Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První Volvo s pohonem předních kol mělo být také poprvé okouzlující a sportovní

Přísně pragmatické, emočně chladné a prakticky účelové Volvo v minulosti koketovalo s myšlenkou překonat severské poznávací znaky a přijmout více okouzlujících vlastností spojených se sportovním charakterem vyráběných aut. Třídveřová předokolka se snažila přiblížit charismatickým konkurentům.
Zpět na článek
21. 10. 2021 08:56
21. 10. 2021 08:56
ach jo...
To zas máme článoček :-O
- "vyskakovací lampy" malo Volvo 480 najmä preto, aby spĺňalo americkú normu NHTSA pre minimálnu vzdialenosť svetlometov od zeme (a zároveň si zachovalo športový vzhľad)
- "japonca" pripomína preto, lebo japonské autá boli prakticky jediné cudzie na U.S trhu a tiež sa borili so spomínanou normou, viď. Honda NSX, Toyota Supra, Mazda Miata...
- podobne, mohutný predný/zadný nárazník mal ochrániť svetlá a celý motorový priestor do rýchlosti 5mil / hod
- bol určený aj pre U.S. trh ale vďaka slabému $ bol na tamojšom trhu nepredajný
- model 480 bol vyvíjaný spolu s "civilnejšími" ale mechanicky zhodnými variantmi 440 / 460
- produkcia rodiny 440/460/480 trvala 10 rokov, tak aký neúspech?
- práve naopak preto neskorší model C30 odkazuje na 480...
Rozbalit vlákno
0
21. 10. 2021 09:06
Bože, co to zase je...
...za otrocky přeložený polotovar? :-O Pan Mazal by měl tento typ článků raději přenechat kolegovi Dragounovi, ten je totiž zárukou skutečné prvotřídní kvality a původnosti textu!
Rozbalit vlákno
2
21. 10. 2021 10:42
Re: Bože, co to zase je...
Je to prostě mistr slova. :-) "Zdatné rozložení mnoha budíků a tlačítek mohlo způsobovat dezorientaci...."
21. 10. 2021 15:16
Re: Bože, co to zase je...
No jo, no. Fakt "Nomen omen". :-O :no: