Testy
Amaterasu
No někdo musí být nejhorší = to byla tahle předokolka = na sněhu má 4x4 smysl ale většina z nás většinou nejezdí po sněhu a tam to s těma jízdníma vlastnostma je tak jak je = no někdo musí být nejhorší (chtělo by to % podíl FWD vs AWD = který v případě špatně postavenejch aut je skoro nutností)
No a když někdo nejhorší tak někdo nejlepší https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv
No a když někdo nejhorší tak někdo nejlepší https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv
Amaterasu
3. vzadu (a to radši neprobírat americkou a japonskou konkurenci😉
Předokolka s pVWoblematicky uloženým motorem = takže i v (nutné) verzi 4x4 se (viz text) sune ze zatáčky = ach ta fyzika
Předokolka s pVWoblematicky uloženým motorem = takže i v (nutné) verzi 4x4 se (viz text) sune ze zatáčky = ach ta fyzika
Amaterasu
Amaterasu
k tomu chápání = tak po3tí = viz MŮJ ÚVODNÍ příspěvek!!!
ano odVWždy víme že tenhle technický příbuzný pašíka B5 nebyl jízdními vlastnostmi moc povedený a měl ŠPATNĚ (viz odkazY) uložený motor = což líp skrývala verze 4x4. Bylo to tak moc že bylo vlastně NUTNO mít ne rozšířenější FWD ale tuhle dražší verzi
Otázka zůstává CO a PROČ tady ty předvádíš?
ano odVWždy víme že tenhle technický příbuzný pašíka B5 nebyl jízdními vlastnostmi moc povedený a měl ŠPATNĚ (viz odkazY) uložený motor = což líp skrývala verze 4x4. Bylo to tak moc že bylo vlastně NUTNO mít ne rozšířenější FWD ale tuhle dražší verzi
Otázka zůstává CO a PROČ tady ty předvádíš?
Amaterasu
Viz odkaz = proč to přemlouvat?
otázka je CO TY tady předvádíš = respektive PROČ (se tak zoufale extrémně snažíš popřít celkem známou realitu)
Viz i tenhle odkaz lééééta známou = takže PROČ? 😐
otázka je CO TY tady předvádíš = respektive PROČ (se tak zoufale extrémně snažíš popřít celkem známou realitu)
Viz i tenhle odkaz lééééta známou = takže PROČ? 😐
Amaterasu
hele pobral si NĚCO z týhle diskuze = nebo máš zapnutej jen automat BUDU (známou) realitu POPÍRAT? 😁
Jinak viz Mig 10:01 = jo MUSÍŠ si připlatit za 4x4 = aby auto skrylo konstrukční chybu 😄
Jinak viz Mig 10:01 = jo MUSÍŠ si připlatit za 4x4 = aby auto skrylo konstrukční chybu 😄
Amaterasu
Svým absolutním popíráním reality = platný dodnes https😐/autobible.euro.cz/…zni-draha-volba/ no trochu :😉
Amaterasu
Líp než to je v odkazu to neřeknu. Holt tohle VWokecat nejde = takže chápu že utíkáš..
PROČ si se vůbec snažil VWokecat neokecatelné?
PROČ si se vůbec snažil VWokecat neokecatelné?
Amaterasu
Stane se že tu je za celou zimu jen 9 dní s teplotou pod nulou! Navíc https😐/www.irozhlas.cz/…y_2001310600_pek
Ale nově se tu https😐/olomoucky.denik.cz/…ajem-202107.html 😄
Prostě klimatický změny probíhají = i z toho důvodu začaly dávat smysl pro část lidí (kvalitní) celoročky (a dní na sněhu kdy Othello nepoznal a tak trochu POPÍRÁ to co je napsaný i v dobovém článku = bude asi čím dál míň. A i dřív jich bejvalo z těch 365 = no třeba těch pět dní co si zmínil rekord byl myslím 24 dní za rok 😉
Ale nově se tu https😐/olomoucky.denik.cz/…ajem-202107.html 😄
Prostě klimatický změny probíhají = i z toho důvodu začaly dávat smysl pro část lidí (kvalitní) celoročky (a dní na sněhu kdy Othello nepoznal a tak trochu POPÍRÁ to co je napsaný i v dobovém článku = bude asi čím dál míň. A i dřív jich bejvalo z těch 365 = no třeba těch pět dní co si zmínil rekord byl myslím 24 dní za rok 😉
Amaterasu
Nojo je super = ale mezi levým a pravým kolem zadní nápravy https😐/www.autoweb.cz/…su-dobou-vyroby/ 😉
No a naopak je blbý = když auto MUSÍ mít 4x4 aby nejezdilo viz https😐/www.autoweb.cz/…i-a6-2-generace/ takhle
No a naopak je blbý = když auto MUSÍ mít 4x4 aby nejezdilo viz https😐/www.autoweb.cz/…i-a6-2-generace/ takhle
Amaterasu
Jj nejlepší štiky to jsou prý verze V6 tdi krátce po WLTP :-!
odVWždy co čtu o autech tak audi plánuje konkurenci dohnat a předehnat = ať kvantitativně tak jízdními vlastnostmi. Už to čtu dlouho :😉
Jediná změna za celý ty léta je = že plán na překonání konkurence v počtu prodaných aut sami odhlásili a sami zrušili (poněkud demagogii) Vorsprung durch Technik
odVWždy co čtu o autech tak audi plánuje konkurenci dohnat a předehnat = ať kvantitativně tak jízdními vlastnostmi. Už to čtu dlouho :😉
Jediná změna za celý ty léta je = že plán na překonání konkurence v počtu prodaných aut sami odhlásili a sami zrušili (poněkud demagogii) Vorsprung durch Technik
Amaterasu
tak jako celá léta VŠICHNi (kromě tebe😉
Vysvětlíš jak si teda pochopil můj úvodní příspěvek?
blbě uloženej motor je prostě neřešitelnej = jen to AWD líp skryje než FWD
Jinak viz Mig 10:01
Prostě všichni tohle ví celý ty léta = co ty teď zkoušíš = to moc nechápu (asi přehlížíš realitu jako kesumba :-!
Vysvětlíš jak si teda pochopil můj úvodní příspěvek?
blbě uloženej motor je prostě neřešitelnej = jen to AWD líp skryje než FWD
Jinak viz Mig 10:01
Prostě všichni tohle ví celý ty léta = co ty teď zkoušíš = to moc nechápu (asi přehlížíš realitu jako kesumba :-!
Amaterasu
ty si ale HODNĚ NEvšímavej viď? a CO kesumb?? 😄
tak VŠICHNI v dobových testech a VŠICHNI teď tady v diskuzi = všichni KROMĚ tebe = lepší?
k tvé VELKÉ (FWD) NEvšímavosti = co jsem napsal v ÚVODNÍM příspěvku??? přeháníš to chlape 😉
tak VŠICHNI v dobových testech a VŠICHNI teď tady v diskuzi = všichni KROMĚ tebe = lepší?
k tvé VELKÉ (FWD) NEvšímavosti = co jsem napsal v ÚVODNÍM příspěvku??? přeháníš to chlape 😉
Amaterasu
Ano VŠICHNI to chápeme JINAK = to sis doteď nevšim? 😲
hele FAKT si to https😐/www.autoweb.cz/…i-a6-2-generace/ dodnes NEVĚDĚL?
hele FAKT si to https😐/www.autoweb.cz/…i-a6-2-generace/ dodnes NEVĚDĚL?
Divné že se ta fyzika neprojeví třeba na sněhu. S touhle koncepcí jsem jezdil několik let (a zim) a když to klouzalo, nikdy mě nikdo nedojel. Nikdy. Nejsem žádný vyjímečný řidič, tak myslím že to s těma jízdníma vlastnostma tak špatné asi nebude.
Amaterasu
Chlape aspoň trocha reality by nebyla? Dyť ty si napsal proč se starat jak se chová auto (běžná FWD verze) když ty problémy 4x4 víceméně skryje. No neskryje i tam prostě fyzika a motor nesmyslně vepředu má vliv = ale JE to lepší o tom žádná
Co měla celá tahle tvá popírací etuda znamenat = se asi nedozvím
Viz poslední odkaz = že to je problém táhnoucí se generace = si teda věděl nebo ne
Co měla celá tahle tvá popírací etuda znamenat = se asi nedozvím
Viz poslední odkaz = že to je problém táhnoucí se generace = si teda věděl nebo ne
Amaterasu
NEPŘEHÁNÍŠ to (už a docela dost)? 😁
Viz já 10:22 a viz všeobecná znalost věci a viz všichni v diskuzi a viz dobový testy = přeháníš 😉
Viz já 10:22 a viz všeobecná znalost věci a viz všichni v diskuzi a viz dobový testy = přeháníš 😉
Amaterasu
No mě je divné že se tak zarputile snažíš popírat co je celkem všeobecně známo = viz i dobový text 😉
Rozdíl v technice tam rozhodně je = viz my všichni = jak tady v diskuzi tak text článku 😄
Rozdíl v technice tam rozhodně je = viz my všichni = jak tady v diskuzi tak text článku 😄
A neměly by se špatné jízdní vlastnosti projevit právě za horších podmínek ? Přece nemá moc logiku aby to na sněhu jezdilo dobře a na asfaltu ne ? Myslím že bych si všiml kdyby to nechtělo zatáčet
Amaterasu
takže i pro tebe OTÁZKA CO a PROČ tady ty předvádíš? 😉
si TAK MIMOň že fakt věříš tomu co si tady teď napsal? :-!
Jinak s třema různejma C5 co mám JÁ zkušenost (benzín V6 nafta V6 a nafta 2.2 HDi) to docela šlo = ale PROČ tady ty TAKHLE totálně mimoŇsky blábolíš = to asi ani sám nevíš
Prostě tahle (no všechny = i když viz odkaz furt se to zlepšuje) blbě je A6 zkonstruovaná = tak už DRUHÝ popírač (všeobecně ZNÁMÉ REALITY)? 😲
Jj blbě uloženej motor + ve ve vyšší střední pohon přední nápravy TO JE ta PRÉMIE co chceš? Tak co verze LEPŠÍ PRÁCE s rozložením hmotnosti a těžitěm a Lexus ES 😁 :-! :😉
si TAK MIMOň že fakt věříš tomu co si tady teď napsal? :-!
