Novinky
white label
3
A vadil👋vadí (v tomto ohledu) VW, nebo MB?
Přejít do diskuze
Hm, a ja som mal doteraz pocit, že Hitler najčastejšie jazdil 3 nápravovým pancierovaným Mercedesom ...
Asi je to zbytočné riešiť. Porsche, VW, Mercedes, BMW, atď....kto z nich nepracoval pre veľké Nemecko a pre Hitlera? Už je to tam, nech bola pravda aká chcela. Súčasnosť s tým už nemá nič.
To isté bolo v Amerike, Chrysler, Ford či GM robili vo svojích továrňach Shermany, delá či lietadlá. Rovnako tak ako Nemecké, Talianske či Japonské značky, vyrábali to na čo dostali objednávku. Akurát v Sojuze vyrábali tanky v traktorových závodoch a zvyšok tam kde sa dalo. Vojnová ekonomika je proste taká.
Pokud vím, tak vůdce jezdil nejvíc v Mercedes-Benz 770K Grosser a sem tam v šestikolovém Mercedes-Benz G4. V Horchu ne.
Za války už samostatný Horch dávno neexistoval, ještě před válkou se sloučil Horch, Audi, DKW a Wanderer a vznikl Auto Union, který se stal hlavním dodavatelem vozidel Wehrmachtu.
Továrny Horchu byly vybombardované a hlavně byly v NDR.
Za války už samostatný Horch dávno neexistoval, ještě před válkou se sloučil Horch, Audi, DKW a Wanderer a vznikl Auto Union, který se stal hlavním dodavatelem vozidel Wehrmachtu.
Továrny Horchu byly vybombardované a hlavně byly v NDR.
Většina automobilek nějak sloužila "svému" režimu. Začínalo to u aut, ale často to pokračovalo i u letadel nebo tanků (viz Mitsubishi... Fiat 😉 ).
Spíš ne, po cca 100 letech začne odkaz i toho nejstrašidelnějšího diktátora erodovat v jeho vlastní parodii.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Bohužel, bude to primárně tím, že reálný kapitalismus už dávno není v EU/UK, ani v US, ale právě v "komunistické" Číně...
Nejluxusnějšími evropskými auty si vozí zádele asijští komunisti. Skvělá práce :yes:
To nejde rozeznat od obycejne A8. Pokud to myslej bazne, budou s tou identitou muset neco udelat.
Kdyz vidim Maybach tak vim, ze to neni jen tak nejaky Sko (u GLS uz si ale tak jisty nejsem).
Kdyz vidim Maybach tak vim, ze to neni jen tak nejaky Sko (u GLS uz si ale tak jisty nejsem).
Tak snáď je trochu rozdiel, či niekto slúži agresorovi alebo naopak na obranu pred ním - aspoň čo sa druhej svetovej vojny týka. Ale rozdiel je aj to, či boli majitelia/šéfovia značky fašisti alebo to robili len z nutnosti, aby zachovali život sebe alebo druhým. Znárodnenie Renaultu po vojne nebolo celkom kóšer, ani uväznenie Hansa Ledwinky. Každopádne dnes žiadna značka a fabrika za svoju minulosť nemôže a tieto veci patria histórii.
Zřejmě nemyslel samotnou značku, ale spíš osobu Augusta Horcha, ale i to je sporné😒br />
"Po válce byl August Horch obviněn ze spolupráce s národními socialisty a že bylo v jeho zájmu prodlužovat válku, aby zvýšil své vlastní zisky. Proto by mu mělo být odebráno čestné občanství města Zwickau. Horch však nebyl členem NSDAP , ani neměl žádný vliv na výrobu výzbroje, takže městská rada návrh neschválila."