Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Saab 9-3 TTiDS (132 kW): nové dvojité přeplňování na českém trhu

V ceníku Saabu 9-3 se objevily cenovky pro nejvýkonnější čtyřválcové turbodiesely, jaké budou značky GM a Fiat Group nabízet. Saab s novým dvojitě přeplňovaným motorem přichází jako první.
Zpět na článek
11. 10. 2007 07:00
neregistrovaný "A2"
11. 10. 2007 07:25
anonym
11. 10. 2007 07:27
neregistrovaný "Lukos"
11. 10. 2007 07:56
neregistrovaný "vladim"
11. 10. 2007 11:50
11. 10. 2007 13:19
12. 10. 2007 07:42
neregistrovaný "pekki"
15. 10. 2007 11:52
11. 10. 2007 08:58
11. 10. 2007 11:33
11. 10. 2007 12:43
anonym
11. 10. 2007 13:29
11. 10. 2007 17:23
11. 10. 2007 17:45
11. 10. 2007 20:16
neregistrovaný "R"
11. 10. 2007 20:47
anonym
11. 10. 2007 23:55
neregistrovaný "MarekSR"
12. 10. 2007 20:51
anonym
11. 10. 2007 15:12
neregistrovaný "kuko"
11. 10. 2007 21:17
neregistrovaný "meky2"
11. 10. 2007 08:59
anonym
11. 10. 2007 19:46
12. 10. 2007 13:52
neregistrovaný "papluh"
12. 10. 2007 17:05
anonym
11. 10. 2007 09:40
neregistrovaný "MilanKriz"
11. 10. 2007 11:21
anonym
11. 10. 2007 14:35
11. 10. 2007 12:16
neregistrovaný "Mippi"
11. 10. 2007 21:55
anonym
12. 10. 2007 17:17
anonym
12. 10. 2007 03:21
neregistrovaný "dusan 900se cabrio"
15. 10. 2007 10:34
neregistrovaný "Turbomotor"
15. 10. 2007 11:51
anonym
Avatar - Dragon.001
11. 10. 2007 01:31
Ten motor, to je hukót!!!
Ten chci, už aby ho konečně začal nabízet i Opel >:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "A2"
11. 10. 2007 07:00
Re: Ten motor, to je hukót!!!
Až mu ho Fiat dovolí používat.
anonym
11. 10. 2007 07:25
Re: Ten motor, to je hukót!!!
k čemu ti v Opelu bude.. :-)
neregistrovaný "Lukos"
11. 10. 2007 07:27
Re: Ten motor, to je hukót!!!
Redeji si pockej 2,2 biturbo >:-[]
Avatar - Dragon.001
11. 10. 2007 10:45
Re: Ten motor, to je hukót!!!
tak 2,2 tu starší mám. A kdyby se jim podařilo zachovat litrovej výkon. Tak by měl nějakých 153kW. A to by byl už teprv rozdíl >:D
neregistrovaný "vladim"
11. 10. 2007 07:56
Životnost
Ktovie kolko ten motor vydrzi, nech mi nikto nepovie ze tolko ako stare diesle 1.9 s vykonom do 100 koni...Na 1.9 je toho vykonu az prilis...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Shr3k
11. 10. 2007 11:50
Re: Životnost
Vzhledem k tomu, že největší opotřebení motoru nastává otěrem, tedy otáčkami, tak v případě dostatečně silného klikového ústrojí hodně. Nezapomeňte rovněž, že přeplňovaný vznětový motor pracuje s mnohem menšími teplotami než zážehový.
11. 10. 2007 13:19
Re: Životnost
Lenže zasa s omnoho vyššími tlakmi vo valcoch.
neregistrovaný "pekki"
12. 10. 2007 07:42
Re: Životnost
sice je u dieselu maximalni teplota ve valci nizsi nez u benzinoveho motoru, ale celkovy tepelny tok je mnohem vyssi - takze tepelne je vic namahan diesel ;-)
Avatar - freeman
15. 10. 2007 11:52
Re: Životnost
Nedávno som čítal odborný článok o životnosti dieselov a tam bolo jasne napísané, že dnešný moderný diesel má maximálnu životnosť bez údržby 200000 km ! Potom treba očakávať invetíciu v rádoch 30000 až 50000 tisíc. Hlavne sa vyhýbajte značke Denso. Vraj výrobky od nich sú dosť poruchové. Nakoniec článku konštatoval autor, že dnešné benzínové motory (bez turba)sú spoľahlivejšie a dlhšie vydržia ako nové dieselové.
11. 10. 2007 08:58
KUP HO
Dokonalá stíhačka... styl kastle vystopuješ až někam do roku 1970... tomu se říká držák. Ber sedan nebo cabrio... Motor bude nepochybně výbornej, Saab dohlédne určitě na kvalitu a tak se nemáš čeho bát. BRAVO SAAB :yes:

P.S. Jsou věci, které jdou s tebou životem a obohacují tě. Mení jich mnoho. Saab je jeden z mála...
Rozbalit vlákno
11
11. 10. 2007 11:33
Re: KUP HO
Kvalita Saabu uz davno nie je to co byvala, odkedy patri pod GM, setri sa kde sa da. 9-3 je len prezlecena Vectra...
anonym
11. 10. 2007 12:43
Re: KUP HO
Bohužel, bohužel, ale styling je furt super, takže proč ne, když se chce člověk lišit od davu. Ale on i Opel udělal sakramentský krok dopředu a nová Vectra vůbec není špatná...
11. 10. 2007 17:45
Re: KUP HO
Ja sice poznam len jedineho majitela Saabu, ale ten iba nadava. Nie na vykony ani na podvozok, ale vysoku spotrebu (benzin) a caste a drahe poruchy. Mozno chytil chybovy kus, mozno jazdi jak prasa a mozno take su Saaby, neviem. :-|
neregistrovaný "R"
11. 10. 2007 20:16
Re: KUP HO
nejaka fakta pro tvrzení o kvalitě?
Zajímalo by mě na čem šetří?
anonym
11. 10. 2007 20:47
Re: KUP HO
Klišé typu 9-3 je převlečená vectra může říct jen člověk, který v saabu nikdy nejel, nevlastnil ho a už vůbec ho nepochopil. Pro takové ovšem ani saab neni. Ti ať si koupí A4 - je to sice skvělé auto, ale v našich podmínkách si ho většinou kupují překupníci, zbohatlíci atd. Globalizace a sdílení určitých prvků je bohužel realitou a dotýká se i saabu. Kdokoli si však sedne do saabu, hned pozná, že je právě v saabu. Ale když sednu do A4, A6 nebo např A8, tak mě do očí bijí stejné páčky a knoflíky jako ve fabii, passatu atd. Nechci nikoho přesvědčovat na saaba - ba naopak, ještě že jich je u nás tolik, kolik jich je, a že se z něho nestalo druhé, dnes již silně komerční volvo.
neregistrovaný "MarekSR"
11. 10. 2007 23:55
Re: KUP HO
V podstate suhlas,SAAB je svojske auto,plne charizmy a nie je urcene pre zakaznikov,ktori si bezne kupuju ojazden A4,A6 z nemecka... SAAB je auto pre skutocnych znalcov...BTW: ta silna komercionalizacia volva mu pomohlo prezit a dostat sa do ciernych cisel...
anonym
12. 10. 2007 20:51
Re: KUP HO
Nechtěl jsem se dotknout volva - jen jsem chtěl vyjádřit to, že už běžně potkávám majitele volv, kteří o volvu vůbec nic neví (např. mají pocit, že při nárazu zezadu vůz chrání jejich krční páteř proti whiplash syndromu tak, že blekurychle sklopí přední sedadlo do polohy vleže a hned jej fofrem navrátí do původní polohy - s vážnou tváří pak tvrdí, že u jejich volva ochrana krční páteře nefungovala, a proto si koupili A6).
neregistrovaný "kuko"
11. 10. 2007 15:12
Re: KUP HO
já ho mít v doma v garáži tak si vedle něj ustelu a spím v spacáku u něj ať ho můžu i v noci hladit :yes:
je to prostě navoněnej frajer!
neregistrovaný "meky2"
11. 10. 2007 21:17
Re: KUP HO
GTI ty hlupák, na kvalitu Fiatového motora bude mat automobilka, ktora patri GM prd dohlad.
