Stejne su na tom skoro vsetky automobilky, si pozri cisla. Je to pre nich dobre obdobie, kazdy predava drahsie, lepsie vybavene auta, holobyty sa ani nevyrabaju. Kamos siel kupit na firmu 4 najlacnejsie golfy, tak ho vysmiali, ze si moze pockat rok. Golfy vo fulke mu vedeli dat do troch mesiacov.
Vzestup prodeje luxusních značek je hrobem autoprůmyslu
Jak napsali i kolegové výš, tohle není signálem úspěchu, ale důkazem rozvratu a krize.
Mimochodem proč bohatí kupují jak splašení? Protože vědí, že jim EU zničí možnost užívat si skvělých velkoobjemových a charismstických motorů.
Tento výkvět a chlouba autoprůmyslu je prostě především v EU nežádoucí. EU nařizuje bezrizikový život, kde nás stát musí ve jménu ekologie chránit před vším tak vehementně a urputně, že nás nechrání před absolutně ničím.
EU není schopna nás ochránit před covidem, protože nařídit očkování je nepřípustné, zatímco narizovat EV mobilitu, černé skříňky do aut přípustné je stejně jako omezování rychlosti na 30 kmh ve městech. Nemáme právo se zabít v automobilu, ale máme právo zabíjet lidi nákazou covidu..
EU chrání trh a spotřebitele tak dokonale, že skoro milion domácností přijde o dodavatele energií. EU tak dokonale chrání trh, že vytvoří šílenou tsunami v cenách energií vlastní nečinnosti a neschopností. Naprosto šílený svět.
Re: Vzestup prodeje luxusních značek je hrobem autoprůmyslu
EU tak dokonale snižuje emise, že výroba elektřiny v uhelných elektrárnách je za říjen v 60% zemí EU nejvyšší od roku 1990 :-):-):-):-)
A spotřeba uhlí domácností (kotle, kamna) a topné nafty vč klasické nafty je nejvyšší za posledních cca 15 let, protože lidi odmítaj platit zálohy 20 000 kč :-):-):-)