Jinak s třema různejma C5 co mám JÁ zkušenost (benzín V6 nafta V6 a nafta 2.2 HDi) to docela šlo = ale PROČ tady ty TAKHLE totálně mimoŇsky blábolíš = to asi ani sám nevíš
Prostě tahle (no všechny = i když viz odkaz furt se to zlepšuje) blbě je A6 zkonstruovaná = tak už DRUHÝ popírač (všeobecně ZNÁMÉ REALITY)? 😲
Jj blbě uloženej motor + ve ve vyšší střední pohon přední nápravy TO JE ta PRÉMIE co chceš? Tak co verze LEPŠÍ PRÁCE s rozložením hmotnosti a těžitěm a Lexus ES 😁 :-! :😉
https😐/m.youtube.com/watch?…
Plusem je především, ze se srovnává stejné auto, jednou se ctyrkolkou, jednou bez, v různých podmínkách - a vždy je ctyrkolka rychlejší -
Ale na suchem asfaltu opravdu jen o kousek a myslím, že kdyby bylo auto o těch bratru 70 kg lehčí, náskok by zmizel…
Plusem je především, ze se srovnává stejné auto, jednou se ctyrkolkou, jednou bez, v různých podmínkách - a vždy je ctyrkolka rychlejší -
Ale na suchem asfaltu opravdu jen o kousek a myslím, že kdyby bylo auto o těch bratru 70 kg lehčí, náskok by zmizel…
tadle a6 jezdila v ramci porovnani s konkurenci snad nejhur. Ale mela 2,7T a to bylo uplne bozi! Roztomilej turboefekt ale na tu dobu to jelo...
Mig: Ano od mechanického diferenciálu audi upouští kvůli emisím. To ale nijak nevylučuje, že je torsen na asfaltu stále nejlepší.
všiml jsem si jen že VŠICHNI znamená ty a Mig.
A vysvětli tedy jak chápeš tu citaci z článku ?
mimochde, tvůj odkaz na autoweb popisuje FWD, které se samozřejmě chová úplně jinak. To jsi nevěděl ?
A vysvětli tedy jak chápeš tu citaci z článku ?
mimochde, tvůj odkaz na autoweb popisuje FWD, které se samozřejmě chová úplně jinak. To jsi nevěděl ?
Dobový text ? Ocituju z článku😒br />
....Meze adheze jsou u pohonu Quattro posunuty o dost výše než je běžné u klasického pohonu pření nebo zadní nápravy, přesto fyzikální zákony nelze obelstít a po jejich překročení se i Audi s pohonem všech kol začíná sunout vně ze zatáčky. Ocenit je nutno neutrální chování vozu právě v extrémních situacích...
Mi z toho nevplývá absolutně žádný hendikep, naopak chování auta v textu chválí. Auto se chová výborně a jeho limity jsou vysoko.Ty to snad chápeš nějak jinak ?
Mi z toho nevplývá absolutně žádný hendikep, naopak chování auta v textu chválí. Auto se chová výborně a jeho limity jsou vysoko.Ty to snad chápeš nějak jinak ?
To mám jiný názor. Do terénních aut patří plná závěrka a torsen je vynikající na asfaltu. Připojitelná čtyřkolka je spíše nouzové řešení jak dodělat 4x4 do auta navrženého primárně s pohonem jedné nápravy. Případně když výrobce chce zdůraznit charakter RWD (BMW, případně některé supesportovní auta)
No je mi divné že i při té pomalé klidné jízdě předjíždím jedno auto za druhým a nikdo mě nedojede. Takže souhlas, poznal jsem i já že nějaký rozdíl v technice tam asi bude
Když jsem po dvou A6kach presednul do zadokolky, razem jsem pochopil, co to znamená nedotáčivost - a hlavně motor vepredu, které tyhle auta měly na tom měl lví podíl…
Ale mělo to šestiválec takže co 😐
Ale mělo to šestiválec takže co 😐
stokrát opakované a prověřené - průměrná reakční doba řidiče je dvě sekundy. bohužel.
edit: ale od toho máme protiprokluz. a většinou spolehlivě funguje.
edit: ale od toho máme protiprokluz. a většinou spolehlivě funguje.
Ty polovodiče jsem myslel ve spojení s tím AUTO módem. Protože pohon 4x4 s rozvodovkou by se měl používat na jen na kluzkém povrchu, jinak dochází k jeho namáhání/poškození, což hlavně v dnešní době už polovodiči neví, protože se o technickou stŕanku věci nezajímají, proto vznikl AUTO mód, aby si s tím nemuseli lámat hlavu.
Jinak právě dlouhá zadokolka je krásně čitelná v driftu dobře ovladatelná. Já mám předbíhání zadku rád a proto pohon všech kol zapínám, jen když to už dál nejede, nebo jedu delší cestu na sněhu/ledu a chci mít klid.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Jinak právě dlouhá zadokolka je krásně čitelná v driftu dobře ovladatelná. Já mám předbíhání zadku rád a proto pohon všech kol zapínám, jen když to už dál nejede, nebo jedu delší cestu na sněhu/ledu a chci mít klid.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Ano, tahle A6 rozhodně nebyla třídním etalonem. Jen je potřeba napsat, že nijak neprémiově nevyznívala. Pokud pominu základní verze, tak plnohodnotné Quattro, které dovolilo na sněhu auto vodit přes zadek hezky bokem, motory V6 a V8.
