Novinky
3_diamanty
1
Ze ostane nadalej aj ako 4kolka a plane reci o novom uz ciste 2kolkovom dusteri boli klamlive... parada :yes:
traveldrive
2
Nevyzerá to vôbec nijak. Koľko bolo až do poslednej chvíle rečí, že Fabia kombi bude a nakoniec bolo veľké H. Realita vôbec nemusí zodpovedať tomu, čo kedy novinári napíšu. Tešíš sa predčasne a aj tak zbytočne, lebo pochybujem, že si zrovna ty Dustera kúpiš.
webpaja
2
Chce to počkat až do představení, Jaguar XJ zrušili ve chvíli kdy byl dokončený vývoj a těsně před odhalením.
traveldrive
2
Presne tak ako píšeš. Už sa tu kdejakých plánov a sľubov popísalo a nakoniec bolo všetko inak.
wakantanka
0
Ako o čiste FWD sa hovorilo o Bigsterovi nie? A namiesto neho je tu Jogger tiež len FWD.
Ať tam nechají 1,33 TCE a 1,5 DCI a bude o to obrovský zájem, jako teď. S hybridem možná zůstanou nejlepvější, ale určitě to ponese svá negativa navíc možná budou nejlevnější 4x4, ale pokud bude druhé nelevnější auto za 600 000 a Duster za 550 000, tak to už nebude takové terno, jako je teď.
Pokud by to vypadalo takhle (jako Volvo), tak by lidi podepisovali objednávky jako diví. Navíc všichni půjdou nahoru, ona si ta Dacie svoje cenové dno udrží.
To bylo jen přirovnání. Problém u Dacie bude, že zákazníci ji kupují kvůli ceně, jenže pokud by díky tomu zásadně zdražila, dostane se mimo možnosti velkého počtu zájemců, kteří Dacii kupovali právě kvůli ceně. Dnes jí hodně lidí koupí, protože na dražší nedosáhnou a raději chtějí funglovku, než ojetinu. Ale co když se dostane nad únosnou hranici. Osloví nejspíše nějaké nové zákazníky, protože bude opět hezčí a dospělejší, ale jestli jich bude tolik, kolik jich ztratí? Zatím to jsou jen spekulace, tolik let dopředu ani nemá cenu dělat nějaké soudy.
Nas ale neceka zdrazeni jen u Dacie, nahoru pude celej trh. Stoupne o 200tis dacie, ale o stejnych 200tis i to cemu konkuruje dnes, takze jedine co se stane je, ze to vyfiltruje ty co na auto za 600k uz v absolutni castce nedosahnou. A ano, ti pudou do ojetin. Zase to ale muze nahnat ty, kteri dnes kupuji onu 600tis konkurenci, a kteri jiz po novem nedosahnou na auto za 800k, ti pudou do dacie.
No a vysledek toho celeho bude ze dacia proda bud stejne, nebo min, no anebo vic. Nekde v cca tomhle intervalu se to bude hybat. 😄
PS: Muj osobni tip je ze prodeje v absolutnich cislech dacii v evrope klesnou, ale min nez konkurenci a jeji podil na trhu tak znovu stoupne.
No a vysledek toho celeho bude ze dacia proda bud stejne, nebo min, no anebo vic. Nekde v cca tomhle intervalu se to bude hybat. 😄
PS: Muj osobni tip je ze prodeje v absolutnich cislech dacii v evrope klesnou, ale min nez konkurenci a jeji podil na trhu tak znovu stoupne.
Vždyť to samé píšu. Vypadne z hledáčku těch, kteří na ní doposud měli a je otázka, zda nová skupina, která bude Dacii kupovat bude stejná.
"ty, kteri dnes kupuji onu 600tis konkurenci",
daciu nechcú, budú mať teda na výber😒br /> - doplatiť si tých spomenutých 200tis
- kúpiť jazdenku
- nekúpiť nič
- kúpiť tú daciu.
Ako to dopadne je vo hviezdach. Dacia bude mať povesť lacného auta, aj keď bude drahá. Túto povesť mnohí nechcú. Podľa mňa bude jednoducho dacia predávať viac na iných trhoch ako EÚ a ten vývoj ako 1,8 hybrid kľudne môže využiť aj renault, keby to dacii predajne nešlo, takže technika nezostane nazmar.
daciu nechcú, budú mať teda na výber😒br /> - doplatiť si tých spomenutých 200tis
- kúpiť jazdenku
- nekúpiť nič
- kúpiť tú daciu.
Ako to dopadne je vo hviezdach. Dacia bude mať povesť lacného auta, aj keď bude drahá. Túto povesť mnohí nechcú. Podľa mňa bude jednoducho dacia predávať viac na iných trhoch ako EÚ a ten vývoj ako 1,8 hybrid kľudne môže využiť aj renault, keby to dacii predajne nešlo, takže technika nezostane nazmar.
Duster nema velky priestor na zdrazovanie. Ved uz teraz mas napriklad Suzuki S-cross 4-kolku hybrid za ~560...
S-Cross je jen mildhybrid ne?
Spravne, Vitara aj S-Cross su mild-hybridy. Ale su to auta uz teraz porovnatelne s Dusterom (teda skor S-Cross, lebo Vitara je o dost mensia).
Ak bude Duster chciet udrzat cenu, predpokladam ze z neho tiez spravia len mild-hybrid, s dakou malou bateriou viacmenej len symbolickej kapacity. Pokial by to totiz mal byt v buducnosti plug-in hybrid, cena by musela vyletiet vyssie.
Ak bude Duster chciet udrzat cenu, predpokladam ze z neho tiez spravia len mild-hybrid, s dakou malou bateriou viacmenej len symbolickej kapacity. Pokial by to totiz mal byt v buducnosti plug-in hybrid, cena by musela vyletiet vyssie.
PHEV je pro Dácii nesmysl, cena by byla vyšší o 200 tisíc. Největší smysl dává MHEV s dieselem, ale diesel je v Renaultu sprosté slovo
Takže Renault zabije Dacii jako zabíjí sám sebe.
Takže Renault zabije Dacii jako zabíjí sám sebe.