Bezpečnost
Přihlásit pro přidání komentáře
topten
prave kvuli takovym blabolum, jako "že pád při jízdě v rychlosti 25 km/h lze přirovnat pádu z výšky 2,5 metru přímo na hlavu.", tak temhle kampanim veri jen hlupak, kterej tomu verit chce.
kdyz spadnu s kola, tak klouzu po silnici, odru se, mozna i kebulli si odru, ale rozhodne to neni, jako kdyz skocim ze zvyseneho prizemi rovnou na palici.
kdyz napisete, ze narazit ve 25km/h hlavou do stromu nebo do zdi je podobne, jako spadnout na hlavu z 2.5m vejsky, tak to bude pravda, ale tohle je naprostej blabol.
to bych musel bejt uz nekolikrat mrtvej.
kdyz spadnu s kola, tak klouzu po silnici, odru se, mozna i kebulli si odru, ale rozhodne to neni, jako kdyz skocim ze zvyseneho prizemi rovnou na palici.
kdyz napisete, ze narazit ve 25km/h hlavou do stromu nebo do zdi je podobne, jako spadnout na hlavu z 2.5m vejsky, tak to bude pravda, ale tohle je naprostej blabol.
to bych musel bejt uz nekolikrat mrtvej.
Othello
...Nelichotivým údajem je ovšem i zjištěný alkoholu v krvi s hodnotou vyšší než 1 promile v téměř 17 procentech nehod....
Jinými slovy, 83% všech nehod měli na svědomí ti střízliví. :-)
Jinými slovy, 83% všech nehod měli na svědomí ti střízliví. :-)
kazdopadne by bylo zajimavy, jaky podil nehod, zranenych a zemrelych ma na svedomi 0.2-0.5%% chlastu a to i u ridicu aut, tedy 1-2 piva, jak je povoleny ve vetsine civilizovanych zemich
alkohol nepovolovat, protoze pak bude kazdy zkouset ukecat, ze si dal jen jedno a nejak se do toho nevesel.
Pripadne pokud povolit alkohol, tak povolit i treba jednu davku perniku. taky to je preci jen jedna davka a nebude sjetej, to az kdyz si vezme dve.
Pripadne pokud povolit alkohol, tak povolit i treba jednu davku perniku. taky to je preci jen jedna davka a nebude sjetej, to az kdyz si vezme dve.
pradeda777
Z článku....Řidiči automobilů si navíc budou muset zvyknout, že od ledna příštího roku mají povinnost předjíždět cyklisty na vozovce ve vzdálenosti minimálně 1,5 metru. Při nedodržení této vzdálenosti pak řidiči hrozí pokuta až 2.000 Kč.
Nějak mě tam chybí povinnost cyklistů na vozovce se držet co nejblíž k jejímu okraji. Totiž ihned po uzákonění tohoto nařízení, jsem se setkal se zlomyslnými cyklisty, kteří záměrně jedou metr i více od okraje vozovky a tím nutí řidiče aby je přejížděli hluboko v protisměru a nebo v silnějším provozu dokonce znemožňují předjetí a tím vytváří v provozu velmi nebezpečnou situaci.
Myslím, že zákonodárci celou věc zkrátka NEDOMYSLELI. :-(
Nějak mě tam chybí povinnost cyklistů na vozovce se držet co nejblíž k jejímu okraji. Totiž ihned po uzákonění tohoto nařízení, jsem se setkal se zlomyslnými cyklisty, kteří záměrně jedou metr i více od okraje vozovky a tím nutí řidiče aby je přejížděli hluboko v protisměru a nebo v silnějším provozu dokonce znemožňují předjetí a tím vytváří v provozu velmi nebezpečnou situaci.
Myslím, že zákonodárci celou věc zkrátka NEDOMYSLELI. :-(
ZANK
Příspěvek podléhá schvalování.
×
Sdílení komentáře
×
Ano, je to nebezpečné. Uzákonil bych proto povinnost cyklistů objíždět auta ve vzdálenosti minimálně jedenapůl metru !
:-)
Další možnost je omezit ve městech rychlost na 15, ne raději 10 km/h, potom nebude třeba nikoho předjíždět a cyklisté se plynule a bezpečně začlení do dopravy. Jo a ještě je třeba dodat, že nebudou zácpy, protože, jak jistě již všichni vědí, s nižší rychlostí se zvýší propustnost komunikací.
Tak, a je to vymyšlený. :-!
ale rejpnout si musel, jako spravnej demagog
vedes 1:0
v jakym casovym intervalu se auta budou plouzit tricitkou, a v jakym casovym intervalu pofrcej tristovkou aby by byla zajistena aspon nejaka bezpecnost??
a pak vydel 3600 tim intervalem a dostanes propustnost v jedny lajne za hodinu.
Ty dvě sekundy znamenají, že za hodinu projede 1800 aut
Naproti tomu když auta jedou padesátkou nebo dokonce třicítkou, jsou časové rozestupy výrazně větší, běžně 3 -4 sekundy. Při třech sekundách se propustnost sníží na 1200 aut za hodinu
Reálná propustnost je tedy v malé rychlosti podstatně nižší. Není problém si ty hodnoty kdykoliv ověřit v praxi.
fakt je casovej rozestup pri tricitce 4 vteriny, tedy od auta pred sebou nejakych 28 metru?
to jako fakt ??
a ve 130 rozestup 2 sec, tedy kdyz jedes za dodavkou, pred kterou nevidis a ta to napali do stojiciho kamionu, tak to do ty dodavky i pri velmi dobry reakcni dobe 1sec napalis devatesatkou.
fakt takhle bezne jezdis ? a jak dlouho takhle dokazes jet aby ti nevypadly oci s dulku ??
vzpominas na tu nehodu na D10, kde jeden blbec vybrzdil auto v levym, dva se stojicim autum tesne vyhli, ale ten treti to do nej napalil, zmrzacil mladou maminku a zabil ani ne rocni dite ?
fakt takhle jezdis ?
nebo veris tomu, ze ty zastavis na metru ???
Na dálnici je menší než dvouvteřinový rozestup běžný, jezdí takhle spousta lidí ostatně proto se furt na to apeluje. Neříkej že sis toho nevšiml. Když dáváš pozor a koukáš několik aut dopředu, až tak nebezpečné to není. Samozřejmě těsně za dodávkou je to horší, ale taková jízda taky není nic mimořádného.