Novinky
wakantanka
4
ako autor prišiel na to, že sa táto verzia hodí viac do terénu? Cestné gumy aj disky, svetlá výška podľa všetkého nezmenená. Takže čo mu má v tom teréne pomôcť? Iná predná maska, zelený lak či čalúnenie interiéru?
Michal220
3
Ten název Adventure pomůže v terénu teda než se elektromotor co pohání zadní nápravu přehřeje a vytáhne ho někdo s haldexem 😁
Mikesus
2
Přehřátý zadní elektromotor. Ještě nějaký vtip zkušeného technika dostaneme?
Ozzman
0
Nestávalo se Haldexu v zátěží, že se přehřál a odpojil se zadek ?
Michal220
1
Ty neděláš-jsem to spletl s CRV ale v roller testu je to rozhodně nejhorší 4x4.
Mikesus
1
No, taky nikdo netvrdí, že to je bůhví jaký pohon do terénu.
Michal220
0
:yes: 😄 😁
Elektro_Pygus
Michale, jsi zřejmě přehřátý. Odpoj se.
Renoo
0
Tak, že si špatně přeložil, co to vlastně znamená slovíčko "adventure".
jam2015
1
Presne! Pridajú bižutériu za hromadu peňazí a hopsa/hejsa - leda tak do Brandejsa 😉
Ten outdoorackejsi look verzie adventure sa mi paci... musim priznat ze sucasna nova RAVka bola u mna laska az na druhy pohlad... ale nakoniec sa mi skutocne paci a povedzme voci nejakemu tucsonu by som tu nevahal... toyota :yes:
Ravka je i o kus větší auto.... mne se tedy tenhle hranáč líbil na pohled první, na svezení až druhé. Slušel by mu pořádný velký diesel jako alternativa k hybridu (šup kamenem do mě od Hamny a dalších 😁). HEV jede slušně, ale je takové jalovější. To auto by vybízelo k tahání všeho bordelu na dlouhé dálky, ale chybí mu ten diesel či nějaká pořádná velká atmosféra s hydroměničem (to já rád 😁). PHEV pak jede brutálně, ale do první zatáčky, kdy se valíš s celou masou plechu ze zatáčky.
Amaterasu
HEV je v pohodě = a za tu naftu https😐/www.autoforum.cz/…le-mohou-zradit/ 😲 :-!
Naftu máš v https😐/www.garaz.cz/…ky-stit-21001028 a https😐/www.youtube.com/watch?…
2.5 HEV zvládá i https😐/www.autorevue.cz/…ky-zpusob--testy#… asi možná si už jel ne? 😉
RAVka sice od mládí https😐/cs.wikipedia.org/…wiki/Toyota_RAV4#… narostla :-! ale furt to není žádnej autobus (kam nafta patří😉
PHEV možná bude zajímavější v Camry = kam má (do nový generace 2023?) dorazit
Naftu máš v https😐/www.garaz.cz/…ky-stit-21001028 a https😐/www.youtube.com/watch?…
2.5 HEV zvládá i https😐/www.autorevue.cz/…ky-zpusob--testy#… asi možná si už jel ne? 😉
RAVka sice od mládí https😐/cs.wikipedia.org/…wiki/Toyota_RAV4#… narostla :-! ale furt to není žádnej autobus (kam nafta patří😉
PHEV možná bude zajímavější v Camry = kam má (do nový generace 2023?) dorazit
Mne v té Ravce nepřišel tak dobrý ten pohon, byla to FWD verze, hend z kraje výroby. Možná jen nebyla zajetá. Jo Highlandera jsem jezdil, ten je fajn, ale není to auto za které zapřáhneš jachtu a jedeš k moři 😁 .
Jinak k článku - úniky oleje má v takových nájezdech dost motorů, obecně jsou spíše méně, než více běžné. Já byl na prohlídce v autorizáku asi dva měsíce zpět a motor je prý naprosto v pořádku, ale měl jsem unik z chladiče, ten je vyměněn (špatný kus z výroby prý). Obecně co tak čtu recenze vůči konkurenci, jako ojetina je to lepší průměr. Má své specifické nedostatky a závady, ale žádné fatální se pravidelně nevyskytují... což neznamená, že příjít nemohou
Jinak k článku - úniky oleje má v takových nájezdech dost motorů, obecně jsou spíše méně, než více běžné. Já byl na prohlídce v autorizáku asi dva měsíce zpět a motor je prý naprosto v pořádku, ale měl jsem unik z chladiče, ten je vyměněn (špatný kus z výroby prý). Obecně co tak čtu recenze vůči konkurenci, jako ojetina je to lepší průměr. Má své specifické nedostatky a závady, ale žádné fatální se pravidelně nevyskytují... což neznamená, že příjít nemohou
Amaterasu
FWD je docela rozdíl. Ne kvůli rozdílu pár koní výkonu ale AWD se chová (asi dík zatížení zadní nápravy = ne(jen) kvůli pohonu ale snad fakt spíš tomu zatížení) jinak = jasně líp
Tak k jachtě patří něco jako https😐/www.autoweb.cz/…krazem-floridou/ a víc 😄
Článek byl spíš povzdech jak se svět aut rychle razantně mění = brzy na planetě ve třídě zůstane poslední kombi (Outback) a sedan (Camry😉
Tak k jachtě patří něco jako https😐/www.autoweb.cz/…krazem-floridou/ a víc 😄
Článek byl spíš povzdech jak se svět aut rychle razantně mění = brzy na planetě ve třídě zůstane poslední kombi (Outback) a sedan (Camry😉
Ještě Passat.... ten přežije nějakou chvíli.
Vím, že AWD je lepší, ale spíše při rozjezdech na dálnici to už nepoznáš, alespoň u Toyoty či podobných řešení s připojitelnou nápravou.
Vím, že AWD je lepší, ale spíše při rozjezdech na dálnici to už nepoznáš, alespoň u Toyoty či podobných řešení s připojitelnou nápravou.
Amaterasu
S tím pašíkem nevím = možná skončí dřív než myslíš. VW je na tom v Číně jen o fous líp než škodoVWka https😐/www.autoforum.cz/…vubec-neprodava/ v Americe nikdy nebodoVWal jako tady a v EU tVWačí elektrifikaci (dneska víc než samotná EU)
Už vypustili balónek že končí Sup kombi a najednou (viz to Mondeo) jdou změny až nečekaně rychle = takže zůstanu u svého POSLEDNÍ 2 MODELY střední třídy na planetě = kombík Outback a sedan Camry 😉
Ještě k PHEV = krátká epizodka nejspíš pomalu končí https😐/www.novinky.cz/…i-vyvoj-40371821 je bez šance na ekonomickou návratnost (dva kompletní pohony sou prostě ekonomická blbost) plus v menších autech to negativně ovlivńuje jízdní vlastnosti. Funguje to až od úrovně https😐/www.autorevue.cz/…neochudi---testy no MOŽNÁ jestli bude v tý Camry tam to MOŽNÁ může fungovat (už docela velký a nižší auto než RAVka)
Už vypustili balónek že končí Sup kombi a najednou (viz to Mondeo) jdou změny až nečekaně rychle = takže zůstanu u svého POSLEDNÍ 2 MODELY střední třídy na planetě = kombík Outback a sedan Camry 😉
Ještě k PHEV = krátká epizodka nejspíš pomalu končí https😐/www.novinky.cz/…i-vyvoj-40371821 je bez šance na ekonomickou návratnost (dva kompletní pohony sou prostě ekonomická blbost) plus v menších autech to negativně ovlivńuje jízdní vlastnosti. Funguje to až od úrovně https😐/www.autorevue.cz/…neochudi---testy no MOŽNÁ jestli bude v tý Camry tam to MOŽNÁ může fungovat (už docela velký a nižší auto než RAVka)
Uvidíme jak to s tou střední třídou bude, ale tito dva Japonci budou asi poslední, na tom něco je.
S tím PHEV souhlas, je to zajímavé, ale nehodí se to do každého typu aut.
S tím PHEV souhlas, je to zajímavé, ale nehodí se to do každého typu aut.
Amaterasu
No funkčně (že to negativně neovlivňuje chování vozu + to už nemá až tak vliv na cenu) dává PHEV smysl až od úrovně toho BMW 545e a vyšší https😐/fdrive.cz/…zit-ma-brzy-7727
Není náhoda že to Mercedes odpískal = prostě už se současnýma baterkama (a tam asi eště proběhnou změny https😐/elektrickevozy.cz/…sou-tak-unikatni možná i ZMĚNY😉 už radši rovnou https😐/www.auto.cz/…ecne-tady-138800 a https😐/www.lucidmotors.com/
Jinak k těm ZMĚNÁM (co fakt najednou...) https😐/fdrive.cz/…ebude-misto-7728
Fordu se fakt až nepochopitelně (už pár let) nedaří tak alespoň https😐/www.hybrid.cz/…svetove-rekordy/
Není náhoda že to Mercedes odpískal = prostě už se současnýma baterkama (a tam asi eště proběhnou změny https😐/elektrickevozy.cz/…sou-tak-unikatni možná i ZMĚNY😉 už radši rovnou https😐/www.auto.cz/…ecne-tady-138800 a https😐/www.lucidmotors.com/
Jinak k těm ZMĚNÁM (co fakt najednou...) https😐/fdrive.cz/…ebude-misto-7728
Fordu se fakt až nepochopitelně (už pár let) nedaří tak alespoň https😐/www.hybrid.cz/…svetove-rekordy/
Ma teraz vybornu akciu na Happy edition
Adminisrator
Slovák.
Tak Tojka má naštěstí Hilux a LC200 do terénu pokut tím terénem ,ale nemyslí naše asfaltky 😒]
Z masraného sumce je najednou pohledné auto. Akorát je to unirvezální design bez nějaké příslušnosti ke značce.
Ještě bych k té nové verzi. V USA se varianta adventure prodava od začátku prodejů, tedyhne dod roku 2019. Spis to vypadá, že Toyota globalizuje vybavy/varianty a začíná nám sem dávat auta, který byla původně napr jen pro USA. Nejdřív Highlander, pak tahle upravená RAV4. Jsem zvědav, jestli aspoň začnou nabízet i ty technologické prvky výbav jako v USA.