ako autor prišiel na to, že sa táto verzia hodí viac do terénu? Cestné gumy aj disky, svetlá výška podľa všetkého nezmenená. Takže čo mu má v tom teréne pomôcť? Iná predná maska, zelený lak či čalúnenie interiéru?
Ten outdoorackejsi look verzie adventure sa mi paci... musim priznat ze sucasna nova RAVka bola u mna laska az na druhy pohlad... ale nakoniec sa mi skutocne paci a povedzme voci nejakemu tucsonu by som tu nevahal... toyota :yes:
Ravka je i o kus větší auto.... mne se tedy tenhle hranáč líbil na pohled první, na svezení až druhé. Slušel by mu pořádný velký diesel jako alternativa k hybridu (šup kamenem do mě od Hamny a dalších :D). HEV jede slušně, ale je takové jalovější. To auto by vybízelo k tahání všeho bordelu na dlouhé dálky, ale chybí mu ten diesel či nějaká pořádná velká atmosféra s hydroměničem (to já rád :D). PHEV pak jede brutálně, ale do první zatáčky, kdy se valíš s celou masou plechu ze zatáčky.
Mne v té Ravce nepřišel tak dobrý ten pohon, byla to FWD verze, hend z kraje výroby. Možná jen nebyla zajetá. Jo Highlandera jsem jezdil, ten je fajn, ale není to auto za které zapřáhneš jachtu a jedeš k moři :D .
Jinak k článku - úniky oleje má v takových nájezdech dost motorů, obecně jsou spíše méně, než více běžné. Já byl na prohlídce v autorizáku asi dva měsíce zpět a motor je prý naprosto v pořádku, ale měl jsem unik z chladiče, ten je vyměněn (špatný kus z výroby prý). Obecně co tak čtu recenze vůči konkurenci, jako ojetina je to lepší průměr. Má své specifické nedostatky a závady, ale žádné fatální se pravidelně nevyskytují... což neznamená, že příjít nemohou
Ještě bych k té nové verzi. V USA se varianta adventure prodava od začátku prodejů, tedyhne dod roku 2019. Spis to vypadá, že Toyota globalizuje vybavy/varianty a začíná nám sem dávat auta, který byla původně napr jen pro USA. Nejdřív Highlander, pak tahle upravená RAV4. Jsem zvědav, jestli aspoň začnou nabízet i ty technologické prvky výbav jako v USA.