Testy
wakantanka
5
má presne takúto bielu, ale s dvojlitrom a aj tá zrýchľuje povedzme rovnovážne. Beriem že 4x4, automat CVT, vyššia stavba, ale s tou 1,6 to neviem kto kupuje, zvlášť pri tej cene. Nechápem prečo Subaru nenasadilo 1,6 turbo z Levorgu do viacerých modelov, alebo rovno dvojliter s turbom. Podvozok by ich zvládol s prstom v nose.
webpaja
7
Subaru asi čeká na ty baterky o kterých tu neustále píše Nlauda... 😉
nejhorší koupě auta za posledních deset let. Tuhle hrůzu už nemůže rozporovat ani Beef. Slabý motor a CVT nevyváží nic, ani nejdokonalejší jízdní vlastnosti. XV s dieslem bylo na kilu za 9 sekund.
Co k tomu napsat... Radši se budu bavit o bobrovi místo masky, ale s motorem než o imitaci Subaru s CVT a zrychlením Felicie 1,3MPi.
Felda s MPI to měla za 13 rovných ne? 😒] Tohle se zdá být pomalejší.
To už jsou drobné nuance. :-!
V dlouhém táhlém podstatné nuance! 😁 Jsem zvědav, jak to obhájí BeefCake, to bude mít chudák těžké.
Tohle je stejně obhajitelné jako absence R6 a V8 u Jaguaru, kde tyhle jednotky zůstaly jen u gazích a kupé. Sedany nic...
Myslím, že takový JAG s R4 ale nemá tak brutálně podměrečné dynamické parametry, oproti konkurenci podobné ceny, ne?
Kdyby mělo to XV tříválec, který bude tak foukaný, že bude dávat stovku kolem 10s, bude mít sice podměrečný motor, ale za 700 tisíc už to nebude tak okatý průser, jako tahle udýchaná 1.6 a 14s na sto.
Kdyby mělo to XV tříválec, který bude tak foukaný, že bude dávat stovku kolem 10s, bude mít sice podměrečný motor, ale za 700 tisíc už to nebude tak okatý průser, jako tahle udýchaná 1.6 a 14s na sto.
XF s R4 stojí jako 5er s R6 😉
1,3 MPI 50 kW, krátka 13,5, kombi 14 s
Já našel videa, kde to dají za 12s, i tak těch papírových 13,5 je lepší, než 13,9 u XV s nejlepším pohonem všech kol tak těžkým, který ti nedovolí zrychlit 😁
No váha je taky 1500kg 4x4+cvt a atmo no to žádný divoch být nemůže.Bych chtěl vidět zrychlení u feldy když dorovná váhu na 1500kg to bude 0-100 tak 20sec
Ale tak jasně, jenže Felda taky nikdy nestála tolik peněz. Ono by to asi nikomu nevadilo, kdyby to XV bylo za 400 tisíc, líný motor a dobrá 4x4... jenže to tak není.
Jó kdybys při dnešních cenách přihodil tu veškerou výbavu vč motoru co má XV v sérii tak by felda byla asi dražší když absolutní holobyt v 98 něco pod 300
To je poněkud ujeté srovnání, nemyslíš? Fabie má srovnatelně výkonný motor a myslím, že mimo 4x4 má i výbavu a pořád nezačíná na 700 tisících a dynamika je uplně jinde...
KDYBY KDYBY...
KDYBY KDYBY...
Ujeté je xv srovnávat s feldou jak tady mnozí předvedli.Fabia v komentech nebyla ta sem nepatří-si sjel z cesty trochu a naschvál.
Tak... můžeš si koupit dvoulitr, pak už by ses mohl popasovat i s Feldou 1.6.
Každé auto asi má svou cílovku... tady je to pro někoho, kdo využije slušnou 4x4 s automatem v lehce zvýšeném autě, ale nepotřebuje žádnou dynamiku. Takže třeba nějaký důchodce na horách? 😄
Pro autonadšence to holt není.
Každé auto asi má svou cílovku... tady je to pro někoho, kdo využije slušnou 4x4 s automatem v lehce zvýšeném autě, ale nepotřebuje žádnou dynamiku. Takže třeba nějaký důchodce na horách? 😄
Pro autonadšence to holt není.
Jo, každé zboží si najde svého kupce, to nerozporuji, jen za tyhle peníze máš takových možností, které jsou všechny minimálně papírově lepší volbou a upřímě si myslím, že ani sebelepší 4x4 autu typu XV neobhájí tuto cenu, protože na silnici na sněhu to zvládne v 99 % i obyčejný haldex stejně dobře a na nějaký Offroad nemůže být vůbec pomyšlení s tímto typem karoserie.
Mne se XV jako model docela i zamlouvá, alespoň je to 4x4 a pro ženu asi dobrý, jen mi to nesedí s tou cenou.
Mne se XV jako model docela i zamlouvá, alespoň je to 4x4 a pro ženu asi dobrý, jen mi to nesedí s tou cenou.
Tak samozřejmě že můžeš mít Vitaru nebo S-Cross... a máš v tom 1.4T a ještě ušetříš 100t+ i v případě, že chceš automat (i když to jsou možná o kousek menší auta).
A je ochoten zaplatit nějakou kačku navíc za spotřebu 😉
S takýmto motorovým setupom na hory? V pomere váha výkon mi to pripomína žltý cirkus v Andách 😁
Na horách, třeba v zimě... tam výkon moc nepotřebuješ.
Ignis má podobný čísla, stovka za 13.
Taky stojí od 400 tisíc
A je ještě o hodně menší a neumí 4x4 v automatu. Ale jestli to Mig myslel tak, že i přesto to může být na hory fajn auto... tak jo, určitě může.
Ehm, no ako sa to vezme, v hlbokom snehu v strmom kopci ti treba okrem trakcie aj výkon.
To se dá kompenzovat převodem, ne?
Keď ten prevod bude robiť redukčná prevodovka ako v offroadoch, tak možno. 😉
Nevím... já nejsem offroad guru a klidně se nechám poučit... osobně si myslím, že na zasněžených silnicích výkon není limitující a kde jaká Niva klidně projede to, kde RR zůstane viset, bez ohledu na výkon. Hluboký sníh a strmý kopec - i tam si myslím, že to nebude o výkonu.
Buchanka, Niva - výkon směšný, projedou všechno.
Tie majú práve tú redukčnú prevodovku kedy si ten krútiaci moment násobíš. V3S tiež nemá výkonu na rozdávanie a čo to všetko aj vďaka sprievodovaniu zvládne prejsť ...
Například Focus 1.0 114 kW mHEV je proti tomu raketa. A normovaná spotřeba 4,2 l/100 km. Ale samozřejmě pro mnohé je to oturbený motůrek ze sekačky...
Vybíral jsem pro ženu, aby mohla jezdit i v zimě na chalupu. Váhal jsem mezi XV a Vitarou, nakonec to byla Vitara. Proti XV nakonec rozhodl právě slabý motor a Lineartronic. S dvoulitrem je už nesmyslně drahý. Bohužel dneska jdou u Subaru slabé motory napříč celou modelovou řadou, kde jsou časy žíznivých 2,5 XT turbo 😄
píšu to pod kazdej test Subaru. je mi to moc líto, mne je ta značka prostě sympatická. na pohled i na omak robustní, poctivý auta, žádný cingrlatka a naleštěná bída. a pak to zabijou motorem, kterej by byl pomalej i v roce 90.
Amaterasu
Předchozí test tu byl VW Caddy 1.5 = stejnej výkon 😉
Stejnej vykon, ale zrychlenie 0-100km/h o 2 sekundy horsie (caddy 1.5tsi: 11.9s, XV 1.6i: 13.9s). Sorry Subaru, ale zo slavy sa vecne zit neda...
Amaterasu
Sorry ale 0-100 vždycky byl nejvíc o ničem parametr = ten ti přece neřekne s čím se příjemnějš jezdí = jen že to je turbo vs atmosféra
Těch 84kW bude v reálu horších spíš v Caddy = než v mamacaru kdy to na děti ráno do školy i na nákup je ideální motor. Ono při našem průměrnym stáří aut přes 15 let = to bude běžnej výkon na našich silnicích = často i ve větších autech 😉
Těch 84kW bude v reálu horších spíš v Caddy = než v mamacaru kdy to na děti ráno do školy i na nákup je ideální motor. Ono při našem průměrnym stáří aut přes 15 let = to bude běžnej výkon na našich silnicích = často i ve větších autech 😉
měl jsem od 2008 do 2012 auto z roku 95. mělo 180 koní a jelo 230. 15 let starý auto z 90% pojede líp, než tato zadýchaná atmosféra. minimálně proto, že bude lehčí. To prostě neobhajis, je to zdechlina.
Amaterasu
Pro MĚ a tebe atd. to je zdechlina = ale nepřeceňoval bych ty 15 let starý auta co tu jezdí
Ale kolega nedávno sháněl auto pro manželku = a tohle by splńovalo všechno. Zásadní podmínka byl automat = což bude asi pro většinu manželek. Rozdíl je že u nás se už jakžtakž kupujou normální nový auta do firem = ale auto do rodiny navíc tohle je asi typický druhý = to tu zatím nefrčí
Všichni v diskuzi to berou jako auto pro sebe = no tak to asi není myšlený
Holek co cestou na nákup a s dětma jasně využijou vyšší výkon = těch moc nebude
Ale kolega nedávno sháněl auto pro manželku = a tohle by splńovalo všechno. Zásadní podmínka byl automat = což bude asi pro většinu manželek. Rozdíl je že u nás se už jakžtakž kupujou normální nový auta do firem = ale auto do rodiny navíc tohle je asi typický druhý = to tu zatím nefrčí
Všichni v diskuzi to berou jako auto pro sebe = no tak to asi není myšlený
Holek co cestou na nákup a s dětma jasně využijou vyšší výkon = těch moc nebude
tohle chápu, ale já mám emancipovanou ženu, která mi vždycky zvýší o polovinu spotřebu 😃 ale ne, teď vážně. já bych takto pomalý auto už nekoupil proto, že mi to prostě přijde nebezpečný. řidičák má kdejakej s prominutím de. ment a často bezpečnější přidat, než zabrzdit. tady přidáš a.. nic
Amaterasu
Tady přidáš a atmo reaguje rychlejš než turbo 😉
ne tohle moc neberu = souhlas že je dobrá rezerva hlavně na předjíždění. Jako reakce v krizový situaci = to se zase týká jen zlomku lidí. Reakční doba když se něco děje = je u běžnýho řidiče děsivá = klidně 2 sekundy. A to nemluvím o tom když se jí nebo telefonuje nebo jen poslouchá hlasitějš hudbu
Prostě pro to co u nás zatím moc není = druhý auto pro manželku = asi no problem. Ale svět kde Subaru je prodávanější než místní dominátor trhu VW (a škodoVWka) to tu prostě není = ne že by v předchozím testu Caddy se stejným výkonem nepadaly kritiky na výkon = ale tady snad víc 😲
Přitom tady pro to co auto je pro koho je = je to možná odpovídajícnější výkon než v tom asi občas naloženym Caddy
ne tohle moc neberu = souhlas že je dobrá rezerva hlavně na předjíždění. Jako reakce v krizový situaci = to se zase týká jen zlomku lidí. Reakční doba když se něco děje = je u běžnýho řidiče děsivá = klidně 2 sekundy. A to nemluvím o tom když se jí nebo telefonuje nebo jen poslouchá hlasitějš hudbu
Prostě pro to co u nás zatím moc není = druhý auto pro manželku = asi no problem. Ale svět kde Subaru je prodávanější než místní dominátor trhu VW (a škodoVWka) to tu prostě není = ne že by v předchozím testu Caddy se stejným výkonem nepadaly kritiky na výkon = ale tady snad víc 😲
Přitom tady pro to co auto je pro koho je = je to možná odpovídajícnější výkon než v tom asi občas naloženym Caddy
no máš pravdu v tom, že v nízkých rychlostech, tzn ve městě, tyto atmo cvt na prvních pár metrem působí zive, ale kouzlo se fakt rychle ztratí. ale je fakt, že my to máme proste jinak. žena jezdí hlavním autem, pac častěji vozí děti a já mám menší rychlou blbost. takže nám by prostě pomalej Crossover nebyl na nic. nikdo by s tím nechtěl jezdit. chápu, že někdo to má jinak.
Subaru XV asi není primárně vyvinuto pro město a dámy. Naprostý souhlas. :yes:
Amaterasu
To přece neni primárně = jo verze 136kW asi nebude klasickej mamacar = nejslabší verze 84kW asi docela jo. Kdo chce víc sou tu hybridy a další výkonnější verze
Tady si prostě koupíš = výkonnější verzi
V případě Caddy 84kW = si koupíš leda hoVWno
Proč kritizuješ nejslabší verzi = bylo by to v tvý hlavě lepší kdyby XV začínalo na 102kW = co Caddy vůbec nemá? Nebo by si byl spokojen kdyby základ byl e-boxer 110kW? Nebo základ 115kW?
Prostě kdo chce výkon tak si koupí verzi 136kW = což je v týhle třídě už slušnej nadprůměr a popravdě nejen v týhle třídě = ale obecně https😐/www.autoforum.cz/…orii-nema-obdoby to je německo a v koních
Tady si prostě koupíš = výkonnější verzi
V případě Caddy 84kW = si koupíš leda hoVWno
Proč kritizuješ nejslabší verzi = bylo by to v tvý hlavě lepší kdyby XV začínalo na 102kW = co Caddy vůbec nemá? Nebo by si byl spokojen kdyby základ byl e-boxer 110kW? Nebo základ 115kW?
Prostě kdo chce výkon tak si koupí verzi 136kW = což je v týhle třídě už slušnej nadprůměr a popravdě nejen v týhle třídě = ale obecně https😐/www.autoforum.cz/…orii-nema-obdoby to je německo a v koních
Tady si prostě koupíš = výkonnější verzi= ok U toho subaru márne hľadáš podobnú zdochlinu medzi konkurentmi s podobnými motormi = čomu stále nerozumieš. Ani ten dvojliter s oužasným hybridom to z biedy nevytrhne a zo stránok, resp technických údajov už radšej odstránili parameter zrýchlenie...
V případě Caddy 84kW = si koupíš leda hoVWno= rovnaké ho... si kúpiš u konkurencie Caddyho, t.j. v kategórií úžitkáč, resp. benzínové motory konkurencie budú jazdiť podobne . Je úplne úžasné porovnávať ponuku benzínových motorov v úžitkáči a motorovou paletou klasickej nižšiej strednej, najmä keď vieme, že ešte nedávno boli benziňáky na okraji záujmu v EU s segmente pracovných vozidiel
V případě Caddy 84kW = si koupíš leda hoVWno= rovnaké ho... si kúpiš u konkurencie Caddyho, t.j. v kategórií úžitkáč, resp. benzínové motory konkurencie budú jazdiť podobne . Je úplne úžasné porovnávať ponuku benzínových motorov v úžitkáči a motorovou paletou klasickej nižšiej strednej, najmä keď vieme, že ešte nedávno boli benziňáky na okraji záujmu v EU s segmente pracovných vozidiel
Amaterasu
Zkus to promyslet ještě jednou = stejnej výkon = u VW konečná = tady JEN kritizujete že nejslabší verze nemá mít 84kW ale třeba ten výkonnější motor = 102 kW
Což je docela slabý že?
Konkurence Caddy právě že nabízí = vyšší výkon i lepší převodovku (8st. HDM automat)
Takže KDYŽ UŽ si stěžovat na výkon 84kW (což nevidím jako problém = rozhodně ne když je to prostě jen nejslabší verze) tak když tak v tom Caddy
Klasická konkurence Berlingo má naftu i benzín 96kW a 8st. automat (ne ani po 15ti letech doladěný DSG)
84kW bych nechtěl ani jedno = ale u Subaru to jde až do 136kW (náhrada za dřívějších 115kW)
Což je docela slabý že?
Konkurence Caddy právě že nabízí = vyšší výkon i lepší převodovku (8st. HDM automat)
Takže KDYŽ UŽ si stěžovat na výkon 84kW (což nevidím jako problém = rozhodně ne když je to prostě jen nejslabší verze) tak když tak v tom Caddy
Klasická konkurence Berlingo má naftu i benzín 96kW a 8st. automat (ne ani po 15ti letech doladěný DSG)
84kW bych nechtěl ani jedno = ale u Subaru to jde až do 136kW (náhrada za dřívějších 115kW)
Ja som s berlingom s R3 s oužasným ZF išiel a asi som mal piatkový kus, ale s tým automatom si to moc nerozumelo. Áno, kľudná jazda po meste bola super, diaľnica bez výčitiek, ale hneď ako som došiel na kľukaté okresky (nie nezávodil som), tak spolupráca motor - prevodovka bola čistá katastrofa. Buď nezmyselné a zbesilé reakcie , alebo neochota podradiť cestou do kopca. Dosť rozpačité. Berlingo má síce 96kW benzín, ale technická špecifikácia udáva zrýchlenie 0-100 za 12,3 a to je tak nejako horšie ako ten "slabší" 1,5 tsi za 11,9. Kde tie kone skapali? Ešte chvíľu tu masturbuj nad úžasnosťou subaru a napíš o koľko je lepšie ako prašivý úžitkáč od vW 😒] 😒]
Amaterasu
Asi si budu taky muset VWymyslet jak sem měl audi a VW a seat = a jak to byly špatný kusy = to mi v diskuzním portfoliu zatím chybí 😁
tak znova MAXIMUM (nic moc 84kW) a MINIMUM v Subaru = co vyvolalo VĚTŠÍ odpor a kritiku? 😲 :😉 :-!
a je snad JASNÝ že (pro někteVWé je) 8st. HDM je horší než DSG (to čteš v testech furt dokola a dokola = teda ty já to mám nějak naopak ale já JSEM diVWnej😉 a 96kW jinde je logicky horších než 84kVW = to nevim proč vůbec zdůrazňuješ
tak znova MAXIMUM (nic moc 84kW) a MINIMUM v Subaru = co vyvolalo VĚTŠÍ odpor a kritiku? 😲 :😉 :-!
a je snad JASNÝ že (pro někteVWé je) 8st. HDM je horší než DSG (to čteš v testech furt dokola a dokola = teda ty já to mám nějak naopak ale já JSEM diVWnej😉 a 96kW jinde je logicky horších než 84kVW = to nevim proč vůbec zdůrazňuješ
"tak znova MAXIMUM (nic moc 84kW) a MINIMUM v Subaru = co vyvolalo VĚTŠÍ odpor a kritiku? " ja rešpektujem oboje,faktom je, že 84kW benzín je u súčasných dodávok ako caddy normálna motorizácia, čo je pre teba tak nejako stále nepochopiteľné. Kľudne vymenuj lepších, ale hlavne nech to je aj vidieť na dynamických parametroch (nie tých 96 čo je pomalších ako 84).
Ja som nenapísal Že je horší, ale že zladenie s jedným motorom mimo kľudnú jazdu nebolo nijako presvedčivé, resp že bolo špatné. Dokonca ti aj na mape vyznačím tu cestu. Je to pomalé, kľukaté a členité. VWé nemám , takže mieriš vedľa
A opätovne , porovnávať motorovú paletu malých úžitkáčov s klasickou nižšou strednou je mimo. Ale vlastne, píšem zbytočne, ty to aj tak nepochopíš
Ja som nenapísal Že je horší, ale že zladenie s jedným motorom mimo kľudnú jazdu nebolo nijako presvedčivé, resp že bolo špatné. Dokonca ti aj na mape vyznačím tu cestu. Je to pomalé, kľukaté a členité. VWé nemám , takže mieriš vedľa
A opätovne , porovnávať motorovú paletu malých úžitkáčov s klasickou nižšou strednou je mimo. Ale vlastne, píšem zbytočne, ty to aj tak nepochopíš
Máš pravdu. Je jasný, že auto s krouťákem 150 Nm pojede výrazně líp než auto s krouťákem 220 Nm. 😉
Amaterasu
Já mám (skoro😉 VŽDYCKY pravdu = to (po TAKOVÉ PRAXI) Snad VÍŠ 😁
ŽE to někteří zpozdili nechápou ale občas k tomu časem dojdou a svůj původní názor kdy se HÁDALI pak časem změní na ten můj PROTI KTERÝMU se hádali = to zrovna TY moc dobře VÍŠ :-!
Jo Subaru s atmosféru a stejným výkonem s maminou za volantem a vzadu mrnětem do školy = pojede spíš líp = než naložený Caddy. ale když si VYTRHNEŠ něco jako ty teď a to děláš furt ve všem = tak jo vyšší krouťák je lepší :😉
šlo mi o STEJNEJ VÝKON u auta který potřebuje spíš VĚTŠÍ a mamacaru = kde těch 84kW bude naprosto v pohodě . Jen v EU má menší maximálky než my 19 států = po světě je to ještě horší. Svět kde se prodává Subaru líp než VW = tam je maximálka na dálnici 70-75 mil
EDIT a s rychlostma ubíráš i ty = kdysi si psal že jezdíš po Jablonecku kde nemáte snad žádnou dálnici klidně 220 km/h. Dneska si ubral a dneska už jezdíš (navíc ne po okreskách ale českých dálnicích) jen 180 km/h
Prostě pro to na co a pro kolik lidí je tenhle mamacar a pro co a kolik Caddy = bude těch 84kW spíš horších v tom Caddy 😉
ŽE to někteří zpozdili nechápou ale občas k tomu časem dojdou a svůj původní názor kdy se HÁDALI pak časem změní na ten můj PROTI KTERÝMU se hádali = to zrovna TY moc dobře VÍŠ :-!
Jo Subaru s atmosféru a stejným výkonem s maminou za volantem a vzadu mrnětem do školy = pojede spíš líp = než naložený Caddy. ale když si VYTRHNEŠ něco jako ty teď a to děláš furt ve všem = tak jo vyšší krouťák je lepší :😉
šlo mi o STEJNEJ VÝKON u auta který potřebuje spíš VĚTŠÍ a mamacaru = kde těch 84kW bude naprosto v pohodě . Jen v EU má menší maximálky než my 19 států = po světě je to ještě horší. Svět kde se prodává Subaru líp než VW = tam je maximálka na dálnici 70-75 mil
EDIT a s rychlostma ubíráš i ty = kdysi si psal že jezdíš po Jablonecku kde nemáte snad žádnou dálnici klidně 220 km/h. Dneska si ubral a dneska už jezdíš (navíc ne po okreskách ale českých dálnicích) jen 180 km/h
Prostě pro to na co a pro kolik lidí je tenhle mamacar a pro co a kolik Caddy = bude těch 84kW spíš horších v tom Caddy 😉
Vzdy pobavia
Brázdím už silnice tohoto světa hezkou řádku let a zvykl jsem si na ledacos. Nedokáže mě rozhodit matka s dětmi připojující se na dálnici s pohledem upřeným do mobilu. Ani německý Chiron v Cadyně blokující svými 100 km/h levý pruh 😱 dobré tři kilometry. Dokonce ani frajer v L200, kterej se mě nepovedeným driftem (zřejmě prvním v jeho životě) pokouší sundat ze silnice.
Co mě ale spolehlivě znejistí, je pohled na řidiče Subaru,který právě jak bájný krysař za sebou do města dovedl vláček třiceti aut, protože předjet ten jeden náklaďák vepředu je pod jeho úroveň. Ten řidič vystupuje a na tváři se mu nezračí stres nebo únava. Naopak, vyzařuje z něj klid a spokojenost.
Upřímně, nechápu to. A nutí mě to zamyslet se nad sebou samotným. Jestli to moje pachtění za prchavými, pomíjivými okamžiky štěstí a zábavy za volantem vůbec stojí za to. Hezky říznutá zatáčka, ten pocit tlaku do zad, když včas a přesně podřadíte a dupnete na plyn, snaha vycítit v řízení okamžik, kdy se ještě gumy udržej asfaltu a kdy už začnou klouzat.....to všechno a ještě mnohem víc mi přináší uspokojení a přesto se opravdu málokdy po vystoupení z auta tvářím jako ten řidič Subaru.
Tady něco nehraje. Že by ten podvozek ? Ale jako jo, zkusil jsem ho a je vážně fajn. Ale nedokážu to plně ocenit bez adekvátního pohonu. Jako by se mnou bylo něco špatně. Musí to tak být. Musí to být moje chyba, že nedokážu být spokojenej s něčím, z čeho ostatní vystupují s výrazem blaženosti. A kdyby jednou !!! Ještě je tu možnost, že se prostě spletou. Koupí špatné auto, to se stává. Jenže oni ne, oni si ho klidně koupí znovu....a znovu. Hlava mi to nebere. Je sice dražší, ale zato víc žere a příliš nejede. Win-win pro masochisty ?
Když něco člověk nechápe, nejjednodušší je uchýlit se k podezření. Tedy mám podezření, že se majitelé vozů Subaru nacházejí ve stádiu zenového klidu. "Když přestanete rozlišovat, jste v jednotě". OK, to dává smysl. Kdybych přestal rozlišovat mezi 13,9 a třeba 9,2, určitě bych to snášel líp. No jo, ale já se ještě musím hodně učit, abych někdy takové stavu dosáhl....a je taky docela možný, že ho nedosáhnu nikdy. Jsem člověk chybující a asi je na čase si to přiznat. Ke své smůle. A taky ke smůle Subaru, jak je zřejmé.
Co mě ale spolehlivě znejistí, je pohled na řidiče Subaru,který právě jak bájný krysař za sebou do města dovedl vláček třiceti aut, protože předjet ten jeden náklaďák vepředu je pod jeho úroveň. Ten řidič vystupuje a na tváři se mu nezračí stres nebo únava. Naopak, vyzařuje z něj klid a spokojenost.
Upřímně, nechápu to. A nutí mě to zamyslet se nad sebou samotným. Jestli to moje pachtění za prchavými, pomíjivými okamžiky štěstí a zábavy za volantem vůbec stojí za to. Hezky říznutá zatáčka, ten pocit tlaku do zad, když včas a přesně podřadíte a dupnete na plyn, snaha vycítit v řízení okamžik, kdy se ještě gumy udržej asfaltu a kdy už začnou klouzat.....to všechno a ještě mnohem víc mi přináší uspokojení a přesto se opravdu málokdy po vystoupení z auta tvářím jako ten řidič Subaru.
Tady něco nehraje. Že by ten podvozek ? Ale jako jo, zkusil jsem ho a je vážně fajn. Ale nedokážu to plně ocenit bez adekvátního pohonu. Jako by se mnou bylo něco špatně. Musí to tak být. Musí to být moje chyba, že nedokážu být spokojenej s něčím, z čeho ostatní vystupují s výrazem blaženosti. A kdyby jednou !!! Ještě je tu možnost, že se prostě spletou. Koupí špatné auto, to se stává. Jenže oni ne, oni si ho klidně koupí znovu....a znovu. Hlava mi to nebere. Je sice dražší, ale zato víc žere a příliš nejede. Win-win pro masochisty ?
Když něco člověk nechápe, nejjednodušší je uchýlit se k podezření. Tedy mám podezření, že se majitelé vozů Subaru nacházejí ve stádiu zenového klidu. "Když přestanete rozlišovat, jste v jednotě". OK, to dává smysl. Kdybych přestal rozlišovat mezi 13,9 a třeba 9,2, určitě bych to snášel líp. No jo, ale já se ještě musím hodně učit, abych někdy takové stavu dosáhl....a je taky docela možný, že ho nedosáhnu nikdy. Jsem člověk chybující a asi je na čase si to přiznat. Ke své smůle. A taky ke smůle Subaru, jak je zřejmé.
Je to základní motor, dá se koupit i silnější
Je to pro lidi co hledají čtyřkolku a závodění jim nic neříká
Jede to 175, když někam vezu kola nebo motorky jezdím s Transitem co jede 155 a nemám problem předjet ani jet po dálnici - normálně s tím autem existuju, nebrzdim provoz, se 400 hp osobakem budu mít rychlostní průměr na štreku o 15 km vyšší? Víc to nebude…
Edit: Suzuki Jimny se prodává za 700 tis a má stovku za 13… a byly na to pořadníky
Je to pro lidi co hledají čtyřkolku a závodění jim nic neříká
Jede to 175, když někam vezu kola nebo motorky jezdím s Transitem co jede 155 a nemám problem předjet ani jet po dálnici - normálně s tím autem existuju, nebrzdim provoz, se 400 hp osobakem budu mít rychlostní průměr na štreku o 15 km vyšší? Víc to nebude…
Edit: Suzuki Jimny se prodává za 700 tis a má stovku za 13… a byly na to pořadníky
Ty zjevně pořád nechápeš, že to není o tom autě, jako takovém, ale o tom, kolik stojí a co nabízí konkurence. Tranzit je pomalej, ale převezeš v něm motorku, je to něco za něco. Jimny je offroad, něco za něco...
Impreza je hatchback, je pomalá a drahá... tam je nic za něco...
Přemýšlím k čemu to přirovnat.... představ si, že by sis koupil uplně obyčejnou šunku, která nemá ani moc procent masa a dal si 100 kč za 100g, když za ty peníze můžeš mít mnohem lepší produkty
Impreza je hatchback, je pomalá a drahá... tam je nic za něco...
Přemýšlím k čemu to přirovnat.... představ si, že by sis koupil uplně obyčejnou šunku, která nemá ani moc procent masa a dal si 100 kč za 100g, když za ty peníze můžeš mít mnohem lepší produkty
Už mi tady jiní e😜erti vysvětlovali, že Volvo se čtyřválcem nemá šanci uspět, když konkurence má šesti a osmiválce za lepší peníze. Bušili pěstičkama a rozčilovali se, že žádný opravdový znalec aut takový krám nikdy nemůže koupit a za tak šílené peníze.
Někdy si člověk prostě musí přiznat, že jsou i jiné povahy na světě, než je ta jeho a že odlišní lidé mají odlišné priority...
Někdy si člověk prostě musí přiznat, že jsou i jiné povahy na světě, než je ta jeho a že odlišní lidé mají odlišné priority...
To už jsem rozproval výše Pájovi (JAG R4 vs BMW R6), že sice má pravdu, že šestiválec je šestiválec a za podobné peníze nabídne lepší svezení (to snad taky nerozporuješ), ale ten rozdíl není tak dramatický, jako v případě hatchbacku (crossoveru) Subaru za 750 tisíc, které není o 1-1,5 s na stovce pomaleji, než konkurence (jako je to u těch R4 vs R6), ale o celé 4s. Jak se s takovým autem pak bude asi předjíždět ?
Opakuji postopadesáté, nemám problém s dynamikou, ale value X money je tady ještě mnohem horší, než u té Caddy, ta má alespoň tu dynamiku podprůměrnou a né nejhorší.
Opakuji postopadesáté, nemám problém s dynamikou, ale value X money je tady ještě mnohem horší, než u té Caddy, ta má alespoň tu dynamiku podprůměrnou a né nejhorší.
ta obsese počtem válců je trochu legrační... tady je 12válec! to je zvuk co!
https😐/www.youtube.com/watch?…
XC90ka pojede daleko hůř, než X5ka za stejné peníze, takže se XC90ka neprodá logicky ani jedna, ne? kdo by to koupil? leda blázen...
https😐/www.youtube.com/watch?…
XC90ka pojede daleko hůř, než X5ka za stejné peníze, takže se XC90ka neprodá logicky ani jedna, ne? kdo by to koupil? leda blázen...
Definuj daleko hůř. Dej mi sem srovnatelné modely xc90 a x5, v oremiovkach se neorientuju, ale tabulky si dohledat umím
Proti XV jsem vybral namátkou Vitaru 1.4t 4x4, konci cenama tam, kde XV začíná (Edit. Nejdražší verze je za 630 a to je o 100tisic levnější) a 0-100 je o cca 4s rychlejší
Proti XV jsem vybral namátkou Vitaru 1.4t 4x4, konci cenama tam, kde XV začíná (Edit. Nejdražší verze je za 630 a to je o 100tisic levnější) a 0-100 je o cca 4s rychlejší
nechce se mi to hledat, XC90ky se čtyřválcem se prodávaly za 2 M a šestiválcová X5ka byla levnější a stejně se na ně čekalo... není to podstatné, podstatné je, že to všichni neposuzují takovou optikou...
Tak jsem dohledal to Volvo vs X5
XC90B5 AWD Diesel 7,6s na sto, cena 1,760 tis
XC90B5 AWD Benzin 7,7s na sto, cena 1,809 tis
XC90 T8 PHEV 5,4s na sto, cena 2,150 tis
X5 30d 6,1s na sto, cena 1,787 tisic
X5 4.0i 5,7s na sto, cena 1,838 tisic
X5 45e ??? (nepíšou to v konfigurátoru, hledat se mi to nechce) a cena 1,986 tisic.
Jo, BMW je vždy lepší a není dražší, ale pořád s XC90 předjedeš kamion v kopci a obhajoba, že se někomu víc líbí Volvo je i přes trochu horší dynamiku pochopitelnější...
XC90B5 AWD Diesel 7,6s na sto, cena 1,760 tis
XC90B5 AWD Benzin 7,7s na sto, cena 1,809 tis
XC90 T8 PHEV 5,4s na sto, cena 2,150 tis
X5 30d 6,1s na sto, cena 1,787 tisic
X5 4.0i 5,7s na sto, cena 1,838 tisic
X5 45e ??? (nepíšou to v konfigurátoru, hledat se mi to nechce) a cena 1,986 tisic.
Jo, BMW je vždy lepší a není dražší, ale pořád s XC90 předjedeš kamion v kopci a obhajoba, že se někomu víc líbí Volvo je i přes trochu horší dynamiku pochopitelnější...
A to do hry vstupuje ještě omezovac na 180. Po jeho zavedení už Volvo může koupit jenom blázen.
A ze je BMW prémie a Volvo načančaná Čína 😉
A ze je BMW prémie a Volvo načančaná Čína 😉
Ja teda obmedzovac na aute na 180 mam (195 tacho) a zatial sa mi nestala situacia kde by mi to vadilo. Vies prosim ta upresnit, v ktorej situacii je tento obmedzovac problemom? (prosim o vynechanie rychlej stihacej jazdy po nemeckej dialnici, lebo to je nezmysel)
Dakujem
Dakujem
Kamion v kopci předjete s ledasčím.
Amaterasu
Potvrzuju jde to (i celkem dobře = když zmáčkneš tlačítko PWR MODE a ždímáš z motoru i baterek co to jde 😁 jde to i s Priusem Aurisem C-HR Corollou hybridem prostě s 1.8 hybrid(em) od Toyoty :-!
Za zvukomalebného doprovodu vyjící CVT a vzduch co to jde lapajícího 1.8 zaměřeného na nízkou spotřebu a efektivitu a ne na výkon = je to RADOST stát chvíli na pedálu na podlaze :😉
Za zvukomalebného doprovodu vyjící CVT a vzduch co to jde lapajícího 1.8 zaměřeného na nízkou spotřebu a efektivitu a ne na výkon = je to RADOST stát chvíli na pedálu na podlaze :😉
A kúpil si si to Volvo? Nie, kúpil si si bavorák so šesťvalcom. Najviac sa mi páči, ako Ty vodu kážeš a víno piješ. 😁 😁
To je hluboká myšlenka.
Takže když půjdu na oběd a vedle mě bude vegetarián, tak ho
- budu přesvědčovat, že je ***, protože si nedal řízek jako já
- nebo si ho nutně musím dát taky tofu, jinak jsem pokrytec.
Nic mezi neexistuje!
Takže když půjdu na oběd a vedle mě bude vegetarián, tak ho
- budu přesvědčovat, že je ***, protože si nedal řízek jako já
- nebo si ho nutně musím dát taky tofu, jinak jsem pokrytec.
Nic mezi neexistuje!
Ne, ale když budeš mít na talíři steak a budeš vedle sedícímu člověku s řízkem mudrovat, že má jíst Tofu...to tady děláš...
to ošklivě lžeš. já nikomu nevnucuju, že si to má koupit. já říkám, že rozumím tomu, když si někdo koupí auto, které já bych si nevzal a že ho za to rozhodně neodsuzuju. a že různé zboží má různého kupce...
To, že to někdo koupí a někomu se to líbí, to nerozporuji, ale je to prostě jako kupovat tu předraženou šunku.. .logicky to obhájit moc nelze.
tvojí logikou si v životě nikdo nemůže koupit Iphone.
Může, v čem je horší, než konkurence za danou cenu (až na ty Pro a Pro Pro verze na prestiž) ? On nemá možná takové parametry na papíře, ale reálně funguje stejně dobře, v něčem i lépe.
Subaru přes zoufalý výkon na okresce nepředvede jízdní dynamiku jako ta srovnatelná Vitara.. iPhonem s 12Mpixelovym fotakem vyfotíš slušnou fotku, jako jinde s 64mpixelovým, třeba...
Subaru přes zoufalý výkon na okresce nepředvede jízdní dynamiku jako ta srovnatelná Vitara.. iPhonem s 12Mpixelovym fotakem vyfotíš slušnou fotku, jako jinde s 64mpixelovým, třeba...
Jsou země, kde se platí daně za vyšší výkon/objem, jsou země, kde je maximálka 110 (asi tak půlka světa), jsou země, kde se to prodává bez emisí s jinými motory... prostě milion faktorů a i u nás se dá koupit výkonnější verze.
Ty ho nekoupíš? Ani já ne. Ale někdo jinej asi jo, Subaru nekrachuje, Ford pomalu jo...
Ty ho nekoupíš? Ani já ne. Ale někdo jinej asi jo, Subaru nekrachuje, Ford pomalu jo...
Proč sem motáš Ford? Chceš na mne pustit takovej ubohej výpad, jako na iudexe ?
Fordu se nedaří, protože jeho korporátní stragie prostě přestává fungovat. Subaru prodává hlavně v zemích, kde tyto chcípáky nenabízí... já nekritizuju Subaru, ani XV, já kritzuji tuto konkrétní konfiguraci, hatchback za 750 tisíc s motorem, který mu dává dynamiku horší, než Felicie MPI... to je celé.
Fordu se nedaří, protože jeho korporátní stragie prostě přestává fungovat. Subaru prodává hlavně v zemích, kde tyto chcípáky nenabízí... já nekritizuju Subaru, ani XV, já kritzuji tuto konkrétní konfiguraci, hatchback za 750 tisíc s motorem, který mu dává dynamiku horší, než Felicie MPI... to je celé.
Protože to tady včera někdo řešil. Ty mas Ford? Sorry ale to je náhoda…určitě to nebylo myšleno takhle
Edit: ubohej osobní výpad jako první předvedl Iudex
Edit: ubohej osobní výpad jako první předvedl Iudex
Vnímám to trochu jinak, ale je to vaše věc.
Ano, mám Ford a mám tu značku rád, ale snažím se být objektivní a realitu jejich vývoje vidím.
Ano, mám Ford a mám tu značku rád, ale snažím se být objektivní a realitu jejich vývoje vidím.
Reagoval jsem já na něho první nebo on na me?
Když napisu
- jak můžeš porovnávat dodávku a osobak
nebo
- ty porovnáváš dodávku a osobak to už jsi vlastně jako tamten co porovnával tamto s tamtim hahaha
Citis ten rozdíl mezi normální reakci a snahou toho druhého zesmesnovat?
Když napisu
- jak můžeš porovnávat dodávku a osobak
nebo
- ty porovnáváš dodávku a osobak to už jsi vlastně jako tamten co porovnával tamto s tamtim hahaha
Citis ten rozdíl mezi normální reakci a snahou toho druhého zesmesnovat?
pokud není ten iphone rozbitej zrovna a nečeká na reklamaci 😁
Amaterasu
hele malej kolegův šmudla je prvňáček a už přes rok používá kolegův starej iPhone = a DRŽÁK
a eště tak rok a bude s ním na něm umět víc než já :-!
a eště tak rok a bude s ním na něm umět víc než já :-!
Děti se učí rychle... třeba já dodnes nechapu, jak roční dítě odemkne telefon, kde je otisk prstu, nebo dokce zámek obličeje (slavný bezpečný iphone) 😁 A umí to...
Amaterasu
Jj já vím mám i neteř taky zrovna 1. třída = jak píšu tak do roka a do dne.. 😲 😁
a nejhorší je že to neni až tak nadsázka = prostě nějak "jsou na to už vyrobení" :😉
a nejhorší je že to neni až tak nadsázka = prostě nějak "jsou na to už vyrobení" :😉
Jo 😁 Ale když napíšu druhou stranu mince, že jsem vlastnil telefony snad všech výrobců na trhu a všechny jsem měl alespoň jednou v reklamaci, nebo se (rozbily samy, já ne 😁), tak, že je reklamovat ani nemělo smysl, tak to o mém konkrétním telefonu nic nenaznačuje 😁
Ale lze.
1)To auto je vevnitř široké (na poměry třídy), 3 děti vzadu nejsou nemožné.
2) Má to spolehlivou 4x4, pro nás 4x4 velké +
3) atmo motor - nízké servisní náklady, není citlivé na styl ježdění (krátké trasy atd)
4) CVT - Jezdím s DSG (kodiaq 140kw tdi) a je to fakt fakt hrůza. Napíšu tady na to recenzi (jako varování) na moje.auto , to se fakt nedá. Měl jsem hybrida a cvt ( popř. ecvt) mi vyhovuje mnohem více, tedy cvt u Subaru pro mě +.
5) Nikdy jsem neměl Subaru, rád bych to zkusil 😊
Vím, jsem jeden z mála, ale u mne jsou logické argumenty pro toto auto.
Že nemá výkon? Na blbnutí mám mx-5, na dálkové přesuny Kodiaqa (na dálnici to DSG už neprudí).
Toto auto je ideální jako druhé auto v rodině - mama car na krátké jízdy s dětma, popř semtam nějaká okreska.
1)To auto je vevnitř široké (na poměry třídy), 3 děti vzadu nejsou nemožné.
2) Má to spolehlivou 4x4, pro nás 4x4 velké +
3) atmo motor - nízké servisní náklady, není citlivé na styl ježdění (krátké trasy atd)
4) CVT - Jezdím s DSG (kodiaq 140kw tdi) a je to fakt fakt hrůza. Napíšu tady na to recenzi (jako varování) na moje.auto , to se fakt nedá. Měl jsem hybrida a cvt ( popř. ecvt) mi vyhovuje mnohem více, tedy cvt u Subaru pro mě +.
5) Nikdy jsem neměl Subaru, rád bych to zkusil 😊
Vím, jsem jeden z mála, ale u mne jsou logické argumenty pro toto auto.
Že nemá výkon? Na blbnutí mám mx-5, na dálkové přesuny Kodiaqa (na dálnici to DSG už neprudí).
Toto auto je ideální jako druhé auto v rodině - mama car na krátké jízdy s dětma, popř semtam nějaká okreska.
Všechny plus beru, jen to dej do kontextu ceny..
No to právě dávám - budu kupovat lehce jeté auto. Já aktuálně řeším výběr toho mama caru, kde automat je podmínka, 4x4 velké +. Auto bude jezdit "kolem komína" (Spolu jsme to tu dokonce krátce řešili pár týdnů zpátky..)
Moje cenová hladina je 500tis Kč, možná lehce více a kupovat budu přiští rok touto dobou. Tak už se ted bavím předvýběrem😊
A ve výběru jsou😒br />
1) Modeo hybrid
2) Rav4 hybrid starší gen (Ale to jste mě docela s Mikesusem nahlodali, že to není dobrá volba)
3) Přibylo právě toto Subaru (samozřejmě bych raději zkusil e-boxer, ale to už je cenově výše)
A vše +- stejná cenová hladina 😊
PS: I kdyby to bylo nové auto, tak někdo kdo vyžaduje automat+ 4x4, tak toto Subaru nevyjde úplně mimo.
Moje cenová hladina je 500tis Kč, možná lehce více a kupovat budu přiští rok touto dobou. Tak už se ted bavím předvýběrem😊
A ve výběru jsou😒br />
1) Modeo hybrid
2) Rav4 hybrid starší gen (Ale to jste mě docela s Mikesusem nahlodali, že to není dobrá volba)
3) Přibylo právě toto Subaru (samozřejmě bych raději zkusil e-boxer, ale to už je cenově výše)
A vše +- stejná cenová hladina 😊
PS: I kdyby to bylo nové auto, tak někdo kdo vyžaduje automat+ 4x4, tak toto Subaru nevyjde úplně mimo.
Já si nejsem jistej, že tohle auto (seděl jsem v něm v nějakém starším faceliftu) se přepravní kapacitou vyrovná tomu, co sháníš.
1. - Mondeo hybrid je hodně dobré auto (sám bych, když zakažou naftu, neco takového asi vzal), sice má zmenšený kufr, ale záleží co vozíš... nicméně není 4x4 v hybridní verzi. To by si musel sehnat asi jedině Kugu, ta to nabízí, ale nebude za 500 tisíc.
2. - Rav4 minulé generace je fakt spíš nic, než moc, ale splní asi to, co požaduješ, když s tím bude jezdit žena, tak tě tak štvát nemusí 😁 Mne to přišlo jako jedno z nejhorších SUV poslední doby a i ten pohon je tam né zrovna příjemný. Toto mi potvrdil i soused, který má aktuálně novou Rav a tu starou mívali v rodině také. Navíc si stěžoval i na o dost vyšší spotřebu u té starší Rav.
Toto Subaru s Eboxerem, proč ne, jinak s tout motorizací to bude proti těm dvěma výše naprostý dynamický mrzák a dáš za to stejně... mne by tohle vadilo. Ale pokud koukáš po Mondeu HEV, pak můžeš rozšířit pusobnost i na jiné předokolky.
1. - Mondeo hybrid je hodně dobré auto (sám bych, když zakažou naftu, neco takového asi vzal), sice má zmenšený kufr, ale záleží co vozíš... nicméně není 4x4 v hybridní verzi. To by si musel sehnat asi jedině Kugu, ta to nabízí, ale nebude za 500 tisíc.
2. - Rav4 minulé generace je fakt spíš nic, než moc, ale splní asi to, co požaduješ, když s tím bude jezdit žena, tak tě tak štvát nemusí 😁 Mne to přišlo jako jedno z nejhorších SUV poslední doby a i ten pohon je tam né zrovna příjemný. Toto mi potvrdil i soused, který má aktuálně novou Rav a tu starou mívali v rodině také. Navíc si stěžoval i na o dost vyšší spotřebu u té starší Rav.
Toto Subaru s Eboxerem, proč ne, jinak s tout motorizací to bude proti těm dvěma výše naprostý dynamický mrzák a dáš za to stejně... mne by tohle vadilo. Ale pokud koukáš po Mondeu HEV, pak můžeš rozšířit pusobnost i na jiné předokolky.
Jiné předokolky - no to moc nemůžu, protože žena chce (jak jinak) SUV, nebo vyšší auto. Jediné, co prý bude akceptovat je Mondeo, protože se ji líbí 😁 A mi se líbí, že je to hybrid. Přepravní kapacita - tam je pro mě důležitá šířka interieru (ty 3 deti vzadu), kufr až tak neřeším. 4x4 je velké +, ne nutná podmínka. No je to na delší text a nechci zde plevelit diskuzi...
Jen jsem chtěl podotknout, že existují lidé, pro které má Subaru XV logicky smysl, ne že ne, jak tu všichni píšete 😊
Jen jsem chtěl podotknout, že existují lidé, pro které má Subaru XV logicky smysl, ne že ne, jak tu všichni píšete 😊
Vyřiď ženě pozdrav 😒] :yes: Ale asi nekouká z okna sídliště v Košicích, jinak by věděla, že Mondeo je čínskej hnus (zdravim Toppera) 😁
OK... klidně plevel, plevelí se tu horšími věcmi, než u člověka, kterej má to auto potenciálně v hledáčku. Osobně mne z té trojice vychází nejlépe value X money to Mondeo, protože dynamicky je na tom nejlépe, má eCVT a na ***čky po městě bude žrát kolem 5 na sto. Nevýhoda je výhled a sedačky na dlouhé trati, jinak moc slabin nemá, zvláště jako zánovní ojetina.
Ravku si vyzkoušej, třeba se ti bude líbit, spolehlivostně jí nelze moc co vytknout, ale vším ostatním za mne... snad radši 14s na stovku v XV 😁 😁 😁
edit : psal jsem cou rač ky po městě a už jsem vypípanej? 😁😁 Hezkypěkně do***epráce 😁
OK... klidně plevel, plevelí se tu horšími věcmi, než u člověka, kterej má to auto potenciálně v hledáčku. Osobně mne z té trojice vychází nejlépe value X money to Mondeo, protože dynamicky je na tom nejlépe, má eCVT a na ***čky po městě bude žrát kolem 5 na sto. Nevýhoda je výhled a sedačky na dlouhé trati, jinak moc slabin nemá, zvláště jako zánovní ojetina.
Ravku si vyzkoušej, třeba se ti bude líbit, spolehlivostně jí nelze moc co vytknout, ale vším ostatním za mne... snad radši 14s na stovku v XV 😁 😁 😁
edit : psal jsem cou rač ky po městě a už jsem vypípanej? 😁😁 Hezkypěkně do***epráce 😁
Mě těch 14s na 100kmh až tak nevadí. Při běžné jízdě měst👋okresky to bude ok. Dokonce si na lenost některé recenze až tak nestěžují,jako např tady na roadblogu: https😐/www.youtube.com/watch?…
Jo a moc se nám líbí interiér nových Subaru + Eyesight taky plus, když to bude mama car..
Ještě k tomu zrychlení ve městě hlavně - nic nebude horší než zrychlování s DSG v kodiaqu (i přes 140kw), rozepíšu to tu v recenzi, ale budou to s prominutím "zvratky", jak motor v kombinaci s dsg zabíjí jinak dobře udělané, prostorné a s adaptivním podvozkem i velmi komfortní auto.. 😊
Jo a moc se nám líbí interiér nových Subaru + Eyesight taky plus, když to bude mama car..
Ještě k tomu zrychlení ve městě hlavně - nic nebude horší než zrychlování s DSG v kodiaqu (i přes 140kw), rozepíšu to tu v recenzi, ale budou to s prominutím "zvratky", jak motor v kombinaci s dsg zabíjí jinak dobře udělané, prostorné a s adaptivním podvozkem i velmi komfortní auto.. 😊
No, spíš než těch 14s to značí něco o dynamice i za provozu, třeba i předjetí pomalého auta či zařazení se... nevím, já s tím nejezdil, třeba se to jen hrabe z nuly a pak to letí, proto ten čas 😁
No to se rozepiš, to mne zajímá, poslední dobou na Škodovky začínám číst od majitelů značně rozhořčené recenze.
No to se rozepiš, to mne zajímá, poslední dobou na Škodovky začínám číst od majitelů značně rozhořčené recenze.
Jojo, původně jsem recenzi psát nechtěl, ale toto chování tdi/dsg prostě musím popsat, ať si to každý raději odzkouší před koupí toho auta. (Ja ho "vyfasoval" ).
Jen předešlu, že starší passat s dsg se tak blbě nechoval, ta městská hrůza je kombinace emisně dole přidušené 140kw tdi/pomalé DQ500 a vyšší váhy.
Jen předešlu, že starší passat s dsg se tak blbě nechoval, ta městská hrůza je kombinace emisně dole přidušené 140kw tdi/pomalé DQ500 a vyšší váhy.
Amaterasu
no ono jsou rozdíly mezi typy DSG a co vím tak taky ve sladění (stejné) s různými motory
ale celkově to je po patnácti nebo kolika letech VWývoje = docela smutný
ale celkově to je po patnácti nebo kolika letech VWývoje = docela smutný
No... tohle byla proflákle špatná kombinace v Superbu - 140kW TDI, které dole jede o něco hůř než ta slabší verze... jeho eko naladění, kdy reakce na plyn je taková vlažná... a DSG, které se snaží spořit palivo a motor podtáčí.
Za mě to z části řešil sportovní režim... eSko má trošku hbitější reakce na plyn a převodovka začne držet rozumné otáčky.
V Kodiaqu nevím, tam je to jiná převodovka... a jinak se všeobecně má za to, že je TDI Evo o dost lepší motor.
Za mě to z části řešil sportovní režim... eSko má trošku hbitější reakce na plyn a převodovka začne držet rozumné otáčky.
V Kodiaqu nevím, tam je to jiná převodovka... a jinak se všeobecně má za to, že je TDI Evo o dost lepší motor.
Amaterasu
2.0 tdi evo je dobrej motor = i když hlavně ta jeho úvodní verze už to zase serou...
ale nejde o 2.0 EVO = ale o patnáct let prodejů DSG = a furt to není ono (ani v audi)
ale nejde o 2.0 EVO = ale o patnáct let prodejů DSG = a furt to není ono (ani v audi)
Amaterasu
0-100 byl vždycky naprostej nesmysl = to nic neříká. Tak se nikde nejezdí = je šílený jak NA TOM furt všichni staví
no a stejně šílený je DSG i po -nácti letech produkce (kdy dneska konkurence už i levná konkurence jen úrovně Berlingo má fakt lepší 8st. HDM automaty)
no a stejně šílený je DSG i po -nácti letech produkce (kdy dneska konkurence už i levná konkurence jen úrovně Berlingo má fakt lepší 8st. HDM automaty)
Děti bez sedaček už? Dozadu bych v mondeu na 3 sedačky si úplně nevadil. Ale můžeme s Ozzmanem někdy zkusit.
Až zítra, dnes jedu na STK 😁 Ale já to tam dávat nebudu, stačí že se peru s jednou 😁 Jestli to chceš zkusit, prosím 😁
Nevím jak se pohybujou ceny, jestli se na limit nedostaneš s ojetou/predvadeci novou rav4, tu bych bral určitě radši. Ale minulou gen nemůžu doporučit. Na druhou stranu jako mamacar je to podprůměrné chování podvozku zcela irelevantní. A to je ten důvod, proč bych ji nedoporucil, hlavně chování podvozku.
Mne se nelíbilo ani sladění toho hybridního pohonu, někdy to zběsile vystřelí na všechny 4, jindy čekáš půl dne, než plyn zareaguje, že by odřadil i Arese s manualem 😁 To se s těmi novějšími hybridy nedá srovnávat, také se mi nelíbil moc interiér a kufr s baterkou.
Jo, nová RAV4 určitě ano, na té se shodneme, tu propaguji dlouhodobě 😊
Jo, nová RAV4 určitě ano, na té se shodneme, tu propaguji dlouhodobě 😊
Jistěže se pár lidí najde, kteří XV využijí. Ale je jich minimum, přitom by stačilo dát slušný motor a autu by bylo máloco vytknout.
Amaterasu
ale von tam je žejo = dokonce docela nabídka = narozdíl od Caddy
od tohohle minima 84kW po 136kW
Takže lidi jako ty bojují jen ZA TO aby nejslabší verze 84kW (což tu při našem stáří aut 15 let bude jezdit asi i hodně aut střední třídy s tímhle výkonem) SKONČILA a základ byl těch 102kW :-!
od tohohle minima 84kW po 136kW
Takže lidi jako ty bojují jen ZA TO aby nejslabší verze 84kW (což tu při našem stáří aut 15 let bude jezdit asi i hodně aut střední třídy s tímhle výkonem) SKONČILA a základ byl těch 102kW :-!
Jj, to je výborné porovnanie, porovnať pomerne drahý štýlový crossover s dodávkou, to už si na úrovni Rohora a jeho hybridu porovnávaného so športiakmi. 😉
Proste atmo 1,6ka s dynamikou 25-ročnej Felicie je v r 2021 neobhájiteľná, notabene za dané peniaze. Punktum.
Proste atmo 1,6ka s dynamikou 25-ročnej Felicie je v r 2021 neobhájiteľná, notabene za dané peniaze. Punktum.
pitchusek co si koupil šestiválec do BMW ale radši s x-drivem, protože bez něho neprojede ani kruháč mi to natřel... :yes:
nestačil na tvoje řidičské umění trojválec? možná ta 1,6ka by bylo pravé ořechové, ale to by asi tak dobře nevyznělo v diskusích, kterým kraluješ :yes:
nestačil na tvoje řidičské umění trojválec? možná ta 1,6ka by bylo pravé ořechové, ale to by asi tak dobře nevyznělo v diskusích, kterým kraluješ :yes:
Nemám sebemenší problem reagovat slušně na každý slušně psaný příspěvek. Na trapné narážky a pokusy někoho zesmesnovat reaguju zase jinak. Že si iudex kompenzuje komplexy pokusy o shazování druhých není nic nového…
Ako obvykle, keď si v úzkych alebo s tebou niekto nesúhlasí, zareaguješ osobnými invektívami a vulgarizmami. A nie je to prvýkrát, čo sa uchyľuješ k vulgárnym nadávkam, hoci na to nemáš najmenší dôvod. Každý už si sám urobí predstavu, kto je tu ten zakomplexovaný a psychicky nevyrovnaný jedinec. 😉
Když čtu nějaký takhle hluboký text, tak mám pak obavu k tomu něco napsat... jednak abych nepokazil kouzlo okamžiku, kdy se vynoří růže mezi trním, dvak abych sám nebyl za blbce. Tak pro začátek jen napíšu, že mě podobné úvahy přepadají taky... a taky jsem k zenovému klidu ještě nedospěl. Možná si koupit obytný auto... a nebo elektrický 😁
PS: okolnostmi jsem byl donucen k jedné "zenové" jízdě dle předpisů... a jo, má to něco do sebe... plyneš s proudem, klidně si necháváš odstupy, protože víš, že nemusíš koukat po mezeře v provozu a předjíždět... jo, a řeči o rozežranosti Insi jsou sprosté pomluvy!
https😐/imgur.com/a/N7TM3rz
PS: okolnostmi jsem byl donucen k jedné "zenové" jízdě dle předpisů... a jo, má to něco do sebe... plyneš s proudem, klidně si necháváš odstupy, protože víš, že nemusíš koukat po mezeře v provozu a předjíždět... jo, a řeči o rozežranosti Insi jsou sprosté pomluvy!
https😐/imgur.com/a/N7TM3rz
Trapné... Za tohle nejezdí ani diesly.. Zase nějaké Fake news, vidím jak si umazal v malování jedničku před tou pětkou... :-!
to "dvak" vidím snad poprvé v životě. Docela mne to rozesmálo, zní to jako "kvák". Už jsem dokonce viděl i "jednak.....,druhak.....,třeťak....." 😒]
Víš o tom, že je správně spojení "jednak......,jednak...." a z číslovkou to nemá nic společného? :-!
Víš o tom, že je správně spojení "jednak......,jednak...." a z číslovkou to nemá nic společného? :-!
Ano jasně vím 😄
https😐/ujc.avcr.cz/…tazy-jednak.html
https😐/ujc.avcr.cz/…tazy-jednak.html
Taky se mi nedávno stalo, že se na displeji objevila neuvěřitelná číslovka začínající pětkou. Až mi srdce poskočilo....Tak a je to tady !!! Oni měli pravdu. Motor v haj.zlu. 😒] 😒]
Ale pravda je mnohem prozaičtější. Hustota provozu nadále roste. Uzavírky a semafory, které jakž takž rozptýlený provoz semknou do neprostupného hada a v protisměru totéž. No a tak často nastupuje to hození se do klidu a rezignace. A jo, má to něco do sebe. Tedy alespoň pokud se jede v rámci těch předpisů. Naprosto mě ale drtěj jezdci, co místo plynulé poklidné devadesátky s přiměřenými rozestupy ten můj soukromej zen devastujou zbrzděním na šedesát, jakmile přijde první zatáčka o poloměru zeměkoule.
Ale pravda je mnohem prozaičtější. Hustota provozu nadále roste. Uzavírky a semafory, které jakž takž rozptýlený provoz semknou do neprostupného hada a v protisměru totéž. No a tak často nastupuje to hození se do klidu a rezignace. A jo, má to něco do sebe. Tedy alespoň pokud se jede v rámci těch předpisů. Naprosto mě ale drtěj jezdci, co místo plynulé poklidné devadesátky s přiměřenými rozestupy ten můj soukromej zen devastujou zbrzděním na šedesát, jakmile přijde první zatáčka o poloměru zeměkoule.
Kouzelně napsané... Chytrý text :yes:
Amaterasu
sakra DLOUHÁ vokecávka = že TO(též si) nenapsal u stejnýho výkonu Caddy 😉
v mamacaru 84kW asi spíš nebude problém = když je tu výkonnější větší motory = 102kW a 110 kW a byl 115kW dneska 136kW
No a jak je to v Caddy? Po 84kW tu je hoVWno (sorry 90kW nafta😊
v mamacaru 84kW asi spíš nebude problém = když je tu výkonnější větší motory = 102kW a 110 kW a byl 115kW dneska 136kW
No a jak je to v Caddy? Po 84kW tu je hoVWno (sorry 90kW nafta😊
Naprosto pochopim, když někdo řekne, že by takhle slabé auto nechtěl.
Co nepochopím je, když vnucuje ostatním, že když by si takové auto koupili oni, že to musí logicky znamenat, že jsou úplně na hlavu…
Co nepochopím je, když vnucuje ostatním, že když by si takové auto koupili oni, že to musí logicky znamenat, že jsou úplně na hlavu…
S tím nad tebou neztrácím čas. Dost na tom, že je příčinou založení jednoho nejmenovaného klubu.
Pokud se tebe týká, ten můj text je dost upřímný a není v něm špetka ironie či výsměchu. A už vůbec ne snaha vnutit ostatním, že tohle si může koupit jen blbec. Stejně jako dr.Remorey chovám k Subaru jisté sympatie. Tohle je ale PRO MĚ neskousnutelné a je mi především líto, že Subaru takhle zabíjí jinak dobré auto.
Pokud se tebe týká, ten můj text je dost upřímný a není v něm špetka ironie či výsměchu. A už vůbec ne snaha vnutit ostatním, že tohle si může koupit jen blbec. Stejně jako dr.Remorey chovám k Subaru jisté sympatie. Tohle je ale PRO MĚ neskousnutelné a je mi především líto, že Subaru takhle zabíjí jinak dobré auto.
Amaterasu
Tomu POD Migem😉
Co to je za NESMYSL že nejslabším motorem SUBARU takhe ZABIJÍ jinak dobré auto?????
Kdyby byla nejslabší verze ta o level výš teda 102kW = tak by to vražda nebyla? :😉
Celý je to vo tom že šílení ze stejnýho výkonu u Caddy má trochu smysl = tam to 1.5 84kW začíná a končí = tady je až 136kW
Jako mamacar asi stačí i ta 1.6 84kW = pro ostatní jsou silnější verze včetně e-boxeru
Co to je za NESMYSL že nejslabším motorem SUBARU takhe ZABIJÍ jinak dobré auto?????
Kdyby byla nejslabší verze ta o level výš teda 102kW = tak by to vražda nebyla? :😉
Celý je to vo tom že šílení ze stejnýho výkonu u Caddy má trochu smysl = tam to 1.5 84kW začíná a končí = tady je až 136kW
Jako mamacar asi stačí i ta 1.6 84kW = pro ostatní jsou silnější verze včetně e-boxeru
Na klub jsem si vzpomněl a nedávno ho chtěl někomu doporučit... sám se docela držím a abstinuju 😄
Amaterasu
taky se občas musím držet = třeba když si(s) vymyslel subvencování místo https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit
Prostě viz já 19:54
Prostě viz já 19:54
Já si to pamatuju. I to, jak jsem ti našel, že v německém originále je "subventioniert" a "dotování" je jen nepřesný překlad českého pisálka. I jak jsem ti napsal, jaký je rozdíl mezi subvencí, dotací a daňovým zvýhodněním. Ale je to marný... prostě viz ty
https😐/www.faz.net/aktuell/wirtschaft/auto-verkehr/vw-chef-matthias-mueller-rueckt-von-diesel-subventionen-ab-15333904.html
https😐/www.faz.net/aktuell/wirtschaft/auto-verkehr/vw-chef-matthias-mueller-rueckt-von-diesel-subventionen-ab-15333904.html
Amaterasu
No vidíš = furt říkáš stejný nesmysl = redakci a editorovi docela slušnýho zdroje (takovej OPAK dnešního Prokopce a Millera z AF😉 OENERGETICE říkáš pisálci :no:
a dál si hájíš SVŮJ omyl = mezi subvenocováním a dotováním není rozdíl. Alespoň naše právo ho nerozlišuje = je to to samý. A taky zopakuju co tenkrát = vůbec nejde o místní KOLAPS ze slova dotování ale ŽE JE nafta dotovaná (jak správně nahradil mikesus ZVÝHODŇOVANÁ
cože je furt jedno a to samý = dotování subvencování prostě ZVÝHODŇOVÁNÍ
prostě německej originál znám = a to subventionen je prostě němčina a angličtina = a PROTO sem pak dal odkazy i ve španělštině a francouzštině
ano JE TO MARNÝ https😐/translate.google.cz/?… řešíš něco co vůbec neexistuje https😐/slovnik.seznam.cz/…y_nemecky/dotace
MĚ nejde o slovo dotování který je na tom OENERGETICE = proto fakt chválím mikesuse za jeho (sice nesprávnou VE TVÉM vnímání😉 ale SUPROVOU náhradu ZVÝHODŇOVÁNÍ
mě šlo o VĚC jako takovou ŽE to je
a dál si hájíš SVŮJ omyl = mezi subvenocováním a dotováním není rozdíl. Alespoň naše právo ho nerozlišuje = je to to samý. A taky zopakuju co tenkrát = vůbec nejde o místní KOLAPS ze slova dotování ale ŽE JE nafta dotovaná (jak správně nahradil mikesus ZVÝHODŇOVANÁ
cože je furt jedno a to samý = dotování subvencování prostě ZVÝHODŇOVÁNÍ
prostě německej originál znám = a to subventionen je prostě němčina a angličtina = a PROTO sem pak dal odkazy i ve španělštině a francouzštině
ano JE TO MARNÝ https😐/translate.google.cz/?… řešíš něco co vůbec neexistuje https😐/slovnik.seznam.cz/…y_nemecky/dotace
MĚ nejde o slovo dotování který je na tom OENERGETICE = proto fakt chválím mikesuse za jeho (sice nesprávnou VE TVÉM vnímání😉 ale SUPROVOU náhradu ZVÝHODŇOVÁNÍ
mě šlo o VĚC jako takovou ŽE to je
Subvence je obecnější pojem. Dotace je jedna forma. Daňová úleva jiná. V němčině existují ekvivalentní pojmy Subvention, Dotation a Steuer-Erleichterung, což je samozřejmě pod rozlišovací schopnost tvých oblíbených zdrojů google translate + wiki. Ale asi to neřeš... stejně to zase zapomeneš 😄
Amaterasu
Takže TAKHLE? chceš takhle MACHROVAT?
docela VELMI si mě zklamal = znovu dal jsem sem právě pro TOTÁLNÍ POPÍRAČE reality (který jsou tak mimo že jako úroveň znalostí ryccardo uráží redaktora i editora kvalitního zdroje = odkazy ve španělštině angličtině francouzštině a samozřejmě ten německej originál i další německý
Řeš to = všude všichni (včetně českýho https😐/oenergetice.cz/ všude samej mimoň a ty tu plácáš o ekvivalentech? Neni to o žádným překladači! Fakt si mě teď NASRAL 😐
docela VELMI si mě zklamal = znovu dal jsem sem právě pro TOTÁLNÍ POPÍRAČE reality (který jsou tak mimo že jako úroveň znalostí ryccardo uráží redaktora i editora kvalitního zdroje = odkazy ve španělštině angličtině francouzštině a samozřejmě ten německej originál i další německý
Řeš to = všude všichni (včetně českýho https😐/oenergetice.cz/ všude samej mimoň a ty tu plácáš o ekvivalentech? Neni to o žádným překladači! Fakt si mě teď NASRAL 😐
Dotace znamená, že dostaneš prachy. Jednodušeji už to napsat nejde.
Že je nafta méně zdaněná než benzín (a více než LPG) je známá věc. Nejpřesnější popis této formy podpory je daňové zvýhodnění. Nemůže to být dotace, protože peníze nikdo nedostává, pouze odvádí méně. Ale klidně si to piš jak chceš.
Že je nafta méně zdaněná než benzín (a více než LPG) je známá věc. Nejpřesnější popis této formy podpory je daňové zvýhodnění. Nemůže to být dotace, protože peníze nikdo nedostává, pouze odvádí méně. Ale klidně si to piš jak chceš.
Amaterasu
Všichni to URČITĚ budou dál psát jak chtějí = tak jak to psali ve všech těch jazycích doteď a tak jak se to už před půldruhou dekádou probíralo v německym a francouzskym parlamentu a možná dalších o kterých já nevím = bez ohledu na názory a reakce diskutérů ACZ = který o tom slyšeli ode mě poprvé v životě
A čumějíc na tu stejnou informaci v pěti jazycích a ze solidních seriozních zdrojů = začali.. no ale to víš sám
A čumějíc na tu stejnou informaci v pěti jazycích a ze solidních seriozních zdrojů = začali.. no ale to víš sám
Jako si vodák nesplete pádlo s veslem, strojař šroub s vrutem, fyzik hmotnost s tíhou, cimrmanolog žebrák s točníkem, voják kulomet se samopalem a právník lhůtu s dobou, tak si ekonom nesplete dotaci s daňovou úlevou.
Dá se tohle někde v každé diskuzi uložit a psát to Kylie pod každou dotační zmínku? 😉
Amaterasu
škoda že zrovna ti = nikdy nedojde jak MOC to pokřivilo (evropskej) trh = vznětový vs zážehový motory
Amaterasu
Takže NEJSI EKONOM = dík za potvrzení 😉 😲
furt ses NEDOSTAL(ani) přes úroveň = že subvencování a dotování = je TO SAMÝ? že to právo nijak nerozlišuje? že je TO TO SAMÝ? že napsat dotování NENÍ chyba? 😉
že chyba je napsat zvýhodňování ale JE TO SUPER významová náhrada = a o tom to je?
a viz úvod naší opětovné diskuze = zoufalci se chytli toho dotování (a tam viz ty = zůstali zaseklý dodnes😊 jako vždy to nebyla podstata = šlo o to ZVÝHODŇOVÁNÍ NAFTY vůči benzínu (což někdo popírá dodnes 😲 :-!
ale CO s pár lidma vyvolá stejnej MAXIMÁLNÍ vs MINIMÁLNÍ výkon motoru = to je zajímavý
CO s lidma vyvolalo (německy anglicky) subvencování česky OBOJÍ SPRÁVNĚ dotování aneb prostě ZVÝHODŃOVÁNÍ nafty = to je EXTRÉMně zajímavý (a ta potřeba to po těch odkazech v mnoha jazycích DÁL a DÁL a doteď vokecávat :yes: :-!
hele myslíš že když to budeš DÁL a DÁL vokecávat (že to všichni všude maj blbě = jen ty a pája atd. to chápete správně = jak se všichni mýlí😉 že to bude MÍŇ trapný (ten váš původní OMYL a NECHÁPÁNÍ = nebo to bude čím dál víc ještě víc TRAPNÝ a TRAPNĚJŠÍ a TRAPNĚJŠÍ a TRAPNĚJŠÍ
co myslíš? 😉
furt ses NEDOSTAL(ani) přes úroveň = že subvencování a dotování = je TO SAMÝ? že to právo nijak nerozlišuje? že je TO TO SAMÝ? že napsat dotování NENÍ chyba? 😉
že chyba je napsat zvýhodňování ale JE TO SUPER významová náhrada = a o tom to je?
a viz úvod naší opětovné diskuze = zoufalci se chytli toho dotování (a tam viz ty = zůstali zaseklý dodnes😊 jako vždy to nebyla podstata = šlo o to ZVÝHODŇOVÁNÍ NAFTY vůči benzínu (což někdo popírá dodnes 😲 :-!
ale CO s pár lidma vyvolá stejnej MAXIMÁLNÍ vs MINIMÁLNÍ výkon motoru = to je zajímavý
CO s lidma vyvolalo (německy anglicky) subvencování česky OBOJÍ SPRÁVNĚ dotování aneb prostě ZVÝHODŃOVÁNÍ nafty = to je EXTRÉMně zajímavý (a ta potřeba to po těch odkazech v mnoha jazycích DÁL a DÁL a doteď vokecávat :yes: :-!
hele myslíš že když to budeš DÁL a DÁL vokecávat (že to všichni všude maj blbě = jen ty a pája atd. to chápete správně = jak se všichni mýlí😉 že to bude MÍŇ trapný (ten váš původní OMYL a NECHÁPÁNÍ = nebo to bude čím dál víc ještě víc TRAPNÝ a TRAPNĚJŠÍ a TRAPNĚJŠÍ a TRAPNĚJŠÍ
co myslíš? 😉
Ne všichni - ty to máš blbě. Občas najdeš nějakej článek, kde to zjednodušeně napíše i někdo jinej... občas dáš odkaz, kterej přímo popírá to co tvrdíš, jako třeba ten německej.
Člověk ti to vysvětlí, najde ti definici dotace v zákoně, nakonec i na té tvé wiki je to správně... jenže ty to za půl roku zapomeneš a přijdeš znova se stejným odkazem.
https😐/www.auto.cz/diskuse/74938/1#…
https😐/www.auto.cz/diskuse/73626/1#…
Wiki:
"Pojmem dotace se v ekonomii rozumí peněžitý dar nebo daru podobná peněžitá úhrada ze strany státu (zpravidla vlády nebo zákonodárného sboru) nebo územněsprávního celku (v Česku kraj, obec nebo městská část) nějakému subjektu v zájmu snížení ceny určitého statku, jehož poskytování je ve „veřejném zájmu“.
Zákon:
dotací se rozumí peněžní prostředky státního rozpočtu, státních finančních aktiv nebo Národního fondu poskytnuté právnickým nebo fyzickým osobám na stanovený účel."
Z. č. 218/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech
Jasné? Dotace = autorita posílá peníze. Pořád nic? No tak holt nic.
Člověk ti to vysvětlí, najde ti definici dotace v zákoně, nakonec i na té tvé wiki je to správně... jenže ty to za půl roku zapomeneš a přijdeš znova se stejným odkazem.
https😐/www.auto.cz/diskuse/74938/1#…
https😐/www.auto.cz/diskuse/73626/1#…
Wiki:
"Pojmem dotace se v ekonomii rozumí peněžitý dar nebo daru podobná peněžitá úhrada ze strany státu (zpravidla vlády nebo zákonodárného sboru) nebo územněsprávního celku (v Česku kraj, obec nebo městská část) nějakému subjektu v zájmu snížení ceny určitého statku, jehož poskytování je ve „veřejném zájmu“.
Zákon:
dotací se rozumí peněžní prostředky státního rozpočtu, státních finančních aktiv nebo Národního fondu poskytnuté právnickým nebo fyzickým osobám na stanovený účel."
Z. č. 218/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech
Jasné? Dotace = autorita posílá peníze. Pořád nic? No tak holt nic.
Amaterasu
Jo jasný = furt si mimo
Zkus se soustředit NE na obhajobu SVÝCH slov ale na to CO to je DOTOVÁNÍ
Zkus se soustředit že nikdo nikdy nepopíral subvencování = ale TY (a dalších DOST😉 dotování :😉
No a vono je to obojí správně = proto se mi líbí mikesusovo ZVÝHODŇOVÁNÍ (vaše šílení ze SLOVA je vyřešení = a zůstává jen podstata = velký pokřivení trhu ZVÝHODŃOVÁNÍM nafty = subvenocováním rsp. dotováním)
a samozřejmě na PODSTATU = což bylo to subvencování (aneb DOTOVÁNÍ) prostě zvýhodňování (jedno jestli nafty vůči benzínu nebo potravin nebo domácí místní produkce). Není to žádná dotaCE ale vole natrvdlej hádavej dotováNÍ (zvýhodńování)
je to NAPROSTO SPRÁVNĚ = a už to fakt HODNĚ PŘEHÁNÍŠ s urážkama!!!
Zkus se soustředit NE na obhajobu SVÝCH slov ale na to CO to je DOTOVÁNÍ
Zkus se soustředit že nikdo nikdy nepopíral subvencování = ale TY (a dalších DOST😉 dotování :😉
No a vono je to obojí správně = proto se mi líbí mikesusovo ZVÝHODŇOVÁNÍ (vaše šílení ze SLOVA je vyřešení = a zůstává jen podstata = velký pokřivení trhu ZVÝHODŃOVÁNÍM nafty = subvenocováním rsp. dotováním)
a samozřejmě na PODSTATU = což bylo to subvencování (aneb DOTOVÁNÍ) prostě zvýhodňování (jedno jestli nafty vůči benzínu nebo potravin nebo domácí místní produkce). Není to žádná dotaCE ale vole natrvdlej hádavej dotováNÍ (zvýhodńování)
je to NAPROSTO SPRÁVNĚ = a už to fakt HODNĚ PŘEHÁNÍŠ s urážkama!!!
Ty pořád nechápeš, že dotování = posílání peněz, to je celé. Nevím kde vidíš jakou urážku.
Kolik je spotřební daň na benzín a naftu jsem věděl v diskusi v květnu i v diskusi v lednu i před tím, než jsem tady do diskusí začal psát... je zbytečný se v tom snažit o nějakou osvětu a hledat senzaci.
Kolik je spotřební daň na benzín a naftu jsem věděl v diskusi v květnu i v diskusi v lednu i před tím, než jsem tady do diskusí začal psát... je zbytečný se v tom snažit o nějakou osvětu a hledat senzaci.
Amaterasu
Fakt nevidíš = tak to stejně do půl roku zapomeneš = tak to nechme být
No a dotování = nemusíš POSÍLAT peníze fyzicky. Zvýhodnění přes daně = ty se úzkostně držíš (správnýho) pojmu subvencování (což je mezinárodní slovo používaný nejen v tý angličtině a němčině) ale zaprvý nejde o to slovo = šlo o ten FAKT že to tak je a to že = viz já 9:48
za2hý JAK si představuješ že probíhá třeba DOTOVÁNÍ potravin? že se POSÍLAJÍ peníze? no tak asi tak = je fakt zbytečný hledat senzaci. Jen sem kdysi Winovi chtěl vysvětlit jak to s benzínem naftou je = že se to UTRHLO do totální absurdity = to je pravda a skoro ten rozsah nedovedu ani (do)teď pochopit
Nicméně DOTOVÁNí je prostě správně (jedno jestli ceny nafty nebo potravin nebo já nevim čeho)
No a dotování = nemusíš POSÍLAT peníze fyzicky. Zvýhodnění přes daně = ty se úzkostně držíš (správnýho) pojmu subvencování (což je mezinárodní slovo používaný nejen v tý angličtině a němčině) ale zaprvý nejde o to slovo = šlo o ten FAKT že to tak je a to že = viz já 9:48
za2hý JAK si představuješ že probíhá třeba DOTOVÁNÍ potravin? že se POSÍLAJÍ peníze? no tak asi tak = je fakt zbytečný hledat senzaci. Jen sem kdysi Winovi chtěl vysvětlit jak to s benzínem naftou je = že se to UTRHLO do totální absurdity = to je pravda a skoro ten rozsah nedovedu ani (do)teď pochopit
Nicméně DOTOVÁNí je prostě správně (jedno jestli ceny nafty nebo potravin nebo já nevim čeho)
Že to tak je (tj. že je nafta méně zdaněná než benzín) jsem nikdy nezpochybňoval, klidně si ty diskuse prolez. Takže - jde a vždycky šlo jen o to slovo.
Dotování potravin - ano, přesně tak. Pokud třeba Agrofert čerpá dotace, tak normálně dostává peníze na účet.
Hele nic, tohle fakt nemá cenu, nemá smysl sem psát úplně to samý každých šest měsíců, tebe to nijak neobohatí a mě taky ne... vracím se ke šťourání se v nose 😄
Dotování potravin - ano, přesně tak. Pokud třeba Agrofert čerpá dotace, tak normálně dostává peníze na účet.
Hele nic, tohle fakt nemá cenu, nemá smysl sem psát úplně to samý každých šest měsíců, tebe to nijak neobohatí a mě taky ne... vracím se ke šťourání se v nose 😄
Amaterasu
já vím že TY ne = nemusím prolézat = občas si něco (za)pamatuju i na dýl než půl roku😉
Dotování potravin sem dal příklad = vím že zrovna předseda vlády si docela HODNĚ NAVÝŠIL dotaCe 😲 😁
jde o význam = ty mysliš že NELZE použít dotování ale MUSÍ se použít subvencování ceny (no a vono ne)
ale jsou MNOHEM MNOHEM absurdnější zakázaný slova https😐/zpravy.aktualne.cz/…fa20cc47ab5f122/ :-!
Vážně = mluvím o významu slova = že se NEMUSÍ používat slovo subvencování (na kterým trváš od začátku ty) mám tady dizertačku kde slovo dotování (přesně v tom významu co ten původní úvodní odkaz co vyvolal TAKOVEJ rozruch) prošlo😉
Nemá smysl tady psát nesmysly = možná by ses někoho mohl zeptat = a je to. Protože MĚ nejde o slovo ale význam = zvýhodňování nafty vůči benzínu
Dotování potravin sem dal příklad = vím že zrovna předseda vlády si docela HODNĚ NAVÝŠIL dotaCe 😲 😁
jde o význam = ty mysliš že NELZE použít dotování ale MUSÍ se použít subvencování ceny (no a vono ne)
ale jsou MNOHEM MNOHEM absurdnější zakázaný slova https😐/zpravy.aktualne.cz/…fa20cc47ab5f122/ :-!
Vážně = mluvím o významu slova = že se NEMUSÍ používat slovo subvencování (na kterým trváš od začátku ty) mám tady dizertačku kde slovo dotování (přesně v tom významu co ten původní úvodní odkaz co vyvolal TAKOVEJ rozruch) prošlo😉
Nemá smysl tady psát nesmysly = možná by ses někoho mohl zeptat = a je to. Protože MĚ nejde o slovo ale význam = zvýhodňování nafty vůči benzínu
Netrvám na subvencování. Subvencování je obecnější pojem a ani to není přesné - viz PS.
Já doporučuji "daňové zvýhodnění".
PS: pojem "subvencování" naznačuje, že stát něco podporuje... stát ale spotřebu nafty nepodporuje, naopak ji formou spotřební daně postihuje. Ta podpora je jen relativní, vůči ještě více zdaněnému benzínu. Stejně jako by bylo divné napsat, že stát subvencuje spotřebu piva, protože je na pivo menší spotřební daň než na víno. Proto pokud mi chceš udělat radost, tak "nafta je daňově zvýhodněná oproti benzínu" je úplně perfektní 😉
PPS: a ano - není to fér a spotřební daň by měla být stejná
Já doporučuji "daňové zvýhodnění".
PS: pojem "subvencování" naznačuje, že stát něco podporuje... stát ale spotřebu nafty nepodporuje, naopak ji formou spotřební daně postihuje. Ta podpora je jen relativní, vůči ještě více zdaněnému benzínu. Stejně jako by bylo divné napsat, že stát subvencuje spotřebu piva, protože je na pivo menší spotřební daň než na víno. Proto pokud mi chceš udělat radost, tak "nafta je daňově zvýhodněná oproti benzínu" je úplně perfektní 😉
PPS: a ano - není to fér a spotřební daň by měla být stejná
Amaterasu
Jo JE TO DAŇOVÉ ZVÝHODNĚNÍ = proto se mi líbilo mikesusovo ZVÝHODNĚNÍ
stát nepodporuje SPOTŘEBU ale CENU nafty = bych napsal já a chtěl sem říct já😉
a bohužel tou podporou zvýhodněním ceny = spotřebu = teda počet aut na naftu vs benzín
No takhle éra už (snad) SKONČILA = nepodařilo se to dohodou o snížení toho zvýhodňování (jehož zrušení by asi vyvolalo docela problémy na trhu = kolem silnic by se válely neprodejný dieslový osobní auta 😲 :-!
ale podařilo se to (VWlastně) děkujeme https😐/www.diesel-gate.cz/prubeh-skandalu 😄
stát nepodporuje SPOTŘEBU ale CENU nafty = bych napsal já a chtěl sem říct já😉
a bohužel tou podporou zvýhodněním ceny = spotřebu = teda počet aut na naftu vs benzín
No takhle éra už (snad) SKONČILA = nepodařilo se to dohodou o snížení toho zvýhodňování (jehož zrušení by asi vyvolalo docela problémy na trhu = kolem silnic by se válely neprodejný dieslový osobní auta 😲 :-!
ale podařilo se to (VWlastně) děkujeme https😐/www.diesel-gate.cz/prubeh-skandalu 😄
Zvýhodnění je naprosto v pohodě. Když to budeš psát místo dotace, neřeknu ani slovo 😄
Kdyby bylo referendum o srovnání spotřební daně benzín vs. nafta, budu hlasovat pro.
Kdyby bylo referendum o srovnání spotřební daně benzín vs. nafta, budu hlasovat pro.
Amaterasu
já dal odkaz ne na dotaCE ale odkaz na dotováNÍ = a FAKT to samý v disertační práci = a prošlo to😉
Referendum nehrozí = to (opravdu) probíraly (matně si to po tom víc jak půl roce vybavuju) německý a francouzský parlament někdy před 20ti lety! Bohužel (asi správně) došli tehdy (poslanci = to kvůli tomu "i"😉 k závěru ŽE TO NEJDE
No a uběhlo pár let a VWyřešil to jeden VWelký VWýrobce 😄
Referendum nehrozí = to (opravdu) probíraly (matně si to po tom víc jak půl roce vybavuju) německý a francouzský parlament někdy před 20ti lety! Bohužel (asi správně) došli tehdy (poslanci = to kvůli tomu "i"😉 k závěru ŽE TO NEJDE
No a uběhlo pár let a VWyřešil to jeden VWelký VWýrobce 😄
Kdyby jsi Emele za každou tuhle osvětu jednou šťournul do nosu, tak už můžeš fetovat rodinný domky 😉
A dostávat za to peníze, tak máš vždy slušný budget na nové auto.
A dostávat za to peníze, tak máš vždy slušný budget na nové auto.
Amaterasu
kdyby člověk měl korunu za každou blbost co napíšeš = za ty léta by to.. 😄
třeba dnešní PROTOŽE před 2 dekádami Subaru mělo reklamu a bylo úspěšný v rallye = mělo by dneska mít v nižší střední VÝKONNĚJŠÍ základ než audi a bmw :yes: :-!
třeba dnešní PROTOŽE před 2 dekádami Subaru mělo reklamu a bylo úspěšný v rallye = mělo by dneska mít v nižší střední VÝKONNĚJŠÍ základ než audi a bmw :yes: :-!
Někdo se tu ve snaze rozkopat mi bábovičky (přičemž zjevně nepochopil, že si s dětmi na pískovišti nehraju, obzvlášť ne s těmi každoměsíčně dotovanými 😉 ) ohání rozsáhlou paletou motorů od 84 do 136 kilowatt. Tak se tedy podívejme, co je na výběr.
https😐/www.subaru.cz/…baru-xv-my21.pdf
Jasně,ČR je jen plivanec v moři, marginální trh. Zkusíme něco většího, Německo třeba ?
https😐/www.subaru.de/…021-Web-PTA1.pdf
https😐/www.subaru.cz/…baru-xv-my21.pdf
Jasně,ČR je jen plivanec v moři, marginální trh. Zkusíme něco většího, Německo třeba ?
https😐/www.subaru.de/…021-Web-PTA1.pdf
Touché !
Amaterasu
Jak to myslíš s touche? Je to samozřejmě tak jak píšu a ne jak děti s bávovičkama plácal = co píše příspěvky jak pája v 5:53 (to mi až tak nevadí to plácání o bávovičkách ANO ;-\
Je trapný co u dospělých mužů způsobí že nejslabší verze XV má stejnej výkon jako je maximum u předchozího testu Caddy. Jo prostě TO TAK JE = vokecávky nevokecávky
No a u XV je taky e-boxer 110kW a plug-in 102+88kW a čistej benzín 136kW = smutný kam dospělý muž klesne = aby VWokecal to někde minimum někde maximum 84
Pro někoho je asi fakt ŠÍLENý že to je základ 😁 KOLIK by pro takovýho asi tak bylo v pořádku?? Když v tom Caddy prezentovaným jako "RODINNÝ PRAKTIK BEZ NEDOSTATKŮ" je JEN to.
Přes všechny kecy to samý co je ZÁKLAD tady je v tom asi spíš pro větší náklad víc lidí určenýmu Caddy = maximum (tak mě JEN ťuklo že to je vtipný že to je stejný výkon = a vono FAKT vtipný co to s pár lidma udělalo 😉
No lze na to koukat jako nedospělák co plácá o bávovičkách = nebo prostě fakt (84 vs 84 = maximum vs minimum)
Je trapný co u dospělých mužů způsobí že nejslabší verze XV má stejnej výkon jako je maximum u předchozího testu Caddy. Jo prostě TO TAK JE = vokecávky nevokecávky
No a u XV je taky e-boxer 110kW a plug-in 102+88kW a čistej benzín 136kW = smutný kam dospělý muž klesne = aby VWokecal to někde minimum někde maximum 84
Pro někoho je asi fakt ŠÍLENý že to je základ 😁 KOLIK by pro takovýho asi tak bylo v pořádku?? Když v tom Caddy prezentovaným jako "RODINNÝ PRAKTIK BEZ NEDOSTATKŮ" je JEN to.
Přes všechny kecy to samý co je ZÁKLAD tady je v tom asi spíš pro větší náklad víc lidí určenýmu Caddy = maximum (tak mě JEN ťuklo že to je vtipný že to je stejný výkon = a vono FAKT vtipný co to s pár lidma udělalo 😉
No lze na to koukat jako nedospělák co plácá o bávovičkách = nebo prostě fakt (84 vs 84 = maximum vs minimum)
Je asi irelevantní psát o tom, že 84kw v jednom autě může být pro jízdu naprosto odlišné, než v druhém, co ? A to je asi tak celé... zase vytrhneš jednu informaci bez kontextu.
Mimochodem ten Caddy za tu cenu taky slízl kritik... i tak má lepší dynamické parametry, než XV.
Mimochodem ten Caddy za tu cenu taky slízl kritik... i tak má lepší dynamické parametry, než XV.
Amaterasu
No to nejen může být odlišné = tohle je atmo vs turbo = to fakt JINÝ JE
Plochej motor vs (nevím teda proč) podladěnej řadovej se taky chová trošku jinak. Proč podladili 1.5 místo 1.0 85kW kterej je v Kamiqu to nějak nevím
ale furt je to STEJNÝ výkon = někde maximum jinde minimum. A celej fór je o tom = KDE to vyvolalo větší show plus viz STEJNÝ nick koment u stejnýho (podobnýho ještě o fous menšího) výkonu v milionovým audi A1 😄
Kritika u Caddy je na místě = je to auto spíš pro větší zatížení víc lidí než tohle = kde si tuhle verzi koupí = no třeba někdo kdo ho chce jako ten mamacar druhý auto do rodiny
Dodatkovej černej humor je že při našem průměrným stáří aut = bude tenhle výkon mít mraky aut o třídu výš 😉
Podstata je těch 84 vs 84 a že to je maximum vs minimum (a teď nemám čas jdu si hrát s bábovičkama = blbý že parťák (kolegův syn) teď chodí do tý první třídy :-!
Plochej motor vs (nevím teda proč) podladěnej řadovej se taky chová trošku jinak. Proč podladili 1.5 místo 1.0 85kW kterej je v Kamiqu to nějak nevím
ale furt je to STEJNÝ výkon = někde maximum jinde minimum. A celej fór je o tom = KDE to vyvolalo větší show plus viz STEJNÝ nick koment u stejnýho (podobnýho ještě o fous menšího) výkonu v milionovým audi A1 😄
Kritika u Caddy je na místě = je to auto spíš pro větší zatížení víc lidí než tohle = kde si tuhle verzi koupí = no třeba někdo kdo ho chce jako ten mamacar druhý auto do rodiny
Dodatkovej černej humor je že při našem průměrným stáří aut = bude tenhle výkon mít mraky aut o třídu výš 😉
Podstata je těch 84 vs 84 a že to je maximum vs minimum (a teď nemám čas jdu si hrát s bábovičkama = blbý že parťák (kolegův syn) teď chodí do tý první třídy :-!
No.. tak sám vidíš, že to je jiný typ auta, jak píšeš, tak proč to srovnáváme? 😁
Podobným typem i zaměřením je třeba Vitara - 1.4T 4x4 s AT za 630 v plné polní... 0-100 za 10,2s... to je trochu jiná jízda, než XV.
Jo, jen běž, trénuj, bude se ti to hodit až budeš mít vlastní - to ti schvaluju 😒] :yes:
Podobným typem i zaměřením je třeba Vitara - 1.4T 4x4 s AT za 630 v plné polní... 0-100 za 10,2s... to je trochu jiná jízda, než XV.
Jo, jen běž, trénuj, bude se ti to hodit až budeš mít vlastní - to ti schvaluju 😒] :yes:
Ozzy, co máš s tím Caddy? Užitkové auto, které ve většině motorizací i při zatížení bude předvádět lepší jízdní dynamiku než značka, která se proslavila ve WRC. A to se nebavím o tom, že CNG verze má výkon snad 130HP... 😉
Ale jestli se tu v diskuzích bere, že Subaru se může dynamicky srovnávat maximálně s dodávkami z Vlkohradu, tak je to smutné.
Ale jestli se tu v diskuzích bere, že Subaru se může dynamicky srovnávat maximálně s dodávkami z Vlkohradu, tak je to smutné.
Amaterasu
Ty si fakt HODNĚ zaseklej ve SVEJCH představách = co a jak má bejt 😲 😁
že přes -nácti lety zvítězil v rallye (x krát po sobě) Citroen = neznamená pro běžnou nabídku motorů v běžným autě NIC doslova NIC = co myslíš? 😉
no a TO SAMÝ že ještě před ním před 20 ti lety (2x) zvítězilo Subaru
Tvá potřeba tohle dávat k sobě navíc jako PODMÍNKU NEpoužití základního motoru o výkonu 84kW = je sorry jako = ale FAKT BLBOST totální 😄
tvá objektiVWita = viz audi A1 za mega a 1.8 85kW
TAM je ten základ v pořádku = tady NE :-!
že přes -nácti lety zvítězil v rallye (x krát po sobě) Citroen = neznamená pro běžnou nabídku motorů v běžným autě NIC doslova NIC = co myslíš? 😉
no a TO SAMÝ že ještě před ním před 20 ti lety (2x) zvítězilo Subaru
Tvá potřeba tohle dávat k sobě navíc jako PODMÍNKU NEpoužití základního motoru o výkonu 84kW = je sorry jako = ale FAKT BLBOST totální 😄
tvá objektiVWita = viz audi A1 za mega a 1.8 85kW
TAM je ten základ v pořádku = tady NE :-!
Já s Caddym ? Nic, vždyť píšu, že dostal čočku jen za cenu, ale že je dynamicky lepší, než XV..
Jo aha, ty máš na HL Hamunu, tak pak se nemůžeš divit, že nevidíš, kdo ho vytáhl první 😁
Ale jo, prakticky je to tak, že dodávka od VW s podladěným motorem je dynamicky na stovce o 2 sekundy rychleji, než auto od renomovaného výrobce aut na Rallye 😁
Jo aha, ty máš na HL Hamunu, tak pak se nemůžeš divit, že nevidíš, kdo ho vytáhl první 😁
Ale jo, prakticky je to tak, že dodávka od VW s podladěným motorem je dynamicky na stovce o 2 sekundy rychleji, než auto od renomovaného výrobce aut na Rallye 😁
Amaterasu
hele to s tou rallye = to je CO???? 😁
viz já 9😁1
viz já 9😁1
Subaru si na tom postavilo brutálně PR, Citroen jaksi neprodával malá rychlá auta s 4x4 běžně, žejo... vlastně tak přemýšlím, jestli nějaké 4x4 mimo elektromotoru měl a nebyl to překopaný Outlander 😁
Amaterasu
Subaru to před 20ti lety využilo = ale i tehdy asi prodávalo víc "normálních" aut žejo. A je to 20 let 😉
A ten (např.) Citroen (nebo Mitsu) vyhráli myslím navíc VÍCKRÁT = takže to celý je o REKLAMĚ před dvaceti lety? PROTO dneska nemůže u Subaru začínat v nižší střední na 84kW? 😲 😁
No to prostě pája plácá HLOUPOSTi = já bych ten 1.6 nechtěl = ale ŠÍLET že někdo začíná na 84kW = je FAKT HLOUPÝ (hodně ženskejm to asi no problem stačí = a nabízet nějakou levnější motorizaci výbavu = je naprosto zcela totálně U VŠECH VÝROBCŮ viz odkazy VČETNĚ PRÉMIE běžný
sorry tohle pája plácnul VELKOU blbost
kdo chce subaru ve stylu těch reklam před 2 dekádama = dál je v nabídce https😐/www.subaru.com/2022-wrx
navíc je to blbost nejen kvůli dávný historii = ale jsme v době kdy se svět pomalu připravuje na odchod spalovacích motorů = dneska POŽADOVAT že PROTO že někdy kdysi dávno = by mělo běžný auto typu Subaru XV ne mít rozsah 84-136 ale začínat já nevím = daleko VÝŠ než audi a bmw = to je PROSTĚ KRAVINA 😒
A ten (např.) Citroen (nebo Mitsu) vyhráli myslím navíc VÍCKRÁT = takže to celý je o REKLAMĚ před dvaceti lety? PROTO dneska nemůže u Subaru začínat v nižší střední na 84kW? 😲 😁
No to prostě pája plácá HLOUPOSTi = já bych ten 1.6 nechtěl = ale ŠÍLET že někdo začíná na 84kW = je FAKT HLOUPÝ (hodně ženskejm to asi no problem stačí = a nabízet nějakou levnější motorizaci výbavu = je naprosto zcela totálně U VŠECH VÝROBCŮ viz odkazy VČETNĚ PRÉMIE běžný
sorry tohle pája plácnul VELKOU blbost
kdo chce subaru ve stylu těch reklam před 2 dekádama = dál je v nabídce https😐/www.subaru.com/2022-wrx
navíc je to blbost nejen kvůli dávný historii = ale jsme v době kdy se svět pomalu připravuje na odchod spalovacích motorů = dneska POŽADOVAT že PROTO že někdy kdysi dávno = by mělo běžný auto typu Subaru XV ne mít rozsah 84-136 ale začínat já nevím = daleko VÝŠ než audi a bmw = to je PROSTĚ KRAVINA 😒
Subaru svou image postavilo na zavádění modelů vycházejících z rallye vozů pro silniční provoz. Citroen dostal program v rámci koncernu kvůli zvýšení image.
Úplně jiné téma, úplně jiná liga.... 😉
Úplně jiné téma, úplně jiná liga.... 😉
Amaterasu
Sorry = ale fakt nevíš jak moc si mimo?
źe to vůbec nijak nesouvisí? Úplně JEDNO jestli Citroen Subaru nebo audi a BMW = dneska je viz odkazy základ něco jako 84kW v týhle třídě naprosto normální. A to co ti nevadí u prémie = ti vadí PROTOŽE kdysi dávno měla nějaká automobilka reklamu na svý úspěchy v rallye?? Jako FAKT?
Subaru se po týhle planetě proslavilo dávno před WRX = svým https😐/en.wikipedia.org/…_All_Wheel_Drive
a i v době slávy WRX většina aut co prodávali (si představ) byla zcela jiná (ty furt mluvíš o verzi WRX ale běžná Impreza tehdy měla 66-85kW) no a dneska na tom maximu naopak začíná (tak jako to audi a BMW a Mercedes
źe to vůbec nijak nesouvisí? Úplně JEDNO jestli Citroen Subaru nebo audi a BMW = dneska je viz odkazy základ něco jako 84kW v týhle třídě naprosto normální. A to co ti nevadí u prémie = ti vadí PROTOŽE kdysi dávno měla nějaká automobilka reklamu na svý úspěchy v rallye?? Jako FAKT?
Subaru se po týhle planetě proslavilo dávno před WRX = svým https😐/en.wikipedia.org/…_All_Wheel_Drive
a i v době slávy WRX většina aut co prodávali (si představ) byla zcela jiná (ty furt mluvíš o verzi WRX ale běžná Impreza tehdy měla 66-85kW) no a dneska na tom maximu naopak začíná (tak jako to audi a BMW a Mercedes
I ta 66kw Impreza měla stovku rychleji, než XV... :-! Nehledě na to, že takto jezdila většina jeho konkurence, dnes
XV za 14
Vitara za 10
asi tak
XV za 14
Vitara za 10
asi tak
Amaterasu
ty si mi bojovník 😊
řeknu ti NOVINKU z oboru aut = když jsem byl malý tak mi to zkušenější neteta vysvětlila (naposled poslala video jak jezdí s Taycanem = prej neskutečný sedačky a vůbec = tuhle relativně zívla a zrovna sedačky zkritizovala v 911 cabrio). Ale k věci = vysvětlila mi VELKÉ TAJEMSTVÍ = že všichni furt používají 0-100 km/h = ale ve skutečnosti = je to snad nejnesmyslnější parametr u aut :-!
No a furt je to tehdy maximum (u určitě daleko lehčího auta) a dneska minimum (maximum leda u toho Caddy :😉
řeknu ti NOVINKU z oboru aut = když jsem byl malý tak mi to zkušenější neteta vysvětlila (naposled poslala video jak jezdí s Taycanem = prej neskutečný sedačky a vůbec = tuhle relativně zívla a zrovna sedačky zkritizovala v 911 cabrio). Ale k věci = vysvětlila mi VELKÉ TAJEMSTVÍ = že všichni furt používají 0-100 km/h = ale ve skutečnosti = je to snad nejnesmyslnější parametr u aut :-!
No a furt je to tehdy maximum (u určitě daleko lehčího auta) a dneska minimum (maximum leda u toho Caddy :😉
Už jsem to psal výše asi 3x.. ukaž mi, to XV jede v jiných případech alespoň trochu jako konkurenční auta, třeba nějaké to 50-100 či 80-120 zrychlení, tak se mu omluvím. Třeba ve srovnání s tou Vitarou.
Amaterasu
Já NECHCI aby ses omlouval = ty si nějak našponovanej 😉
Zkus se vrátit na začátek = jen srovnání ZÁKLADNÍ verze a VWrcholné verze = a CO to zase vyvolalo (dotování nafty to není, ale taky slušný haló
nezajímá mě ani Vitara ani Audi ani BMW ani tohle Subaru s výkonem kolem 85kW = ale nevidím důvod pro EXTRÉMNÍ ŠÍLENÍ že 1.6 atmo 84kW je konec světa = že subaru PROTOŽE kdysi mělo reklamu na WRX musí začínat na... :-!
Prostě pro typickej mamacar to asi bude v pohodě motor a kdo chce víc = tak si koupí silnější. Maj jak plug-in 102+88kW tak čistej benzín 136kW. Je to o to absurdnější diskuze = že tady nejsme trh kde Subaru prodeji VWálcuje konkurenci, ale spíš naopak byla a je to zcela okrajová značka = a tim spíš tahle verze tohohle modelu (fakt DŮVOD k všem těm příšpěvkům = jak sem napsal KDYŽ UŽ chci šílet z výkonu 84kW = tak už SPÍŠ u toho Caddyho = shodou okolností předchozí místní test
Já se učil řídit na Legacy 2.5 myslím 121kW a přišlo mi to tehdy jako ULTRA RAKETA 😁
Zkus se vrátit na začátek = jen srovnání ZÁKLADNÍ verze a VWrcholné verze = a CO to zase vyvolalo (dotování nafty to není, ale taky slušný haló
nezajímá mě ani Vitara ani Audi ani BMW ani tohle Subaru s výkonem kolem 85kW = ale nevidím důvod pro EXTRÉMNÍ ŠÍLENÍ že 1.6 atmo 84kW je konec světa = že subaru PROTOŽE kdysi mělo reklamu na WRX musí začínat na... :-!
Prostě pro typickej mamacar to asi bude v pohodě motor a kdo chce víc = tak si koupí silnější. Maj jak plug-in 102+88kW tak čistej benzín 136kW. Je to o to absurdnější diskuze = že tady nejsme trh kde Subaru prodeji VWálcuje konkurenci, ale spíš naopak byla a je to zcela okrajová značka = a tim spíš tahle verze tohohle modelu (fakt DŮVOD k všem těm příšpěvkům = jak sem napsal KDYŽ UŽ chci šílet z výkonu 84kW = tak už SPÍŠ u toho Caddyho = shodou okolností předchozí místní test
Já se učil řídit na Legacy 2.5 myslím 121kW a přišlo mi to tehdy jako ULTRA RAKETA 😁
Ale proč se tu tedy dva dni hádáš ? Tady se kritizuje TAHLE konkrétní motorizace, která dává autu za 750 tisíc dynamiku horší, než 25 let staré Felicie a to konkurence s 85kw prostě neumí, tam je to mnohem lepší... to je problém. Až tu bude v testu 110kw verze, nikdo to tady tahat nebude.
Legacy proti tomu byla raketa.
Legacy proti tomu byla raketa.
Amaterasu
No protože tak kritika = mi příjde TOTÁLNĚ ABSURDNÍ
No protože když sem napsal že auto v předchozím testu má stejnej výkon (a tam je to maximum a tady minimum) už 2 dny se VY se mnou hádáte 😄
Ten Caddy se stejným výkonem nepojede zásadně líp (zvlášť naloženej) a tam není kam dál
Legacy byla raketa = tehdy SUPER raketa 😁
a (nevím proč = možná to má nějakou novou souVWislost😉 nejsem fanda Porsche ale elektrické prý fakt docela nadchlo = jak jezdí a jak se v něm člověk cítí
téma starý auta vs nový = to je prostě drasticky lepší ochrana posádky = ale holt hmotnost. Otázka je podle mě opačná PROČ tohle auto který je v týhle verzi fakt spíš pro maminy = vyvolává u chlapů takový reakce. Nevím ale dost možná (atmo a automat) se s tím mnoha maminám po planetě jezdí dobře. Kolega řešil nedávno a HLAVNÍ kritérium byl právě automat = a atmosféra je pro tý krátký popojíždění lepší
No protože když sem napsal že auto v předchozím testu má stejnej výkon (a tam je to maximum a tady minimum) už 2 dny se VY se mnou hádáte 😄
Ten Caddy se stejným výkonem nepojede zásadně líp (zvlášť naloženej) a tam není kam dál
Legacy byla raketa = tehdy SUPER raketa 😁
a (nevím proč = možná to má nějakou novou souVWislost😉 nejsem fanda Porsche ale elektrické prý fakt docela nadchlo = jak jezdí a jak se v něm člověk cítí
téma starý auta vs nový = to je prostě drasticky lepší ochrana posádky = ale holt hmotnost. Otázka je podle mě opačná PROČ tohle auto který je v týhle verzi fakt spíš pro maminy = vyvolává u chlapů takový reakce. Nevím ale dost možná (atmo a automat) se s tím mnoha maminám po planetě jezdí dobře. Kolega řešil nedávno a HLAVNÍ kritérium byl právě automat = a atmosféra je pro tý krátký popojíždění lepší
Jen aby bylo jasno, já do diskuze Citroen nevytáhl 😉 Stejně jako tu Caddynu
Amaterasu
No a je úplně FUK že Citroen a Mistu a kdysi Audi vyhráli rallye = prostě dneska MAJÍ VŠICHNI PODOBNÝ ZÁKLADNÍ motor = VÝKON
no a VO TO jde
že náhodou předchozí test byl stejnej výkon = no prostě byl PROTO sem na to poukázal. že tam je to konečná = tady ne
no a VO TO jde
že náhodou předchozí test byl stejnej výkon = no prostě byl PROTO sem na to poukázal. že tam je to konečná = tady ne
Když dva dělají totéž, není to vždy totéž....
Amaterasu
To právě spíš je = dneska mají všichni (ať Subaru nebo prémie) tak nějak podobně výkonný základ
takže hysterčit nad maximem = jako u VW budiž, ale nad minimem? že by mělo bejt vyšší = protože kdysi rallye? sorry jako
Když budu JÁ CHLAP chtít tohle auto = budu chtít verzi 136kW nebo alespoň ten 2litr. Když kolegova manželka = dost možná by byla spokojená i s touhle verzí
Jako ojetina je v americe koukal sem tahle verze běžně v nabídce = lidi to prostě kupují. Tady furt jen štěkáme jaký potřebujeme výkon = realitu vedle v německu znáš https😐/www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/ a nejsou to kilowatty ale koně
Když budu JÁ CHLAP chtít něco jako Caddy = tak mi těch 84kW fakt nestačí = a i kvůli DSG půjdu asi (třeba) do Berlinga 96kW a 8st. HDM
Nebo budu progresivní a do 100kWý BEV verze :😉
No a to je celý = zbytek je 2 dny (vašich) reakcí = no nejlepší je pája a audi A1 85kW vs dnes tady (protože Subaru kdysi WRX = mělo by začínat na vyšším výkonu = než audi BMW Mercedes :-!
takže hysterčit nad maximem = jako u VW budiž, ale nad minimem? že by mělo bejt vyšší = protože kdysi rallye? sorry jako
Když budu JÁ CHLAP chtít tohle auto = budu chtít verzi 136kW nebo alespoň ten 2litr. Když kolegova manželka = dost možná by byla spokojená i s touhle verzí
Jako ojetina je v americe koukal sem tahle verze běžně v nabídce = lidi to prostě kupují. Tady furt jen štěkáme jaký potřebujeme výkon = realitu vedle v německu znáš https😐/www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/ a nejsou to kilowatty ale koně
Když budu JÁ CHLAP chtít něco jako Caddy = tak mi těch 84kW fakt nestačí = a i kvůli DSG půjdu asi (třeba) do Berlinga 96kW a 8st. HDM
Nebo budu progresivní a do 100kWý BEV verze :😉
No a to je celý = zbytek je 2 dny (vašich) reakcí = no nejlepší je pája a audi A1 85kW vs dnes tady (protože Subaru kdysi WRX = mělo by začínat na vyšším výkonu = než audi BMW Mercedes :-!
Tak snad všichni víme, co XV (ne)nabízí. Asi vím odkud vítr vane, jen si člověk vypnutím některých diskutérů nemusí kazit pokec o autech tady. 😉
Už jen to, že se tu koupě XV řeší jako akceptovatelný mamacar, je pro značku formátu Subaru podivné.
Už jen to, že se tu koupě XV řeší jako akceptovatelný mamacar, je pro značku formátu Subaru podivné.
Amaterasu
Už jen ta závěrečná věta říká že vypnutím některých diskutérů by se zvedla úroveň diskuze = je fakt podivná = rsp. spíš naprosto zcela nesmyslná. Jo auto typu XV s motorem typu 1.6 84kW = celkem typickej mamacar. Co to je formát značky? Jako že nějaký naftový Porsche nemohlo sloužit jako mamacar? A když jo diskreditovalo to značku? 😁
X1 16 d
Od 813 800 Kč
85 kW (116 PS)
Pohon předních kol!
ZRYCHLENÍ (0–100 KM/H) 11,5 s
že je to famózní tříválec netřeba dodávat :yes:
Od 813 800 Kč
85 kW (116 PS)
Pohon předních kol!
ZRYCHLENÍ (0–100 KM/H) 11,5 s
že je to famózní tříválec netřeba dodávat :yes:
Amaterasu
:yes: 😄
To je všude podobnej základ A3 81kW = ale když je to základní motor u Subaru = jo to lítaj bábovičky 😲 :-!
Pecka bylo https😐/www.auto.cz/…rahy-spas-127941 za milion 25 tisíc = dobrý srovnat tehdejší a dnejší komenty třeba páji :😉
Nemůžu odolat Lexus holt není D3 = tam je nejmenší nejmíň 100kW :😉 😁 :-!
To je všude podobnej základ A3 81kW = ale když je to základní motor u Subaru = jo to lítaj bábovičky 😲 :-!
Pecka bylo https😐/www.auto.cz/…rahy-spas-127941 za milion 25 tisíc = dobrý srovnat tehdejší a dnejší komenty třeba páji :😉
Nemůžu odolat Lexus holt není D3 = tam je nejmenší nejmíň 100kW :😉 😁 :-!
Ano, i tříhrnek konkurence splňuje základní dynamické potřeby pro rodinné auto. 😉 A zapomněl jsi dodat, že běžná X1 může mít výkon až 170kw. Běžné XV může mít výkon až 110kw 😉
Amaterasu