2TSi, no, bohužel nevidí tu velkou výhodu elektrického pohonu, kdy bude obří automobilový boom, vznikne velké množství nových značek s vlastním designem, nebude to jen nuda a šeď několika evropských a korejských koncernů. Elektromobil je ze své podstaty jednoduchý stroj a zvládne jej vyrobit kde kdo, jakmile hromadně začne hrnout Čína ty své levné LFP baterie za 50-80 USD/kWh od CATLu a BYDu, dočkáme se opět levných aut za pár set tisíc a třeba se vrátí ekvivalent Fabie combi, když nebudou nuceni každý rok zlepšovat motory a jejich emise. Pak to začne být problém na státní úrovni a automobilky budou mít volné ruce.