Testy
Já bych napsal- doba kdy dělal Peugeot pěkná auta, po roce 2000 se asi rozhodli že budou děla auta hnusná, 308, 207 a kombíky z nich fakt slušně řečeno nehezké. 407 ještě jakž takž
pekne mozno boli, ale vtedy si ziskali povest u ludi, ze francuzske auta nekupovat a preslavili sa nekvalitou 😄
Tak určitě. Proto se 406ky a 206 prodávaly v milionech a jejich reinkarnace se vyráběly ve světě ještě nedávno, ty proslavenej.
No nevím, 406 podle mě nespolehlivý zgerb nebyl, menší modely trpěly především na nápravu. To spíš 307 byl pak hrozný šmejd.
Neviem, my sme mali asi 3 306ky a jednu 307 a boli celkom v pohode. Prva 306 sa kazila, ta sa aj predala a potom este jazdila dlho. Rovnako, ako ostatne auta, sem tam boli problemy, ale nic zavazne. Ale aj to otravuje zivot, konkurencia asi bola lepsia, ked si zachovala lepsiu povest. 307ky sme sa zbavili nedavno po 16 rokoch a jazdila v pohode. "Najlepsie" boli 407 a C5, po skusenostiach s tym si dobrovolne Stellantis nikdy nekupim, aj ked na naliehanie zeny mame C4 Picasso a tiez zatial spokojnost.
je celkem smutné kam to v Peugeotu (PSA) dotáhli.... Prvoplánované pozlátko a cingrlátka mají zakrývat mizerné vnitřnosti.... a to vše za bratru pořádný peníz ;-\
No co aspoň je na co vzpomínat
když vidím cenu nového Peugeotu 308 a podívám se na tohle a ten interiér, tak klobou dolů za to provedení a cenu😒br />https😐/www.autoforum.cz/…en-547-tisic-kc/
No co aspoň je na co vzpomínat
když vidím cenu nového Peugeotu 308 a podívám se na tohle a ten interiér, tak klobou dolů za to provedení a cenu😒br />https😐/www.autoforum.cz/…en-547-tisic-kc/
Tak tak. Nejkrásnější Peugeoty byly jasně ty z období, kdy Peugeot spolupracoval s Pininfarinou (od poloviny 50. do konce 80. let). :yes: :yes: :yes:
P.S. V současnosti jsou to bohužel už nekoupitelná auta - kvůli zoufalé nabídce motorizací a šílenému i-Cocpitu. Velká škoda, bývala to moje velmi oblíbená značka! 😒 😒 😒
P.S. V současnosti jsou to bohužel už nekoupitelná auta - kvůli zoufalé nabídce motorizací a šílenému i-Cocpitu. Velká škoda, bývala to moje velmi oblíbená značka! 😒 😒 😒
Chapu, ze te nebere icockpit, ale bez zkusit 508, nejezdi vubec zle.
2.0 hdi dw10 sa uz vyraba cez 22 rokov. Nepride mi to ako nekvalitna motorizacia. Mozno mate na mysli 1.6 thp, no vzhladom kolko rokov preslo od uvedenia, dufam se problemy vyriesili
No, já tedy naftu moc neberu, nikdy jsem takové auto neměl a ani se na to nechystám. Já měl na mysli hlavně benzinové motorizace - tam je to nyní u PSA opravdová tragedie - buď základní tříválce, nebo čtyřválce s odpornou hybridizací - nic mezi tím! 😲 😲 😲 :no:
Však co by taky mělo být MEZI tříválcem a čtyřválcem? Pořádný motor musí být kus NAD nimi
Modelu 1.8i z roku 1997. Když se o to člověk má náladu starat tak to jezdí velmi pěkně doteď. Jako Winter car a občasný náklaďák a traktor k nezaplacení. Náhradní díly skoro zadarmo a nepohorsujici nadčasový design. Pan Arese by jistě ocenil manuál a ručku.
Nehnije ti to?
Sused ma sedan tmavomodry uz po facelifte s tymi uzkymi svetlami r okolo 2000 alebo 2001 s 2.0 hdi .. dodnes najelegantnejsi sedan siroko daleko u nas... a top peugeot dodnes spolu s 406 kupatkom
No jistě, ale já jinak oceňuju 406 jako celek! Pro mě je to víceméně poslední opravdu všestranně povedený Peugeot střední třídy, pak už příšla šílená 407 s gigantickým předním převisem a malým interiérem vzadu a malým kufrem... 😒 😒 😒 :no:
Jojo najezdil jsem s 406 1,9 TD 66 kW 300 000 km svého času. Jezdil jsem často do Francie. Moje čtyřistašestka se tak často vracela domů :yes: Byl to koráb silnic.
Neviem ako 407, ale C5 ako nova nebola vobec zla, bolo to auto s mnohymi prvenstvami v komforte a bezpeci. Rovnako na tom musela byt aj 407, tu sme mali ako sedan a interier bol oproti C5 fakt hrozny, ale malost mne osobne vadila asi najmenej. Ako nove to jazdilo super, potom uz degradacia podvozku z toho spravila uplne ine auto a servis to nevedel opravit. Takto sa auta konstruovat nesmu.
C5 měla plusy (skvělý sedačky), ale i mínusy (málo místa okolo pedálů, divnej volant, vzadu poměrně klaustrofobický).
Tie mínusy som nezaznamenal, resp. mi nevadili. Mal som combi. Volant bol super až na ovládanie tempomatu, páčkou to mala 407 riešená lepšie. Je zaujímavé, že v základnej výbave v 407 vedeli urobiť hnusný interiér, ktorý som nemal rád a naopak, v exclusive C5 bol ten interiér jeden z najlepších. Doteraz spomínam na nočný mód, keď všetko nepodstatné zhasne a človek sa sústredí len na cestu.
405/406 nikdy
https😐/blog.auto.cz/…ouzsky-mercedes/
https😐/www.curbsideclassic.com/…975-peugeot-604/
https😐/www.autoweek.com/…french-mercedes/