Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane E-Tech Plug-in 160 R.S. Line – Vlastní cestou

Renault nedávno do nabídky zařadil už druhý Mégane s plug-in hybridním pohonem. Od toho prvního se liší typem karoserie.
Zpět na článek
22. 10. 2021 13:17
22. 10. 2021 13:39
22. 10. 2021 13:45
22. 10. 2021 17:01
22. 10. 2021 17:51
22. 10. 2021 18:47
22. 10. 2021 21:56
23. 10. 2021 15:39
23. 10. 2021 23:31
24. 10. 2021 16:20
22. 10. 2021 14:05
22. 10. 2021 14:30
22. 10. 2021 14:37
22. 10. 2021 14:37
23. 10. 2021 07:49
23. 10. 2021 10:47
23. 10. 2021 12:35
23. 10. 2021 23:40
24. 10. 2021 07:05
24. 10. 2021 07:10
23. 10. 2021 16:02
23. 10. 2021 23:42
24. 10. 2021 16:26
23. 10. 2021 17:39
23. 10. 2021 18:44
23. 10. 2021 19:49
24. 10. 2021 10:38
Avatar - Ozzman
22. 10. 2021 13:17
Megan dobrý, ale
obyč Megan skoro za mega... to neni dobrý :D

Je mi sympatické, že už se dají koupit PHEV v normálních neSUV karoseriích a Megan je takový velikostně ideální, hatch či kombi C segmentu, solidní auto (po faceliftu prý zlepšili odhlučnení a podvozek), takže proč ne, kdo jezdí hodně městem, ale ta cena... Dal bych mega za Megana RS, ale za tohle ne :/ Zvláště, když polovinu stojí skvělé TCE 1,33, to ten rozdíl neprojezdim. Technika zajímavá, ale cena šílená a tomu odpovídají i minusy recenze, které směřují na parametry v rámci ceny. Za 600 ok, za 900 ne.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Roman Horký
22. 10. 2021 13:45
Re: Megan dobrý, ale
Uf, já ten článek nečetl, ale pak jsem se pod tíhou tvého postu na tu cenovku podíval. Nevím, proč si dělají z lidí srandu. Asi v tom budou mít prsty dotace na PHEV ve "vyspělých" zemích.
Avatar - Ozzman
22. 10. 2021 13:47
Re: Megan dobrý, ale
Tak uřčitě část dotace a taky část, že ta technologie je prostě drahá, dražší, než ten benzinový motor... Jak říkám, dát to jako alternativu k benzinu či naftě za stejné ceny, je to zajímavé a těch mínusu by bylo méně, protože by od toho nikdo nečekal tolik co od auta za 900 :D
Avatar - lamal
22. 10. 2021 18:02
Re: Megan dobrý, ale
cena je desiva, nemaju tieto pluginy aj multilink ? myslim, ze do 1,33 ho nedostanes, co je skoda :D
Avatar - wakantanka
22. 10. 2021 18:15
Re: Re: Megan dobrý, ale
Pokiaľ viem tak Megane si musel vždy vystačiť len s tzv. jednoduchou zadnou nápravou.
Avatar - lamal
22. 10. 2021 18:25
Re: Re: Megan dobrý, ale
bolo to tak vzdy, tieto pluginy maju kvoli baterkam a vyssej hmotnosti inu zadnu napravu ako jedine megany
Avatar - wakantanka
24. 10. 2021 09:09
Re: Re: Re: Megan dobrý, ale
Tak toto mi potom nedáva už vôbec žiadny zmysel. Do R.S. dajú "trubku" a hybridu multilink?
Avatar - lamal
26. 10. 2021 11:54
Re: Re: Re: Megan dobrý, ale
Ono ta trubka v RS modeloch moc nevadi, pretoze maju dlhy razvor a za zadnou napravou nemaju ziaden previs. Megane RS bol vzdy 3 dverak s vodicom posunutym dost do zadu. Spolu s dobrym prevedenim, odladenim vlecky a kvalitnymi komponentami (hlavne tlmic) ta naprava nemala ziaden problem. Navyse RS modely mali aj tu vlecku inu ako bezne verzie (kvoli prevedeniu, stabilizatoru a inej geometrii), to plati aj pre Clio 3RS.

Megane combi s baterkami v zadu je uplne iny pripad, preto ma multilink.
Avatar - Ozzman
22. 10. 2021 23:01
Re: Megan dobrý, ale
Netuším, ale přihodit si 400 tisíc za multilink, je trochu perverzní :D Ale ani Talisman ho nemá...
Avatar - lamal
26. 10. 2021 11:51
Re: Megan dobrý, ale
To urcite, ale keby bola v 1.3Tce tak prihadzovat 400tis nemusis :D
Avatar - woody-alien
22. 10. 2021 14:17
Re: Megan dobrý, ale
Já tomu asi nerozumím, ale takovýhle auto za takovou cenu mi nedává vůbec smysl. Spotřeba benzínu (provázená navíc mdlou dynamikou, cukáním a vytím vlků) při delších než krátkých trasách není nejen že zázrak, ale v podstatě ani průměr. Takže můžeš jet za málo jedině, když jedeš čistě na elektřinu. Ten kousek. Za cenu přes devět kil. Pro mě z toho jednoznačně vychází, že je na příměstský provoz lepší (a už i levnější) koupit čistý elektro...a pokud mám zase víc těch delších jízd, tak nezásuvkovej hybrid.

Za 600 OK ? Ani to ne, když vezmu v potaz, že můj spalovák, oproti tomuhle s dynamikou jak z jinýho vesmíru a podle dnešních požadavků rozežranej až dekadentně, má spotřebou k tomuhle Meganu až neuvěřitelně blízko.
22. 10. 2021 14:39
Re: Megan dobrý, ale
Minule som nabíjal jedno požičané auto pri McDonalde, hneď po mne prišla baba s Meganom Grandtour E-Tech, tak sme sa chvíľu rozprávali (na nové kontakty sú verejné nabíjačky fajn vec) a že auto pred dvoma mesiacmi nafasovala v práci, že korporát znižuje emisie. Vravela, že majú pod officom v garážach nabíjačky, ale kvôli korone väčšina robí z domu a ona býva v byte na piatom.

Tak prvý mesiac sa tešila, že môže jazdiť ekologicky, aj si o tom aute čo to pozisťovala, hoci ju to predtým vôbec nezaujímalo. No ale po mesiaci ju to už vôbec nebaví a nabije to len občas.

Išla s dcérou sa prejsť do lesoparku, tak, že nech aspoň zatiaľ sa to nabíja. Ukázal som jej apku, nech vidí online obsadenosť nabíjačiek, lebo vravela, že minule hodinu nejakú voľnú hľadala a keď ju našla, na kábli typ 2 zastalo auto, takže jej nedočiahol.

Za mňa toto stretnutie krásne ilustruje, aké je nanucovanie plug-inov v praxi nezmysel.Čo by sa stalo, keby im v práci kúpili full-hybridné Arkany alebo Captury alebo keď kombík, tak Corollu TS? Museli by ich kúpiť dvakrát toľko, aby si odškrtli emisie?
22. 10. 2021 15:12
Re: Megan dobrý, ale
Však o tom kolovala nedávno studie - že hybridy tlačí především firmy jako služebáky, ale jelikož by zaměstnanci museli platit nabíjení ze svého (u sebe doma), tak na to většina z nich kašle a jezdí normálně na benzín. Takže ekologická výhoda žádná.
Avatar - Emel
22. 10. 2021 15:25
Re: Megan dobrý, ale
A teď k tomu šla elektrika nahoru... :-)
Avatar - fOE
22. 10. 2021 17:00
Re: Megan dobrý, ale
Tak tohle taky neplati obecne, treba u nas byla podminka toho vzit na firmu hybrid i mit moznost doma nabijet a to s tim, ze primo leasingovka se uz postara o zbytek (zabezpeci a zaplati instalaci wallboxu, sjedna lepsi tarif atd.). Mozna je prave tohle reakce na tu studii o ktere pises, aby se hybrid nebral jen kvuli dotaci / nizsimu zdaneni, ale i realne nabijel a sla dole spotreba fosilnich paliv i jinde nez jen na papire.
Nakolik tenhle pristup bude k necemu nam ukaze zase pristi studie. :-)
22. 10. 2021 20:37
Re: Megan dobrý, ale
Tak mít možnost nabíjet a opravdu reálně to nabíjení využívat jsou dvě různé věci. Ale může to být, jak říkáš reakce, může to být jen výjimka mezi firmami...
Avatar - xxc
22. 10. 2021 17:19
Re: Megan dobrý, ale
A benzin zamestnancom plati firma, ked sa idu najest s detmi do mcdonaldu?
24. 10. 2021 09:34
Re: Megan dobrý, ale
To krásné ilustruje jak jsou auta levná když je korporáty kupují lidem jejichž práce se odehrává v kanclu nebo dokonce doma.
Avatar - JirkaVejrazka
22. 10. 2021 14:44
Re: Megan dobrý, ale
Ty spotreby vypadaji tragicky, to je pravda. Nechci se Megana zastavat, ale uvedomme si, jak vypadaji spotreby uvadene zdejsimi redaktory u mnoha dalsich aut. Nezridka se stava, ze uvadene hodnoty jsou o litr a pul az dva vyse, nez kolik hlasi majitele.
Avatar - Emel
22. 10. 2021 15:23
Re: Megan dobrý, ale
Mohl bych odvětit obecnou repliku - je to prostě o možnosti jezdit po městě na elektriku a zároveň nebýt limitovaný dojezdem, pokud jednou za 3 měsíce potřebuju jet někam daleko.
+ k tomu bonus parkování na modrých.

Octavia PHEV stojí 830 v Ambition nebo 950 jako RSiV... je ale o kus větší a má 1.4TSI místo 1.6 atmo, takže i touhle optikou - jo, je to drahý.

PS: 900t je novinářská konfigurace, základ je pod 800. Za 600 by to bylo ok, co dneska koupíš za 600... Octavii 1.0TSI s manuálem a nesmíš si moc vymejšlet (bavíme se o ceníkovkách).
Avatar - woody-alien
23. 10. 2021 07:00
Re: Megan dobrý, ale
No jasně. Ideu chápu, ale řekl bych, že tohle je střelba mimo terč. Kolika zákazníkům se asi takhle úzce vymezený účel použití trefí do vkusu ? Možná je to cílené na uvědomělé firmy, ale z hlediska soukromého kupce to pořád nejsem štonc pochopit. Mám v kešeni 810 tisíc a víc (ano, základ je za 775 ale připlácíš si za koženej volant, vyhřívání sedaček atd.), a chystám se koupit jediné auto. Proč bych jinak řešil ten jeden delší výjezd za 3 měsíce ? Ač miluju ptáčky a květinky, vážně svoje peníze dám za něco, co je dost malé, ještě menší to má kufr, cuká to a vyje a v důsledku to žere jako běžnej spalovák ? Dobrá, tak tedy můžeš ujet cca 40 km čistě na elektřinu, když zadržuješ dech a očima neustále hypnotizuješ zelený pole, ale já osobně v tomhle případě dám přednost obyčejnýmu hybridu, kterej se dá koupit výrazně levněji. PHEV bych třeba řešil v případě většího, "cestovního" auta.

A pokud se tedy nechystám koupit jediné auto, ale dejme tomu druhé do rodiny, které většinu času stráví ve městě a okolí (a pořád miluju ty ptáčky a květinky), proč už ne rovnou čistý elektro ? S násobně větším dojezdem a za cenu tohohle Meganu už můžeš i jinam než k Dacii.

K tomu za 600 OK. Nemusíš na chudáka kompaktní hatch hned zákeřně tahat limuzínu téměř střední třídy... :-[] ;-)
Dobře už sice bylo, ale pořád se ještě něco koupit dá. Aktuálně je za 600 ceník třeba Focus 1.5 EB AT v ST-Line, i30 a Ceed 1.5 T-GDI 160k hluboko, hluboko pod touhle hranicí, končící Astra sice nenabídne v benzínu nic víc než 1.2 145k, ale v Ultimate za 520, vejde se tam i Scala 1.5 TSI s DSG , Leon 1.5 TSI s manuálem....ale hlavně sám Renault má Megane TCe 160 EDC o 180t levnější než ten E-tech. TCe 140 EDC o 208t. Jak dlouho potrvá, než ten cenovej rozdíl projezdíš na vyšších nákladech na palivo ? Takže ne, pro mě to není OK ani za 600.
23. 10. 2021 09:10
Re: Megan dobrý, ale
Jj je to jebka za 800-900k, lepší koupit 140TCe a za ušetřené peníze si dopřát 2 parádní dovolené :yes:
Avatar - Emel
23. 10. 2021 12:24
Re: Megan dobrý, ale
No počkej počkej... já myslel, že Focus 1.5 už je finito, ne?

Megane TCe 160 EDC - pokud by tohle bylo +- za cenu toho PHEV, tak za mě vše v pořádku... buď si vyberu lepší dynamiku, nebo si vyberu ekonomologickou variantu s PHEV.

Já jsem taky kombíkovej... a tohle určitě v kombíku koupit jde, ne? Takže buď pro rodinu jako kombík, nebo krátkej jako služebák / jediné auto pro bezdětnej pár nebo single.

EDIT: nojo, fakt že jo, 1.5EB i v kombíku pod 600... to je good nabídka, jestli ti to teda i někdy dodaj :-)
Avatar - twistedTSD
23. 10. 2021 15:24
Re: Megan dobrý, ale
Ne sorry, tohle není obhajitelné ničím. 3 měsíce v kuse jezdit s 51kW pračkomotorem, to není experience, která mi přijde obhajitelná u auta (Renaultu) za ty prachy. Na tohle užití ti lépe poslouží koncern nebo podladěné PHEV v 308.
Avatar - Ozzman
22. 10. 2021 15:23
Re: Megan dobrý, ale
Za 600 je cena kterou sem vykalkuloval odvozenim od TCe 140 s AT (asi od 550) tak dejme tomu neco navrch za hybrid a vic ani ťuk, phev muze jezdit po meste jen na elektriku, tady bych to nesrovnaval s tsi :D Za tyhle penize by to fungovat mohlo, za 9 stovek fakt ne.
Avatar - xxc
22. 10. 2021 17:00
Re: Megan dobrý, ale
Som zvedavy, dokedy tu budete opakovat rozpravky o skvelom 1,33 tce. Skvely je ten trojvalec a ten sa v Megane u nas nepredava. Mozno preto su predaje, ake su a ake budu. Fajn, ze to odhlucnili, mozno to nevrzga, ale takto si vacsina kupi Captur so skvelym 1,0 tce a budu jazdit vysmiati, ked nemaju kde nabijat.

Inak som bol dnes v Skode a fakt nie su auta, uz maju iba jedine nepredane a ostatne, aj ked su vystavene, su predane. Ale tak, ze bude vystavene do decembra a vtedy ho zakaznik moze brat :-)
Avatar - twistedTSD
23. 10. 2021 15:30
Re: Megan dobrý, ale
Captur má slabý 1.0 TCe se zoufalými parametry, tudy cesta nevede.
Avatar - 3_diamanty
22. 10. 2021 13:39
Priemer
Chaby priemer segmentu.... kdeze zlate casy megana su....
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ozzman
22. 10. 2021 13:45
Re: Priemer
Jak myslíš průměr ? Průměr je přeci dobrý ne? To je Golf, v pruměru nejlepší auto segmentu, tak se o něm píše (mistr průměrnosti i když ten poslední dost kulhá interiérem a infotainmentem a za mne i ohavnou přídí), Megan má sílu v tom, že poslední generace má super motorizace a stojí docela rozumné peníze (skladovky), sice má gumovější řízení a řazení, ale TCE 1,33 to za ty peníze kompenzuje solidně, takže ano, průměr, hezké auto, slušný interiér, možná trochu méně prostorné, ale pořád průměrné, slušná cena a motorizace, to je myslím fajn :yes: V takto drahých specifikacích už to ale není ono, pořád je to totiž Megan.

p.s. kdy byly zlaté časy Megana? To auto nikdy nebylo top ve třídě i když jako ojetina je dnes mnohem zajímavější díky antikorozní ochraně a slušné paletě motorů, které netrpí fatálnimi závadami
Avatar - xxc
22. 10. 2021 17:01
Re: Priemer
nie, vobec 1,2 tce netrpi fatalnymi zavadami :-)
Avatar - Ozzman
22. 10. 2021 17:51
Re: Priemer
No 1.2 jo a o te pisu kde ?
Avatar - xxc
22. 10. 2021 18:47
Re: Re: Priemer
Pri ojetinách. Či už sa toho zbavujú ľudia aj s novými motormi? Potom beriem späť :-)
Avatar - Ozzman
22. 10. 2021 21:56
Re: Re: Priemer
Psal sem, ze je tam slusna paleta spolehlivych motoru, ne, ze to jsou vsechny
Avatar - twistedTSD
23. 10. 2021 15:39
Re: Priemer
To jsou taková klišé o tom průměrném Golfu, pořád je to auto s perfektně vyladěným podvozkem, dobrými motory, rozumnou prostorností a moderní výbavou. O Mégane jsi sám psal, že jsi z něj byl rozladěný. TCE je super, ale nesmí se zopakovat situace s 1.2, kterou také diskusní odborníci doporučovali jako jedinou správnou volbu a majitelé se toho pak mohli leda rychle zbavovat.
Avatar - Ozzman
23. 10. 2021 23:31
Re: Priemer
Já vím, že byl, jezdil jsem všemi generacemi Meganu a předfacelift IV generace je na nerovnostech horší, než náš Megan 2. generace, nýbrž na tom prý facelift dost zlepšil. Nejlepší Megan byl ten 3. generace, pokud si nevzal to problematické TCe 1.2.

Ale pro mne má Golf 8 tyto negativa

- nelíbí se mi, je pro mne zoufale ošklivej
- za cenu 1.0TSI máš 1.33TCE, které snad je OK, ale jasně, je to otazník do budoucna
- nelíbí se mi interiér Golfu 8, v Meganu se mi líbilo více a to jsem srovnával GT line vs Highline (ten co s ním jezdil dlouhodobě Machi tady na ACZ)
- hanba mi mne fackovala koupit si stejný auto jako uznává největší trotl Hugino :D

Já už to tady napsal kdysi, když jsme testovali, měli jsme za podobné peníze buď TCE140 Megana či Fokus ST line 92kw EB a já bych strašně váhal, jestli vzít lepší motor (rozuměj R4) a nebo mnohem lépe fungující auto s třívalcem a asi bych radši ten ecoboost. O Golfa 8 bych si neopřel ani kolo, jak Passat vnímám jako etalon třídy, tak Golf 8 je pro mne zklamání a když se ti auto nelíbí, tak tě moc věcí nepřesvědčí za něj utratit peníze.
Avatar - twistedTSD
24. 10. 2021 16:20
Re: Priemer
- já si na Golf zvykl, Mégane je hezký především v kombíku.
- tak bylo by zvláštní, kdyby Mégane nestál méně než Golf
- jo, taky se mi nelíbí, Mégane taky žádná sláva, ale útulné a ergonomické to je, to ano.
- chápu

já bych asi preferoval Focuse, je to výborně sladěný celek.
Avatar - California_KNIGHT
23. 10. 2021 13:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 10. 2021 14:05
Megan za mega
s malým kufrem, s malou nádrží, s malou baterkou, s malým výkonem, s malou Vmax, s malým zrychlením, s malým prostorem na zadních sedačkách, s malou kultivovaností pohonu ale za to s velkou cenou. Myslím, že prodeje této verze budou u nás menší než malé.
Rozbalit vlákno
3
22. 10. 2021 14:17
Re: Megan za mega
Možno tú cenu nasadili schválne, aby sa to tu veľmi nepredávalo. Aby to nemuseli servisovať a keď už, tak nech je to aspoň slušne zaplatené. :-)
Avatar - speedfred
22. 10. 2021 14:25
Re: Megan za mega
Jediné rozumné vysvetlenie.
Ani som test nečítal ale že toto 900t Kč? Možno za RS ale nie za takéhoto chcípáka.
22. 10. 2021 14:34
Re: Megan za mega
souhlas, koncepce auta nižší střední jako PHEV je mimo. Výhoda: do práce lze s ním dojet na elektřinou. Nic víc, ekonomický nesmysl. Proti tomu samé nevýhody.
Buď HEV nebo full-elektro. Ještě může být tajímavé elektro s menší baterkou (třeba na 150-200 km) ale elektromotorem 100 kW a malým jednoduchým spalovacím motorem (bez turba, GPF, převodovky apod.) jako range extender = na dobíjení elektřiny při vybytí...
22. 10. 2021 14:30
budoucnost
plug-in u tehle malejch aut nema budoucnost.
to je lepsi tech 200tis navic dat rovnou do baterky a mas elektrouto s 300-400km dojezdem v realu.
s klesajici cenou aku bude plug-in v malejch autech nizsi stredni cim dal tim vetsi nesmysl.
podle me zbytecne vyhozeny usili vyvojaru, kteri mohli delat neco uzitecnejsiho.
ale treba to bylo jen konstrukcni cviceni bez ambici na vyrobu.
taky si cas od casu udelam nejaky konstrukcni cviceni.
jen tak pro radost a pro overeni funkcnosti
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
23. 10. 2021 15:42
Re: budoucnost
Vývojáři musí především brát ohledy na požadavky zákazníků, a ti nechtějí elektromobil.
22. 10. 2021 14:31
Výkon vs spotřeba
Ta spotřeba na ten nízký výkon je fakt šílená. I naprosto obyčejná O3 s 1,4TSI má větší výkon s menší spotřebou. Takhle to auto vyjede za hranice města a v podstatě s sebou táhne celou pohonnou elektrosoustavu.
Rozbalit vlákno
2
22. 10. 2021 14:50
Re: Výkon vs spotřeba
Rovnaký prúser je Eclipse Cross PHEV. Jedna služobka s tým a nikdy viac a to aj keby toppera malo rozdrapiť. :no:
Avatar - twistedTSD
23. 10. 2021 15:44
Re: Výkon vs spotřeba
Jo? Mitsu to zrovna prezentuje jako špičkové PHEV, které je postaveno jako EV, a na papíře to nevypadá úplně marně.
Avatar - hugino
22. 10. 2021 14:37
1.6 atmo + kábel
Mégane je je a ešte raz je priemerné auto svojej kategórie.Však to bolo aj v mínusoch popísané že malý vnútorný priestor,gumové radenie,plávajúci podvozok s torzkou,nekomunikatívne riadenie a píšem to preto lebo mal som tu česť.Za 17 000 € v najvyššej výbave s 1.33 tce 140 k by to človek prekusol ale pri tých cenách čo za to pýtajú nemajú šancu to predať.A k tomu technologicky zázrak stará 1.6 atmo s káblom pri váhe viac ako 1,5 tony za 30 000 € tak to sa už úplne zbláznili.Dám do placu 5 áut v segmente C ktoré sú pri cene okolo 21 000 € aj keď s trojvacami o level lepšie.1.Golf potom dlho dlho dlho nič 2.Leon,3 Octavia, zase dlho dlho dlho nič 4.Mazda 3 a 5.trojvalčekový Ford Focus.A to som ešte nespomínal Corollu,Civic a nové 308 a Astra.Takže v kompaktoch my to vychádza na záver štartovacieho pola po boku Fiatu Tipo. :-) Zase som zabudol na tých kórejcov.
Rozbalit vlákno
3
22. 10. 2021 15:01
Re: 1.6 atmo + kábel
Mám na trojvalcoch čo to odjazdené a niekedy ma rozčuľuje, ako sa im ľudia stereotypne vysmievajú, ale úprimne, v C segmente by som fakt radšej doplatil za štvorvalec. To znamená, že Astra, 308 aj Focus u mňa hneď vypadávajú. Civic momentálne tiež nič, tak len dúfať, že koncern udrží pri živote 1,5 TSI Evo alebo potom full-hybrid. Na plug-in ani elektro nemám, ani nebudem mať.
Avatar - Ozzman
22. 10. 2021 15:25
Re: 1.6 atmo + kábel
Pak by si mel dat na prvni misto Fokus, ten totiz vyhral nad tim Golfem a i s trivalcem, malo sledujes testy acz :D to je ale pech…
Avatar - xxc
22. 10. 2021 17:16
Re: 1.6 atmo + kábel
Nema ten plugin viacprvok vzadu? Inak 308ka zacina na 33 500, cize je este o 3000 € drahsia. Golf gte zacina na 40 000, to uz je lacnejsi aj id3 so strednou baterkou a nejakou vybavou.
Avatar - Retrowave
22. 10. 2021 14:37
SCe+PHEV
Když toto dílo důkladně probírám, pokud to můj rozum může posoudit, pak nenalézám nic jiného než nepochopení pro spojení letité atmosférické jednotky s moderním plug-in pohonem.
Rozbalit vlákno
0
22. 10. 2021 15:36
Tak tuto složitou a brutálně drahou....
...hybridní motorizaci by si u Megoše vybral jen naprostý zájem. Tyhle auta se prostě v korporátu fasují befelem a pak si je naprdlí zaměstnanci pochopitelně ani nenabíjejí.... :-[] :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Mr-T
22. 10. 2021 16:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 10. 2021 16:29
Re: Tak tuto složitou a brutálně drahou....
oprava: ...jen naprostý blázen.
Avatar - Mr-T
22. 10. 2021 16:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 10. 2021 17:04
Re: Tak tuto složitou a brutálně drahou....
Asi bys měl navštívit svého očního lékaře! :-)
Avatar - fOE
22. 10. 2021 17:59
Proc bych to mel chtit?
Kdy vyrobcum dojde, ze na to aby me coby kupce presvedcili, ze si tohle auto chci koupit, mi musi nabidnout nejakou adekvatni protihodnotu? O takhle drahe kontra takhle vykone auto nikdo zajem neprijevi, alespon ne bez pobidek nebo donuceni. Kdy nas zacnou lakat a vysokou cenu alespon dorovnavat adekvatnim vykonem? Kdyz treba mrknu na Octavii RSiV, kdyby nemela na cenu podmerecnou jednactverku, ale podladeny 2L na nejakych 190-200k, a k tomu dala dalsich 50-60k z el. motoru, jednoduse tak aby celkovy vykon soustavy byl, ikdyby jen symbolicky o 10k, ale jednoznacne NAD vykonem obycejneho benzinove eres, pak se muzeme i za ten milion v klidu zacit bavit. Ale takhle?

Tu hodnotu za penize tady proste nevidim, a to ani coby clovek kteremu ekologie neni lhostejna.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Roman Horký
22. 10. 2021 19:08
Re: Proc bych to mel chtit?
Odpověď máš výše. Existuje několik spolehlivých metod, jak přesvědčit nákupčí v korporatech. Kor když jsou tu hen ty one dotace.
22. 10. 2021 20:40
Re: Proc bych to mel chtit?
Už takhle stojí RS iV o 50 tisíc víc, s podladěným dvoulitrem by to bylo dalších 100 navíc a to by nekoupil už vůbec nikdo...
Avatar - Zetti
23. 10. 2021 10:04
Re: Proc bych to mel chtit?
Kdybys hledal tak najdes, ale ne u koncernu
Avatar - twistedTSD
23. 10. 2021 15:49
Re: Proc bych to mel chtit?
Odpověď u koncernu je prostá: odmítají do PHEV investovat jediné zbytečné euro, takže recyklují jeden systém a občas ho jen naladí na o pár kW víc.
22. 10. 2021 23:06
TCE v Mercedesu
Je zajímavé, že Megane PHEV za 900k nabízí, dle testů, nepodařené spojení 1.6 sce s elektromotory, ale u Mercedesu můžete mít velmi povedených 160kw v A 250e jehož základem je Renaultí 1.3 TCE za blízkou cenu :-[] Renault 👎 Mercedes 👍
Rozbalit vlákno
0
Avatar - hugino
23. 10. 2021 07:49
Segment C
Kto chce nech sem napíše Top 5 áut segmentu C podľa vlastného hodnotenia.Tie začo by bol ochotný dať trebárs 22 000 € /560 000 kč/.Netreba komentovať výber ostatných.Moja Top 5.1.Golf,2.Leon,3.Octavia,4.Mazda 3,5.Ford Focus. :-!
Rozbalit vlákno
12
23. 10. 2021 10:47
Re: Segment C
1. Focus 2. Corolla 3. Mazda3 4. Leon 5. Ceed
Avatar - Emel
23. 10. 2021 12:35
Re: Segment C
Já jsem na tohle moc velkej pragmatik - šel bych prostě za nejlepší nabídkou, obzvlášť při takhle slim-fit budgetu. Třeba Golfa za ceníkové ceny ani omylem, ale pokud by bylo 1.5TSI s víceprvkem pod 600, no tak bych to zvážil. A naopak - Mazda je mi intuitivně sympatická, ale zase za těch 580 jsem u úplnýho základu a to si nejsem jistej.
Avatar - Ozzman
23. 10. 2021 23:40
Re: Segment C
Ten limit, nevím proč je takový jaký je (vím, protože v tom on kupoval a nejlepší je samozřejmě Golf), dost aut omezuje na ty R3. Kdybych neměl limit, vypadala by ta top5 kompaktu u mne takhle

1. Focus ST
2. Megane RS
3. Leon Cupra
4-5. I30N fastback
4-5. ORS TSI

A kdybych se musel vejít do limitu, začnu laborovat s tím, kde co dostanu a do hry jdou jiná auta.

Fokus prostě za ty peníze nedostaneš, možná 1.5 Ecoblue (to bych viděl v kombi jako takovou náhradu rodinného auta. Možná bych zkusil sehnat Corollu 1.8 HSD, ale ta je taky výš a pak už by to bylo o těch skladovkách, kde se nabízí třeba O4 s 1.5TSI, tu a tam ten G8 ( ale ten se mi fakt hrozně nelíbí), nebo Leoš. Pak bych se šel podívat na facelift Megana s TCE140 a pokud trochu vylepšili podvozek, asi bych zakotvil tam i s nějakou tou výbavou, protože je mi to prostě milejší, než korejci a asi by mne hlodalo, že I30N line s 1.5TGDi vypadá fakt dobře :D
Avatar - hugino
24. 10. 2021 07:05
Re: Segment C
1.BMW 128 ti,2.Golf GTI Clubsport,3.Cupra Leon,4.Focus RS,5.Octavia RS.
Avatar - hugino
24. 10. 2021 07:10
Re: Segment C
Za 22 000 € sa dá kúpiť aj Focus.Momentálne u nás Focus Trendy PLUS s 1.0 trojvalcom 92kw M6 za 19 690 € /zľava 4800 €/ a to je dobrá cena až na ten trojvalec.
Avatar - twistedTSD
23. 10. 2021 16:02
Re: Segment C
Subjektivně podle mých preferencí:
1. 308 2. Corolla 3. Octavia 4. Focus 5. i30
Avatar - Ozzman
23. 10. 2021 23:42
Re: Segment C
Myslíš aktuální 308, nebo tu co příjde? Ty rád icockpit? mne zajímá nová Astra třeba, to jsem zvědav :) sestra 308 s klasickym interiérem.
Avatar - twistedTSD
24. 10. 2021 16:26
Re: Segment C
Bylo mi blbé tam dát Astru, když ještě snad ani nejezdí. i-cockpit klidně překousnu, ergonomicky méně debilní než interiér Golfu nebo id.3 a celkově jsou mi pežotí interiéry příjemné.
23. 10. 2021 17:39
Re: Segment C
1. Focus (1.0 150Hp ST Line v kombíku)
2. Corolla
3. Megane (kombi s TCe 160)
4. Mazda 3
5. i30

Co jsem, za cca těch 22 víš ze SZ tak před půl rokem (není to ani jedno z výše jmenovaných) a udělal jsem zatraceně dobře, neměnil bych.
Avatar - hugino
23. 10. 2021 18:44
Re: Segment C
To som rád že slúži a že si spokojný.Dobrá volba. :yes:
23. 10. 2021 19:49
Re: Segment C
Dík ;-)

Jo, v době kdy jsem to kupoval mě vlastně ani nenapadlo, jak moc dobrej kauf to byl - jak po stránce auta samotného, tak z pohledu toho, co se dnes na trhu děje (zdražování, čipy -) neuvěřitelné čekací lhůty, u některých automobilek s negarantovanou cenou!!!)
24. 10. 2021 10:38
Re: Segment C
Je potřeba se bavit o konkrétních provedeních/motorizacích, srovnávat jenom modelové řady dost dobře nejde (když dáš do výběru vedle sebe třeba Octu a Leon, tak máš na mysli nějaká základní provedení s tříválcovými tragédiemi a torzkou nebo vrcholné modely RS a Cupra?). Z toho co lze dnes u nás koupit je pro mě Top 5 celkem jasný:
RS3
A45 AMG S
M240i
Golf R
Civic Type R

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud