Novinky
khaby
3
Ten je strašně náchylný k poškrábání a to je a vždycky problém. Každopádně takový věci budou mít stejnou údržbu, jako běžný lak - takže odstranění škrábanců leštěním a zakonzervování voskem. Proti poškrábání dá se řešit maximálně nějakou transparentní 3M folií :-!
Za mě za design 1*. Nemám co bych vytknul. A ten Horch v té barevné kombinaci a těmi koly prostě absolutní TOP :yes: :yes: :yes:
Pokud je to myšleno ironicky, pak souhlasím. 😉
😒] 😒] 😒] kde vidiš design? Něco tak zmateného uměli donedávna jen v Nošovicích.
Mr-T
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tentokrát po faceliftu, aneb nulová designová invence krytá chromem. Interier jako království lesklé černoty a obdelníků, naprosto neosobní, klinické. Mluvím tu čistě o designu, o kvalitě materiálů a zpracování nepochybuju.
Sranda je, že ten ještě o patro luxusnější Horch už na lesklý plast uvnitř rezignoval, tj. Audi nám říká, lesklý černý plast je premie, matný černý plast je luxus. 😁
Prostě ne, u mě tenhle nedesign áosmičky nefunguje, audi zjevně svou invenci vrhlo na elektromobily, protože designový jazyk podobně velkého etronu gt je úplně jinde.
Sranda je, že ten ještě o patro luxusnější Horch už na lesklý plast uvnitř rezignoval, tj. Audi nám říká, lesklý černý plast je premie, matný černý plast je luxus. 😁
Prostě ne, u mě tenhle nedesign áosmičky nefunguje, audi zjevně svou invenci vrhlo na elektromobily, protože designový jazyk podobně velkého etronu gt je úplně jinde.
nie som cielovka, ale tento fl sa Audi, podla mna, fakt nepodaril. presne ako pises ... e-tron GT, alebo aj Q4 su niekde uplne inde
Je to hrouda bez tvaru s chromovanými nesmysly. Uvidíme jak dokáže bavorák zprasit novou 7er.
Chromem dnes prasí dizajn všichni, bohužel. Ale jinak na vnějším vzhledu nevidím nic ke kritice, konzervativní, čistý. Jen zaškrtnout místo chromu černou. Za mě pěkný, lepší, než konkurence.
Mám u velkých limuzín radši klasické proporce s kabinou posunutou vzad. tady mi to se všemi těmi oblinami nehraje. MB S je sice taky předvídatelný, ale sedí mi víc. 😉
Chromem se v Oberklasse nesetrilo nikdy, to neni zadnej vystrelek doby. Jinak souhlasim, ze s minimalne vnejsim vzhledem nemam problem. Jop, je to konzerva, ale co by taky limo od audi mela byt? Tohle je klasika klasik (triprostorovej sedan), dezignova stridmost je audi vlastni, kdyz to sectu nemuze to dopadnout jinak. Taky mi dava smysl, ze odvaznejsi je audi az u "odvaznejsich trid" at uz SUV nebo EV. Takze zvenku mozna bez invence, ale i tak proste za 1.
Kde je to naopak na propadnuti je vnitrek. To mnozstvi lesklych a dotykovych ploch... uff. ;-\
Kde je to naopak na propadnuti je vnitrek. To mnozstvi lesklych a dotykovych ploch... uff. ;-\
Docela by mě zajímalo, proč pořád nasazují starý 3,0TFSI, když mají 2,9TFSI.
Pro to stredni patra mezi 300 a 400k si audi zjevne drzi 3.0tfsi, z ktereho mimochodem 2.9L vychazi, takze "stary" bude ten trilitr nejspis jen vekem, ne technologiemi. Rozdil je jine vrtani, jina klikovka a jine chlazeni... kde 2.9L je vsim timhle staven na vyssi vykony. A na ty vyssi patra ma A8 "holt" V8.