Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Co byste řekli na návrat Peugeotu ke kabrioletům? My jsme rozhodně pro!

redakce AUTO.CZ redakce AUTO.CZ 11. 10. 2021 • 03:17
57
14
Zobrazit náhledy (57)
Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308 Peugeot 308

Dávno pryč jsou doby, kdy otevřené nebe nad hlavou nabízela řada mainstreamových automobilek. Co byste řekli na comeback Peugeotu?

Za poslední roky jsme se museli rozloučit s nespočtem dříve populárních automobilových kategorií. Vzpomeňme prostorná rodinná MPV, stylové sedany, městské třídveřové minivozy… nebo třeba kabriolety.

Dnes musíte vítr ve vlasech a otevřené nebe nad hlavou poptávat u exkluzivnějších značek, mezi mainstreamovými nás napadá snad jen Volkswagen T-Roc Cabriolet, jenž kombinuje kabrio s tvary SUV. Historie kabrioletů u běžných značek je přitom velice pestrá, což dokazuje například archiv Peugeotu. Vzpomeňme modely 306 Cabrio, 205 Cabrio či 206 CC.

Není divu, že si náš kolega a grafik Honza Lušovský vybral pro stavbu moderního kabrioletu právě tuto francouzskou automobilku. V galerii vám ukáže, jak by dnes vypadala otevřená verze nové 308. Po vzoru někdejšího předchůdce má protažený zadní převis a dlužno říct, že extravagancí rozhodně nešetří. Tak co vy na to, ocenili byste takové auto na českých cestách? My ano!

Video se připravuje ...

Doporučujeme

Témata
31. 10. 2021 13:42
Re: Kabriolety
hodně bude dost relativní pojem, ale ano. Když je hezky, tak nějaké zanedbatelné procento aut v běžném provozu jsou kabriolety. Typicky ale nějaké staré auta, které budou pravděpodobně dovezeny ze zahraničí. Potkat nějaké nové u nás registrované kabrio je spíš malý zázrak. To se pak ani nedivím, že se tu toho moc neprodává.

Hodně se mi líbí Land Rover Evoque v kabriu, ale to jsem naživo neviděl asi nikdy a ani nevím, jestli se to vůbec ještě vyrábí.
12. 10. 2021 07:57
Re: Re: Kabriolety
Možno je to práve tým počasím. Leto v Európe sa už často podobá trópom a nechať sa opekať nemilosrdným slnkom aj počas jazdy v aute, to už nie je dvakrát lákavá predstava.
11. 10. 2021 19:41
Re: Re: Kabriolety
Tak, tak.
Někde jsem slyšel, že Angličané říkají : " I kdyby byl jen jeden slunečný den v roce, stojí za to mít kabriolet." :-)
Avatar - wakantanka
11. 10. 2021 19:13
Re: Re: Kabriolety
Británia je s počasím na tom asi horšie ako u nás a kabrioletov tam jazdí asi najviac v Európe. Tradícia? Alebo si ľudia viac vychutnať tých zopár pekných dní v roku?
11. 10. 2021 15:50
Re: Kabriolety
bez větrné clony se nedá jezdit, máš ji? rozdíl sto a jedna. s větrnou clonou, v autě, které má dostatečně vysoko čelní sklo, můžu jezdit od 15 do 35 stupňů.
Peugoty byly vyřešené docela dobře, měli jsme 206 i 207 cc a v obou se dalo jezdit i ve vysokých rychlostech. Z4 byla hrozná, od 60 do ní foukalo. čtyřka předchozí generace ze všeho nejlepší, klidně 220 se střechou dole a pohoda.