Testy
sup3 2.0tsi 206kw 4x4😒br />
delka +67mm
sirka +54mm
vyska +46mm
vykon +85kW
zrychleni -3.9s
spotreba -0.7litru (podle spritmonitoru)
cena - 443100kc
vybavu neporovnavam
prumerny plat +cca 25000 (vic jak 3x tolik)
a pak ze auta zdrazujou ...
sirka +54mm
vyska +46mm
vykon +85kW
zrychleni -3.9s
spotreba -0.7litru (podle spritmonitoru)
cena - 443100kc
vybavu neporovnavam
prumerny plat +cca 25000 (vic jak 3x tolik)
a pak ze auta zdrazujou ...
https😐/m.youtube.com/watch?…
Plusem je především, ze se srovnává stejné auto, jednou se ctyrkolkou, jednou bez, v různých podmínkách - a vždy je ctyrkolka rychlejší -
Ale na suchem asfaltu opravdu jen o kousek a myslím, že kdyby bylo auto o těch bratru 70 kg lehčí, náskok by zmizel…
Plusem je především, ze se srovnává stejné auto, jednou se ctyrkolkou, jednou bez, v různých podmínkách - a vždy je ctyrkolka rychlejší -
Ale na suchem asfaltu opravdu jen o kousek a myslím, že kdyby bylo auto o těch bratru 70 kg lehčí, náskok by zmizel…
To je logický že je čtyřkola rychlejší a to včetně asfaltu - je to plnohodnotný pohon, ne haldex a pod, takže jízdní vlastnosti vylepšuje kdekoliv.
Lol nic nepochopil nevadí
Tak za prve - M5 má “haldex”
Za druhé - na suchem asfaltu by to bylo nastejno ale spis by kvůli nadváze ctyrkolka prohrála
Za třetí - tenhle pohon všech kol bude proti běžnému xdrive v činnosti možná ještě méně
Tak za prve - M5 má “haldex”
Za druhé - na suchem asfaltu by to bylo nastejno ale spis by kvůli nadváze ctyrkolka prohrála
Za třetí - tenhle pohon všech kol bude proti běžnému xdrive v činnosti možná ještě méně
Jo sorry, těžko předpokládat že u článku u konkrétního auta bude někdo řešit zcela jiné auto se zcela jiným systémem.
U C5 je to jak jsem napsal.
U C5 je to jak jsem napsal.
Na suchu kromě odpichu na plný plyn vůbec a na mokru si netroufám pouštět auto k limitu. Nechci to poslat do stromu.
Předokolka s pVWoblematicky uloženým motorem = takže i v (nutné) verzi 4x4 se (viz text) sune ze zatáčky = ach ta fyzika
No a když někdo nejhorší tak někdo nejlepší https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv
Ale mělo to šestiválec takže co 😐
Měl jsem ji jako Allroad I.gen a na zimu nebo do bláta se vždy těšil.
Ale nově se tu https😐/olomoucky.denik.cz/…ajem-202107.html 😄
Prostě klimatický změny probíhají = i z toho důvodu začaly dávat smysl pro část lidí (kvalitní) celoročky (a dní na sněhu kdy Othello nepoznal a tak trochu POPÍRÁ to co je napsaný i v dobovém článku = bude asi čím dál míň. A i dřív jich bejvalo z těch 365 = no třeba těch pět dní co si zmínil rekord byl myslím 24 dní za rok 😉
Souhlas že v posledních letech to už tak veselé není, ale i tak se občas nějaká kalamita vydaří a to je pak paráda.
Ladovská zima nikdy neexistovala = to jsou (hlavně jen) obrázky 😉
Jj ty klimatický změny ty se samozřejmě týkají JEN prahy :😉
Jo a když chceš volit zase důchodce https😐/g.cz/vsechno-nejlepsi-pane-babisi-velka-galerie-humoru-na-ucet-pana-premiera/ 😄
ty máš 4x4? a někdy si nějaký měl? 😉
sousední Plavy uvádí 403 m.n.m.
tak kolik je to PODLE TEBE = tak to na wiki oprav 😉
takže TAKHLE sem to TREFIL = a nikdo se neptá kolik sněhu je někde nad městem MIMO SILNICE = ale SOUVISLÁ POKRÝVKA NA SILNICÍCH = dle tebe fakt od prosince do konce února?
navíc klimatický změny (co si tu v diskuzích ještě nedávno vehementně popíral) neplatí jen pro Prahu ale samozřejmě i pro ten Jablonec 😄
https😐/sport.aktualne.cz/…4f6ac1f6b220ee8/
https😐/www.seznamzpravy.cz/…k-lyzovani-89408
atd. atp. prostě i v Jablonci brzy NEBUDE od poloviny prosince do konce února na silnicích TRVALÁ SNĚHOVÁ POKRÝVKA = asi teda :-!
No a ty si nikdy neměl 4x4 a žiješ tam = no a VO TO ŠLO = sám SI POTVRDIL že 4x4 není potřeba 😉
Plavy jsou přes kopec někde úplně jinde. Podívej se na mapu. To už není Jablonec. Je to jak jsem ti napsal. Pata hráze 513 metrů a od přehrady je to vesměs všude do kopce. Jedno jestli jdeš směr na Janov do Jizerek nebo na druhou stranu na Černou Studnici a Petřín. Je to do kopce a o 100-150 metrů výš. Já bydlím třeba 600 m.n.m asi kilometr od centra a pořád můžeš jet i výš a jsi v Jablonci. Nejde o sníh někde nad městem mimo Jablonec. Tam to je ještě větší masakr když zachumelí. Myslím přímo v Jablonci. Nesolí se tam všechny cesty. Jen hlavní silnice, takže po zasněžených cestách se souvislou vrstvou sněhu tam jezdím celou zimu, než to na jaře roztaje. Může být, že budou teď teplý zimy a sněhu bude míň. O tom ale diskuze nešla ne? Šla o tom, že si myslíš, že zima trvá jen 5 dní kdy je na silnici sníh. Tak ti vysvětluju, že to co platí pro Prahu neplatí i pro jiný regiony a nic na tom nemění fakt, že se dá i v Jablonci zima odjezdit s pořádnýma gumama (ne tvoje úžasný celoročky) bez 4x4.
Prostě SOUVISLÁ VRSTVA SNĚHU NA SILNICI = po dobu MĚSÍCŮ = je blbost
a nakonec viz ty = celej život no problem = žádný 4x4 není potřeba
CO meleš o MÝCH celoročkách těžko říct = já i kolega máme letní zimní (dokonce se PŘIMO TI psal že vítěze letošních testů si koupil kolega S celoročníma máš asi na mysli více testů a komentáře šéfredaktora AutoTipu na který si dostal odkaz = a napsal JAKÝ SOU VŠICHNI BLBCI (jako všichni ve všech oborech = když to TVÁ HLAVA nechápe ne(po)bere😉 a od tý doby TOHLE píšeš MĚ = že JÁ :😉
Jak si psal MNOHEM lepší než špičkový celoročky (který v testech porazily tuctový letní/zimní) je to co děláš ty = zimní v létě :😉 :-!
Ale jo úžasný podle všech zdrojů z posledních LET teď nový celoročky od Michelin Vredestein a Goodyear = fakt asi sou
ale o tom se nikdo TAKY NEBAVIL = o tom že (ani v Jablonci) nepotřebuješ 4x4 = a viz ty fakt nepotřebuješ (děkujeme za POTVRZENÍ 😉
Já pamatuju, že tady před cca pěti lety nasněžilo na Vánoce - po mnoha a mnoha letech. za našich mladých si naopak nepamatuju Vánoce, za kterých by nebyl sníh... a pamatuju zimy, kdy bývalo -27... dneska je mínus deset a všichni se hroutí...
Logika spíš naopak = při klidný pomalý jízdě (na sněhu) ten problém nevznikne
Ono když jedeš v klídku tak samozřejmě auto normálně jelo = ale viz i tenhle text ten problém špatně (příliš vepředu aby byla jako větší kabina) uloženýho motoru tam je = to je prostě fyzika
Když stejný zatáčky projedeš ne pomalu ale běžnou nebo jen trochu vyšší rychlostí = ten ROZDÍL mezi audi a ostatníma (opět viz teď Mig) tam prostě pozná každej
takže URČITĚ by sis všimnul, kdyby si porovnal
Je fakt, že tady se ta hranice mezi AWD a 4x4 už trochu maže, ale stále je ten pohon řešený přes rozvodovku.
Vím že GM měl s Auto módem problémy a že to rychleji opotřebovávalo rozvodovky.
Ano je to dobré pro manželky a různé polovodiče, kteří "nutně" chtějí 4x4, já čtyřkolku řadím, jen když ji opravdu potřebuji i přesto, že AWD mód mám taky.
Na druhou stranu většina pickupů tyhle podmínky splňuje, takže bych řekl že náležitě vybavené pickupy jsou off roady.
Ona existuje celá ktegorie "off road pickup trucks"
Dnes třeba byla představena nová Tundra TRD Pro.
V Emirátech a jinde se stále prodává např. Pajero, které má ten zmiňovaný připojitelný pohon 4x4, tuším, že nový Rexton to má stejně. Což je jeden z posledních nových off-roadů.
Proč by to bylo nemožné? Délka rozvoru na to nemá vliv, vše se odehrává v rozvodovce ke které se přidá spojka, která to reguluje, je to uplně stejný princip jako u toho Wrangleru.
edit: ty sice píšeš o polovodičích, ale kolega má staršího Rangera čistě na zadek a říkal, že se mu párkrát už ten zadek pěkně zpotil, když při nájezdu na dálnici ho začal ten zadek předbíhat... vodit takhle dlouhou zadokolku není úplně sranda.
Jinak právě dlouhá zadokolka je krásně čitelná v driftu dobře ovladatelná. Já mám předbíhání zadku rád a proto pohon všech kol zapínám, jen když to už dál nejede, nebo jedu delší cestu na sněhu/ledu a chci mít klid.
https😐/www.youtube.com/watch?…
edit: ale od toho máme protiprokluz. a většinou spolehlivě funguje.
Rozdíl v technice tam rozhodně je = viz my všichni = jak tady v diskuzi tak text článku 😄
Mi z toho nevplývá absolutně žádný hendikep, naopak chování auta v textu chválí. Auto se chová výborně a jeho limity jsou vysoko.Ty to snad chápeš nějak jinak ?
hele FAKT si to https😐/www.autoweb.cz/…i-a6-2-generace/ dodnes NEVĚDĚL?
A vysvětli tedy jak chápeš tu citaci z článku ?
mimochde, tvůj odkaz na autoweb popisuje FWD, které se samozřejmě chová úplně jinak. To jsi nevěděl ?
tak VŠICHNI v dobových testech a VŠICHNI teď tady v diskuzi = všichni KROMĚ tebe = lepší?
k tvé VELKÉ (FWD) NEvšímavosti = co jsem napsal v ÚVODNÍM příspěvku??? přeháníš to chlape 😉
Vysvětlíš jak si teda pochopil můj úvodní příspěvek?
blbě uloženej motor je prostě neřešitelnej = jen to AWD líp skryje než FWD
Jinak viz Mig 10:01
Prostě všichni tohle ví celý ty léta = co ty teď zkoušíš = to moc nechápu (asi přehlížíš realitu jako kesumba :-!
odVWždy co čtu o autech tak audi plánuje konkurenci dohnat a předehnat = ať kvantitativně tak jízdními vlastnostmi. Už to čtu dlouho :😉
Jediná změna za celý ty léta je = že plán na překonání konkurence v počtu prodaných aut sami odhlásili a sami zrušili (poněkud demagogii) Vorsprung durch Technik
dobový text zní😒br /> ....Meze adheze jsou u pohonu Quattro posunuty o dost výše než je běžné u klasického pohonu pření nebo zadní nápravy, přesto fyzikální zákony nelze obelstít a po jejich překročení se i Audi s pohonem všech kol začíná sunout vně ze zatáčky. Ocenit je nutno neutrální chování vozu právě v extrémních situacích...
Ještě jednou se ptám - co tak špatného z toho textu vyplývá ?
Viz já 10:22 a viz všeobecná znalost věci a viz všichni v diskuzi a viz dobový testy = přeháníš 😉
fakt neumíš normálně odpovědět ??
otázka je CO TY tady předvádíš = respektive PROČ (se tak zoufale extrémně snažíš popřít celkem známou realitu)
Viz i tenhle odkaz lééééta známou = takže PROČ? 😐
PROČ si se vůbec snažil VWokecat neokecatelné?
a to je pravda nic než pravda svatá pravda :😉 :-! Na tvý následujcí křeče že kámoš vymění aspoň olej levnějš než autorizák a kolik to tam stojí = jo to už sem nechal bejt a neodpověděl = a to je konec příběhu TAK JAK SE ve skutečnosti STAL 😉
a teď bez nadsázky NECHUTNEJ :no: 😒
Já se zeptal PRVNÍ takže = příběh o Priusu co jezdí na kontroly do autorizáku ale na vyčištění brzd ke kámošovi = je PRAVDA nebo LEŽ?
a zeptal sem se (první) kolik tam za to kámošovi platí = takže kolik?
EDIT jinak k jízdním vlastnostem Audi http😐/www.drsnysvet.cz/…ilo-to-pruserem/ :-!
No a naopak je blbý = když auto MUSÍ mít 4x4 aby nejezdilo viz https😐/www.autoweb.cz/…i-a6-2-generace/ takhle
Koncernové 1,8 20V byly taky katastrofální motory a když do nich doplnili turbo rázem fugovaly perfektně
Takhle to vypadá bez růžových brejlí 😉
Co měla celá tahle tvá popírací etuda znamenat = se asi nedozvím
Viz poslední odkaz = že to je problém táhnoucí se generace = si teda věděl nebo ne
Jinak viz Mig 10:01 = jo MUSÍŠ si připlatit za 4x4 = aby auto skrylo konstrukční chybu 😄
ano odVWždy víme že tenhle technický příbuzný pašíka B5 nebyl jízdními vlastnostmi moc povedený a měl ŠPATNĚ (viz odkazY) uložený motor = což líp skrývala verze 4x4. Bylo to tak moc že bylo vlastně NUTNO mít ne rozšířenější FWD ale tuhle dražší verzi
Otázka zůstává CO a PROČ tady ty předvádíš?
si TAK MIMOň že fakt věříš tomu co si tady teď napsal? :-!
Jinak s třema různejma C5 co mám JÁ zkušenost (benzín V6 nafta V6 a nafta 2.2 HDi) to docela šlo = ale PROČ tady ty TAKHLE totálně mimoŇsky blábolíš = to asi ani sám nevíš
Prostě tahle (no všechny = i když viz odkaz furt se to zlepšuje) blbě je A6 zkonstruovaná = tak už DRUHÝ popírač (všeobecně ZNÁMÉ REALITY)? 😲
Jj blbě uloženej motor + ve ve vyšší střední pohon přední nápravy TO JE ta PRÉMIE co chceš? Tak co verze LEPŠÍ PRÁCE s rozložením hmotnosti a těžitěm a Lexus ES 😁 :-! :😉
Ty neznáš problém uložení motoru před nápravou? to žádnej Othello nevokecá = prostě viz ÚVODNÍ příspěvek