Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Škoda poodhaluje novou Slavii. Podívejte se na první obrázky

27 komentářů

Avatar - del42sa
del42sa
všechny škodovky jak přes kopírák nový Superb, Octavia, Slavia .... :no:
Avatar - Emel
Emel
Když se podíváš na ty maskovaný prototypy, tak z toho sálá taková ta lowcost architektura... vyšší a užší auto, menší kola. Myslím, že s Octavií si to nespleteš (i kdyby se to tu náhodou vyskytlo... ale je to indický model, takže je to asi irelevantní).
hans jirak
slavia bud v indii za 120 tisíc, na ukrajině za 150 a u nás když ji náhodou někdo doveze za 600
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já Prvni_1
Evropa chudne, jen si to nechce priznat.
Sama pro to dela, co muze.

Takze si to dobre prohledneme - pokud chci byt optimistou, tak to sem prijde za par let.

V horsim pripade tady auta proste zmizi. A budeme jak v Cine: auta pro horni 4% populace, na zaklade povoleni strany a vlady.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ještě to tu piš veřejně, co když si to přečte někdo z té bruselské pětky. Povolenka na auto, to by jim šlo zavézt.
PowerHouse
nad Scalou, asi jako Kamiq. Takže již raději Oktávku.


Jinak k té Indii? imho do roku 2030 předhoní Evropu v prodeji aut.
Avatar - Emel
Emel
Proč by byla cena nad Scalou? Přece to nemá žádnou techniku, co by Scala neměla, ne?
Avatar - lyon667
lyon667
Se současným vývojem do roku 2030 Evropu předběhne i Antigua s Barbudou.
Catman74
...který nikdy neuvidíme a budeme ho jen dotovat, aby to náhodou v Indii nedopadlo jako v Číně :no:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No pro Indii je to luxusní drahé auto, a indické automobilky také nelení. Lidé mají představu o čínských modelech v Číně, servery jako auto.cz o Indii napíše jen když je to o Schade.
Takže o indických modelech indických automobilek se moc neví, ale Indové vyrábějí spoustu vlastních a licenčních aut.
Konkurence v Indii existuje, a jestli se Škoda bude chovat jako v Číně, kde si hrála na luxusní značku až musela přijít Jetta a vykázat Škodovce místo ...
Navíc zase ten diesel, srovnatelné indické modely nabízí diesel, který je v Indii stále významně levnější než benzín ...
Avatar - Emel
Emel
Co tě žere? Líbí se ti Slavia? Nelíbí? No tak ti nemusí vadit, že ji tady neuvidíme 😉

Obecně... pokud chce stát jako ČR dovážet věci co potřebuje jako třeba plyn, tak musí dělat něco, co prodá těm ostatním. Auta jsou jedna z oblastí, kde se nám to daří.

Vybudovat si pozici na nějakém trhu je akce, která se nedá zvládnout v rámci jedné generace aut... Hyundai v Evropě je třeba hezký příklad toho, jak dlouho to trvá, i když firma nedělá zásadní chyby (v ČR tu nějaké chyby byly).

Když vidím, jak tady lidi navlečený do čínskejch hadrů s čínským telefonem v kapse mají škodolibou radost z toho, že je Škoda v Číně vytlačovaná čínskou konkurencí, tak je to smutný.
Catman74
hmmm, čínský hadry a telefon nemám, ale přesně takový uplakaný patriotismus jako píšeš koncern umí podojit. A co z toho máš? Pokud nejsi zaměstnanec koncernu, tak nic! Sorry, ale Škoda dávno není národní značka a dokud se podle toho nezačne chovat český zákazník, tak budem mít nejdražší škodovky na světě.
Avatar - Emel
Emel
Jak to že nic? Škodovka tu zaměstná lidi, těm zaplatí mzdy, odvede za ně zdravotní a sociální pojištění, zaplatí tu daně z příjmu a přidané hodnoty, totéž pak proběhne i u dodavatelů a dealerů... stát na tom obrovsky vydělá. A stát jsme my všichni.
PS: Škodovky v ČR zdaleka nejsou nejdražší... ale to asi není pointa.
traveldrive
Fakt si myslíš, že na tom štát obrovsky zarobí...?
Avatar - Emel
Emel
Fakt jo.
Teď za poslední rok to šlo dolů, ale 2018-2019 byla Škoda auto největší plátce daně z příjmu v ČR. Za 2018 to bylo přes 9 miliard.
34.000 zaměstnanců v ČR pobírá průměrnou mzdu 56.000Kč, to je za rok skoro 23 miliard vyplacených na mzdách. K tomu zaplatí 5,6 miliardy na sociální a zdravotní, další 1,5 miliardy pak odvedou na sociální a zdravotní zaměstnanci.
Pro daň z příjmu zaměstnanců je to složitější... z těch 23mld by to bylo 3,5mld, tam ale jsou různé odečitatelné položky a tak.
Přijde ti to jako nezajímavé peníze?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Počkám si na Škodu Sparta 😒] 😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ho ho ho he he he, jo ať teče rum !!!!!!!!!!
To se ale Škoda nedoplatí za licenci do Řecka 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nejlepší by byl samozřejmě Hyundai Baník 😁 😁
traveldrive
Rozmýšľam, prečo vlastne Baník? Však bane u vás nemáte, ani baníkov. Len doly, kde makajú horníci alebo havíři. Tak prečo Baník? 😁
Avatar - Emel
Emel
Kup si Spartak.
jam2015
A pretože z nej kričí low-cost, tak sa bude v EÚ predávať pod menom Škoda SPAR 😉
traveldrive
Podľa tvojho by to bola skôr Škoda Hofer. Ešteže nikto zo Škody tieto blbosti nečíta...
jam2015
Tak sa choď dať zapísať do poradovník už zajtra- zicher je zicher 😄
P.S. V podstate máš pravdu, v Škodovke majú teraz fakt Große problémy a nemajú čas na čítanie ,,blbostí" 😉
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ASHOK-LEYLAND Motor P15 - 1,5 l - BS6 (Bharat Stage 6 je Euro 6)
FORCE MOTORS Vehicles - 2.6L - 4 cylinder - BS6
MAHINDRA Vehicles - D15 - 1.5L - BS6 engine
TATA MOTORS - CR4 - 3L 4SP - BS6
TATA MOTORS - 2.2L - BS6
TATA MOTORS - 1.5L - BS6

Vytáhl jsem jen pár motorů, je jich mnohem víc. Mahindra navíc používá motory Ssangyongu 1,6D / 2,0D / 2,2 D. BS6/Euro6
PowerHouse
Z 30 nejvíce znečištěných měst na světě bylo 21 v Indii v roce 2019.
Já vím, čtenáři jsou politicky zdatní, znají pouze situaci v Číně. a myslí si, že to znečištění je jenom tam.

Tedy indická vláda musí smog řešit a podporuje EV.
A teď napiš jaké automobilky v Indii mají již navrhnuté EV platformy.

Tata Motors to invest $2 bln in EVs after fundraise from TPG
https😐/www.reuters.com/…ness-2021-10-12/
traveldrive
Práve naopak, v niektorých čínskych mestách je až s podivom, aký veľký podiel áut v premávke tvoria elektromobily. 😉