Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai prodal v Evropě již 100.000 elektromobilů Kona. A chystá 12 sourozenců

V Nošovicích vyráběný elektrický crossover slaví působivý milník. Mezitím automobilka Hyundai plánuje doslova elektromobilní smršť.
Zpět na článek
23. 9. 2021 15:17
23. 9. 2021 15:57
23. 9. 2021 16:26
23. 9. 2021 20:17
24. 9. 2021 07:55
24. 9. 2021 08:35
24. 9. 2021 11:23
24. 9. 2021 08:48
24. 9. 2021 10:14
24. 9. 2021 11:55
24. 9. 2021 11:25
24. 9. 2021 09:54
24. 9. 2021 18:31
23. 9. 2021 15:17
tak, tak
korejci su zda sa aktualne jedini, ktori dokazu vyvazovat frontalny utok VW.
Mame tu novy svetovy poriadok.

Predvoj vedie VAG, tesne nasledovany HAG a prvu trojku technologickych lidrov doplna Tesla s fabrikou v DE.

Zvysok pola tradicnych EU vyrobcov zufalo bojuje s agresivnymi cinanmi o zvysky trhu.

Japnske znacky potichu odchadzaju do zabudnutia, alebo sa spajaju, aby uplne nevypadli z pretekov.

Budu to tvrde preteky.
A uzivatelia si za moznost sledovat ich pekne priplatia - listky budu poriadne drahe. :yes:
Rozbalit vlákno
12
23. 9. 2021 15:57
Tesla
Jen pro upřesnění Tesla bude spouštět svou berlínskou fabriku (v Grünheide) příští měsíc (říjen 2021).
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 16:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
23. 9. 2021 19:43
Re: tak, tak
jaký je ten frontový utok VW ?
Avatar - Tielman
23. 9. 2021 20:17
Re: tak, tak
nezlob se na me (omluva predem, abys me neoslovoval jako retarda a podobne), ale ja teda vidim frontalni utok Hyundai a chabou rychlomobilizci VW.
24. 9. 2021 07:55
Re: tak, tak
Nie som tu na to, aby som utocil ako prvy. A uz vobec nie bez argumentov.

IMHO HAG skutocne velmi dobre reaguje na hodenu rukavicu.
Faktom vsak je, ze globalne sialenstvo rozputal VAG a okrem HAG nikto iny nebol ochotny pripustit, ze VAG za sebou realne pali mosty.

Vsetky kroky VAG vykazuju jasne smerovanie vylucne k EV.
- oficialne nic proti EV nepodnikli, hoci lobisticky maju velku silu.
- vyrazne obmedzenie vyvoja spalovacich motorov a rozvoj vyvoja EV.
- zrusenie vyvoja MQB a MLB a urputna praca na MEB a PPE.
- nabijackova aliancia.
- rezervacia vykonu fabrik pre EV a presun spalovakov na periferiu.
- redukcia aktivit skodky smerom na daleky vychod a aziu.
- podpora Seatu ako vyrobnej bazy pre lacnejsie EV.

Vsetko to ma logiku a zapada do seba.

HAG ma poziciu tazsiu marketingovo. Technologicky aktualne naozaj VAG predbiehaju.
Avatar - Tielman
24. 9. 2021 08:35
Re: tak, tak
Vypsané body dávají logiku, respektive se na nich shodneme.
Avatar - WinDiesel
24. 9. 2021 11:23
Re: tak, tak
Žádný HAG neexistuje, jen HMC Hyundai Motor Company.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 20:41
Re: tak, tak
Vepředu je nás přítel Septim, za ním krásná blondýnka v kabrioletu a konvoj uzavírá amerika nacpaná chlápkama :-) :-)
24. 9. 2021 08:48
Re: tak, tak
Jakože ID family je ten útok? :-D No to snad ne. Tahle rychlokvaška má velké štěstí, že VW má stále jakési jméno "co je německé to je kvalitní" a že Němci jsou v případě nákupu aut docela solidní patrioté.
A nějak jsi zapomněl na nejprodávanější elektromobil v Evropě za rok 2020 = Rencek Zoe. Tento rok ho asi dostane Tesla 3 (minulý měsíc nejprodávanější elektromobil v Evropě). Nicméně Tesla udělí příští rok tvrdou ránu koncernu a mnohem tvrdší jiné nejmenované německé automobilce. Aktuálně stojí Model 3 LR v Německu, resp tam kde je euro, nějakých 1,3 mega Kč. Jenže je tam započítaná dražší výroba v USA, doprava a clo. To celé činí minimálně 200 tis. Čili vybavená Tesla 3 LR může stát nějakých 1,1 mega a v ceně je všechno. Verze SR se prodává v přepočtu za milion, takže cenu očekávám 1 150 000 v přepočtu na Kč. Výroba v Berlíně bude na stejné kvalitativní úrovni a spíše ještě vyšší, než je ta v Šanghaji.
VW hrozí, že ztratí prvenství ve výrobě a nemusí se udržet ani v první trojce.

Toyota je těžce v pohodě. Neplatí desátky za CO2, není to podvodná prolhaná firma a tím pádem neplatí dluh za podvody jako VW a má čas. Nic je netlačí a jako rezervu dotáhli do konce i palivové články. Dávat si načas... to si žádná evropská značka dovolit nemůže, protože by je povolenky potopily velmi rychle. Tím pádem si Toyota pojistila Suzuki a Subaru. Kterým elektro zařídí sama Toyota. A Japonci rozhodně problém nemají. Asi jako většina asijských výrobců. Největší elektrické problémy trápí všechny evropské automobilky včetně VW.
24. 9. 2021 10:14
Re: tak, tak
Ano ID, hlavne ID3 je v porovnani s najlepsimi casmi spalovakov bieda.

Vlastne ma prekvapuje, ze toho predavaju o tolko viac ako HAG, ktori maju tecnhologicky daleko lepsiu ponuku EV. Ale, ako pises, bude to marketingom a historiou.

S teslou suhlasim, je to urcite technologicka spicka co sa tyka pohonu.
Ale ako auto sa este na najlepsich nedotahuje, navyse servis a sluzby su skor pre nadsencov ako na masove vyuzitie vo firmenych flotilach. Takze ich predaje pojdu urcite hore, ale zase to nebudu miliony kusov.

Co sa tyka Zoe - to sa snad ani neda povazovat za auto. Velmi specificka ponuka a fakticky uz len doziva. Technologicky je to pravek.

Co sa tyka Toyoty - uvidime o dva roky. :yes:
24. 9. 2021 11:55
Re: tak, tak
Aktuálně prodávané Zoe není pravěk ani zdaleka a už vůbec není specifické. Ve své kategorii á la hatchback víceméně nemá žádná evropská automobilka konkurenci až na e-208 Corsa-e, ale ty se tak nějak moc neprodávají. Uvnitř je větší než Clio a s tím, že plní jeho úkol, tak baterka 52 kWh a motor 100 kW, 235 Nm je akorát. Jediné, co by bylo vhodné pořešit je rychlost DC nabíjení. Ber v potaz poměr cena/výkon (ve světě elektromobilů) To je důvod, proč se tak dobře prodává. Budoucí Renault 5 bude stavět na jeho úspěchu.
Aktuální Tesla Model 3 není zase až tak přetechnizovaná a nebo výjimečná. Stačí se podívat na konkurenci. To rozhodně nejsou analogové uživatelsky příjemné hračky s tlačítky a kolečky. Ale to je naprosto vedlejší. Automobilka žije z prodejů a ne z toho, zda je auto pro nadšence a nebo ne.
Avatar - WinDiesel
24. 9. 2021 11:25
Re: tak, tak
Na Toyotu útočí progresivisti v Japonsku. To bolí poté co Toyota vsadila úspěšně na hybridy.
Avatar - pradeda777
23. 9. 2021 16:20
Jezdit na elektřinu bude brzy dražší než na benzin....
https://www.idnes.cz/…3_ekonomika_mato?…
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 16:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pradeda777
23. 9. 2021 16:33
Re: Jezdit na elektřinu bude brzy dražší než na benzin....
https://echo24.cz/…varuji-ekonomove
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 16:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 20:43
Re: Jezdit na elektřinu bude brzy dražší než na benzin....
počkej až bude inflace 40%, a krachne EU, to bude srandy. Už aby to bylo, na nic jiného se netěším, než že to tady totálně zbankrotuje :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 20:42
Re: Jezdit na elektřinu bude brzy dražší než na benzin....
A na vodík elektřina není vid :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
23. 9. 2021 17:52
Re: Jezdit na elektřinu bude brzy dražší než na benzin....
Jazdiť na elektrinu je už teraz drahšie ako jazdiť na benzín.

Elektrina je reálne lacnejšia len z domácej nabijacky.

Elektrina na nabíjacích staniciach, zvlášť na rychlonabijackach, je drahšia ako benzín.

Navyše, vyžaduje sa predplatné a teda musí platiť paušál.

Okrem toho, zatiaľ sa na elektrinu neuplatňuje spotrebná daň.

Ešte len potom to bude jiiiiizda. :yes:

Budeme platiť. A veľa.
Boli sme pohodlni a nechali sa obrať o práva európskou komisiou.
Teraz si to vyzerieme.
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 18:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 9. 2021 18:09
Jezdit na elektřinu
V současnosti jezdím se Smartem ED za necelých 40 halířů na kilometr z domácího nabíjení, 78 halířů pak z veřejných dobíječek EON a PRE. Není potřeba žádná domácí nabíječka, stačí normální zásuvka 230V nebo 400V. Žádný paušál ani předplatba není potřeba (mám EON+PRE), za dobíjení ve veřejných stanicích dostávám fakturu za předešlý měsíc.
Avatar - wakantanka
23. 9. 2021 18:14
Re: Jezdit na elektřinu
aaale čo ty ako reálny užívateľ o tom môžeš vedieť, on je Meky fleet manager a on to vie najlepšie 🙂
23. 9. 2021 19:08
Re: Jezdit na elektřinu
Pre retarda:
https://greenway.sk/cennik/

Bez spotrebnej dane.
Avatar - WinDiesel
24. 9. 2021 11:30
Re: Jezdit na elektřinu
Nějak zmlkli, Meky
24. 9. 2021 12:48
Re: Jezdit na elektřinu
1) ceny pokud dobre rozumim slovensky jsou i s dani

2) neprijde mi to drazsi jak benzin/nafta

Jakou pocitas cenu benzinu a jakou spotrebu?
Jakou sis vybral cenu energie z tech tarifu?
Ja tam vidim, ze se muzes dostat az na 0,3Eur za kWh, ten kdo nabiji z 90% doma nebude tolik cenu (4x za rok?) resit... Ten kdo cestuje casteji dostane lepsi sazbu ve vyssim tarifu.
A to asi nebude drazsi nez benzin.
Ale rad si prohlidnu tvuj vypocet.

Ja utratim za benzin rocne asi 40.000Kc.
S EV budu platit rocne 10.000-20.000Kc.
Ano budu nabijet prevazne doma.

PS I na cestach mi naklady EV vs benzin vychazi cenove spis plichta. Tudiz toto: "Jazdiť na elektrinu je už teraz drahšie ako jazdiť na benzín." Je proste FAIL. ;-)
24. 9. 2021 14:20
Re: Jezdit na elektřinu
EV na uspornu jazdu vyzaduje domacu zasuvku.

Pri nabijani mimo domu je problem. A mimo domu bude nabijat vacsina novych majiteov EV, pretoze jednoucho ich auta neparkuju na dvoroch ani v garazach ale vonku.

Bez predplateneho pausalu ide o extremne drahy sposob prevadzky - uz teraz vyrazne drahsi ako benzin.

Navyse, spotrebna dan na benzin tvori fakticky polovicu ceny. Ak sa dorovna aj pre elektrinu, potom cena este vyraznejsie vzrastie.

EV teda dnes moze prevadzkovat bud clovek dostatocne majetny, alebo clovek dochadzajuci z domu s moznostou domaceho nabijania na vzdialenost do 150 km (dokopy) denne.
To su minoritne pocty.
Pre cloveka, ktory najazdi povedzme 15000 km rocne a nechce pausal je EV skratka drahe riesenie - drahsie ako benzin a to nepocitame este amortizaciu vozidla samotneho.

Takze ziadny fail, ale chybna optika - posudzovanie specifickeho pripadu, ktory nemozno pouzit napriec zakaznictvom
24. 9. 2021 15:35
Re: Jezdit na elektřinu
Ten ceník jsem nestudoval, protože nežiju na Slovensku a nemám páru, co se tam děje. Pokud se nemýlím, tak první roky měl ČEZ v ČR měsíční paušál, který ovšem byl velmi výhodný pro dobíjení - EV která jezdila neměla rychlodobíjení, takže na dobíječce musela být hodiny, aby se baterka dobila. S mým Smartem ForTwo ED bych musel být připojený nejméně 4 hodiny na jakékoliv nabíječce, abych baterku měl nabitou na 100 %. Doma z normální 230V zásuvky (stejné jako pro dobití mobilu) nabíjím na 100 % asi 7,5 hodiny (většinou z 15-20 %). U nás pokud použiješ Ionity a nemáš kartu od výrobce, tak zaplatíš také více než kdybys jezdil na benzín. Pořídit si EV bez možnosti domácího dobíjení je dle mého osobního názoru nerozumné.
24. 9. 2021 18:11
Re: Jezdit na elektřinu
Proc bych proboha v pripade, ze se spoleham (jen) na rychlonabijeni nemel pausal???
To je jako stezovat si na drahy volani na predplaceny karte....

Tve myslenky nemaji logiku.

Tak nejak si vyzobavas worst-case pro EV. Ale realita je jinde.
Jak pise Xylo, uz kdyz nemas kde nabijet (pres noc nebo behem pracovni doby), tak EV nedava moc smysl...
Protoze toto (v praci nebo doma) nabijeni te stoji prakticky temer nulovy cas resp. teoreticky to muze byt i min casu, nez stravis tankovanim u benzinovyho auta.

PS Nezodpovedel jsi mi polozene otazky.
Chci se bavit vecne, tak mi dokaz, ze benzin je drazsi, nez pausal 0,30Eur za kWh. Ten je totiz jediny srovnatelny s benzinem. A to bud rad, ze nesrovnavame se silovou energii. :D :D :D
Napsal jsi, ze nabijeni je drazsi, uvedl jsi cenik, tak jsem zvedavy na tve hodnoty resp. vysledky. Xylo ti pomerne presne napsal, jaka je realita. Tak zkus alespon vycislit tvoji teorii. ;-)

PPS Jestlize ty budes srovnavat kWh za nejvyssi moznou jednorazovou cenu (ze takto nabijis cely rok :-O ), tak ja proti tomu muzu uvest domaci nabijeni za 0,10Eur za kWh. ;-) ;-)
23. 9. 2021 18:37
Ekoteroristům se nesmí ustupovat!
https://www.autoforum.cz/…neprosly-ani-ty/
Je to jako s usmiřovací taktikou vůči Hitlerovi... :-O :-( :no:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Amaterasu
23. 9. 2021 18:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
23. 9. 2021 20:46
Re: Ekoteroristům se nesmí ustupovat!
Všicno, co se vám nehodí do krámu je hoax a nepřátelé pokroku, holt stará bolševická stalinistická taktika. Kdo nejsde s námi je nepřítel planety vid :-) :-) :-) :-)

Neboj, zkrachujte, brutálně zkrachujete tak, že 1 houska bude stát 300 kč :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

A věřte, že My Vám k tomu dopomůžeme všemi dostupnými prostředky, bude to hezký krach!!!
Avatar - Tielman
23. 9. 2021 18:57
Re: Ekoteroristům se nesmí ustupovat!
Arese, nic proti tobe nemam, ale kdyz se tak nad tim vsim zamyslis, neprijde ti autoforum tak trochu jako automobilova SPD? Oni tam dost casto a zcela pruhledne pisou jen to, co lidi chteji slyset a napisou to tak, ze uz pak lidi ani nic jineho slyset nechteji.... nemyslim svuj koment zle... jen ze to je jako strkat nos dobrovolne do zumpy.
Avatar - kari.laz
24. 9. 2021 08:10
Re: Ekoteroristům se nesmí ustupovat!
Na druhou stranu je potřeba si připustit, že i kdyby všechna auta byla elektro, tak to těmto vyzobaným hlavám stejně stačit nebude a půjdou zase o kus dál. Tohle nikdy neskončí. Je naivní si myslet, že pokud budou auta elektro, že ta parta dutohlavů se stáhne a bude spokojená.
Avatar - Tielman
24. 9. 2021 08:26
Re: Ekoteroristům se nesmí ustupovat!
No, neskončí... ono se zase něco najde. Není přece nic snadnějšího, než společnost názorově rozdělit na dva až tři tábory, popichovat, a pak skrze jednoduchá hesla hezky strašit, ideálně dát prostor přirozené, složitě potlačované agresivitě (je jednodušší se na...srat, než se na chvíli zastavit a přemýšlet). Je to nejrychlejší cesta k moci (nejen politické). Abych byl upřímný, jsem z toho všeho celej zmatenej, protože nějak postrádám racio.
24. 9. 2021 10:09
Re: Ekoteroristům se nesmí ustupovat!
Ne, nepříjde. Ty informace jsou většinou převzaté z důvěryhodných zdrojů. Ano, jejich podání je často poněkud bulvární, ale jádro těch informací je (bohužel) naprosto pravdivé. Elektrofašismus EU a její celková nenávist vůči automobilismu Evropu jednoduše rozloží - budou zde statisíce nezaměstnaných, velmi starý vozový park a to vše zcela zbytečně, protože klima to vůbec nijak pozitivně neovlivní!!! :-O :-( :no: :no: :no: :no: :no:
24. 9. 2021 10:46
Budoucnost a přítomnost
Pane Arese. Myslím si, že (snad skoro každému je jasné) něco "neštimuje" minimálně poslední dva roky. Osobně bych to odhadl na smrštění ekonomiky a podle mého názoru to nemá s žádným klimatem nic společného (to je pohádka pro malé hodné co ještě věří na andělíčka strážníčka). Úředníci EU dělají přesně to co se po nich chce (pro ty kteří mají na ně vliv), ale ne vždycky se vše povede (proto to neřídí přímo ti vlivní, ale banka kašpárků, která jim leze do ...). Základní problém dle mého názoru je významný pokles poptávky, dle veřejných médií jde o nejméně 30 % dolů (u aut) a s tím je samozřejmě spojen pokles celého spotřebitelského průmyslu, protože lidé nejsou blbí a chápou je potřeba trochu "hodit zpátečku". Jak to říká můj oblíbený Petr Robejšek, posledních 30 let blahobytu bylo dáno připojením zemí střední a východní Evropy k západním demokraciím a teď už podle mého názoru nezbývá, než se začít uskromňovat a přestat si hrát na "pánka velkomožného".
Avatar - Tielman
23. 9. 2021 19:24
hyundai valcuje vsechno kolem...
Pamatuji si ta mistni diskusni bitevni pole, kdyz se objevil clanek o Hyundai. Pamatuji si, ze chorobnou nenavist vuci znacce zpusoboval jednak marketing, ale take oboustranny bojkot hyundai vs novinarska komunita. A dnes se pred nim trese nejen maly soused z Boleslavy, ale i hlavni kmotri. A proc? Protoze ti kmotri byli lakomci, neochotni zaplatit odborniky... radeji nez by neco vyvijeli, tak podvadeli. No, a Korejec se dnes usmiva od ucha k uchu, protoze on ty penize neni linej nekomu schopnemu dat a protoze business vnima nikoliv v petiletkach, ale v desetiletich. Za uspech Hyundai paradoxne muze vedeni VW samotne a jejich korporatni politika.
Rozbalit vlákno
5
23. 9. 2021 19:44
Re: hyundai valcuje vsechno kolem...
