Když se podíváš na ty maskovaný prototypy, tak z toho sálá taková ta lowcost architektura... vyšší a užší auto, menší kola. Myslím, že s Octavií si to nespleteš (i kdyby se to tu náhodou vyskytlo... ale je to indický model, takže je to asi irelevantní).
No pro Indii je to luxusní drahé auto, a indické automobilky také nelení. Lidé mají představu o čínských modelech v Číně, servery jako auto.cz o Indii napíše jen když je to o Schade.
Takže o indických modelech indických automobilek se moc neví, ale Indové vyrábějí spoustu vlastních a licenčních aut.
Konkurence v Indii existuje, a jestli se Škoda bude chovat jako v Číně, kde si hrála na luxusní značku až musela přijít Jetta a vykázat Škodovce místo ...
Navíc zase ten diesel, srovnatelné indické modely nabízí diesel, který je v Indii stále významně levnější než benzín ...
Co tě žere? Líbí se ti Slavia? Nelíbí? No tak ti nemusí vadit, že ji tady neuvidíme ;-)
Obecně... pokud chce stát jako ČR dovážet věci co potřebuje jako třeba plyn, tak musí dělat něco, co prodá těm ostatním. Auta jsou jedna z oblastí, kde se nám to daří.
Vybudovat si pozici na nějakém trhu je akce, která se nedá zvládnout v rámci jedné generace aut... Hyundai v Evropě je třeba hezký příklad toho, jak dlouho to trvá, i když firma nedělá zásadní chyby (v ČR tu nějaké chyby byly).
Když vidím, jak tady lidi navlečený do čínskejch hadrů s čínským telefonem v kapse mají škodolibou radost z toho, že je Škoda v Číně vytlačovaná čínskou konkurencí, tak je to smutný.
hmmm, čínský hadry a telefon nemám, ale přesně takový uplakaný patriotismus jako píšeš koncern umí podojit. A co z toho máš? Pokud nejsi zaměstnanec koncernu, tak nic! Sorry, ale Škoda dávno není národní značka a dokud se podle toho nezačne chovat český zákazník, tak budem mít nejdražší škodovky na světě.
Jak to že nic? Škodovka tu zaměstná lidi, těm zaplatí mzdy, odvede za ně zdravotní a sociální pojištění, zaplatí tu daně z příjmu a přidané hodnoty, totéž pak proběhne i u dodavatelů a dealerů... stát na tom obrovsky vydělá. A stát jsme my všichni.
PS: Škodovky v ČR zdaleka nejsou nejdražší... ale to asi není pointa.
Fakt jo.
Teď za poslední rok to šlo dolů, ale 2018-2019 byla Škoda auto největší plátce daně z příjmu v ČR. Za 2018 to bylo přes 9 miliard.
34.000 zaměstnanců v ČR pobírá průměrnou mzdu 56.000Kč, to je za rok skoro 23 miliard vyplacených na mzdách. K tomu zaplatí 5,6 miliardy na sociální a zdravotní, další 1,5 miliardy pak odvedou na sociální a zdravotní zaměstnanci.
Pro daň z příjmu zaměstnanců je to složitější... z těch 23mld by to bylo 3,5mld, tam ale jsou různé odečitatelné položky a tak.
Přijde ti to jako nezajímavé peníze?
Tak sa choď dať zapísať do poradovník už zajtra- zicher je zicher :-)
P.S. V podstate máš pravdu, v Škodovke majú teraz fakt Große problémy a nemajú čas na čítanie ,,blbostí" ;-)
Z 30 nejvíce znečištěných měst na světě bylo 21 v Indii v roce 2019.
Já vím, čtenáři jsou politicky zdatní, znají pouze situaci v Číně. a myslí si, že to znečištění je jenom tam.
Tedy indická vláda musí smog řešit a podporuje EV.
A teď napiš jaké automobilky v Indii mají již navrhnuté EV platformy.