Platforma slouží jako základ pro takzvané vstupní vozy pro trh.......Indie, Rusko, Afrika i země ASEAN a Latinské Ameriky.
"Převzetím odpovědnosti za globální platformu MQB-A0 zodpovídá společnost Škoda Auto poprvé za celosvětový vývoj platformy. Vkládáme do něj svou odbornost v oblasti vývoje, přebíráme ještě větší odpovědnost v koncernu Volkswagen a zároveň upevňujeme pozici sídla společnosti Škoda Auto coby důležité evropské lokality vývoje pro koncern," řekl předseda představenstva Thomas Schäfer.
"Tým našich zaměstnanců Technického vývoje má hluboké znalosti o vstupních segmentech, což nyní zúročujeme při vývoji globální platformy MQB-A0. Je to pro nás skvělé ocenění a zároveň velká motivace, abychom tento projekt dovedli k úspěchu. Na bázi této platformy vzniknou nové modely, které budou přesně přizpůsobené rozmanitým potřebám zákazníků v různých regionech," řekl člen představenstva Johannes Neft.
Těmito vzletnými slovy, pečlivě vymyšlenými týmem PR oddělení, zabalenými do růžového vonícího papíru s lesklými střapečky v podstatě vzkázali, že původně svébytná samostatná automobilka se potichoučku postupně stane pouhým dodavatelem dílů a platforem pro sociální modely koncernu určené pro Bangladéš, Surinam, Kongo a Pobřeží slonoviny.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
starý_kluk
4
Škoda dostala novou platformu A0 jako poslední z trojice VW-Seat-Škoda. Polo a Ibiza jsou na ní postaveny už podruhé, zatímco Škoda se do teď musela s Fabií tísnit na kraťoučkém podprůměrném rozvoru platformy předchozí. A že to ve Škodovce umějí, dokázali tím, že postavili na nové platformě nejprve vůz o třídu větší, nižší střední třídy, s ohromným vnitřním prostorem = Scalu a po té teď novou Fabii vtipně s délkou mezi A0 a nižší stř. třídou. A pochvalme i nepřeplňovaný litrový benzínový tříválec s 59 kW.
Je dobré připomenout,, že VW získává v nižší střední třídě (Golf a jeho sourozenci) dobré místo pro nohy vzadu posunutím zadních sedadel o cca 10 cm do podběhů, zatímco Scala na plošině o třídu nižší ho získala bez toho.
chytrak1
2
Jenže pozdní nasazení platformy je pouze důsledkem jinak nastaveného životního cyklu. Jinými slovy když to Škoda potřebovala tak ještě nebyla vyvinuta. A to se týká i předchozí verze Pq25. Naopak scala ji měla relativně rychle (mqb a0).
starý_kluk
0
O ne. Vždyť tehdejší Polo, Ibiza a Fabia 3, to bylo skoro současně.
chytrak1
2
Možná umíš číst mezi řádky, ale neumíš přemýšlet.
1. Doposud byla Škoda pouze pasivním příjemcem platforem, teď bude vyvíjet.
2. Vyvíjí nejen pro tvůj Bangladéš ale i passata pro Německo. Což je neskutečný.
To je grandiozní povýšení role v koncernu a značný osekání Vw. Samozřejmě ze důvodem jsou elektroauta na které potřebuje Vw kapacitu mozků.
Krtek_no1
3
Pokud vim, malý motory byly (jsou) taky doméonu vývoje Škodovky.
A subdodavatelé maji často takyvývoj u v ČR. Byl jsem u přechodu nižší střední z PQ35 na MQB a vývoj byl u nás jak pro Octávku ale i tehdá Toledo, Golfa a A3. Krásná to doba.... Deska jim to čmáraj Bulhaři 😒
Renoo
2
Popisování zjevného není zajímavé. Nebo on si snad někdo myslel, že Škoda bude zdvojeně vyvíjet podvozky a motory a bude lepší než VW, protože si může dělat co chce??? Leda strejci po revoluci. VW to prostě vytáhl z komoušských sra.ček a má značku a nástroj pro své potřeby.
"Převzetím odpovědnosti za globální platformu MQB-A0 zodpovídá společnost Škoda Auto poprvé za celosvětový vývoj platformy. Vkládáme do něj svou odbornost v oblasti vývoje, přebíráme ještě větší odpovědnost v koncernu Volkswagen a zároveň upevňujeme pozici sídla společnosti Škoda Auto coby důležité evropské lokality vývoje pro koncern," řekl předseda představenstva Thomas Schäfer.
"Tým našich zaměstnanců Technického vývoje má hluboké znalosti o vstupních segmentech, což nyní zúročujeme při vývoji globální platformy MQB-A0. Je to pro nás skvělé ocenění a zároveň velká motivace, abychom tento projekt dovedli k úspěchu. Na bázi této platformy vzniknou nové modely, které budou přesně přizpůsobené rozmanitým potřebám zákazníků v různých regionech," řekl člen představenstva Johannes Neft.
Těmito vzletnými slovy, pečlivě vymyšlenými týmem PR oddělení, zabalenými do růžového vonícího papíru s lesklými střapečky v podstatě vzkázali, že původně svébytná samostatná automobilka se potichoučku postupně stane pouhým dodavatelem dílů a platforem pro sociální modely koncernu určené pro Bangladéš, Surinam, Kongo a Pobřeží slonoviny.
Je dobré připomenout,, že VW získává v nižší střední třídě (Golf a jeho sourozenci) dobré místo pro nohy vzadu posunutím zadních sedadel o cca 10 cm do podběhů, zatímco Scala na plošině o třídu nižší ho získala bez toho.
1. Doposud byla Škoda pouze pasivním příjemcem platforem, teď bude vyvíjet.
2. Vyvíjí nejen pro tvůj Bangladéš ale i passata pro Německo. Což je neskutečný.
To je grandiozní povýšení role v koncernu a značný osekání Vw. Samozřejmě ze důvodem jsou elektroauta na které potřebuje Vw kapacitu mozků.
A subdodavatelé maji často takyvývoj u v ČR. Byl jsem u přechodu nižší střední z PQ35 na MQB a vývoj byl u nás jak pro Octávku ale i tehdá Toledo, Golfa a A3. Krásná to doba.... Deska jim to čmáraj Bulhaři 😒