Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rychlé kolo s Hyundaiem i30 Fastback N Performance: Zase jednou díky!

V minulém rychlém kolečku jsem děkoval za stále úžasný pětiválec v Audi RS Q3 Sportback, dnes nemůžu jinak. Hyundai i30 Fastback N Performance je naprosto úžasný stroj.
Zpět na článek
27. 9. 2021 13:16
Opravdu jen Performance?
Úplně nechápu ten apel na to, aby si člověk nekupoval slabší verzi N-ka. Koní má dost, komfortu více (18"), absence samosvoru zamrzí jen někoho, a je podstatně levnější a podle některých zdrojů i o chlup méně žere. Přehlédl jsem ještě nějaký rozdíl?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
27. 9. 2021 13:59
Re: Opravdu jen Performance?
Je to (na Slovensku) jedno, keďže iné Nko ako Performance sa u nás nedá kúpiť. A je to tak vraj preto, že keď ešte boli na výber dve verzie, tak základ nikto nekupoval, všetci brali Performance. A teraz, keď Performance ešte posilnilo, kdežto základ zostal bez zmien, je kúpa Performance ešte zaujímavejšia.
Inak nedávno Muldix na YT testoval základnú i30N a vravel, že je to dosť odlišné auto, menej divoké, úspornejšie, proste pre tých, ktorí nikdy na okruh nepôjdu. Proste niečo ako mal a má Golf GTI (základ je viac civilný, Clubsport je ostrejší, aj na okruhy).
Avatar - iudex
27. 9. 2021 14:13
Re: Opravdu jen Performance?
P.S. Pozerám teraz rozdiely medzi základným Nkom a Performance u vás:
cena je 700t vs 770t.
Okrem samotného navýšenia výkonu (206 vs 184 kW) a krútiaku (393 vs 353 Nm) je to pridaná technika a výbava: kované 19ky disky (oproti zliatinovým 18") so širšími gumami (235 vs 225 mm), samosvor, väčšie brzdy (345mm vs 330 mm), "prdiaci" výfuk s klapkou, výstuže...
Proste aj keď si niekto povie, že mu stačí 184 kW, tak tá pridaná hodnota za malé peniaze je tak výhodná, že to nedokúpi skutočne len málokto.
Avatar - hugino
27. 9. 2021 15:48
Golf VII TCR to dal za ....
1.58 s a to je starší model.Takže keď si človek priplatí 160 000 kč a bude mať 997 900 kč tak si môže dovoliť nový Golf VIII GTI Clubsport z 300k a 400 Nm a môže sa voziť v legende.GTI Clubsport by dalo tomuto korejskému super zázraku na okruhu v Moste ďalšie 3-4 sekundy.Radšej by som si priplatil len aby som sa nemusel vozíť na korejcovi. :-)
Rozbalit vlákno
6
27. 9. 2021 16:21
Re: Golf VII TCR to dal za ....
Vsak si priplat a jezdi o 3-4 sekundy rychleji. Co ti brani? Mas na to pravo ;-)
Avatar - iudex
27. 9. 2021 16:27
Re: Golf VII TCR to dal za ....
To je ten žiar legendy. Hugino síce má nejaký základný Golf, ale aspoň - voziac sa na nejakých 85 kW - sa môže hrdiť, že "jeho" Golf je vo verzii TCR rýchlejší. ;-)
Avatar - iudex
27. 9. 2021 16:38
Re: Golf VII TCR to dal za ....
i30N stojí 32390 eur, Clubsport 40450 eur. Ak je 8000 eur pre teba drobnosť, ktorú si v pohode priplatíš, si šťastný človek. Ale... je to naozaj tak? ;-)
28. 9. 2021 08:39
Re: Golf VII TCR to dal za ....
ked si mozes takto kolko kolvek priplatit, preco sa potom chces uskromnovat s nejakym obycajnym golfom? co si potom este par krat nepriplatit a nekupit rovno nieco poriadne, napr 911 GT3 RS?
Avatar - speedfred
28. 9. 2021 10:58
Re: Golf VII TCR to dal za ....
:yes: :yes: :yes:
VW by sa už mohol prebudiť a spraviť aj nejaký limitku Golf Hugino.
Avatar - Dinar
30. 9. 2021 10:48
Re: Golf VII TCR to dal za ....
Nedal, zjevně netušíš, co jsou to 3-4s dolů na kolo v Mostě.