Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ken Block se upsal Audi, společně mají posouvat hranice elektrické mobility

Po spolupráci se značkami Subaru a Ford se další zastávkou Kena Blocka stává Audi, se kterou má spolupracovat v oblasti elektromobility.
Zpět na článek
22. 9. 2021 19:43
22. 9. 2021 19:52
22. 9. 2021 19:59
22. 9. 2021 20:41
22. 9. 2021 19:43
bokem
Beztak zas bude jezdit bokem dokolečka a pálit gumy. První Gymkhana byla fajn, ale pak už se to nějak okoukalo a nové lokace to nezachránily.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
22. 9. 2021 19:52
Re: bokem
No asi byl bez zaměstnání, tak to vzal. Další prostitut bez charakteru.
22. 9. 2021 19:59
Re: bokem
Přesně tak, je to hnusný zrádce! :-( :no:
Avatar - Adminisrator
22. 9. 2021 20:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 9. 2021 21:12
Future is electric and profitable
2021 Ford Mustang Mach-E Program Is Already Profitable

https://fordauthority.com/…eady-profitable/

Odpurci EV, nejak dochazi argumenty.
Ok, ten s cenou a dojezdem porad jeste beru.
Ale pomalu padaji i tyto posledni dva...

PS Kenova jizda Londynem se mi hodne libila.
Je proste dobrej. :yes:
Rozbalit vlákno
13
22. 9. 2021 21:31
Re: Future is electric and profitable
Tebe někdo za tu agitku platí nebo ti to jenom dělá dobře ?
22. 9. 2021 22:00
Re: Future is electric and profitable
Kdo by me mel platit?
To, ze se v oboru pohybuju nepopiram.
Ale za diskuze na acz mi bohuzel nikdo neplati.
:-)

Ja beru realny argumenty proti elektromobilite.
Ale ne hysterii typu Evropa zkrachuje...

Jen vytvarim protivahu zdejsi diskuzni demagogii, ktera je mnohdy velmi vzdalena realite. Zdravim arese, barika nebo wina.
Nechci, aby se tu sirily jen polopravdy a nagativni emoce. EV maji spoustu vyhod a ja je vitam. :yes:
Kdyby neexistovali tihle popiraci EV, tak tu zadnou "agitku" delat nebudu. Ten smer je jasne danej "ekoteroristama" z cely EU, jmenuje se green deal a mimochodem je podepsan a schvalen nasim predsedou vlady, ktery svymi nesmyslnymi vyroky vlastne oznacuje sam sebe za "ekoteroristu"..
https://echo24.cz/…-zelene-politiky

PS EV dokazou byt i zabavny. Coz urcite Ken dokaze.
https://youtu.be/ZUwRnBhtevE
Avatar - WinDiesel
22. 9. 2021 23:14
Re: Future is electric and profitable
Blbej je kdo si nechá platit, blbější je ten, kdo to dělá zadarmo. Ovšem nejblbější jsou fanatici jako ty.
Avatar - Adminisrator
22. 9. 2021 23:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2021 09:53
Re: Future is electric and profitable
OFF-TOPIC
Jen taková otázka, fanatici ohajující tu všechno možné pomocí plamených příspěvků kde najdeš snad vše až po ještěří lidi ti nevadí?
23. 9. 2021 04:34
Re: Future is electric and profitable
Jaké argumenty dochází?
23. 9. 2021 07:55
Re: Future is electric and profitable
Rozkliknul sis ten odkaz Fordu?

Casto zde slycham (argument), ze EV jsou ztratove. A ze elektromobilita je konec evropskyho automobilovyho prumyslu.

No, v pripade Fordu to tak neni. ;-)

PS Vis co je vyhoda elektropohonu? Ze jeho vlastnosti neovlivnuji emisni normy. A ze neni potreba novy vyvoj kvuli novy emisni norme...
24. 9. 2021 10:46
Re: Future is electric and profitable
Emise jsou tedy vyřešeny.

Hon na čarodějnice bude samozřejmě pokračovat. Důvodů se dá najít desítky. Spotřeba elektřiny, uhlíková stopa při výrobě, ekologie při likvidaci, použité neekologické suroviny při výrobě, ......a třeba i povinný limit obsazení auta, ..,....a neskončí to, dokud nebudeme všichni zelení jako žáby a nebudeme se dopravovat pouze vlastními skoky po té vykácené, rozpuštěné, zaplavené a zdevastované planetě.
24. 9. 2021 13:19
Re: Future is electric and profitable
Jak pisu, argumenty proti EV dochazeji.

Tak uz si diskuteri ze zoufalstvi vymysleji sve vlastni.
:D :D :D
24. 9. 2021 14:15
Re: Future is electric and profitable
Ale no tak,
hmotnost
doba nabíjení
ztráty při nabíjení
plný kufr drahých kabelů a redukcí
plná peněženka čipů a karet pro nabíjení
nebezpečí samovolných obtížně hasitelných požárů
průběžná ztráta kapacity baterií
podstatná ztráta energie při topení, kilmatizování, stírání, poslouchání rádia, vyhřívání sedadel, vyhřívání oken
ztráta energie u odstaveného vozidla, které denně nejede
nutnost hlídání limitu vybití a i nejlépe max. nabití pro udržení kondice bateríe
nejistá až prakticky nulová hodnota ojetého vozidla s baterií na konci
neekonomická oprava baterie, pokud není kryta zárukou...............

Jsem jedno velké zoufalství, á propós už ti za agitku půjčili na týden vysněné EV ?
24. 9. 2021 17:43
Re: Future is electric and profitable
Nehodlam tu vyvracet jeden hloupy argument za druhym.

Zjisti si neco o EV a pak pis.
Resp. pak bys nepsal takovy pitomosti.

Ano EV jsem mel pujcene vicekrat.
Ne, za agitku ne.
Mozna ti ho take pujci, doporucuji.

Jinak podstatnou ztratou energie poslechem radia a stiranim :-O jsi alespon pobavil. :D
Az si nekdy EV pujcis, tak mi zmer dojezd s poslechem radia a bez nej. ;-)
A mozna se naucis i hlidani limitu baterie.
:D :D :D
24. 9. 2021 17:54
Re: Future is electric and profitable
Evidentně víš málo o proudových nárocích lepších audiosystémů v autech.

Ale pobavím rád.

Ani půjčit. Nerad si půjčuji cokoliv.
24. 9. 2021 17:56
Re: Future is electric and profitable
Klidne uved proudove naroky, kdyz se v tom tak vyznas.
A jeste mi uved, jake ("podstatne") procento energie to ubere z baterie treba 50kWh za 3 hodiny.

A ty sterace by me taky zajimaly. Rad se pobavim jeste vic, kdyz mi ta "podstatna" procenta vycislis.
:D :D

PS Kdyz si nerad neco pujcujes a vlastnit to nechces, tak o tom muzes tezko fundovane psat. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud