Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
Chaby priemer segmentu.... kdeze zlate casy megana su....
Jak myslíš průměr ? Průměr je přeci dobrý ne? To je Golf, v pruměru nejlepší auto segmentu, tak se o něm píše (mistr průměrnosti i když ten poslední dost kulhá interiérem a infotainmentem a za mne i ohavnou přídí), Megan má sílu v tom, že poslední generace má super motorizace a stojí docela rozumné peníze (skladovky), sice má gumovější řízení a řazení, ale TCE 1,33 to za ty peníze kompenzuje solidně, takže ano, průměr, hezké auto, slušný interiér, možná trochu méně prostorné, ale pořád průměrné, slušná cena a motorizace, to je myslím fajn :yes: V takto drahých specifikacích už to ale není ono, pořád je to totiž Megan.
p.s. kdy byly zlaté časy Megana? To auto nikdy nebylo top ve třídě i když jako ojetina je dnes mnohem zajímavější díky antikorozní ochraně a slušné paletě motorů, které netrpí fatálnimi závadami
p.s. kdy byly zlaté časy Megana? To auto nikdy nebylo top ve třídě i když jako ojetina je dnes mnohem zajímavější díky antikorozní ochraně a slušné paletě motorů, které netrpí fatálnimi závadami
nie, vobec 1,2 tce netrpi fatalnymi zavadami 😄
To jsou taková klišé o tom průměrném Golfu, pořád je to auto s perfektně vyladěným podvozkem, dobrými motory, rozumnou prostorností a moderní výbavou. O Mégane jsi sám psal, že jsi z něj byl rozladěný. TCE je super, ale nesmí se zopakovat situace s 1.2, kterou také diskusní odborníci doporučovali jako jedinou správnou volbu a majitelé se toho pak mohli leda rychle zbavovat.
Já vím, že byl, jezdil jsem všemi generacemi Meganu a předfacelift IV generace je na nerovnostech horší, než náš Megan 2. generace, nýbrž na tom prý facelift dost zlepšil. Nejlepší Megan byl ten 3. generace, pokud si nevzal to problematické TCe 1.2.
Ale pro mne má Golf 8 tyto negativa
- nelíbí se mi, je pro mne zoufale ošklivej
- za cenu 1.0TSI máš 1.33TCE, které snad je OK, ale jasně, je to otazník do budoucna
- nelíbí se mi interiér Golfu 8, v Meganu se mi líbilo více a to jsem srovnával GT line vs Highline (ten co s ním jezdil dlouhodobě Machi tady na ACZ)
- hanba mi mne fackovala koupit si stejný auto jako uznává největší trotl Hugino 😁
Já už to tady napsal kdysi, když jsme testovali, měli jsme za podobné peníze buď TCE140 Megana či Fokus ST line 92kw EB a já bych strašně váhal, jestli vzít lepší motor (rozuměj R4) a nebo mnohem lépe fungující auto s třívalcem a asi bych radši ten ecoboost. O Golfa 8 bych si neopřel ani kolo, jak Passat vnímám jako etalon třídy, tak Golf 8 je pro mne zklamání a když se ti auto nelíbí, tak tě moc věcí nepřesvědčí za něj utratit peníze.
Ale pro mne má Golf 8 tyto negativa
- nelíbí se mi, je pro mne zoufale ošklivej
- za cenu 1.0TSI máš 1.33TCE, které snad je OK, ale jasně, je to otazník do budoucna
- nelíbí se mi interiér Golfu 8, v Meganu se mi líbilo více a to jsem srovnával GT line vs Highline (ten co s ním jezdil dlouhodobě Machi tady na ACZ)
- hanba mi mne fackovala koupit si stejný auto jako uznává největší trotl Hugino 😁
Já už to tady napsal kdysi, když jsme testovali, měli jsme za podobné peníze buď TCE140 Megana či Fokus ST line 92kw EB a já bych strašně váhal, jestli vzít lepší motor (rozuměj R4) a nebo mnohem lépe fungující auto s třívalcem a asi bych radši ten ecoboost. O Golfa 8 bych si neopřel ani kolo, jak Passat vnímám jako etalon třídy, tak Golf 8 je pro mne zklamání a když se ti auto nelíbí, tak tě moc věcí nepřesvědčí za něj utratit peníze.
- já si na Golf zvykl, Mégane je hezký především v kombíku.
- tak bylo by zvláštní, kdyby Mégane nestál méně než Golf
- jo, taky se mi nelíbí, Mégane taky žádná sláva, ale útulné a ergonomické to je, to ano.
- chápu
já bych asi preferoval Focuse, je to výborně sladěný celek.
- tak bylo by zvláštní, kdyby Mégane nestál méně než Golf
- jo, taky se mi nelíbí, Mégane taky žádná sláva, ale útulné a ergonomické to je, to ano.
- chápu
já bych asi preferoval Focuse, je to výborně sladěný celek.
California_KNIGHT
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Šimpanz
s malým kufrem, s malou nádrží, s malou baterkou, s malým výkonem, s malou Vmax, s malým zrychlením, s malým prostorem na zadních sedačkách, s malou kultivovaností pohonu ale za to s velkou cenou. Myslím, že prodeje této verze budou u nás menší než malé.
Možno tú cenu nasadili schválne, aby sa to tu veľmi nepredávalo. Aby to nemuseli servisovať a keď už, tak nech je to aspoň slušne zaplatené. 😄
Jediné rozumné vysvetlenie.
Ani som test nečítal ale že toto 900t Kč? Možno za RS ale nie za takéhoto chcípáka.
Ani som test nečítal ale že toto 900t Kč? Možno za RS ale nie za takéhoto chcípáka.
souhlas, koncepce auta nižší střední jako PHEV je mimo. Výhoda: do práce lze s ním dojet na elektřinou. Nic víc, ekonomický nesmysl. Proti tomu samé nevýhody.
Buď HEV nebo full-elektro. Ještě může být tajímavé elektro s menší baterkou (třeba na 150-200 km) ale elektromotorem 100 kW a malým jednoduchým spalovacím motorem (bez turba, GPF, převodovky apod.) jako range extender = na dobíjení elektřiny při vybytí...
Buď HEV nebo full-elektro. Ještě může být tajímavé elektro s menší baterkou (třeba na 150-200 km) ale elektromotorem 100 kW a malým jednoduchým spalovacím motorem (bez turba, GPF, převodovky apod.) jako range extender = na dobíjení elektřiny při vybytí...
topten
plug-in u tehle malejch aut nema budoucnost.
to je lepsi tech 200tis navic dat rovnou do baterky a mas elektrouto s 300-400km dojezdem v realu.
s klesajici cenou aku bude plug-in v malejch autech nizsi stredni cim dal tim vetsi nesmysl.
podle me zbytecne vyhozeny usili vyvojaru, kteri mohli delat neco uzitecnejsiho.
ale treba to bylo jen konstrukcni cviceni bez ambici na vyrobu.
taky si cas od casu udelam nejaky konstrukcni cviceni.
jen tak pro radost a pro overeni funkcnosti
to je lepsi tech 200tis navic dat rovnou do baterky a mas elektrouto s 300-400km dojezdem v realu.
s klesajici cenou aku bude plug-in v malejch autech nizsi stredni cim dal tim vetsi nesmysl.
podle me zbytecne vyhozeny usili vyvojaru, kteri mohli delat neco uzitecnejsiho.
ale treba to bylo jen konstrukcni cviceni bez ambici na vyrobu.
taky si cas od casu udelam nejaky konstrukcni cviceni.
jen tak pro radost a pro overeni funkcnosti
Vývojáři musí především brát ohledy na požadavky zákazníků, a ti nechtějí elektromobil.
ace kremel
Ta spotřeba na ten nízký výkon je fakt šílená. I naprosto obyčejná O3 s 1,4TSI má větší výkon s menší spotřebou. Takhle to auto vyjede za hranice města a v podstatě s sebou táhne celou pohonnou elektrosoustavu.
hugino
Mégane je je a ešte raz je priemerné auto svojej kategórie.Však to bolo aj v mínusoch popísané že malý vnútorný priestor,gumové radenie,plávajúci podvozok s torzkou,nekomunikatívne riadenie a píšem to preto lebo mal som tu česť.Za 17 000 € v najvyššej výbave s 1.33 tce 140 k by to človek prekusol ale pri tých cenách čo za to pýtajú nemajú šancu to predať.A k tomu technologicky zázrak stará 1.6 atmo s káblom pri váhe viac ako 1,5 tony za 30 000 € tak to sa už úplne zbláznili.Dám do placu 5 áut v segmente C ktoré sú pri cene okolo 21 000 € aj keď s trojvacami o level lepšie.1.Golf potom dlho dlho dlho nič 2.Leon,3 Octavia, zase dlho dlho dlho nič 4.Mazda 3 a 5.trojvalčekový Ford Focus.A to som ešte nespomínal Corollu,Civic a nové 308 a Astra.Takže v kompaktoch my to vychádza na záver štartovacieho pola po boku Fiatu Tipo. 😄 Zase som zabudol na tých kórejcov.
Mám na trojvalcoch čo to odjazdené a niekedy ma rozčuľuje, ako sa im ľudia stereotypne vysmievajú, ale úprimne, v C segmente by som fakt radšej doplatil za štvorvalec. To znamená, že Astra, 308 aj Focus u mňa hneď vypadávajú. Civic momentálne tiež nič, tak len dúfať, že koncern udrží pri živote 1,5 TSI Evo alebo potom full-hybrid. Na plug-in ani elektro nemám, ani nebudem mať.
Pak by si mel dat na prvni misto Fokus, ten totiz vyhral nad tim Golfem a i s trivalcem, malo sledujes testy acz 😁 to je ale pech…
Nema ten plugin viacprvok vzadu? Inak 308ka zacina na 33 500, cize je este o 3000 € drahsia. Golf gte zacina na 40 000, to uz je lacnejsi aj id3 so strednou baterkou a nejakou vybavou.
Retrowave
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
...hybridní motorizaci by si u Megoše vybral jen naprostý zájem. Tyhle auta se prostě v korporátu fasují befelem a pak si je naprdlí zaměstnanci pochopitelně ani nenabíjejí.... 😒] :no:
Mr-T
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
fOE
Kdy vyrobcum dojde, ze na to aby me coby kupce presvedcili, ze si tohle auto chci koupit, mi musi nabidnout nejakou adekvatni protihodnotu? O takhle drahe kontra takhle vykone auto nikdo zajem neprijevi, alespon ne bez pobidek nebo donuceni. Kdy nas zacnou lakat a vysokou cenu alespon dorovnavat adekvatnim vykonem? Kdyz treba mrknu na Octavii RSiV, kdyby nemela na cenu podmerecnou jednactverku, ale podladeny 2L na nejakych 190-200k, a k tomu dala dalsich 50-60k z el. motoru, jednoduse tak aby celkovy vykon soustavy byl, ikdyby jen symbolicky o 10k, ale jednoznacne NAD vykonem obycejneho benzinove eres, pak se muzeme i za ten milion v klidu zacit bavit. Ale takhle?
Tu hodnotu za penize tady proste nevidim, a to ani coby clovek kteremu ekologie neni lhostejna.
Tu hodnotu za penize tady proste nevidim, a to ani coby clovek kteremu ekologie neni lhostejna.
Odpověď máš výše. Existuje několik spolehlivých metod, jak přesvědčit nákupčí v korporatech. Kor když jsou tu hen ty one dotace.
Už takhle stojí RS iV o 50 tisíc víc, s podladěným dvoulitrem by to bylo dalších 100 navíc a to by nekoupil už vůbec nikdo...
Odpověď u koncernu je prostá: odmítají do PHEV investovat jediné zbytečné euro, takže recyklují jeden systém a občas ho jen naladí na o pár kW víc.
adamzprahy
Je zajímavé, že Megane PHEV za 900k nabízí, dle testů, nepodařené spojení 1.6 sce s elektromotory, ale u Mercedesu můžete mít velmi povedených 160kw v A 250e jehož základem je Renaultí 1.3 TCE za blízkou cenu 😒] Renault 👎 Mercedes 👍
hugino
Kto chce nech sem napíše Top 5 áut segmentu C podľa vlastného hodnotenia.Tie začo by bol ochotný dať trebárs 22 000 € /560 000 kč/.Netreba komentovať výber ostatných.Moja Top 5.1.Golf,2.Leon,3.Octavia,4.Mazda 3,5.Ford Focus. :-!
Já jsem na tohle moc velkej pragmatik - šel bych prostě za nejlepší nabídkou, obzvlášť při takhle slim-fit budgetu. Třeba Golfa za ceníkové ceny ani omylem, ale pokud by bylo 1.5TSI s víceprvkem pod 600, no tak bych to zvážil. A naopak - Mazda je mi intuitivně sympatická, ale zase za těch 580 jsem u úplnýho základu a to si nejsem jistej.
Ten limit, nevím proč je takový jaký je (vím, protože v tom on kupoval a nejlepší je samozřejmě Golf), dost aut omezuje na ty R3. Kdybych neměl limit, vypadala by ta top5 kompaktu u mne takhle
1. Focus ST
2. Megane RS
3. Leon Cupra
4-5. I30N fastback
4-5. ORS TSI
A kdybych se musel vejít do limitu, začnu laborovat s tím, kde co dostanu a do hry jdou jiná auta.
Fokus prostě za ty peníze nedostaneš, možná 1.5 Ecoblue (to bych viděl v kombi jako takovou náhradu rodinného auta. Možná bych zkusil sehnat Corollu 1.8 HSD, ale ta je taky výš a pak už by to bylo o těch skladovkách, kde se nabízí třeba O4 s 1.5TSI, tu a tam ten G8 ( ale ten se mi fakt hrozně nelíbí), nebo Leoš. Pak bych se šel podívat na facelift Megana s TCE140 a pokud trochu vylepšili podvozek, asi bych zakotvil tam i s nějakou tou výbavou, protože je mi to prostě milejší, než korejci a asi by mne hlodalo, že I30N line s 1.5TGDi vypadá fakt dobře 😁
1. Focus ST
2. Megane RS
3. Leon Cupra
4-5. I30N fastback
4-5. ORS TSI
A kdybych se musel vejít do limitu, začnu laborovat s tím, kde co dostanu a do hry jdou jiná auta.
Fokus prostě za ty peníze nedostaneš, možná 1.5 Ecoblue (to bych viděl v kombi jako takovou náhradu rodinného auta. Možná bych zkusil sehnat Corollu 1.8 HSD, ale ta je taky výš a pak už by to bylo o těch skladovkách, kde se nabízí třeba O4 s 1.5TSI, tu a tam ten G8 ( ale ten se mi fakt hrozně nelíbí), nebo Leoš. Pak bych se šel podívat na facelift Megana s TCE140 a pokud trochu vylepšili podvozek, asi bych zakotvil tam i s nějakou tou výbavou, protože je mi to prostě milejší, než korejci a asi by mne hlodalo, že I30N line s 1.5TGDi vypadá fakt dobře 😁
Subjektivně podle mých preferencí:
1. 308 2. Corolla 3. Octavia 4. Focus 5. i30
1. 308 2. Corolla 3. Octavia 4. Focus 5. i30
Myslíš aktuální 308, nebo tu co příjde? Ty rád icockpit? mne zajímá nová Astra třeba, to jsem zvědav 😊 sestra 308 s klasickym interiérem.
Bylo mi blbé tam dát Astru, když ještě snad ani nejezdí. i-cockpit klidně překousnu, ergonomicky méně debilní než interiér Golfu nebo id.3 a celkově jsou mi pežotí interiéry příjemné.
1. Focus (1.0 150Hp ST Line v kombíku)
2. Corolla
3. Megane (kombi s TCe 160)
4. Mazda 3
5. i30
Co jsem, za cca těch 22 víš ze SZ tak před půl rokem (není to ani jedno z výše jmenovaných) a udělal jsem zatraceně dobře, neměnil bych.
2. Corolla
3. Megane (kombi s TCe 160)
4. Mazda 3
5. i30
Co jsem, za cca těch 22 víš ze SZ tak před půl rokem (není to ani jedno z výše jmenovaných) a udělal jsem zatraceně dobře, neměnil bych.
To som rád že slúži a že si spokojný.Dobrá volba. :yes:
Dík 😉
Jo, v době kdy jsem to kupoval mě vlastně ani nenapadlo, jak moc dobrej kauf to byl - jak po stránce auta samotného, tak z pohledu toho, co se dnes na trhu děje (zdražování, čipy -) neuvěřitelné čekací lhůty, u některých automobilek s negarantovanou cenou!!!)
Jo, v době kdy jsem to kupoval mě vlastně ani nenapadlo, jak moc dobrej kauf to byl - jak po stránce auta samotného, tak z pohledu toho, co se dnes na trhu děje (zdražování, čipy -) neuvěřitelné čekací lhůty, u některých automobilek s negarantovanou cenou!!!)
Je potřeba se bavit o konkrétních provedeních/motorizacích, srovnávat jenom modelové řady dost dobře nejde (když dáš do výběru vedle sebe třeba Octu a Leon, tak máš na mysli nějaká základní provedení s tříválcovými tragédiemi a torzkou nebo vrcholné modely RS a Cupra?). Z toho co lze dnes u nás koupit je pro mě Top 5 celkem jasný😒br />
RS3
A45 AMG S
M240i
Golf R
Civic Type R
A45 AMG S
M240i
Golf R
Civic Type R
Je mi sympatické, že už se dají koupit PHEV v normálních neSUV karoseriích a Megan je takový velikostně ideální, hatch či kombi C segmentu, solidní auto (po faceliftu prý zlepšili odhlučnení a podvozek), takže proč ne, kdo jezdí hodně městem, ale ta cena... Dal bych mega za Megana RS, ale za tohle ne 😐 Zvláště, když polovinu stojí skvělé TCE 1,33, to ten rozdíl neprojezdim. Technika zajímavá, ale cena šílená a tomu odpovídají i minusy recenze, které směřují na parametry v rámci ceny. Za 600 ok, za 900 ne.
Megane combi s baterkami v zadu je uplne iny pripad, preto ma multilink.
Za 600 OK ? Ani to ne, když vezmu v potaz, že můj spalovák, oproti tomuhle s dynamikou jak z jinýho vesmíru a podle dnešních požadavků rozežranej až dekadentně, má spotřebou k tomuhle Meganu až neuvěřitelně blízko.
Tak prvý mesiac sa tešila, že môže jazdiť ekologicky, aj si o tom aute čo to pozisťovala, hoci ju to predtým vôbec nezaujímalo. No ale po mesiaci ju to už vôbec nebaví a nabije to len občas.
Išla s dcérou sa prejsť do lesoparku, tak, že nech aspoň zatiaľ sa to nabíja. Ukázal som jej apku, nech vidí online obsadenosť nabíjačiek, lebo vravela, že minule hodinu nejakú voľnú hľadala a keď ju našla, na kábli typ 2 zastalo auto, takže jej nedočiahol.
Za mňa toto stretnutie krásne ilustruje, aké je nanucovanie plug-inov v praxi nezmysel.Čo by sa stalo, keby im v práci kúpili full-hybridné Arkany alebo Captury alebo keď kombík, tak Corollu TS? Museli by ich kúpiť dvakrát toľko, aby si odškrtli emisie?
Nakolik tenhle pristup bude k necemu nam ukaze zase pristi studie. 😄
+ k tomu bonus parkování na modrých.
Octavia PHEV stojí 830 v Ambition nebo 950 jako RSiV... je ale o kus větší a má 1.4TSI místo 1.6 atmo, takže i touhle optikou - jo, je to drahý.
PS: 900t je novinářská konfigurace, základ je pod 800. Za 600 by to bylo ok, co dneska koupíš za 600... Octavii 1.0TSI s manuálem a nesmíš si moc vymejšlet (bavíme se o ceníkovkách).
A pokud se tedy nechystám koupit jediné auto, ale dejme tomu druhé do rodiny, které většinu času stráví ve městě a okolí (a pořád miluju ty ptáčky a květinky), proč už ne rovnou čistý elektro ? S násobně větším dojezdem a za cenu tohohle Meganu už můžeš i jinam než k Dacii.
K tomu za 600 OK. Nemusíš na chudáka kompaktní hatch hned zákeřně tahat limuzínu téměř střední třídy... 😒] 😉
Dobře už sice bylo, ale pořád se ještě něco koupit dá. Aktuálně je za 600 ceník třeba Focus 1.5 EB AT v ST-Line, i30 a Ceed 1.5 T-GDI 160k hluboko, hluboko pod touhle hranicí, končící Astra sice nenabídne v benzínu nic víc než 1.2 145k, ale v Ultimate za 520, vejde se tam i Scala 1.5 TSI s DSG , Leon 1.5 TSI s manuálem....ale hlavně sám Renault má Megane TCe 160 EDC o 180t levnější než ten E-tech. TCe 140 EDC o 208t. Jak dlouho potrvá, než ten cenovej rozdíl projezdíš na vyšších nákladech na palivo ? Takže ne, pro mě to není OK ani za 600.
Megane TCe 160 EDC - pokud by tohle bylo +- za cenu toho PHEV, tak za mě vše v pořádku... buď si vyberu lepší dynamiku, nebo si vyberu ekonomologickou variantu s PHEV.
Já jsem taky kombíkovej... a tohle určitě v kombíku koupit jde, ne? Takže buď pro rodinu jako kombík, nebo krátkej jako služebák / jediné auto pro bezdětnej pár nebo single.
EDIT: nojo, fakt že jo, 1.5EB i v kombíku pod 600... to je good nabídka, jestli ti to teda i někdy dodaj 😄
Inak som bol dnes v Skode a fakt nie su auta, uz maju iba jedine nepredane a ostatne, aj ked su vystavene, su predane. Ale tak, ze bude vystavene do decembra a vtedy ho zakaznik moze brat 😄