České zastoupení značka Škoda už hlásí na 4.700 objednávek na novou generaci modelu Fabia. Po boku zbrusu nového hatchbacku se však nadále prodává i dosavadní kombík.
Mal som už tú česť a vyzerá, že je to podarené auto. Až tak, že by som ju zaradil medzi to najlepšie v segmente. Ako milovník Renaultov nerád priznávam, že to má komfortnejšie nastavený podvozok než Clio. Kombi je škoda, ale už to nemá zmysel riešiť. Po Fabii Tour béčkové kombíky definitívne vymreli (ak tam nerátame Mini Clubman).
Otázka je, jak mají nastavenou cenu. Kolega "teď" koupil zrovna to Clio. Potřeboval to řešit hned, takže porovnával s trojkou Fábii a jakožto mladší ročník ho zajímaly spíš různé elektronické vychytávky, než podvozek. Škodovku označil za blázny, že za stejné peníze měli nepoměrně chudší výbavu.
Osobně jsem neporovnával, protože nejsem úplně cílovka ani Clia, ani Fabie.
Kolega vzal misto superba octavii, a to prave proto ze je modernejsi a ma vic featur. Mimochodem do oktavky presedal zcela dobrovolne a cilene z 530d v cenikovce za asi 90tis E. Pry mu to prislo az zbytecne a opulentni a tak pro zmenu ted veme oktavku, ktera jak je cela dotykova na nej pusobi moderneji nez zpatecnicka 5er, a je spokojenej. :-)
Evidentně Vaculíkův věhlas už přesáhl i hranice do Němec. Tvůj kolega si nejspíš řekl, že když je Oct. III lepší než 3er, tak Oct. IV už musí být lepší než 5er. :-[];-)
Zrovna jsem si na to dneska vzpoměl, při tom článku o stodvacítce, jak jsem jako kluk natíral spodek nové stopětky gumoasfaltem a otec cpal za pomoci jakéhosi amatérského přípravku do dutin olejovou směs, či co to bylo. :D
Tak až budeš mít zas nostalgickou, tak si vzpomeň, že to dělají majitele Rapidu dodnes :D Hele ale nebudu tady prilevat do ohně... Jen kdyby se ti dostaly do rukou nějaké recenze ojetin od Vaculdy co vychází pouze tiskove, to jsou perly... Třeba o perfektních jízdních vlastnostech Oktavek a jejich skvělých podvozkach..
Já to video viděl asi 10x a kontextově muže Vaculda říct, že to auto třeba nemá tak dobrý podvozek, jako jiné BMW, nebo že ten sportovní podvozek je lepší, ale že ho spráší trojková Oktávka tam prostě je. Klidně mi to rozeber jako ve škole se rozebírají myšlenky básníků a spisovatelů a napiš mi to jako blbovi, co tam tedy vidíš ty.. neber to jako útok, ale fakt mne to zajímá :)
Tomu rozumím jak to píšeš, ale dovolím si teoretizovat.
I když použiji méně kvalitní součástky podvozku, znamená to vždy horší jízdní vlastnosti ? Třeba se ubere na výdrži... no každopádně, kdyby to řekl tak jak píšeš, asi to tady nikdo už dva roky netahá jako skvělej fórek :)
Vím, že Vaculík to řekl schválně, aby pobouřil, dělá to často, ale tady v tom případě působíš jako mluvčí prezidenta s tím rozdílem, že on rozsévá ještě větší nenávist, ty to spíše žehlíš a to nemyslím ve zlém.
Ty si to nevysvětlil špatně, naopak, ale Vaculík to řekl tak trochu... trochu dost bulvárně, aby se ta diskuze strhla a myslím, že v tomto konkrétním videu to prostě naplnou hubu řekl - Oktávka spráší BMW 3er... nic víc :)
Tak perla o 2,0TDI vs 530d je stejně tak dokonalá. Jediné co mě napadá je snaha hodit opravdu absurdní nadsázku, ale Vaculík není Clarkson a bohužel jím nikdy ani nebude. ;-)
Kolega ma otevrenou mysl. Do ted jezdil A6 nebo 5er a jak jsou decka na ceste z domu, silnice porad plnejsi atd., tak si proste za sebe urcil priority jinak, ze staci i mensi auto, ze staci i 150k.
Ja mu fandim, nechapu to, ale fandim.
Slovo ambre nic neznamená, potažmo naftové.
A pokud jde o charakteristický klapot, pak s přechodem z šestiválce na čtyřválec si v tomto ohledu těžko pomůže. ;-)
A tato generacia je konecne aj krasna.... s 1,5tsi ideal .. vecna skoda kombika ( to mohol byt uspech fabie este vyraznejsi ) ale aj tak cakam od novej fabie ze bude europsky trhak ... voci nejakemu yarisu aj vizualne omnoho serioznejsi kusok.... co trhak... toto bude megatrhak... fabia :yes:
Jsem slibil, ze na tebe nebudu reagovat, ale udelam vyjimku.
V porovnani s tebou si Webpaja mnohdy vysvetlit veci necha v pomeru 1000:1. Ty jen meles dokola totez a uplne zbytecne tim spotrebovavas el. energii. Ty tvoje blaboly zanechavaji vetsi emisni stopu nez kdejaka V8 bez katalizatoru. Zatim jsi tu nic neobhajil, ty diskusni bojovniku.
se v tom asi bude dat. Motory doby, prostornost taky.Cena jak u konkurence, takze rozhodne jako vzdy náklonost k dane znacce a narodnost. Emoce zadny, ale to je u Skodovky ,krom Supa, posledni dobou klasika.
A jaké máš emoce z mainstreamových běžných aut? Fakt by mě to zajímalo. Jestli nemusíš ten druh emocí, kdy jsem si chtěl na zamrzlém displayi C3 regulovat klimu a ono to nešlo.