Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ministr Havlíček: EK by měla zvážit, zda je potřeba emisní norma Euro 7 pro auta

Evropská komise by měla zvážit problematické aspekty a potřebnost nového emisního standardu Euro 7 po roce 2025 pro lehká a těžká silniční vozidla. Jeho navrhovaná podoba je téměř nesplnitelná a bude znamenat zdražení nových aut a stárnutí vozového parku.
Zpět na článek
23. 9. 2021 09:10
multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
hned po StBakoj nejtragictejsi postavicka vladni particky.
nasleduje alenka, klarka a janicka venezuelka

uz je hotova rekonstrukce D1, ktera mela byt hotova v 2018?
a co zchatrala smejkalka, kterou jste vyradili z rekonstrukce, aby jste mohli strihat pasky ??
Rozbalit vlákno
76
23. 9. 2021 09:31
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Kdybyste raději mluvil k tématu. Generál Blažko říkal, že to jsou zelení, nikým nevolení ekoteroristi, krerým nevadí, že se bude snižovat životní úroveň v Česku, zatímco jiné státy to tak nepoškodí. Hlavně řekl, že dokud nebude dohoda na celosvětové úrovni, tak pak je v tom záměr, aby Evropa zchudla.
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 09:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 09:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2021 10:06
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
v rudejch osmdesatkach jsme se dalnicne napojili na slovensko, ve zlatejch devadesatkach jsme se s D5 napojili na zapadni nemecko, v naslednym oranzovym desetileti s D8 na vychodni nemecko a s D1 na polsko.
jen to minuly pekelny desetileti, kdy to vzali do ruky kluci a holki z ANO, tak NIC.

a rakusaci uz nekolik roku cekaj, kdy na hranice dotahneme D3 (snad v 2025), D52 (snad 2027), polaci budou za 2 roky na trutnovem (my s D11 snad v 2026 resp. 2027) a polaci havlickoj naschval chtej jeste stavet dalnici na hranice ke kralikum o ktery multiminister ani neuvazuje.

mozna by fakt bylo lepsi, kdyby multiminister havlicek na kazdy tiskovce neobhajoval StBaka a agrofert jako poslusnej psik a zasadil se, abychom nebyli cernou dalnicni dirou ve stredni evrope
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 10:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 10:17
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
a k čemu potřebuješ dálnice , když po nich nebude mít co jezdit :-) :-) :-)
Avatar - Roman Horký
23. 9. 2021 10:19
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Uvědom si, že tohle je česká mentalita, to nepřetlačíš žádnou vládou a žádným režimem. Bude to tak ještě moc dlouho, prakticky pořád. Má to společného jmenovatele s neúctou k Zákonům a Předpisům. Když ti (nemyslím přímo tobě, to si sáhni do svého svědomí) nevadí jet 80 přes vesnici, tak ti nevadí značky nakřivo, tak ti nevadí díry v silnici, tak ti nevadí ani neexistující dálnice nebo rychlostní železnice. Hlavně že je na pivsona a neřeším.
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 10:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2021 10:47
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
mozna to souvisi s tim, ze vetsina lidi neni ochotna a mozna ani schopna vzit svuj osud do vlastnich rukou a vyhovuje jim, ze je porad nekdo vodi za rucicku, ale kdyz se ten nekdo nekouka, tak se utrhnou ze retezu.
a kdyz se nejaka vlada pokusi prenes odpovednost za svuj zivot na lidi (spoluucast ve zdravotnictvi, duchodove pripojisteni), tak se zvedne krik jako by mel nastat konec sveta a nasledna vladna to zrusi a je to jeste horsi nez pred tim.
a odpovednost za svuj zivot, uzivat si svoje vyhry a uspechy, ale na druhy strane nest odpovednost za sve neuspechy, prohry, prusvihy a pripadny vylozeny prus*ery, nikde.
a pak k tem prus*erum je blizko kdyz necitis zadnou zodpovednost za sebe, natoz za druhe.
proto tolik jekotu kdyz nekdo navrhne povolit alkohol do 0.5%% pri rizeni, abych to stocil k autum.
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 10:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
23. 9. 2021 11:07
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
To je proto, že ta vláda to dělala blbě. Víš, že doteď platí zákon, že biologická babička dítěte nemůže čerpat OČR, když nebydlí s vnukem ve společné domácnosti? Lahůdka z dílny soudruhů z ODS/TOP09. Pravicové vlády nedělaly nic jiného, než ojebávaly slušné ale méně majetné lidi až na kost. Babiš je toho produktem a výsledkem. Mají, co chtěli. Populačně silné stárnoucí ročníky, jako třeba VŠ vzdělaný a vysokopříjmový já, už ty pravicové ***y k vládě nikdy nepustí.
23. 9. 2021 11:17
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
...ty je nepustíš? Jak to chceš udělat? Maximálně jim nedáš hlas....jen výkřik do tmy....
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 11:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2021 11:28
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
takze podle tebe by bylo v poradku, kdyby babicka z druheho konce republiky cerpala na vnuka OCR, kdyz ho uvidi treba jen dvakrat do roka a kluk je u svych rodicu?
chyt se za ruku s venezulou a stropnickym a jedte se podivat do jednoho jihoamerickyho raje s nejvetsimi zasobami ropy na svete, kam vedou podobny uvahy
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 11:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
23. 9. 2021 11:36
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Třeba jednou dospěješ. Dneska je puberta běžně do 40ti.
Jestli nevíš, co to je OČR tak se někde dovzdělej technický omezenče. To nejsou přídavky :-)
Důležité je, že tvoje vidění světa nesdílí nejméně 30 procent oprávněných voličů.
23. 9. 2021 11:44
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
chapu to tak, ze kdyz je manzelka OSVC bez naroku na jakoukoliv davku doma s malym ditetem, tak by jsi chtel, aby davku OCR mohla cerpat babicka ditete, ktera bydli uplne nekde jinde a u ditete by byla jen naoko kvuli ojebani davek. tak to me prijde jako uplna pitomost

hele romiku, ja na zadny davky narok nemam, a doufam, ze nikdy ani zadny davky cerpat nebudu, tak me je tenhle svet davek a dotaci pokud mozno na vse uplne cizi
ale kdo se dostane do situace, ze pomoc potrebuje, ma mu byt kazdopadne pomozeno

ale dnes jsme v situaci, ze i kdyz se duchodcum zveda duchod nad zakonnou valorizaci (cela inflace + polovina rustu mezd), tak vlada chce dat duchodcum dalsi prispevek na zvyseni cen energii, i kdyz to maj v ty valorizaci.
a temahle napadama a jejich realizacema se dostavama na ty 2bln sekyry behem 5let, jak nam slibuje StBak s tou svoji partickou
Avatar - Roman Horký
23. 9. 2021 12:17
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Máš smolíka, tady bude vládnout ANO nejméně další 4 roky. Hezký den.
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 12:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
23. 9. 2021 12:30
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Počkej, vyjma agitku ANO, jakou dávku by měla brát manželka ? Jestli je OSVČ, tak má na mateřskou nárok, pokud platila sociální a rodičovská je bez podmínek (nevím, jak staré máte dítě) a jinak nemá nárok na nic, ani kdyby byla zaměstnanec, pokud nežijete pod určitou hladinu příjmu v rodině, což nepředpokládám.
23. 9. 2021 12:53
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
kdyz diteti (do 10 roku) zavrou skolu, nebo ho poslou do karanteny, tak manzelka jako OSVC nema na rozdil od zamestnancu na OCR narok, i kdyby si platila nemocensky pojisteni. teoreticky by mela babicka, kdyby zila v nasi spolecne domacnosti, cimz by se to dalo oje*bat.
a protoze (dikybohu) v nasi spolecne domacnosti nezije, tak to oje*bat nejde, coz se romikovi evidentne nelibi...
Avatar - Ozzman
23. 9. 2021 12:54
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Jo, tak to jo
Avatar - Roman Horký
23. 9. 2021 12:59
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Ty tady dokazujes svoji hloupost trapne a důrazně. Děti jsou dvě, matka jen jedna. Jak zařídis hlídání obou najednou když každé musí být jinde?
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 13:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
23. 9. 2021 13:11
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Bože toptene ty jsi tak přesvědčený o své pravdě a svých schopnostech. Ty jsi typická ukázka takových těch hejODSáků a hejTOP09 kalousáků. Tím víc jsem rád, že takoví jako ty už v této zemi vládu nadlouho nepovedou.
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 13:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2021 13:35
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
romiku, ty jsi typickej predstavitel politiky "zdroje jsou".
drive v podani sosana spidly, dnes v podani StBaka babise.
po kalouskoj zustalo 140mld korun v rezervnich fondech a 21mld ve FNM, ktery StBak davno rozfrcal. kalousek nastartoval ekonomiku a srovnal mandatorni vydaje.
vzhledem k tomu, ze vladni opatreni se projevi za 3-5roku po jejich zavedeni, StBak v prvnich letech ve vlade sklidil to co zasel kalousek, a ted sklizi, co sam zasel.
uz v unoru vloni byla sekyra jako mela bejt za celej rok 2020, a to jeste zadnej cisnkej virus nebyl.
2020 by bez cinskyho viru skoncil sekyrou minimalne 100mld.
dnes prijmy z dani do statniho rozpoctu staci sotva na mandatorni vydaje, vse co je navic je na dluh, tedy investice atd. nebo obracene, investice stat plati z dani, ale 3/4 duchodu je na dluh.
vysledkem dosavadni politiky StBaka babise je avizovanej dluh 2bln behem 5 let. to je na typickou 4 clenou rodinu 800tis, tedy 1 prumerne vybavena oktavka.
zlatej kalousek romiku, zlatej kalousek
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 13:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
23. 9. 2021 13:51
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Kdo je v tom hajzlu? Já se mám jak nikdy dřív.
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 14:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Roman Horký
23. 9. 2021 13:50
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Doufam, že jsi přispěl na splaceni státního dluhu po vzoru Zemana.
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 13:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2021 15:12
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Takže je lepší aby zem vedl populista SPD?

Opravdu si myslíš, že dovede v globalizovaném světě uchránit zem s počtem obyvatel a rozpočtem asi jako střední čínské město před globalizací?
Avatar - Mikesus
23. 9. 2021 14:29
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Vysokoprijmovy? Co to znamená?
Ja myslel, že by sis koupil 3 nové priusy. A dle tohoto příspěvku nechápu, proč si je nekoupis.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 11:14
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Už chtěj lidem zakázat i topení v kotli a v krbu dřevem a uhlím, zatím návrh WHO, ale bruselští zelení bolševici to brzy implentují.

Takže jak říkám - nejchudší zdechnou hlady a umrznou a ze střední třídy se stanou žebráci. Budeme Ukrajina :-)
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 11:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 13:16
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
A kde na to lidi vezmou aby si nakoupili tepelný čerpadla, která sou ve starých, kamnených a cihloých barácích z roku nebreč silně neefektivní?

A čím ta teplená čerpadla budeme pohánět, když se vypnou uhelky, jádro se nestihne postavit, plyn se nestihne postavit, OZE nic v zimě nedávaj.

Povídej, přeháněj, unijní pavědče :-) :-)
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 13:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 13:29
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Čína toho naslibovala skutek utekl, loni postavila několik nobvých uhlených elektráren a stále vyrábí 55% elektřiny z uhlí a dalších cca 10-15% z vody a jádra.

Tak kde jsou větrníky a fotovoltaika :-) :-) :-)

Hlavně čína nic nevypíná, dokud nemá naháradu, narozdíl od pomatenců v Evropě :-)

rusko chce mát do roku 2040 25-30% elektřiny z jádra, dlaších 10% jim dělají vodní elektrárny :-) Dalších zhruba 58% plyn :-) :-)
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 13:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 13:31
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
https://atominfo.cz/…u-k-jaderne-ene/

:-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 13:32
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Rusko je zase napřed https://atominfo.cz/…ivo-v-rostovske/

:-) :-) :-) :yes: :yes: :yes: :yes:
23. 9. 2021 15:10
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Jojo, česky psaný ruský web na téma jaderné energie bude jistě zdroj objektivních informací:)
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 15:14
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Samozřejmě že je :-) :-)

Ty informace si jde ověřit i jinde
23. 9. 2021 15:20
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Nemusel jsi odpovídat, ten dotaz si odpověz sám pro sebe a porovnej jakým zdrojům věříš a jakým naopak (i když jsou také snadno ověřirlné) nevěříš a proč.

Na tebe strašení funguje, dokonce tak, že nepodložený strach sám dál šíříš. Takže další otázka, proč zde stále šíříš strach a odmítáš diskuzi (což je to, že dva o názoru druhého přemýšlí a dokážou případně argumentovat a nebo uznat jistou pravdivost názoru).
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 15:30
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Má tu vést vodíková dálnice, to bude výbuchů. Teroristi už si mnou ruce.


PS: Popírat co má Rosatom, největší atomová korporace světa, změstnávající 300 000 lidí a jaké jaderné elektrárny se staví ve světě je hodně, hodně moc trapný...
23. 9. 2021 15:44
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Pokavaď myslíš konkrétně mojí osobu tak žádné popírání existence Rosatomu není.
Otázka je, co tvé popírání obrovského oboru s OZE.

PS: o teroristech se tu bavit nechci, sám jistě dokážeš posoudit dopady výbuchu vodíku a případné jaderné havárie. V historii už příklady jsou.
Případná jaderná havárie v hustě obydlené evropě by měla naprosto nepředstavitelné dopady pro celou evropu. Dokonce už se nemůžeme schovávat za neexistenci zemětřesení. Letošní počasí myslím dostatečně ukázalo jak i střední evropa už není uchráněna před naprosto devastujícím jevem. Myslím, že všichni ještě dnes děkují, že tornádo nešlo o nějakých 50km vedle smerem k Dukovanům...
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 16:05
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Ono by to chtělo vědět něco o konkstrukci moderních JE a nestrašit tu pořád zastaralým černobylskym RBMK, což je původem vojenský reaktor s kořeny v 60. letech :-)

A taky by to chtělo, aby ostatní firmy - investovlai tolik jako Rosatom, a dávno sme mohli mít SMR, elektrárny nezávislé na chlazení vodou, ale sodíkem nebo něčím jiným atd atd.

Jenže Evropa a USA totálně zaspali a sou 500 let za opicema :-) :-) :-) A už 15 let se nemuselo topit a svítit uhlím, ale mohlo se dávno jet na plyn a jádro.

Kdy že byla podepsaná ta Kjotská dohoda o které tu plácá Hammuna? 1990? A co dělaly EU země těch 20 let? V energetice? Místo vývoje jádra a stavění paroplynů zavíraly jádro a pálily uhlí vid

:-) :-) :-) :-)
23. 9. 2021 16:10
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Celý svět, kromě ruska, jde jiným směrem než je atomová energetika. Skoro všude to je jejich svobodné rozhodnutí (Čínu asi nelze považovat za svobodnou zem). Proč napadáš svobodné rozhodnutí je otázka.

Proč tomu tak je je snadno dohledatelné a ověřitelné.

Druhá věc je, neexistující způsob jak se zbavit jaderného odpadu. To je věc která nemá v dohledné době řešení. Případná proklamovaná recyklace jen sníží objem, odpad neodstarní.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 16:36
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Jaderné palivo jde přepracovat a znovu použít, opět Rosatom to umí a aktuálně už takové přepracované palivo v jedné JE používá,
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 16:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 20:39
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
= vyspělé nechtějí nebo nemohou (protože je to politicky nevhodné) nakupovat u čínanů a Rosatomu, a protože ostatní umí vyrobit kulový, nemůžou nic stavět.

Volně přeloženo pro lidi co neznaj hammunovy plky. Takže asi takhle.

Kdo nakupuje u čínanů a rosatomu, nemá problém stavět. Ti staví o sto šest, všechno. Klasiku, sodíkem chlazený rekatory i ponorkový SMR :-)
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 20:50
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Počti si
https://oenergetice.cz/…y-u-nas-ve-svete

RITM-200 je ruská vlajková loď mezi SMR. Výkon tohoto integrálního reaktoru je 175 MWt (50 MWe), palivo se mění každých 6 let, garantovaná životnost je 60 let a doba výstavby je 3-4 roky. Elektrárna má být sestavena z několika modulů s výstupním výkonem 200 MWe, lze ji však o další moduly rozšířit. Velmi podobné reaktory jsou použity na jaderných ledoborcích Arktika a Sibir. Udávaná velikost reaktoru je 6x6x15,5 metrů. Použité palivo je podobné palivu pro reaktory KLT-40. Jedná se o menší reaktory použité na starších ledoborcích (Vaygach, Taymyr, Sevmorput). Jejich inovovaná verze (KLT-40S) jw v provozu na plovoucí jaderné elektrárně Akademik Lomonosov.
23. 9. 2021 16:49
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Znova, přepracované palivo není řešení. Množství jaderného odpadu jen redukuje, neodstraňuje ho.
Takže řešení jaderného odpadu je stále bez řešení.
23. 9. 2021 22:32
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Ano, tvé odkazy potvrzují to co říkám.
Rycyklace vyhořelého paliva není vyřešena, jen se redukuje jeho množství.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 20:57
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Zkoušky recyklovaného paliva REMIX v reaktoru Balakovské jaderné elektrárny před pár dny úspěšně skončily. Tři zkušební palivové kazety, každá se šesti recyklovanými proutky, byly v reaktoru VVER-1000 ozařovány celkem tři palivové kampaně, tedy pět let.
Nyní jsou chlazeny v bazénu vedle reaktoru, až poklesne jejich radioaktivita, bude podrobně analyzován jejich stav a vyhoření. Dalším krokem bude testování několika už celých kazet s recyklovaným palivem.
Palivo REMIX vzniká recyklací použitého paliva z reaktorů VVER. V palivu je menší obsah plutonia než v palivu MOX a jeho chování v aktivní zóně se prakticky neliší od klasického čerstvého paliva.

https://www.facebook.com/rosatom.cz/
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 16:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 15:32
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Když chceš diskuzi, můžeš reagovat.

Čekám na tvůj genální návod pro ty lidi, jak to maj dělat

"Asi Vás zklamu,ale jen v naší obci,kde je 56 chalup,má vyměněný kotel pouze 6 z nich.Ostatní topí ve dvacet let starých kotlech a vymění ho až když přestane fungovat.Do té doby ne.

A proč? Protože jsou to staré chalupy ze smíšeného zdiva,se starými okny,sem tam má již někdo plastová,povětšinou nezateplené objekty s 3/4 metrovými zdmi.Rozvody vod k radiátorům z litiny jsou řešeny ve dvoucolových ocelových trubkách.Pokud by dali nový kotel //cca 40 000Kč// musí udělat i nové radiátory a potrubí a expanzní nádoby//cca 100-150000 Kč na dům//. A na to aby si dali něco na 80 let starou střechu by museli vyměnit krov a krytinu //cca 400000 kč//A to si nikdo z obce nemůže dovolit.

Plyn do obce není doveden.Elektřinou nikdo netopí.A takových vesnic je po Čr tisíce. "
23. 9. 2021 15:40
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Klidně - první bod je, že pokavaď chceš mít dům musíš do něj investovat. Stěžovat si, že mám 80let starý dům do kterého 80 let neinvestuju a je mi v něm zima je trochu zvláštní

Zároveň, ale dobrá (asi nová) zpráva pro všechny lidi v takovém domě je, že je x let vypisováno spousta podpor na zateplení a výměnu kotle. stačí se o svůj majetek starat.

A další, těžko lze zajistit těmto lidem levné topení na uhlí, když globání (ano na celém světě) roste cena uhlí.
Takže zas jsme u toho o čem to vlastně celé je. O lidské svobodě a zodpovědnosti za vlastní osud.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 16:00
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Krásné.

Ted porad lidem v Beskydech aspol., kde je práce za 40 000 Kč měsíčně a nepiš že všichni měli studovat, dělat advokáty,doktory a IT experty. Někdo na to nemá hlavu. Jiného to nebaví.
A ni v těch oborech není tolik práce.

Takže další otázka, kde má vzít obyčejná prodavačka, skldaník, dělník v továrně na to, aby neustále zleveboval dům nebo ho zboural a psotavil si jiný? U toho platil složenky, pojistky, děti, dopravu, jídlo.
23. 9. 2021 16:13
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Jak jsem psal, na témata zateplení a výměnu kotle bylo a je plno dostupných dotací.
PS: 40000 mesíčne není příjem s kterým by měl mít kdokoli v ČR problém vyžít.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 16:38
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
No však, proto píšu abys těm lidem poradil, kde jim ho dají.

Průměrný plat v těhle oblastech republiky je tak 25 čistého :-) :-) :-) a samozřejmě protože jde o průměr, jsou tací co nemaj ani to a přitom maj inovovat domy :-) :-) :-)
23. 9. 2021 16:53
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Na zateplení i výměnu kotlů jsou vypsané dotační programy. Takže kdo chce, může rekonstruovat.

Takže otázka je, proč tu strašíš nějakou chudobou?

PS: 25 000 čistého není moc, ale rozhodně ani málo.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 20:36
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Kolik ti daj dotaci a kolik stojí výměna včetně všech prací kolem? Ted nemyslím jen kotele, ale to zateplení, okna, ard.
To bude ve stylu dostaneš 50-100 a 200-300 dáš z vlastní kapsy vid, proto se do toho hrne tolik lidí....

25 000 když má děti a musel bys udělat celou rekonstrukci baráku za 2 mega je fakt hodně, jak dlouho to budeš splácet :-)

Nebo když lidi platí 15 měsíčně (který díky těm energiím bude brzy za 17) podnájem, zbyde jim 10(8) na vše :-)
23. 9. 2021 22:36
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Tak tohle jsou tvé argumenty?
Dotační program nastavuje vláda to je ano, SPD a komunisti. Tam se ptej jak je to nastaveno.

Stejně tak jak ma mít někdo vliv na cenu topení uhlím, když se jedná o globální surovinu?
Avatar - Barrichello
24. 9. 2021 11:18
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
spd není ve vládě, tam je ANO, KSČM, ČSSD. SPD je opozice.

globální surovina, kde nám tisíce tun leží na našem území, ladem.

Takže to v rámci ekologie budeme kupovat z AUstrálie, Ruska a Polska, ekologie jak cyp.

Asi jak když se vozí biomasa (dřevená drt) do Anglie lodema z kanady :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Banda pomatenců a pokrtyců
24. 9. 2021 13:29
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Nebudu tu debatovat o politice.
Psal jsem o diskuzi a argumentech místo strašení.
Ale jsi zas jen u strašení.
Je smutné číst tvé příspěvky plně strachu a iracionality.

Nejde o názory, ty můžou být různé, ale o fakta.
Pokavad nepřijímá fakta, nejde o diskuzi, ale jen hloupý trolling.
Avatar - Barrichello
24. 9. 2021 14:15
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
A jaká sou fakta? že proti tomu začínaj být i Hammunovi oblíbení ekonomové? Taky straší lidi vid

Kovanda, ted Lízal

https://www.idnes.cz/…28_ekonomika_ven?…
24. 9. 2021 15:21
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Faktem je, že neumíš v argumentovat ani jeden svůj názor.
Stále jen útěk k dalším nesmyslným odkazů bez kontextu znalostí. Kovanda naskočil na vlnu populismu už dávno.
Trolling.
Avatar - Barrichello
24. 9. 2021 15:33
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Jasně, Kovanda Lízal sou populisti, jen čekám kdy napíšeš hammunovo "tupci bez vzdělání na úrovni zahradnice" z nějakýho Stankova videa na Mall.tv (to je seriozní medium jak cyp).

Vědci co se zelenou bídou taky nesouhlasí nebo říkaj, že se mělo začít o 50 let dřív, že ted je to nezastavitelné sou taky zpátečníkci, populisti a tupci bez vzdělání. Víme.