Tí kmotri sa ženú hlavne za maximálnym ziskom, keď sa snaha byť najlepší znamená len mať najväčšie zisky a nie inovácie, nové nápady a technickú úroveň, tak to takto dopadá. Tak ako by podobný biznis nemali viesť samotní technici, nemali by ho viesť ani samotní obchodníci.
Avatar - Tielman
23. 9. 2021 19:58
Re: hyundai valcuje vsechno kolem...
to je slozitejsi, on tlak akcionaru nekdy byva zverstvo, je v tom hodne politiky. Spis struktura vedeni v minule dekade byla plna prehazovani horkych brambor a nedokoncenych projektu, protoze se kazdej rok konaly velke personalni presuny a kvuli tomu pak nektere projekty byly zruseny a nektere odevzdavany jako hotove, ackoliv to nebyla pravda. Tohle je neco, co asiati zkratka nedelaji. Bud projekt zvladas, nebo jdi z kola ven. Evropane te to nenechaji dokoncit a radeji te posadi nekam jinam, ale spravne bys mel byt odejit. Atd.
Avatar - hugino
23. 9. 2021 23:03
Re: hyundai valcuje vsechno kolem...
A v ktorom segmente valcuje ?A=i 10, B=i 20,C=i 30,D=?.SUV B=Kona,C=Tucson,D=Santa Fe.Tak v ktorom segmente valcuje " všechno kolem " ?Hyundai jediné čo robí podlieza cenu ale potom si to za tých 5 rokov garancie zaplatíš na servisoch a hlavne cene náhradných dielov.Aby pýtali za výmenu čelného skla na i 30 860 € tak to je už drzosť.Však je to len obyčajný Hyundai ktorý pôvodne vyrábal meteostanice,rádiobudíky alebo mikrovlnky.Tá značka nemá históriu a to že si zaplatila európskych inžinierov a je pravda že za posledných povedzme 5-8 rokov o dosť zlepšila svoje produkty je v poriadku ale aby valcovala všechno kolem tak to asi nie.Či ?
Avatar - Anonym
24. 9. 2021 05:44
Re: hyundai valcuje vsechno kolem...
true true, a este si zisti cenu predneho led svetlometu. Videl som faktury za opravy po nehodach v autorizovanom servise a fakt som to nechapal, ceny ako pri premiach. Cisty podvod.
Avatar - Tielman
24. 9. 2021 08:28
Re: hyundai valcuje vsechno kolem...
Já ale nemluvím o segmentech, ale technologickém náskoku.
24. 9. 2021 09:54
elektrina
me se desne libi jak si spousta lidi mysli, ze kdys zdrazuje elektrina, tak ze benzin a nafta se nezdrazi a jezdeni elektromobilem se diky tomu nevyplati
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
24. 9. 2021 11:39
Re: elektrina
Mě se děsně líbí jak se elektrozkratovani fans brání faktu, že elektřina rapidně zdražuje a domnívají se že nafta/benzín musí taky.
Ropa si jede svou cenovou křivku.
Rafinerie (Škoda Auto má plynovou elektrárnu ale o té nemluvi) mají svou vlastní výrobu potřebné elektřiny ze svého vlastního plynu, náklady jsou téměř zanedbatelne.
24. 9. 2021 18:31
Re: elektrina
Znas naklady na elektrinu v pripade tarifu pro elektromobil?

https://www.elektrina.cz/…ni-elektromobilu

Obvykle má elektromobil spotřebu asi 18 kWh/100 km. S běžnou jednotarifovou distribuční sazbou by vás tak provozní náklady na 100 kilometrů vyšly asi na 90 Kč, protože současná cena elektřiny se pohybuje kolem 5 Kč/kWh. S dvoutarifovou distribuční sazbou D27d se vám však náklady na domácí dobíjení elektromobilu sníží přibližně o polovinu. Cena za jednu kilowatthodinu v sazbě D27d se podle dodavatele pohybuje mezi 2,3–2,7 Kč.

Kolik das ty za diesel na 100km?????
Avatar - petr petrumr
24. 9. 2021 21:48
Re: elektrina
sice nemám diesla, ale musíš si uvědomit, že elektro je o třetinu (min) dražší.
30. 9. 2021 22:11
elektromobil
Tak to jsou skvělé zprávy, sám uvažuji o koupi tohoto elektromobilu, protože mi jeho cena příjde celkem přiměřená. Ne že bych tolik hotovosti měl, ale na https://www.duofinance.cz/…ver-nebo-leasing jsem si četl o leasingu a nemyslím si, že by byl problém na něj dosáhnout, tak proč ne.
Rozbalit vlákno
0