Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
2
Renault (za obrovských nákladů) jeden prodejní propadák (Kadjar) nahradí ještě větším propadákem... 😲 😒 :no: A to se "vyplatí"!
Xylo
1
Nojo je docela zajímavá doba. Fabriky stojí, zaměstnanci doma za 85 % mzdy a nic se neděje ...
Renoo
Nechápu, proč v případě elektriky nevyužijí řešení zadokolkou. Elektromobily k tomu úplně vybízí. Provedení "všechno vzadu" je zde jednoduše proveditelné a zatížený zadek á la Porsche nemá problémy s trakcí ani na sněhu (vez testy ID.3).
Jj zvlastni. Ze by kvuli velikosti kufru?
Predni pohon je lepsi snad jen pro rekuperaci.
Ale taky bych preferoval zadni pohon.
Kdyz clovek jede usporne, tak staci i rekuprace zadniho motoru.
Predni pohon je lepsi snad jen pro rekuperaci.
Ale taky bych preferoval zadni pohon.
Kdyz clovek jede usporne, tak staci i rekuprace zadniho motoru.
Možné to je, ale třeba v Tesle 3 mi výška spodku kufru přišla normální. Navíc zadokolka bez možnosti předokolky by zcela jistě umožnila zajistit malý kufr i vpředu opět á la Tesla.
U té rekuperace v případě zadokolky bych si nebyl jistý, že to je méně efektivní řešení. Ty kola jsou hodně zatížené jak samotným faktem, že auto je těžší, tak i tím, že motor je vzadu.
Ještě navíc jak nový elektro Megane, tak i Kadjar jsou poměrně vysoké auta, takže místě pro motor vzadu bude dost.
Vidím to píše na šetření - zadní náprava by musela být posílená a to je zbytečné, když neplánují 4x4.
U té rekuperace v případě zadokolky bych si nebyl jistý, že to je méně efektivní řešení. Ty kola jsou hodně zatížené jak samotným faktem, že auto je těžší, tak i tím, že motor je vzadu.
Ještě navíc jak nový elektro Megane, tak i Kadjar jsou poměrně vysoké auta, takže místě pro motor vzadu bude dost.
Vidím to píše na šetření - zadní náprava by musela být posílená a to je zbytečné, když neplánují 4x4.
Čo blbneš, zadný pohon je lacnejší ako predný, odpadajú homokinetické kĺby a všetko s nimi spojené. Čo dozadu pridáš, vpredu ušetríš dvakrát.
3_diamanty
Nafuknuteho el megana.... teda dalsie nekukatelne a dizajnovo uz prekonane cudo.... uvidime dokedy im sucasny dizajnovy jazyk vydrzi... lebo okrem clia mi uz nepasuje snad nikde.... to aj ten vietnamsky vinfast uz je dalej v tomto smere