Prostě kdo nejde s Vámi, je nepřítele planety, populista, tupec bez vdělání, troll, zpátečník a nejlíp agent Kremlu.

Bohužel to nápadně přípomíná bolševické "nepřítel lidu, revanšista, imperialista, trockista", s kterým se musí zatočit, protože brzdí pokrok - socialismus.

:-) :-) :-) :-) :-)

My vaše metody známe, neboj. A to Vás právě štve, že je známe :-)
24. 9. 2021 16:22
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Jako vždy, argumentace nula.
Avatar - Barrichello
24. 9. 2021 21:05
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Nápodobně, zelený soudruhu, nápodobně.
23. 9. 2021 11:45
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
stale kvoka, stale kvoka ...
Avatar - WinDiesel
23. 9. 2021 10:24
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Já věděl že Topsona jebne ... 👽
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 10:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 09:52
Havlíček je borec
Havlíček na hrad! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
46
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 10:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 10:16
Re: Havlíček je borec
Potřebujeme víc takových Havlíčků, aspon 2 000 :-)

Co pošlou soudruhy z EU pěkně do zádele :-)
Avatar - WinDiesel
23. 9. 2021 10:26
Re: Havlíček je borec
Ohrozujes již tak slabé duševní zdraví Totemy a Kylie alias .....
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 10:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 11:22
Re: Havlíček je borec
v NL bude stát brzy litry nafty 90 kč a bude se stříííííííletttt.

Těšte se :-)
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 11:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
23. 9. 2021 14:48
Re: Havlíček je borec
Zatím se tu stále jen dotují ceny elektřiny pro elektrovehikly. Proč se elektrovehikly nenabíjejí jen ekologickou elektřinou ze solárních elektráren? Vhodně by se využily sazby, které platíme solárním baronům... A k tomu 50% spotřební daně jako u nafty!
24. 9. 2021 10:44
Re: Havlíček je borec
Solár nezasiera životné prostredie ako nafta. Prečo by teda mal byť zaťažený rovnakou daňou?
Avatar - Barrichello
24. 9. 2021 11:24
Re: Havlíček je borec
Aby stát nezkrachoval, kdyby zítra přestali všichni jezdit auty, tak kde stát vezme ty miliardy za dph a spotřební daně z paliv a maziv?

No tím, že zdaní elektřinu a soláry :-)
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 10:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 11:21
Re: Havlíček je borec
Největší soudruh si ty, přes to nejede vlak :-) :-)
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 11:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 13:30
Re: Havlíček je borec
Všechni sou sudruzi, jen ty zelení jsou 50x horší.

Není soudruh jako soudruh, to bys měl milý zelený eurosoudruhu vědět :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 13:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 14:20
Re: Havlíček je borec
Komentář roku

"Takže podle tohoto článku bude brzo nedostatek el. energie. Fajn...budou se vypínat tepelné elektrárny atd. Podle jiných článků budeme brzo mít všichni elektromobily. Kde se do nich tedy bude získávat energie? Sám mám doma solární elektrárnu již asi 7let a dobře vidím jaké jsou její možnosti... V době kdy každý z nás potřebuje energie nejvíce (V noci a v zimě) nevyrobí ani Ň! Aha!?Chcete mi říci že to lze vyřešit akumulátory ale dovolte mi připomenout že do nich je k výrobě třeba dosti různých celkem omezeně dostupných prvků které jsou sami o sobě zátěž pro přírodu, dále jsou dosti drahé a jejich zpracování samo o sobě energeticky náročné a ani životnost takového akumulátoru není moc velká a to nemluvím o riziku požáru a v podstatě nemožnosti uhašení. Zdá se mi že jdeme špatným směrem....Chceme být EKO i za cenu toho že zničíme životní prostředí jinde a jinak. Ano moje auto bude EKO ale že kvůli jeho baterii a nabíjení bude nutné vybudovat nový těžební , zpracovatelský a výrobní průmysl to nikdo nahlas neřekne....🙁 PS: a to nemluvím o možnostech distribuce el. energie v naší zemi. Ta je na hraně už nyní."
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 14:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
23. 9. 2021 14:51
Re: Havlíček je borec
Moje auto už je EKO, protože mám diesel :*)
24. 9. 2021 10:42
Re: Havlíček je borec
"a to nemluvím o možnostech distribuce el. energie v naší zemi. Ta je na hraně už nyní." Si si tým istý?
Avatar - Barrichello
24. 9. 2021 11:23
Re: Havlíček je borec
Já to nepsal, to sou komentáře jiných.

Ale abych ti to okomentoval - u nás není problém v páteřní síti, ta je předimenzovaná z doby komunismus a průmyslu '(který je dnes na úrovni 15% toho komunistického, tj nic se tu nevyrábí) , ale problém je v lokální distribuci, tj to sou ty vesničky, městečka, slabé transformátory, slabé rozvodny v těch místech a staré baráky se slabými jističi a komunistickými hliníkovými dráty.

to je ten problém :-)
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 14:25
Re: Havlíček je borec
další pecka

"včera jsem se musel smát budou lidem dotovat elektriku protože 30 let po revoluci jim výplata nestačí ani na proud a plyn 🙂"
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 14:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 14:31
Re: Havlíček je borec
A to analýzy nepočítaly s bolševickým green dealem a emisními daněni a povolnkami vid :-) :-) :-)


Takže jak z toho ven?

Nechat pochcípat lidi vid :-) :-) Přesně jako Stalin a Lysenko. HLADOMOR A UMRZNUTI!!!
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 14:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 14:47
Re: Havlíček je borec
Budou ještě 20 000 x chudší po zavedení Green dealu. Ukrajina 2.0 :-) :-) :-) Nebo spíš Albánie :-) :-) :-)

Zelení bolševici sou POUZE nástupci stalina a jeho pavědců :-) :-)
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 14:34
Re: Havlíček je borec
"Ekoteroriste docílí je návratu komínů, které už z mnoha domů zmizely úplně, nebo se v nich topí jen sporadicky, hlupáci. "

:-) :-) :-)
23. 9. 2021 14:40
Re: Havlíček je borec
ty fakt das na procinsky sefa WHO, kterej jeste v lednu 2020 zatajoval sireni cinskyho viru ???
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 14:38
Re: Havlíček je borec
"Pamatuje si ještě, jak měl Klaus radost, že skončila komunistická centrální plánovací komise.

Dnes ji tady máme v mnohem horší podobě, plánuje se taky od zeleného stolu, ale z ještě větší dálky - z Brusele."

:yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 14:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 14:49
Re: Havlíček je borec
"Zelený úděl = zelená bída. Politik rozhodne, lidé zaplatí a klima to stejně neovlivní. V Bruselu se zbláznili a Čína a Rusko si radostí mnou ruce..."
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 15:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 15:10
Re: Havlíček je borec
2000 Čubů ve vedení podniků a na ministerstvech, která to řídila :-) :-) :-)

Problém byl totiž jako vždy v LIDECH :-)
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 14:51
Re: Havlíček je borec
to je názorů pomatenců vid, a to je pouze zlomek, můžu tu dělat CRL+C a CTRL+V až do 3 půlnoci, co je těch názorů lidí.

Kupodiu všichni proti tomu. Zajímavé vid. To je bloudů, plný národ.
Anebo je to obráceně vid, bloudi ste Vy, utopisti. Ale to si nikdy nepřipustíte :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 14:39
Re: Havlíček je borec
"Jsem vlastníkem fotovoltaiky dva roky o výkonu 5800W a že vám utáhne v zimě tepelné čerpadlo je k smíchu, její výkon v zimě je cca 20%, což není ani výkon na běžnou spotřebu domácnosti. Kolik KW má spotřebu tepelné čerpadlo si snadno najdete na internetu. V létě přebytky výroby fotovoltaiky od vás zdarma odeberou elektrárny a v zimě si ji od nich zase koupíte."

Tady máš další názor od lidí, co to maj doma na střeše. v zim je to k ničemu, pro zouflace bez zakladniho vzdělání polopaticky K N I C E M U ! ! ! ! !
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 14:44
Re: Havlíček je borec
"„Evropské projekty jsou systéme „Milouš Jakeš“. Ten ostatně v nějakém historickém dokumentu říkal: Soudruzi, my vám dáme peníze, ale jen na to, na co chceme my.“

:-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 14:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 14:54
Re: Havlíček je borec
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

"Kdo vymyslel, že ze solárů na baráku se dá utáhnout tepelné čerpadlo (hlavně v zimě a večer) za nějakých normálních nákladů (baterie a panely )je zároveň autor perpetua mobile."
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 15:00
Re: Havlíček je borec
Tady máte jak je to na vesničkách

Vojtěch: "Asi Vás zklamu,ale jen v naší obci,kde je 56 chalup,má vyměněný kotel pouze 6 z nich.Ostatní topí ve dvacet let starých kotlech a vymění ho až když přestane fungovat.Do té doby ne.

A proč? Protože jsou to staré chalupy ze smíšeného zdiva,se starými okny,sem tam má již někdo plastová,povětšinou nezateplené objekty s 3/4 metrovými zdmi.Rozvody vod k radiátorům z litiny jsou řešeny ve dvoucolových ocelových trubkách.Pokud by dali nový kotel //cca 40 000Kč// musí udělat i nové radiátory a potrubí a expanzní nádoby//cca 100-150000 Kč na dům//. A na to aby si dali něco na 80 let starou střechu by museli vyměnit krov a krytinu //cca 400000 kč//A to si nikdo z obce nemůže dovolit.

Plyn do obce není doveden.Elektřinou nikdo netopí.A takových vesnic je po Čr tisíce. "

Přesně tak to bude, lidi pojedou dál načerno a prostě kontroly skončí s pajcrem v kebuli, až to lidi prostě nedaj :-) :-)

myslím že kontrolor toho čím lidi topí, resp. v čem bude velmi rizikové zaměstnání, tam bude muset dávat tak 400 litrů měsíčně výplatu :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 15:03
Re: Havlíček je borec
Lumír

"Přesně tak, jak myslíte že to lidi budou jinak řešt......uhlí je špatně, dřevo je špatně, energie které neuplatíme a plyn který tady ve vesnici není........Co nám asi tak zbyde ? Přesně tak, budeme dále fedrovat kamna vším co tady seberu na zemi............"

:-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 14:30
Re: Havlíček je borec
lidi už se tomu smějou, totálně

"my jsme gumy. sedíme na uhlí za miliardy a nemůžem to těžit. haha. jsme fakt loutky. místo toho budeme platiti drahou elektřinu z plynu a být závislí na rusku. haha. tohle vymyslela geniální hlavička."


"A uhlí dovážíme z Austrálie... "

Na komoru :yes: :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 13:34
Re: Havlíček je borec
Navíc velmi brzy vystupuje z EU Polsko, to je otázka max 2 roky :-) :-) :-)
23. 9. 2021 18:07
Re: Havlíček je borec
Jsi blázen ? Možná jo, Poláci ale ne…
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 20:32
Re: Havlíček je borec
Uvidíme kdo bude mít pravdu, počkej si :-) :-)
24. 9. 2021 10:17
Re: Havlíček je borec
Poláci bez EU zdechnou stejně jako zdechnem - zdechli bychom - my. UK celkem drsně poznává, co to je bydlet na ostrově... a to je nějaká ekonomika.
Avatar - Barrichello
24. 9. 2021 11:20
Re: Havlíček je borec
Poláci sou masový exporteré potravin do celé EU včetně nás, otázka je jestli by nezdechla EU bez Polska, jenom Německo kolik tam má fabriky na svoje výrobky pro trhy střední a východní evropy, krom toho Polsko vlastní PKN Orlen, taky taková dost nevýznamná firmička, vyváží uhlí atd atd
24. 9. 2021 14:46
Re: Havlíček je borec
To být muzou. Až dostanou cla směrem ven i dovnitř, situace se poněkud změní :(
https://www.novinky.cz/…-panika-40373058#…
Avatar - Barrichello
24. 9. 2021 15:35
Re: Havlíček je borec
A Evropa bude jíst co? bude vozit jídlo z Brazílie a z číny jo :-) :-)
Avatar - WinDiesel
23. 9. 2021 10:28
Re: multiminister havlicek s.r.o. prace vseho druhu
Já věděl že Topsona jebne ... 👽
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 10:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2021 11:00
Klasická šablonka před volbami.
Jen nasbírat na populárních tématech pomocné body.

Nad nějakým dopisem pana H čtyřem únijním kašparům pro oceány a rybolov a nebo výkřikem pana B o elektromobilitě se EU jen pousměje. Výsledek nula a dobře to ví jak v únii tak páni H + B, tak snad i bystrý volič.

Jediný krok, co EU může rozhodit, je britský vzor, protože do ní přiteče méně peněz. Ale dopis ? Ten letí do koše.....
Rozbalit vlákno
0
23. 9. 2021 12:15
Uprava naftových motorů Škoda od MY 2022
Další možností pro používání udržitelných surovin je například regenerativní palivo HVO, na které
přejdou naftové motory vozů ŠKODA od modelového roku 2022. Čisté HVO je již k dostání ve
Švédsku a Finsku. HVO se vyrábí z různých obnovitelných zdrojů. Používání těchto zdrojů energie
může snížit emise skleníkových plynů až o 90 procent.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 12:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
23. 9. 2021 12:49
Re: Uprava naftových motorů Škoda od MY 2022
Ano, je to alternativa. Syntetická paliva vyráběna obnovitelných zdrojů je dle mého dobrá cesta. Jen to asi nebude pro širší využití
24. 9. 2021 10:39
Re: Uprava naftových motorů Škoda od MY 2022
Spaľovanie ostane spaľovaním. Nie je to najlepšia cesta. Čisté palivo? Čo je to čisté palivo?
24. 9. 2021 14:47
Re: Uprava naftových motorů Škoda od MY 2022
Palivo,při jehož výrobě se použije CO2 z atmosféry, které se při spalování vytvoří - nula od nuly pojde.
Avatar - Barrichello
24. 9. 2021 15:37
Re: Uprava naftových motorů Škoda od MY 2022
O to jde, aby vznikla nula. Co spálím, to odeberu z atmosféry :-)

Lední méda zachráněn, všichni spokojení, nemusí se budovat utopické OZE, v zimě nefunkční a může se zachovat stávající infraskturktura.

Jak prosté, milý Watsone.