Měl jsem ji jako Allroad I.gen a na zimu nebo do bláta se vždy těšil.
Měl jsem ji jako Allroad I.gen a na zimu nebo do bláta se vždy těšil.
Othello trefně poznamenal, že v roce 2003 pamatuje😊
Já pamatuju, že tady před cca pěti lety nasněžilo na Vánoce - po mnoha a mnoha letech. za našich mladých si naopak nepamatuju Vánoce, za kterých by nebyl sníh... a pamatuju zimy, kdy bývalo -27... dneska je mínus deset a všichni se hroutí...
Já pamatuju, že tady před cca pěti lety nasněžilo na Vánoce - po mnoha a mnoha letech. za našich mladých si naopak nepamatuju Vánoce, za kterých by nebyl sníh... a pamatuju zimy, kdy bývalo -27... dneska je mínus deset a všichni se hroutí...
O nedotacivosti starých Audin ví snad úplně každý, kdo někdy četl nějaký test. Víš o nich i ty, ale kdo chce psa bit, hůl si najde.
On neodpovida nikdy. Je to Zm*d kasli na nej. Me vyslovne odmitl uz nekolikrat odpovedet na uplne nicotny otazky. Jako treba, kolik plati za vymenu oleje v autorizaku nebo jakym zpusobem probiha mereni emisi u jeho hybridniho auta. Jede do me presne tuhle naucenou retoriku co ted vybaluje na tebe ubozak a pak si hraje na ukrivdenyho, kdyz ho v diskuzi poslu neomalene do hajzlu a hleda zastani u pitomcu co mu tu jeho hru zerou. Takze radim ti, nech ho plavat xindla. 😉
Lol nic nepochopil nevadí
Tak za prve - M5 má “haldex”
Za druhé - na suchem asfaltu by to bylo nastejno ale spis by kvůli nadváze ctyrkolka prohrála
Za třetí - tenhle pohon všech kol bude proti běžnému xdrive v činnosti možná ještě méně
Tak za prve - M5 má “haldex”
Za druhé - na suchem asfaltu by to bylo nastejno ale spis by kvůli nadváze ctyrkolka prohrála
Za třetí - tenhle pohon všech kol bude proti běžnému xdrive v činnosti možná ještě méně
sup3 2.0tsi 206kw 4x4😒br />
delka +67mm
sirka +54mm
vyska +46mm
vykon +85kW
zrychleni -3.9s
spotreba -0.7litru (podle spritmonitoru)
cena - 443100kc
vybavu neporovnavam
prumerny plat +cca 25000 (vic jak 3x tolik)
a pak ze auta zdrazujou ...
sirka +54mm
vyska +46mm
vykon +85kW
zrychleni -3.9s
spotreba -0.7litru (podle spritmonitoru)
cena - 443100kc
vybavu neporovnavam
prumerny plat +cca 25000 (vic jak 3x tolik)
a pak ze auta zdrazujou ...
Zažil jsem zimu kdy jsme měli sníh v nížině pět měsíců v kuse, tuším to byl rok 2005 nebo tak nějak. To se jezdilo parádně - žádné plné čáry, a se 4x4 byl člověk na cestě králem
Souhlas že v posledních letech to už tak veselé není, ale i tak se občas nějaká kalamita vydaří a to je pak paráda.
Souhlas že v posledních letech to už tak veselé není, ale i tak se občas nějaká kalamita vydaří a to je pak paráda.
Amat: napsal jsi😒br />
"je celkem všeobecně známo = viz i dobový text "
dobový text zní😒br /> ....Meze adheze jsou u pohonu Quattro posunuty o dost výše než je běžné u klasického pohonu pření nebo zadní nápravy, přesto fyzikální zákony nelze obelstít a po jejich překročení se i Audi s pohonem všech kol začíná sunout vně ze zatáčky. Ocenit je nutno neutrální chování vozu právě v extrémních situacích...
Ještě jednou se ptám - co tak špatného z toho textu vyplývá ?
dobový text zní😒br /> ....Meze adheze jsou u pohonu Quattro posunuty o dost výše než je běžné u klasického pohonu pření nebo zadní nápravy, přesto fyzikální zákony nelze obelstít a po jejich překročení se i Audi s pohonem všech kol začíná sunout vně ze zatáčky. Ocenit je nutno neutrální chování vozu právě v extrémních situacích...
Ještě jednou se ptám - co tak špatného z toho textu vyplývá ?
Stala trakce všech čtyř kol 100% času je zbytečná. Zvysuje spotřebu a zhoršuje jízdní vlastnosti. Zimni bunda je skvělá v zimě, ale v létě je její nošení spis na obtíž, ale muzu se zeptat bezdomovců😊
Mechanický diferenciál typu Torsen je nezastupitelný např. v terénních autech. Pro běžné použití na asfaltu je připojitelná čtyřkolka vlastně lepší. Pokud tedy funguje😊
jak často se u nás setkáš se na cestě s nepřerušovanou sněhovou pokrývkou? nezpochybňuju, že třeba Jeseníky to mají třeba jinak...
Amaterasu
tvá potřeba OKECAT cokoliv je zajímavá = prostě PRŮMĚRNÁ nadmořská výška. Viz Plavy a další obce v okolí = VŠUDE tam v okolí je taková nějaká průměrná nadmořská výška :-!
Prostě SOUVISLÁ VRSTVA SNĚHU NA SILNICI = po dobu MĚSÍCŮ = je blbost
a nakonec viz ty = celej život no problem = žádný 4x4 není potřeba
CO meleš o MÝCH celoročkách těžko říct = já i kolega máme letní zimní (dokonce se PŘIMO TI psal že vítěze letošních testů si koupil kolega S celoročníma máš asi na mysli více testů a komentáře šéfredaktora AutoTipu na který si dostal odkaz = a napsal JAKÝ SOU VŠICHNI BLBCI (jako všichni ve všech oborech = když to TVÁ HLAVA nechápe ne(po)bere😉 a od tý doby TOHLE píšeš MĚ = že JÁ :😉
Jak si psal MNOHEM lepší než špičkový celoročky (který v testech porazily tuctový letní/zimní) je to co děláš ty = zimní v létě :😉 :-!
Ale jo úžasný podle všech zdrojů z posledních LET teď nový celoročky od Michelin Vredestein a Goodyear = fakt asi sou
ale o tom se nikdo TAKY NEBAVIL = o tom že (ani v Jablonci) nepotřebuješ 4x4 = a viz ty fakt nepotřebuješ (děkujeme za POTVRZENÍ 😉
Prostě SOUVISLÁ VRSTVA SNĚHU NA SILNICI = po dobu MĚSÍCŮ = je blbost
a nakonec viz ty = celej život no problem = žádný 4x4 není potřeba
CO meleš o MÝCH celoročkách těžko říct = já i kolega máme letní zimní (dokonce se PŘIMO TI psal že vítěze letošních testů si koupil kolega S celoročníma máš asi na mysli více testů a komentáře šéfredaktora AutoTipu na který si dostal odkaz = a napsal JAKÝ SOU VŠICHNI BLBCI (jako všichni ve všech oborech = když to TVÁ HLAVA nechápe ne(po)bere😉 a od tý doby TOHLE píšeš MĚ = že JÁ :😉
Jak si psal MNOHEM lepší než špičkový celoročky (který v testech porazily tuctový letní/zimní) je to co děláš ty = zimní v létě :😉 :-!
Ale jo úžasný podle všech zdrojů z posledních LET teď nový celoročky od Michelin Vredestein a Goodyear = fakt asi sou
ale o tom se nikdo TAKY NEBAVIL = o tom že (ani v Jablonci) nepotřebuješ 4x4 = a viz ty fakt nepotřebuješ (děkujeme za POTVRZENÍ 😉
https😐/cs.wikipedia.org/…n%C3%A1dr%C5%BE)
Plavy jsou přes kopec někde úplně jinde. Podívej se na mapu. To už není Jablonec. Je to jak jsem ti napsal. Pata hráze 513 metrů a od přehrady je to vesměs všude do kopce. Jedno jestli jdeš směr na Janov do Jizerek nebo na druhou stranu na Černou Studnici a Petřín. Je to do kopce a o 100-150 metrů výš. Já bydlím třeba 600 m.n.m asi kilometr od centra a pořád můžeš jet i výš a jsi v Jablonci. Nejde o sníh někde nad městem mimo Jablonec. Tam to je ještě větší masakr když zachumelí. Myslím přímo v Jablonci. Nesolí se tam všechny cesty. Jen hlavní silnice, takže po zasněžených cestách se souvislou vrstvou sněhu tam jezdím celou zimu, než to na jaře roztaje. Může být, že budou teď teplý zimy a sněhu bude míň. O tom ale diskuze nešla ne? Šla o tom, že si myslíš, že zima trvá jen 5 dní kdy je na silnici sníh. Tak ti vysvětluju, že to co platí pro Prahu neplatí i pro jiný regiony a nic na tom nemění fakt, že se dá i v Jablonci zima odjezdit s pořádnýma gumama (ne tvoje úžasný celoročky) bez 4x4.
Plavy jsou přes kopec někde úplně jinde. Podívej se na mapu. To už není Jablonec. Je to jak jsem ti napsal. Pata hráze 513 metrů a od přehrady je to vesměs všude do kopce. Jedno jestli jdeš směr na Janov do Jizerek nebo na druhou stranu na Černou Studnici a Petřín. Je to do kopce a o 100-150 metrů výš. Já bydlím třeba 600 m.n.m asi kilometr od centra a pořád můžeš jet i výš a jsi v Jablonci. Nejde o sníh někde nad městem mimo Jablonec. Tam to je ještě větší masakr když zachumelí. Myslím přímo v Jablonci. Nesolí se tam všechny cesty. Jen hlavní silnice, takže po zasněžených cestách se souvislou vrstvou sněhu tam jezdím celou zimu, než to na jaře roztaje. Může být, že budou teď teplý zimy a sněhu bude míň. O tom ale diskuze nešla ne? Šla o tom, že si myslíš, že zima trvá jen 5 dní kdy je na silnici sníh. Tak ti vysvětluju, že to co platí pro Prahu neplatí i pro jiný regiony a nic na tom nemění fakt, že se dá i v Jablonci zima odjezdit s pořádnýma gumama (ne tvoje úžasný celoročky) bez 4x4.
Amaterasu
ty si opravdu NECHUTNEJ LHÁŘ 😲 😁
a teď bez nadsázky NECHUTNEJ :no: 😒
Já se zeptal PRVNÍ takže = příběh o Priusu co jezdí na kontroly do autorizáku ale na vyčištění brzd ke kámošovi = je PRAVDA nebo LEŽ?
a zeptal sem se (první) kolik tam za to kámošovi platí = takže kolik?
EDIT jinak k jízdním vlastnostem Audi http😐/www.drsnysvet.cz/…ilo-to-pruserem/ :-!
a teď bez nadsázky NECHUTNEJ :no: 😒
Já se zeptal PRVNÍ takže = příběh o Priusu co jezdí na kontroly do autorizáku ale na vyčištění brzd ke kámošovi = je PRAVDA nebo LEŽ?
a zeptal sem se (první) kolik tam za to kámošovi platí = takže kolik?
EDIT jinak k jízdním vlastnostem Audi http😐/www.drsnysvet.cz/…ilo-to-pruserem/ :-!
Amaterasu
PRŮMĚR 475 m.n.m údaje wikipedie = nejnižší 380 = napsal sem PRŮMĚR
sousední Plavy uvádí 403 m.n.m.
tak kolik je to PODLE TEBE = tak to na wiki oprav 😉
takže TAKHLE sem to TREFIL = a nikdo se neptá kolik sněhu je někde nad městem MIMO SILNICE = ale SOUVISLÁ POKRÝVKA NA SILNICÍCH = dle tebe fakt od prosince do konce února?
navíc klimatický změny (co si tu v diskuzích ještě nedávno vehementně popíral) neplatí jen pro Prahu ale samozřejmě i pro ten Jablonec 😄
https😐/sport.aktualne.cz/…4f6ac1f6b220ee8/
https😐/www.seznamzpravy.cz/…k-lyzovani-89408
atd. atp. prostě i v Jablonci brzy NEBUDE od poloviny prosince do konce února na silnicích TRVALÁ SNĚHOVÁ POKRÝVKA = asi teda :-!
No a ty si nikdy neměl 4x4 a žiješ tam = no a VO TO ŠLO = sám SI POTVRDIL že 4x4 není potřeba 😉
sousední Plavy uvádí 403 m.n.m.
tak kolik je to PODLE TEBE = tak to na wiki oprav 😉
takže TAKHLE sem to TREFIL = a nikdo se neptá kolik sněhu je někde nad městem MIMO SILNICE = ale SOUVISLÁ POKRÝVKA NA SILNICÍCH = dle tebe fakt od prosince do konce února?
navíc klimatický změny (co si tu v diskuzích ještě nedávno vehementně popíral) neplatí jen pro Prahu ale samozřejmě i pro ten Jablonec 😄
https😐/sport.aktualne.cz/…4f6ac1f6b220ee8/
https😐/www.seznamzpravy.cz/…k-lyzovani-89408
atd. atp. prostě i v Jablonci brzy NEBUDE od poloviny prosince do konce února na silnicích TRVALÁ SNĚHOVÁ POKRÝVKA = asi teda :-!
No a ty si nikdy neměl 4x4 a žiješ tam = no a VO TO ŠLO = sám SI POTVRDIL že 4x4 není potřeba 😉
Jen bych tě rád upozornil, že Jablonec leží v nadmořské výšce 510 metrů nad mořem (přehrada) až cca 660 metrů (periferie města) 475 metrů to ses trošku netrefil. Ano prosinec až konec února někdy déle a někdy i dříve. 10 let zpátky napadlo už v půlce října a vydrželo to skoro do dubna. To je fakt síla, to máš pravdu. Někdy je to už fakt nekonečný a vyhlížíme od ledna jaro 😁 Neměl jsem 4x4. Ségra má. Dá se ale žít i bez toho. Základem jsou kvalitní zimní gumy a umět jezdit autem. Pravda, když sem přijedou paka jako ty na celoročních bez řidičských zkušeností na sněhu a zapadnou hned na prvním kruháči, tak bývá celkem legrace jak se všechno ucpe 😁 😁
Amaterasu
Souvislá sněhová pokrývka na silnicích města = ve 475 m nad mořem = od půlky prosince do konce února? Tak to je SÍLA 😲
ty máš 4x4? a někdy si nějaký měl? 😉
ty máš 4x4? a někdy si nějaký měl? 😉
Výborně, takže jsem tě konečně dotlačil do kouta. Teď mi buď sdělíš kolik tě teda stojí na Auris pravidelná roční kontrola zahrnující výměnu oleje a rozhýbání zatuhlých brzd nebo mi zase neodpovíš a potvrdíš co jsem napsal. 😉
Záleží jak kde, ale běžně v Jablonci od půlky prosince do konce února někdy i déle a občas i dříve. Minulé 3 zimy byly teda na sníh trošku slabší, ale i tak to bylo daleko víc než 5 dní co máte v Práglu.
Mozna u prumerneho netrenovaneho ridice. A 2s je trochu moc ne? Ja nasel 0,4 az 1,5s. A ano proto je tu esp.
Kdyz si zvykly na zadokolku, tak uz jednas reflexivne a mas to vzite. Taky me to kolikrat ustrelilo, kdyz sem to necekal. Ale prave proto zapinam 4x4 kdyz se nechci tolik soustredit na jizdu a resit prekvapeni.
když ten drift očekáváš. ne, když jsi zamyšlený a ustřelí ti zadek... když jsi zvyklý na zadokolku.
Někde jsem to četl. Možná je to opravdu kravina.
edit: ty sice píšeš o polovodičích, ale kolega má staršího Rangera čistě na zadek a říkal, že se mu párkrát už ten zadek pěkně zpotil, když při nájezdu na dálnici ho začal ten zadek předbíhat... vodit takhle dlouhou zadokolku není úplně sranda.
edit: ty sice píšeš o polovodičích, ale kolega má staršího Rangera čistě na zadek a říkal, že se mu párkrát už ten zadek pěkně zpotil, když při nájezdu na dálnici ho začal ten zadek předbíhat... vodit takhle dlouhou zadokolku není úplně sranda.
Amaterasu
Neměl by sis aspoň OBČAS něco přečíst ty = než se tady takhle ztrapňovat 😐
Ty neznáš problém uložení motoru před nápravou? to žádnej Othello nevokecá = prostě viz ÚVODNÍ příspěvek
Ty neznáš problém uložení motoru před nápravou? to žádnej Othello nevokecá = prostě viz ÚVODNÍ příspěvek
Amaterasu
Viz Mig 8:57 a 9:19 😉 a kolik dní v roce máte v Jablonci souvislou sněhovou pokrývku na silnicích? A bacha na to jsou data :-!
Jj ty klimatický změny ty se samozřejmě týkají JEN prahy :😉
Jo a když chceš volit zase důchodce https😐/g.cz/vsechno-nejlepsi-pane-babisi-velka-galerie-humoru-na-ucet-pana-premiera/ 😄
Jj ty klimatický změny ty se samozřejmě týkají JEN prahy :😉
Jo a když chceš volit zase důchodce https😐/g.cz/vsechno-nejlepsi-pane-babisi-velka-galerie-humoru-na-ucet-pana-premiera/ 😄
Všichni američtí výrobci full size trucků už pár let nabízejí 4hi Auto mode. U Japonců si nejsem jistý, nová Tundra ho už asi bude mít taky, nechce se mi to teď dohledávat a taky byla představené teprve před pár hodinami, U Nissan Titan si taky nejsem jistý.
Proč by to bylo nemožné? Délka rozvoru na to nemá vliv, vše se odehrává v rozvodovce ke které se přidá spojka, která to reguluje, je to uplně stejný princip jako u toho Wrangleru.
Proč by to bylo nemožné? Délka rozvoru na to nemá vliv, vše se odehrává v rozvodovce ke které se přidá spojka, která to reguluje, je to uplně stejný princip jako u toho Wrangleru.
Amaterasu
no a takhle LŽEŠ velmi často = uvedu to na pravou míru: VYMYSLEL sis že někdo s Priusem chodí k tvýmu kámošovi na čištění brzd (protože tam je tenhle k hybridům patřící běžnej úkok ŠÍLENĚ DRAHEJ = jinak s tím Priusem jezdi do autorizovaný Toyoty) a když sem reagoval že to je docela slušná KRAVINA kolik teda za to platí u kámoše = byl KONEC 😁
a to je pravda nic než pravda svatá pravda :😉 :-! Na tvý následujcí křeče že kámoš vymění aspoň olej levnějš než autorizák a kolik to tam stojí = jo to už sem nechal bejt a neodpověděl = a to je konec příběhu TAK JAK SE ve skutečnosti STAL 😉
a to je pravda nic než pravda svatá pravda :😉 :-! Na tvý následujcí křeče že kámoš vymění aspoň olej levnějš než autorizák a kolik to tam stojí = jo to už sem nechal bejt a neodpověděl = a to je konec příběhu TAK JAK SE ve skutečnosti STAL 😉
mrkni na tu M5, že ty rozdíly jsou samozřejmě člověk ví, ale že je to třeba na mokru tak brutální jakože plus pět sekund na stovku... zajímavé.
Jestli to správně chápu, tak u full size pick-upů je to spíše technicky nemožné kvůli rozvoru mít stálý 4x4. Někde to psali. Dávalo by to smysl, protože jak píšeš, tuhle fičuru žádný z nich nemá.
V Emirátech a jinde se stále prodává např. Pajero, které má ten zmiňovaný připojitelný pohon 4x4, tuším, že nový Rexton to má stejně. Což je jeden z posledních nových off-roadů.
