Testy
jhamil
6
Já bych napsal- doba kdy dělal Peugeot pěkná auta, po roce 2000 se asi rozhodli že budou děla auta hnusná, 308, 207 a kombíky z nich fakt slušně řečeno nehezké. 407 ještě jakž takž
Přejít do diskuze
Samá voda, první Peugeot, ktyrý získal toto lichotivou přezdívku (dvíky svému komfortu a mimořádné trvanlivosti), byl už model 403 (1955-1966). 😄
Tak tak. Nejkrásnější Peugeoty byly jasně ty z období, kdy Peugeot spolupracoval s Pininfarinou (od poloviny 50. do konce 80. let). :yes: :yes: :yes:
P.S. V současnosti jsou to bohužel už nekoupitelná auta - kvůli zoufalé nabídce motorizací a šílenému i-Cocpitu. Velká škoda, bývala to moje velmi oblíbená značka! 😒 😒 😒
P.S. V současnosti jsou to bohužel už nekoupitelná auta - kvůli zoufalé nabídce motorizací a šílenému i-Cocpitu. Velká škoda, bývala to moje velmi oblíbená značka! 😒 😒 😒
No jistě, ale já jinak oceňuju 406 jako celek! Pro mě je to víceméně poslední opravdu všestranně povedený Peugeot střední třídy, pak už příšla šílená 407 s gigantickým předním převisem a malým interiérem vzadu a malým kufrem... 😒 😒 😒 :no:
No, já tedy naftu moc neberu, nikdy jsem takové auto neměl a ani se na to nechystám. Já měl na mysli hlavně benzinové motorizace - tam je to nyní u PSA opravdová tragedie - buď základní tříválce, nebo čtyřválce s odpornou hybridizací - nic mezi tím! 😲 😲 😲 :no:
je celkem smutné kam to v Peugeotu (PSA) dotáhli.... Prvoplánované pozlátko a cingrlátka mají zakrývat mizerné vnitřnosti.... a to vše za bratru pořádný peníz ;-\
No co aspoň je na co vzpomínat
když vidím cenu nového Peugeotu 308 a podívám se na tohle a ten interiér, tak klobou dolů za to provedení a cenu😒br />https😐/www.autoforum.cz/…en-547-tisic-kc/
No co aspoň je na co vzpomínat
když vidím cenu nového Peugeotu 308 a podívám se na tohle a ten interiér, tak klobou dolů za to provedení a cenu😒br />https😐/www.autoforum.cz/…en-547-tisic-kc/
Co to vykládáš, v té době bylo TDI úplně modla a taky Passat byl líp sešroubovaný, po 100t km méně vrzal. Tenhle Peugeot se ale lépe nesl po cestě.
Tak určitě. Proto se 406ky a 206 prodávaly v milionech a jejich reinkarnace se vyráběly ve světě ještě nedávno, ty proslavenej.
když něco nevím - podívám se do google, jak uvádí výše kolega Stephen - případné blábolení se hned vyjasní :yes:
Jojo najezdil jsem s 406 1,9 TD 66 kW 300 000 km svého času. Jezdil jsem často do Francie. Moje čtyřistašestka se tak často vracela domů :yes: Byl to koráb silnic.
No pokud se Pažout rozhodne odejít od vydařených dieselů a nemá pro přechod připravené vydařené benzíny ........... tak má malér
2.0 hdi dw10 sa uz vyraba cez 22 rokov. Nepride mi to ako nekvalitna motorizacia. Mozno mate na mysli 1.6 thp, no vzhladom kolko rokov preslo od uvedenia, dufam se problemy vyriesili
To bude asi tím, že zřejmě měl tenhle Peugeot měkký podvozek podobně jako byly nastavené Mercedesy. Upřímně řečeno mi z dnešního pohledu tahle 406 připadá zajímavější než její současník MB E tzv. masařka. Diesel v té době ještě zdaleka nebyl nějak oblíbený, spíše to byl velmi okrajový pohon v rámci osobních aut.
Sused ma sedan tmavomodry uz po facelifte s tymi uzkymi svetlami r okolo 2000 alebo 2001 s 2.0 hdi .. dodnes najelegantnejsi sedan siroko daleko u nas... a top peugeot dodnes spolu s 406 kupatkom
Svojim komfortom a eleganciou si toto pomenovanie peugeot svojho casu vysluzil.... kto sleduje auta poslednych nanajvys 10 rokov rokov o tom pocut nemohol to je jasne ( ja ich sledujem 30 rokov ) ... napodobne honda bolo zase japonske bmw... dnes ale uz honda od sportovosti upusta... doba uz takymto autam nepraje... a pride mi ze aj bmw je v tomto uz coraz makssie... a prim uz u neho zacinaju hrat ine veci
Ja jsem spojeni francouzsky mercedes slysel predevsim u velkych Citroenu s hydropodvozky. Tato 406 byla krasne a fajn auto, ale ze by byla nejak extra komfortni, co jini neumeli, to zas ne. Z dnesniho pohledu ten dojem umocni hlavne ty francouzske sedacky z 90tek, ty ja rad, ale kdyz to srovna treba s jeho konkurentem Mondeem mk2, tak to nebylo o nic mene komfortnejsi a prijde mi, ze je agilnejsi a lepe zataci. 406 byla takova loď.
Neviem ako 407, ale C5 ako nova nebola vobec zla, bolo to auto s mnohymi prvenstvami v komforte a bezpeci. Rovnako na tom musela byt aj 407, tu sme mali ako sedan a interier bol oproti C5 fakt hrozny, ale malost mne osobne vadila asi najmenej. Ako nove to jazdilo super, potom uz degradacia podvozku z toho spravila uplne ine auto a servis to nevedel opravit. Takto sa auta konstruovat nesmu.
Modelu 1.8i z roku 1997. Když se o to člověk má náladu starat tak to jezdí velmi pěkně doteď. Jako Winter car a občasný náklaďák a traktor k nezaplacení. Náhradní díly skoro zadarmo a nepohorsujici nadčasový design. Pan Arese by jistě ocenil manuál a ručku.
Konec devadesátých let. Podíl dieselů v Německu byl 20 % a ani ve Francii s obrovským dańovým zvýhodněním nafty to nebylo přes 50 %. Modla se z dieselů stala až o pár let později.
Tie mínusy som nezaznamenal, resp. mi nevadili. Mal som combi. Volant bol super až na ovládanie tempomatu, páčkou to mala 407 riešená lepšie. Je zaujímavé, že v základnej výbave v 407 vedeli urobiť hnusný interiér, ktorý som nemal rád a naopak, v exclusive C5 bol ten interiér jeden z najlepších. Doteraz spomínam na nočný mód, keď všetko nepodstatné zhasne a človek sa sústredí len na cestu.
C5 měla plusy (skvělý sedačky), ale i mínusy (málo místa okolo pedálů, divnej volant, vzadu poměrně klaustrofobický).
a já jsem toho názoru že je to chybná interpretace 😉
https😐/www.curbsideclassic.com/…975-peugeot-604/
https😐/www.autoweek.com/…french-mercedes/
https😐/www.curbsideclassic.com/…975-peugeot-604/
https😐/www.autoweek.com/…french-mercedes/
Ja takto solicham corsu 1995. Do vinohradu a na posed. Ale davam jej tak este 4 roky. Mechanika ok, ale ta rez je mor.
No nevím, 406 podle mě nespolehlivý zgerb nebyl, menší modely trpěly především na nápravu. To spíš 307 byl pak hrozný šmejd.
Peugeotu se přezdívalo francouzský Mercedes snad odjakživa. Není to otázkou ani 605 ani 406. Našel jsem tuto zmínku i o P403 poručíka Columba.
Jak kde 😄 Zatím prohnily jen přední blatníky tak jsem je vyměnil za 500 a půl dne práce. Před lety mi vyvarili kus prahu a jinak vůbec nic, ani kousek rzi nikde.
Neviem, my sme mali asi 3 306ky a jednu 307 a boli celkom v pohode. Prva 306 sa kazila, ta sa aj predala a potom este jazdila dlho. Rovnako, ako ostatne auta, sem tam boli problemy, ale nic zavazne. Ale aj to otravuje zivot, konkurencia asi bola lepsia, ked si zachovala lepsiu povest. 307ky sme sa zbavili nedavno po 16 rokoch a jazdila v pohode. "Najlepsie" boli 407 a C5, po skusenostiach s tym si dobrovolne Stellantis nikdy nekupim, aj ked na naliehanie zeny mame C4 Picasso a tiez zatial spokojnost.
Veď to, ale potom sa už až tak nepredávali a pred krachom ich zachraňoval dong feng a francúzsky štát 😄 Teraz už sú snáď zase v pohode.
Francouzský mercedes, ano, říkalo se to u vašich západních sousedů. Jak to bylo u vás na východě to nevim. Jak píše můj předřečník, byla to ale spíše 605ka.
pokud vím, tak přezdívku francouzský Mercedes měl velký Peugeot 605 a jeho předchůdce.
405/406 nikdy
405/406 nikdy
já nepsal o tom kdo byl první, ale kterých modelů se to týkalo a Peugeot 405/406 nikdy takovou přezdívku neměl jak se snaží naznačit tento článek na auto.cz 😉
https😐/blog.auto.cz/…ouzsky-mercedes/
https😐/blog.auto.cz/…ouzsky-mercedes/
pekne mozno boli, ale vtedy si ziskali povest u ludi, ze francuzske auta nekupovat a preslavili sa nekvalitou 😄