FIAT rulez!
anonym
11. 10. 2007 08:59
Aero
Tak by mě zajímalo,jak může Saab montovat diesel do verze Aero,když ta je vymezena pro nejrychlejší benzínové motory,nepočítám-li vyjímku Viggen?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ricardo
11. 10. 2007 19:46
Re: Aero
Asi si to žádají zákazníci...
neregistrovaný "papluh"
12. 10. 2007 13:52
Re: Aero
Dopyt trhu, snaha ocierne cisla, zazratos europanov do dieslov...
A okrem toho je tu Turbo-X, co je nieco ako Viggen a bude len v benzine...
anonym
12. 10. 2007 17:05
Re: Aero
A ako moze byt octavia rs dieslova . Ked je v mode nafta tak ju zacnu davat aj do trabantov.
neregistrovaný "MilanKriz"
11. 10. 2007 09:40
Hodnocení
Kroutící moment je výborný, se zrychlením 0-100 to už taková sláva není (podobná dynamika je třeba u dnes již lehce obstarožního BMW 320D) - škoda že schází údaje o pružném zrychlení.
Každopádně ale Saab je srdcovka a tak jsou tyhle údaje asi pro mnoho lidí nedůležité - konečně i když jsem vyzkoušel opravdu hodně aut a mnoho služebních aut se vyměnilo, stále si dobře pamatuju na Aero 95 - v tom autě bylo něco, co jsem tehdy velice těžko hledal jinde. Těžko se popisuje, musí se zažít.
Rozbalit vlákno
0
anonym
11. 10. 2007 11:21
A co BMW 535 ?
Nebylo báwo náhodou první, kdo přišel s biturbem v dízlu?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VDC
11. 10. 2007 14:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Mippi"
11. 10. 2007 12:16
Plniaci tlak
No ten motor vyzera byt zaujimavy, este tak neaky test aby sa zistily aj dynamicke parametre.iba ma zaraza ten doslova ,,nizky plniaci tlak,, ale asi to je tym, ze su tam dve turba...pretoze bezne motory TDI PD, alebo HDI, resp CDTi toho isteho objemu dosahuju plnici tlak od 2,1 do 2,4 Bar. No nechajme sa prekvapit tymto motorom...
Rozbalit vlákno
2
anonym
11. 10. 2007 21:55
Re: Plniaci tlak
Skus najst rozdiel:
a) plniaci tlak
b) vstrekovaci tlak
;-)
anonym
12. 10. 2007 17:17
Re: Plniaci tlak
0-100 za 8.7
80-120 za 8.5 na 5 ku
neregistrovaný "dusan 900se cabrio"
12. 10. 2007 03:21
saabik
miluju saabiky :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Turbomotor"
15. 10. 2007 10:34
Kam s tim na TDi
Proc objevovat objevene? Nechapu co si chce SAAB dokazat, akorat zbytecne vyhodil par mega oknem. A nakonec vyvinul neco co standartnimu TDicku nesaha ani po olejovou vanu! Kdyby radsi nakoupil od VW TDi mel vystarano, po lehkem cipu neni problem narust vykonu hluboko pres 130kW, ja sam mam 220kW a diky power-packu snizenou spotrebu. A to mam jenom 4 turba.
Rozbalit vlákno
1
anonym
15. 10. 2007 11:51
Re: Kam s tim na TDi
Když už nerozumíš autům tak si alespoň zopakuj gramatiku. :no: