Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Co byste řekli na návrat Peugeotu ke kabrioletům? My jsme rozhodně pro!

Dávno pryč jsou doby, kdy otevřené nebe nad hlavou nabízela řada mainstreamových automobilek. Co byste řekli na comeback Peugeotu?
Zpět na článek
11. 10. 2021 08:13
11. 10. 2021 11:22
11. 10. 2021 11:53
11. 10. 2021 19:41
11. 10. 2021 15:50
31. 10. 2021 13:42
11. 10. 2021 09:27
Avatar - KANKUNEN
11. 10. 2021 08:12
Hlavně Jeremy Clarkson by měl radost
Kdo zná třeba tuto hlášku: Lidé mají rádi otevřený oheň. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
11. 10. 2021 08:13
Kabriolety
Kabrioletů potkávam opravdu hodně, když je hezky. Sám jeden mám, ale upřímně - "když je hezky" znamená ve střední Evropě opravdu málo dní v roce. Nesmí být moc zima, ani moc horko, ideálně 17-25 pod mrakem. Pokud takhle není, znamená to většinou nataženou střechu. Několikrát během jízdy natahovat a skládat mechanickou střechu je opruz, takže ideálně elektrickou a klimák a to znamená drahé kabrio. A mít kvůli tomuhle nepraktické auto dává málo smysl, i když to není jediné auto v rodině. Kabria jsou hezká, já jim fandím, ale chápu že jsou na ústupu.
Rozbalit vlákno
8
11. 10. 2021 10:21
Re: Kabriolety
Máš pravdu. Na druhú stranu mi jeden "kabrioleťák" raz ukázal a možnosť využitia kabria v zime - otvorená strecha, poriadna ušanka na hlave, a odspodu kúrenie naplno a vyhrievanie sedadiel a volantu k tomu. :-[] No, hospodárne, ani šetrné k autu to neolo, ale musím povedať, že to bola zaujímavá aj docela príjemná jazda po meste (na okreskách alebo diaľnici by to asi nedal :D "
11. 10. 2021 11:22
Re: Kabriolety
Já jezdím kratší vyjížďky (nebo třeba do práce) s Mx-5 tak od 10°C - ale na dlouhý vyjížďky 1h+ to už není. Nemám ani vyhřívané sedačky, ani topení za krk, dokážu si představit, že jinak by to bylo ještě příjemnější. Jinak teda minimálně u Mx-5 je topení skutečně dobře dimenzované a naskakuje skoro okamžitě. Ještě nikdy jsem nepoužil nejvyšší stupeň teploty a fukaru zároveň, protože by ze mě i během studenýho rána téměř okamžitě bylo grilovaný kuře.

Ježdění uprostřed léta, kdy smaží slunko a je 30+ °C je horší a řeší se to blbě. Klima pomáhá jenom omezeně. Člověk si nachladí krk a stejně se připálí. :D

Přes to všechno už můj vozovej park nikdy nebude bez kabrioletu...
11. 10. 2021 11:53
Re: Kabriolety
Tak jsou země, kde se kabrio využije hodně. Třeba celej jih USA, v LA toho jezdí mraky. Jenže tam maj jiný platy a Peugeot by asi moc velké prodejní terno nebyl.
Každopádně i jižní části Evropy je taky solidní lokalita a tam by mohlo mít levné kabrio nějaké úspěchy.

Já jsem kabrio vždycky chtěl, ale holt, bylo by to 3. auto do rodiny, které nemám kde parkovat a ještě bych tím zatížil rozpočet.
Avatar - wakantanka
11. 10. 2021 19:13
Re: Re: Kabriolety
Británia je s počasím na tom asi horšie ako u nás a kabrioletov tam jazdí asi najviac v Európe. Tradícia? Alebo si ľudia viac vychutnať tých zopár pekných dní v roku?
11. 10. 2021 19:41
Re: Re: Kabriolety
Tak, tak.
Někde jsem slyšel, že Angličané říkají : " I kdyby byl jen jeden slunečný den v roce, stojí za to mít kabriolet." :-)
12. 10. 2021 07:57
Re: Re: Kabriolety
Možno je to práve tým počasím. Leto v Európe sa už často podobá trópom a nechať sa opekať nemilosrdným slnkom aj počas jazdy v aute, to už nie je dvakrát lákavá predstava.
11. 10. 2021 15:50
Re: Kabriolety
bez větrné clony se nedá jezdit, máš ji? rozdíl sto a jedna. s větrnou clonou, v autě, které má dostatečně vysoko čelní sklo, můžu jezdit od 15 do 35 stupňů.
Peugoty byly vyřešené docela dobře, měli jsme 206 i 207 cc a v obou se dalo jezdit i ve vysokých rychlostech. Z4 byla hrozná, od 60 do ní foukalo. čtyřka předchozí generace ze všeho nejlepší, klidně 220 se střechou dole a pohoda.
31. 10. 2021 13:42
Re: Kabriolety
hodně bude dost relativní pojem, ale ano. Když je hezky, tak nějaké zanedbatelné procento aut v běžném provozu jsou kabriolety. Typicky ale nějaké staré auta, které budou pravděpodobně dovezeny ze zahraničí. Potkat nějaké nové u nás registrované kabrio je spíš malý zázrak. To se pak ani nedivím, že se tu toho moc neprodává.

Hodně se mi líbí Land Rover Evoque v kabriu, ale to jsem naživo neviděl asi nikdy a ani nevím, jestli se to vůbec ještě vyrábí.
11. 10. 2021 09:27
Dizajn
Napriek tomu, že článok hovorí o kabrioletoch Peugeot, musím sa vyjadriť k novej 308 všeobecne. Neviem, či je to len môj pocit, ale príliš veľký predný previs v kombinácii z podivne nízko umiestnenou maskou vyzerá slušne povedané divne, disproporčne. Rovnako nezdravo veľké plochy nad kolesami vyžadujú min. 18 tky, aby to vyzeralo relatívne normálne. V top konfiguráciách sa tieto problémy celkom stratia, ale drvivá väčšina bežných výbav, ktoré budeme stretávať na cestách budú slušne povedané....nie pekné. Nová Astra po tejto stránke vyzerá prepracovanejšie.
Rozbalit vlákno
0
11. 10. 2021 10:18
"...náš kolega a grafik..."
Kolega a grafik si mákol a narýchlo zbúchal dva obrázky. Zbytok galérie (ďalších 55 ks) sú bez ladu a skladu nasypané fotky P308 (možno aj niečoho iného, na každej fotke to nejde poznať. Na čo je to sakra dobré?
Keď už ste našli peknú tému, tak na nej dočerta aj trochu zapracujte. Nešlo to vybrať niekoľko kabrioletov od Peugeotu, pridať sem pár fotiek, niečo o nich popísať? A výtvory "pána grafika" dať na záver, ako by teda teoreticky vyzeralo auto, s ktorým výrobca nepočíta? To by aspoň malo hlavu a pätu a bolo by vidno, že na tom robil niekto, kto o autách niečo viem, rozumie im a baví ho to.
Ale toto je odpad. Vážená "redakce AUTO.CZ", vaša práca nestojí ani za dobré slovo, viete to? Už sem pomaly nie je dôvod chodiť. Nebyť pár diskutérov typu Ozzman, Emel, Mikesus a niekoľkých ďalších, s ktorými sa dá o autách fajn baviť, alebo sa pár zaujímavých vecí dozvedieť, tak dávno na túto vašu podarenú stránku prdím. Jej obsah je už príliš často pod čiarou.
Rozbalit vlákno
2
11. 10. 2021 11:35
Re: "...náš kolega a grafik..."
Ze zdejších textů typu "...náš kolega a grafik..." mi naskakují pupínky delší dobu.

Přes deset let sem chodím, ale ztrácím chuť každým dnem víc. Popsal jsi to dobře, pokud se týká problému tohoto článku. Téma "kabriolet" by mohlo leckoho - i mě - zajímat, raději však ne s nastupujícím podzimem. Ale zpracovat jej a dobře vytěžit je práce, to je lepší sem prdnout dvě malůky a zahltit galerii desítkami zcela zbytečných fotografíí, jak je obvyklým zvykem. Pokud bys to nekomentoval, ani bych se už neobtěžoval reagovat. Některé články už ani prakticky nedočítám dál, než za první dvě věty a galerii neotvírám vůbec. Některé čtu dodatečně většinou jen kvůli diskuzi, pokud mě zajímá.

Skladba témat, úroveň článků a celkový dojem z webu na mě působí sestupují tendencí. Z mého pohledu pokles kvality nabral tempo zhruba v době změny technického formátu diskuze (ten současný je ve všem horší a dodnes jsem se s tím nesmířil).

Opravdu pro mě zajímavé a přínosné články se mezi plevami objeví tak v poměru 1:10 až 1:15 a mnohdy i jen kvůli diskuzi. Úroveň nemohou zachránit bílé vrány v redakci typu Dragoun nebo Haas, snad poslední mohykáni.

Zároveň se snižující se úrovní textů se snižuje počet normálních, bystrých, duševně zdravých a objektivních diskutérů, co něco o autech ví a zajímají se o ně.

Takže ve všem s tebou souhlasím a chodit sem mě baví čím dál méně.
11. 10. 2021 13:05
Re: "...náš kolega a grafik..."
Dík za podporu. Je vždy lepšie, ak svoj názor povedia viacerí, nie iba jeden človek. Už len aby si to prečítal aj niekto z kompetentných a trochu sa nad tým zamyslel.