Novinky
wakantanka
4
ako autor prišiel na to, že sa táto verzia hodí viac do terénu? Cestné gumy aj disky, svetlá výška podľa všetkého nezmenená. Takže čo mu má v tom teréne pomôcť? Iná predná maska, zelený lak či čalúnenie interiéru?
Přejít do diskuze
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Adminisrator
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ten název Adventure pomůže v terénu teda než se elektromotor co pohání zadní nápravu přehřeje a vytáhne ho někdo s haldexem 😁
Ten outdoorackejsi look verzie adventure sa mi paci... musim priznat ze sucasna nova RAVka bola u mna laska az na druhy pohlad... ale nakoniec sa mi skutocne paci a povedzme voci nejakemu tucsonu by som tu nevahal... toyota :yes:
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ještě bych k té nové verzi. V USA se varianta adventure prodava od začátku prodejů, tedyhne dod roku 2019. Spis to vypadá, že Toyota globalizuje vybavy/varianty a začíná nám sem dávat auta, který byla původně napr jen pro USA. Nejdřív Highlander, pak tahle upravená RAV4. Jsem zvědav, jestli aspoň začnou nabízet i ty technologické prvky výbav jako v USA.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Elektro_Pygus
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Určitě je to lepší, nelíbí se mi u většiny aut hranaté výřezy pro kola. Ale lepší to je. Vedle Tucsona je to však přímo třídní krasavec.
Ještě Passat.... ten přežije nějakou chvíli.
Vím, že AWD je lepší, ale spíše při rozjezdech na dálnici to už nepoznáš, alespoň u Toyoty či podobných řešení s připojitelnou nápravou.
Vím, že AWD je lepší, ale spíše při rozjezdech na dálnici to už nepoznáš, alespoň u Toyoty či podobných řešení s připojitelnou nápravou.
Mne v té Ravce nepřišel tak dobrý ten pohon, byla to FWD verze, hend z kraje výroby. Možná jen nebyla zajetá. Jo Highlandera jsem jezdil, ten je fajn, ale není to auto za které zapřáhneš jachtu a jedeš k moři 😁 .
Jinak k článku - úniky oleje má v takových nájezdech dost motorů, obecně jsou spíše méně, než více běžné. Já byl na prohlídce v autorizáku asi dva měsíce zpět a motor je prý naprosto v pořádku, ale měl jsem unik z chladiče, ten je vyměněn (špatný kus z výroby prý). Obecně co tak čtu recenze vůči konkurenci, jako ojetina je to lepší průměr. Má své specifické nedostatky a závady, ale žádné fatální se pravidelně nevyskytují... což neznamená, že příjít nemohou
Jinak k článku - úniky oleje má v takových nájezdech dost motorů, obecně jsou spíše méně, než více běžné. Já byl na prohlídce v autorizáku asi dva měsíce zpět a motor je prý naprosto v pořádku, ale měl jsem unik z chladiče, ten je vyměněn (špatný kus z výroby prý). Obecně co tak čtu recenze vůči konkurenci, jako ojetina je to lepší průměr. Má své specifické nedostatky a závady, ale žádné fatální se pravidelně nevyskytují... což neznamená, že příjít nemohou
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
My tady nerozlišujeme podle národnosti, takže ať to bylo prohlášení ohledně tebe nebo jsi poznal jazyk, který používá Beefcake, je to šumák.
Uvidíme jak to s tou střední třídou bude, ale tito dva Japonci budou asi poslední, na tom něco je.
S tím PHEV souhlas, je to zajímavé, ale nehodí se to do každého typu aut.
S tím PHEV souhlas, je to zajímavé, ale nehodí se to do každého typu aut.
Ravka je i o kus větší auto.... mne se tedy tenhle hranáč líbil na pohled první, na svezení až druhé. Slušel by mu pořádný velký diesel jako alternativa k hybridu (šup kamenem do mě od Hamny a dalších 😁). HEV jede slušně, ale je takové jalovější. To auto by vybízelo k tahání všeho bordelu na dlouhé dálky, ale chybí mu ten diesel či nějaká pořádná velká atmosféra s hydroměničem (to já rád 😁). PHEV pak jede brutálně, ale do první zatáčky, kdy se valíš s celou masou plechu ze zatáčky.
Z masraného sumce je najednou pohledné auto. Akorát je to unirvezální design bez nějaké příslušnosti ke značce.
Tak Tojka má naštěstí Hilux a LC200 do terénu pokut tím terénem ,ale nemyslí naše asfaltky 😒]