Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ken Block se upsal Audi, společně mají posouvat hranice elektrické mobility

Ondřej Mára Ondřej Mára 22. 9. 2021 • 08:31
23
18
Zobrazit náhledy (23)
Ken Block se upsal Audi Ken Block se upsal Audi Ken Block se upsal Audi Ken Block se upsal Audi Ken Block se upsal Audi Ken Block se upsal Audi Ken Block se upsal Audi Ken Block se upsal Audi Ken Block se upsal Audi Ken Block se upsal Audi Ken Block se upsal Audi Ken Block se upsal Audi Ken Block se upsal Audi Ken Block se upsal Audi Ken Block se upsal Audi Ken Block se upsal Audi Ken Block se upsal Audi Ken Block se upsal Audi

Po spolupráci se značkami Subaru a Ford se další zastávkou Kena Blocka stává Audi, se kterou má spolupracovat v oblasti elektromobility.

Začátkem tohoto roku oznámil Ken Block ukončení spolupráce s automobilkou Ford, která trvala dlouhých 11 let. Rozchod to měl být údajně v přátelském duchu a Block se stal závodníkem na volné noze, snad nikdo ale nevěřil, že to tak zůstane na dlouho. A to se nyní potvrzuje

Ken Block totiž uzavřel partnerství s německou značkou Audi, která prý v minulosti zažehla jeho vášeň pro rallye závodění. Co přesně bude náplní nové spolupráce, to zatím automobilka nezveřejnila. Dodala ovšem, že půjde o „exkluzivní společné projekty v rámci elektrické mobility.

Audi je značkou, která zažehla mou vášeň pro motorsport,“ uvedl Block. „Nemohu se dočkat začátku této nové kapitoly. Společně budeme vyvíjet nové projekty a posouvat hranice elektrické mobility,“ uvedl Block k novému spolupráci.

K tiskové zprávě přitom automobilka přidala i řadu fotografií, na kterých je Block zachycen za volantem mnoha ikonických strojů z dílny Audi Sport, včetně modelu Sport Quattro S1 nebo V8 Quattro DTM. Na dalších fotkách ho pak můžeme vidět u vozů jako je E-Tron Vision Gran Turismo nebo dakarský speciál RS Q E-tron připravovaný pro rok 2022.

video

Podle častých spekulací by přitom Block mohl usednout právě za volant tohoto elektrického offroadu, který využívá elektrické komponenty z Formule E E-tron FE07 a dojezd si prodlužuje spalovacím motorem s nádrží na 295 litrů paliva.

Těmto spekulacím ostatně nahrává zpráva z roku 2020, kdy si Ken Block na poslední etapě Rallye Dakar vyzkoušel jízdu v prototypu Extreme E Odyssey 21 a zajel třetí nejrychlejší čas. Něco nám ale říká, že bez ohledu na konkrétní plány uvidíme Blocka také brzy pálit pneumatiky při jízdě bokem - ať už s klasickými, nebo futuristickými modely z dílny Audi Sport.

Související články

Témata
24. 9. 2021 17:56
Re: Future is electric and profitable
Klidne uved proudove naroky, kdyz se v tom tak vyznas.
A jeste mi uved, jake ("podstatne") procento energie to ubere z baterie treba 50kWh za 3 hodiny.

A ty sterace by me taky zajimaly. Rad se pobavim jeste vic, kdyz mi ta "podstatna" procenta vycislis.
:D :D

PS Kdyz si nerad neco pujcujes a vlastnit to nechces, tak o tom muzes tezko fundovane psat. ;-)
24. 9. 2021 17:54
Re: Future is electric and profitable
Evidentně víš málo o proudových nárocích lepších audiosystémů v autech.

Ale pobavím rád.

Ani půjčit. Nerad si půjčuji cokoliv.
24. 9. 2021 17:43
Re: Future is electric and profitable
Nehodlam tu vyvracet jeden hloupy argument za druhym.

Zjisti si neco o EV a pak pis.
Resp. pak bys nepsal takovy pitomosti.

Ano EV jsem mel pujcene vicekrat.
Ne, za agitku ne.
Mozna ti ho take pujci, doporucuji.

Jinak podstatnou ztratou energie poslechem radia a stiranim :-O jsi alespon pobavil. :D
Az si nekdy EV pujcis, tak mi zmer dojezd s poslechem radia a bez nej. ;-)
A mozna se naucis i hlidani limitu baterie.
:D :D :D
24. 9. 2021 14:15
Re: Future is electric and profitable
Ale no tak,
hmotnost
doba nabíjení
ztráty při nabíjení
plný kufr drahých kabelů a redukcí
plná peněženka čipů a karet pro nabíjení
nebezpečí samovolných obtížně hasitelných požárů
průběžná ztráta kapacity baterií
podstatná ztráta energie při topení, kilmatizování, stírání, poslouchání rádia, vyhřívání sedadel, vyhřívání oken
ztráta energie u odstaveného vozidla, které denně nejede
nutnost hlídání limitu vybití a i nejlépe max. nabití pro udržení kondice bateríe
nejistá až prakticky nulová hodnota ojetého vozidla s baterií na konci
neekonomická oprava baterie, pokud není kryta zárukou...............

Jsem jedno velké zoufalství, á propós už ti za agitku půjčili na týden vysněné EV ?
24. 9. 2021 13:19
Re: Future is electric and profitable
Jak pisu, argumenty proti EV dochazeji.

Tak uz si diskuteri ze zoufalstvi vymysleji sve vlastni.
:D :D :D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud