Novinky
Avantime
8
Troll či Mr. Vaculík nemá čo robiť piatok večer?
Přejít do diskuze
By mi bohatě stačilo, kdyby celá modernizace spočívala v přidání koflíku na přímé ovládání otáček ventilátoru a knoflíků na vypínání line assist a autostopu motoru, aby kvůli každé ptákovině nebylo nutné pracně hledat v infotainmentu.
MartinVaculik-SvetMotoru
Rád Vás nepřilíš bystré motoristy poučím.
Autostop - je forma dopravy, při níž se cestující přepravují za pomoci dopravních prostředků cizích osob, které jim dobrovolně zastavují. Stopovat lze stáním při okraji silnice s upaženou rukou či cedulí s destinací. Další možností je osobní dotazování se řidičů například na čerpacích stanicích. Zájemci o autostop se říká stopař.
Svezení předem dohodnuté (například přes internet nebo po domluvě se společně dojíždějícími kolegy nebo sousedy) se nenazývá autostop, ale spolujízda (anglicky shared ride, německy mitfahrt).
Start-stop - po zastavení vozidla (např. na červenou na křižovatce) automaticky vypne a poté opět zapne motor, jakmile během stání uvolníte spojku nebo brzdu, resp. je opět sešlápnete. V důsledku toho snižuje systém start-stop spotřebu paliva - zejména v městském provozu.
Tudíž pojem "autostopu motoru" je mylný, hloupý a svědčí o Vašem naprostém technickém diletantství. Zvážil bych, vrácení řidičského oprávnění, protože to může dopadnout s Vámi špatně.
Autostop - je forma dopravy, při níž se cestující přepravují za pomoci dopravních prostředků cizích osob, které jim dobrovolně zastavují. Stopovat lze stáním při okraji silnice s upaženou rukou či cedulí s destinací. Další možností je osobní dotazování se řidičů například na čerpacích stanicích. Zájemci o autostop se říká stopař.
Svezení předem dohodnuté (například přes internet nebo po domluvě se společně dojíždějícími kolegy nebo sousedy) se nenazývá autostop, ale spolujízda (anglicky shared ride, německy mitfahrt).
Start-stop - po zastavení vozidla (např. na červenou na křižovatce) automaticky vypne a poté opět zapne motor, jakmile během stání uvolníte spojku nebo brzdu, resp. je opět sešlápnete. V důsledku toho snižuje systém start-stop spotřebu paliva - zejména v městském provozu.
Tudíž pojem "autostopu motoru" je mylný, hloupý a svědčí o Vašem naprostém technickém diletantství. Zvážil bych, vrácení řidičského oprávnění, protože to může dopadnout s Vámi špatně.
Nepovedal som, ze je to zle auto. Cakal som plnotucneho Golfa od Skody, nie napumpovane lowcost mini...
Tohle nemá cenu řešit. Když tu člověk čte ty diskuse, tak se nedivím, že celý automobilový průmysl skomírá. ¡d¡ot¡ zůstanou navždy ¡d¡otama!
Tim mysli ctenar ty “ofuky” kolem zadniho skla? To ma uz soucasna Scala v zakladni verzi, kdyz nema prodlouzene zadni sklo. Viz: https😐/forum.skodahome.cz/…370393ef210e.jpg
No u mna v pole sa da vypnut tlacidlom na palubovke... jedno stastie ze je to tak... uz to robim automaticky hned po nastartovani... lebo je to popravde hovadina system
Odtrhové lišty, alebo spojlery. Asi príliš odborné termíny pre väčšiu časť tunajšej komunity. 😉
mě zase, že někdo píše, že stop-start se může vypnout, taková auta bych v EU zakázal.
ztrácí potom auto kouzlo jet bez motora, ale asi to beru zpět, SCALA asi hybrid mět nebude.
Ostáva dúfať, že sa objaví, keď Ibiza aj Polo po facelifte takú možnosť majú. A fakt by ma zaujímal cenový rozdiel medzi týmito troma panelmi ovládania klimatizácie😒br />
Scala (tiež Kamiq a žiaľ aj nová Fabia):
http😐/www.netcarshow.com/…wallpaper_4d.htm
http😐/www.netcarshow.com/…wallpaper_56.htm
http😐/www.netcarshow.com/…wallpaper_56.htm
Ibiza😒br />http😐/www.netcarshow.com/…wallpaper_39.htm
Polo😒br />http😐/www.netcarshow.com/…wallpaper_29.htm
http😐/www.netcarshow.com/…wallpaper_4d.htm
http😐/www.netcarshow.com/…wallpaper_56.htm
http😐/www.netcarshow.com/…wallpaper_56.htm
Ibiza😒br />http😐/www.netcarshow.com/…wallpaper_39.htm
Polo😒br />http😐/www.netcarshow.com/…wallpaper_29.htm
Tak, nie je to zle, to je pravda.
Ale trpí na somariny.
Zadné brzdy.
Pazvuky interiéru.
Nenastavitelna opierka rúk vpredu.
Ale trpí na somariny.
Zadné brzdy.
Pazvuky interiéru.
Nenastavitelna opierka rúk vpredu.