V Emirátech a jinde se stále prodává např. Pajero, které má ten zmiňovaný připojitelný pohon 4x4, tuším, že nový Rexton to má stejně. Což je jeden z posledních nových off-roadů.
Na suchu kromě odpichu na plný plyn vůbec a na mokru si netroufám pouštět auto k limitu. Nechci to poslat do stromu.
Já bych řekl že za off road se považuje auto na rámu a pohonem 4x4 čímž se rozumí připojitelný pohon všech kol, nebo alespoň to tak dřív bývalo, ale třeba nový Defender nemá ani jedno a za off road je mnohými považován.
Na druhou stranu většina pickupů tyhle podmínky splňuje, takže bych řekl že náležitě vybavené pickupy jsou off roady.
Ona existuje celá ktegorie "off road pickup trucks"
Dnes třeba byla představena nová Tundra TRD Pro.
Na druhou stranu většina pickupů tyhle podmínky splňuje, takže bych řekl že náležitě vybavené pickupy jsou off roady.
Ona existuje celá ktegorie "off road pickup trucks"
Dnes třeba byla představena nová Tundra TRD Pro.
No ono je to naopak. Protože jestli se za off-road považuje auto s ramovou konstrukcí, tak to naopak většina má - Land Cruiser, Géčko, Wrangler. O moc víc off-roadu už na trhu není. Pick-up je něco jiného.
Wrangler JL má 4Hi Auto i v US verzi, tam je za přítlatek a do Evropy to vozí jako standardní výbavu.
Je fakt, že tady se ta hranice mezi AWD a 4x4 už trochu maže, ale stále je ten pohon řešený přes rozvodovku.
Vím že GM měl s Auto módem problémy a že to rychleji opotřebovávalo rozvodovky.
Ano je to dobré pro manželky a různé polovodiče, kteří "nutně" chtějí 4x4, já čtyřkolku řadím, jen když ji opravdu potřebuji i přesto, že AWD mód mám taky.
Je fakt, že tady se ta hranice mezi AWD a 4x4 už trochu maže, ale stále je ten pohon řešený přes rozvodovku.
Vím že GM měl s Auto módem problémy a že to rychleji opotřebovávalo rozvodovky.
Ano je to dobré pro manželky a různé polovodiče, kteří "nutně" chtějí 4x4, já čtyřkolku řadím, jen když ji opravdu potřebuji i přesto, že AWD mód mám taky.
Hamuna to ma perfektne vsechno nacteny a to je daleko vic nez nejaka tvoje osobni zkusenost. Proste na netu psali ze jsou jizdni vlastnosti spatny, tak to tak musi byt. Ne ze ty napises ze spatny nebyly, protoze si s tim autem roky jezdil. 😁
Jo sorry, těžko předpokládat že u článku u konkrétního auta bude někdo řešit zcela jiné auto se zcela jiným systémem.
U C5 je to jak jsem napsal.
U C5 je to jak jsem napsal.
To je logický že je čtyřkola rychlejší a to včetně asfaltu - je to plnohodnotný pohon, ne haldex a pod, takže jízdní vlastnosti vylepšuje kdekoliv.
Třeba evropský Wrangler má na asfalt pripojitelný pohon všech kol na rozdíl od US verze. Land Cruiser má Torsen - takže stala 4x4.
To je opravdu zajimave, kdyz 4x4 znamena pripojitelny pohon vsech kol a vsechny opravdove offroady maji v silnicnim modu hnanou jen jednu napravu…
Othello, ty jsi se nechal zlákat od Kylie, která plká bez špetky znalosti a zkušeností jeden nesmysl za druhým. Bude ti tu schopna odpřisáhnout, že jakákoli dobová C5 byla lepší. Argumenty nemá, ale to ani nikdy neměla a ty se tu ulopotíš 😉
Ty si taky myslíš že FWD které je v tom odkazu a quattro se chovají na silnici stejně ? Jezdil jsi vůbec s quattrem nebo jsi měl taky jen ty předokolky ?
neumíš odpovědět vlastními slovy bez miliónu odkazů na mou na jasnou a jednoduchou otázku ?
Proč je to blbý ? Tak si to prostě koupíš s tím 4x4. FWD tě nemusí zajímat
Koncernové 1,8 20V byly taky katastrofální motory a když do nich doplnili turbo rázem fugovaly perfektně
Koncernové 1,8 20V byly taky katastrofální motory a když do nich doplnili turbo rázem fugovaly perfektně
Dobový test i celá diskuze se týká provedení quattro. Pokud to nejsi schopný pochopit, je další diskuze zbytečná
Logika spíš naopak = při klidný pomalý jízdě (na sněhu) ten problém nevznikne
Ono když jedeš v klídku tak samozřejmě auto normálně jelo = ale viz i tenhle text ten problém špatně (příliš vepředu aby byla jako větší kabina) uloženýho motoru tam je = to je prostě fyzika
Když stejný zatáčky projedeš ne pomalu ale běžnou nebo jen trochu vyšší rychlostí = ten ROZDÍL mezi audi a ostatníma (opět viz teď Mig) tam prostě pozná každej
takže URČITĚ by sis všimnul, kdyby si porovnal