Design
slavia bud v indii za 120 tisíc, na ukrajině za 150 a u nás když ji náhodou někdo doveze za 600
Ještě to tu piš veřejně, co když si to přečte někdo z té bruselské pětky. Povolenka na auto, to by jim šlo zavézt.
...který nikdy neuvidíme a budeme ho jen dotovat, aby to náhodou v Indii nedopadlo jako v Číně :no:
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Co tě žere? Líbí se ti Slavia? Nelíbí? No tak ti nemusí vadit, že ji tady neuvidíme 😉
Obecně... pokud chce stát jako ČR dovážet věci co potřebuje jako třeba plyn, tak musí dělat něco, co prodá těm ostatním. Auta jsou jedna z oblastí, kde se nám to daří.
Vybudovat si pozici na nějakém trhu je akce, která se nedá zvládnout v rámci jedné generace aut... Hyundai v Evropě je třeba hezký příklad toho, jak dlouho to trvá, i když firma nedělá zásadní chyby (v ČR tu nějaké chyby byly).
Když vidím, jak tady lidi navlečený do čínskejch hadrů s čínským telefonem v kapse mají škodolibou radost z toho, že je Škoda v Číně vytlačovaná čínskou konkurencí, tak je to smutný.
Obecně... pokud chce stát jako ČR dovážet věci co potřebuje jako třeba plyn, tak musí dělat něco, co prodá těm ostatním. Auta jsou jedna z oblastí, kde se nám to daří.
Vybudovat si pozici na nějakém trhu je akce, která se nedá zvládnout v rámci jedné generace aut... Hyundai v Evropě je třeba hezký příklad toho, jak dlouho to trvá, i když firma nedělá zásadní chyby (v ČR tu nějaké chyby byly).
Když vidím, jak tady lidi navlečený do čínskejch hadrů s čínským telefonem v kapse mají škodolibou radost z toho, že je Škoda v Číně vytlačovaná čínskou konkurencí, tak je to smutný.
Když se podíváš na ty maskovaný prototypy, tak z toho sálá taková ta lowcost architektura... vyšší a užší auto, menší kola. Myslím, že s Octavií si to nespleteš (i kdyby se to tu náhodou vyskytlo... ale je to indický model, takže je to asi irelevantní).
No pro Indii je to luxusní drahé auto, a indické automobilky také nelení. Lidé mají představu o čínských modelech v Číně, servery jako auto.cz o Indii napíše jen když je to o Schade.
Takže o indických modelech indických automobilek se moc neví, ale Indové vyrábějí spoustu vlastních a licenčních aut.
Konkurence v Indii existuje, a jestli se Škoda bude chovat jako v Číně, kde si hrála na luxusní značku až musela přijít Jetta a vykázat Škodovce místo ...
Navíc zase ten diesel, srovnatelné indické modely nabízí diesel, který je v Indii stále významně levnější než benzín ...
Takže o indických modelech indických automobilek se moc neví, ale Indové vyrábějí spoustu vlastních a licenčních aut.
Konkurence v Indii existuje, a jestli se Škoda bude chovat jako v Číně, kde si hrála na luxusní značku až musela přijít Jetta a vykázat Škodovce místo ...
Navíc zase ten diesel, srovnatelné indické modely nabízí diesel, který je v Indii stále významně levnější než benzín ...
nad Scalou, asi jako Kamiq. Takže již raději Oktávku.
Jinak k té Indii? imho do roku 2030 předhoní Evropu v prodeji aut.
Jinak k té Indii? imho do roku 2030 předhoní Evropu v prodeji aut.
Fakt jo.
Teď za poslední rok to šlo dolů, ale 2018-2019 byla Škoda auto největší plátce daně z příjmu v ČR. Za 2018 to bylo přes 9 miliard.
34.000 zaměstnanců v ČR pobírá průměrnou mzdu 56.000Kč, to je za rok skoro 23 miliard vyplacených na mzdách. K tomu zaplatí 5,6 miliardy na sociální a zdravotní, další 1,5 miliardy pak odvedou na sociální a zdravotní zaměstnanci.
Pro daň z příjmu zaměstnanců je to složitější... z těch 23mld by to bylo 3,5mld, tam ale jsou různé odečitatelné položky a tak.
Přijde ti to jako nezajímavé peníze?
Teď za poslední rok to šlo dolů, ale 2018-2019 byla Škoda auto největší plátce daně z příjmu v ČR. Za 2018 to bylo přes 9 miliard.
34.000 zaměstnanců v ČR pobírá průměrnou mzdu 56.000Kč, to je za rok skoro 23 miliard vyplacených na mzdách. K tomu zaplatí 5,6 miliardy na sociální a zdravotní, další 1,5 miliardy pak odvedou na sociální a zdravotní zaměstnanci.
Pro daň z příjmu zaměstnanců je to složitější... z těch 23mld by to bylo 3,5mld, tam ale jsou různé odečitatelné položky a tak.
Přijde ti to jako nezajímavé peníze?
Tak sa choď dať zapísať do poradovník už zajtra- zicher je zicher 😄
P.S. V podstate máš pravdu, v Škodovke majú teraz fakt Große problémy a nemajú čas na čítanie ,,blbostí" 😉
P.S. V podstate máš pravdu, v Škodovke majú teraz fakt Große problémy a nemajú čas na čítanie ,,blbostí" 😉
Podľa tvojho by to bola skôr Škoda Hofer. Ešteže nikto zo Škody tieto blbosti nečíta...
Rozmýšľam, prečo vlastne Baník? Však bane u vás nemáte, ani baníkov. Len doly, kde makajú horníci alebo havíři. Tak prečo Baník? 😁
Jak to že nic? Škodovka tu zaměstná lidi, těm zaplatí mzdy, odvede za ně zdravotní a sociální pojištění, zaplatí tu daně z příjmu a přidané hodnoty, totéž pak proběhne i u dodavatelů a dealerů... stát na tom obrovsky vydělá. A stát jsme my všichni.
PS: Škodovky v ČR zdaleka nejsou nejdražší... ale to asi není pointa.
PS: Škodovky v ČR zdaleka nejsou nejdražší... ale to asi není pointa.
Práve naopak, v niektorých čínskych mestách je až s podivom, aký veľký podiel áut v premávke tvoria elektromobily. 😉
Z 30 nejvíce znečištěných měst na světě bylo 21 v Indii v roce 2019.
Já vím, čtenáři jsou politicky zdatní, znají pouze situaci v Číně. a myslí si, že to znečištění je jenom tam.
Tedy indická vláda musí smog řešit a podporuje EV.
A teď napiš jaké automobilky v Indii mají již navrhnuté EV platformy.
Tata Motors to invest $2 bln in EVs after fundraise from TPG
https😐/www.reuters.com/…ness-2021-10-12/
Já vím, čtenáři jsou politicky zdatní, znají pouze situaci v Číně. a myslí si, že to znečištění je jenom tam.
Tedy indická vláda musí smog řešit a podporuje EV.
A teď napiš jaké automobilky v Indii mají již navrhnuté EV platformy.
Tata Motors to invest $2 bln in EVs after fundraise from TPG
https😐/www.reuters.com/…ness-2021-10-12/
ASHOK-LEYLAND Motor P15 - 1,5 l - BS6 (Bharat Stage 6 je Euro 6)
FORCE MOTORS Vehicles - 2.6L - 4 cylinder - BS6
MAHINDRA Vehicles - D15 - 1.5L - BS6 engine
TATA MOTORS - CR4 - 3L 4SP - BS6
TATA MOTORS - 2.2L - BS6
TATA MOTORS - 1.5L - BS6
Vytáhl jsem jen pár motorů, je jich mnohem víc. Mahindra navíc používá motory Ssangyongu 1,6D / 2,0D / 2,2 D. BS6/Euro6
FORCE MOTORS Vehicles - 2.6L - 4 cylinder - BS6
MAHINDRA Vehicles - D15 - 1.5L - BS6 engine
TATA MOTORS - CR4 - 3L 4SP - BS6
TATA MOTORS - 2.2L - BS6
TATA MOTORS - 1.5L - BS6
Vytáhl jsem jen pár motorů, je jich mnohem víc. Mahindra navíc používá motory Ssangyongu 1,6D / 2,0D / 2,2 D. BS6/Euro6
Ho ho ho he he he, jo ať teče rum !!!!!!!!!!
To se ale Škoda nedoplatí za licenci do Řecka 😄
To se ale Škoda nedoplatí za licenci do Řecka 😄
hmmm, čínský hadry a telefon nemám, ale přesně takový uplakaný patriotismus jako píšeš koncern umí podojit. A co z toho máš? Pokud nejsi zaměstnanec koncernu, tak nic! Sorry, ale Škoda dávno není národní značka a dokud se podle toho nezačne chovat český zákazník, tak budem mít nejdražší škodovky na světě.
Sama pro to dela, co muze.
Takze si to dobre prohledneme - pokud chci byt optimistou, tak to sem prijde za par let.
V horsim pripade tady auta proste zmizi. A budeme jak v Cine: auta pro horni 4% populace, na zaklade povoleni strany a vlady.