Novinky
Diess v ještě těžší pozici? Mezi vedením VW a zaměstnanci panuje napětí, příčinou je Tesla
60 komentářů
A umí jen brečet. Ale ono je to těžké s Němci kteří vyžadují vysoký životní standard ale nejsou ochotni pohnout kvůli tomu ***i.
Diess si je narozdil od spousty ostatnich Nemcu schopen pripustit realitu.
Pravda aktualne Nemce boli.
Ale diky Diessovi na tom budou lip nez BMW a Mercedes.
A Diess (narozdil od _Karla_) je schopen predvidat co se stane po otevreni Giga Berlin...
Pravda aktualne Nemce boli.
Ale diky Diessovi na tom budou lip nez BMW a Mercedes.
A Diess (narozdil od _Karla_) je schopen predvidat co se stane po otevreni Giga Berlin...
Musí zastavit výrobu v čr aby proti sobě nepustil zelené, neboť škoda na moravě skladuje auta už na dvou giga odstavných pozemcích. Tohle smrdí horším průšvihem jak diselgate a to píši jen o moravě. Ať si to skladuje v německu, my to na trávě nechceme.
..coz je dobre. Diess sazkou komplet na elektromobilitu s vidinou likvidace konkurence a s pojistkou, ze kdyby to neklaplo, budou vydirat spolkovou vladu aby zabranila propousteni, zacina narazet na realitu. Je nad slunce jasnejsi, ze sazka na baterky byla chyba. Diess je hrobnik VW. Verim, ze se spolkova vlada nep*sere a nechji ho vyzrat si ten pr*ser komplet az do konce.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Největší útok provádí Foxconn.
Díky němu si nejšpičkovější EV může postavit kdokoliv, např. Stellantis, Vietnamci - Vinfast, Indové, Číňani, ... .
Takže propouštět se musí a hodně.
Prostě tak, když zmínil Čínu, musí zmínit i Foxconn, se kterým čínské automobilky spolupracují.
Díky němu si nejšpičkovější EV může postavit kdokoliv, např. Stellantis, Vietnamci - Vinfast, Indové, Číňani, ... .
Takže propouštět se musí a hodně.
Prostě tak, když zmínil Čínu, musí zmínit i Foxconn, se kterým čínské automobilky spolupracují.
„Pouze jako tým dokážeme Volkswagen uchránit před budoucností,” řekl Diess na schůzce se zaměstnanci. Zdroj: https😐/www.novinky.cz/…nu-a-zamestnanci (odkaz zkrácen - nefunguje).
Namísto aby říkal, naše auta jsou nejlepší a motory nejčistější, tak podková VW nohy obdivem k bublině Tesle. Přitom by mohl vyzvat Teslu na závod 24 hodin a úplně ji zničit Taycanem.
Na obhajobu Diesse bych uvedl, že kdo se jednou svezl v Tesle tak obvykle už nechce jinak. Tedy pokud není umanutý petrol pozér.
Tipujem, že Taycan bude určite lepší a to vo všetkom.
Plaid bude mít lepší první rozjezd, pak má na okruhu časy jako Supra, protože se přehřeje.
A co tuning? 😉
https😐/www.youtube.com/watch?…
Ruku na srdce, komu z normálních lidí tohle nestačí?
PS Doporučuji si nejprve přečíst, co Diess píše zaměstnancům. Respekt ke konkurenci pro tebe znamená, že je někdo poskok :no😒br /> Der Appell des Vorstandschefs: "Der nächste Golf darf kein Tesla sein!" 😉
"Aber nicht Herbert Diess oder Daniela Cavallo entscheiden darüber. Die Kunden entscheiden, indem sie entweder ein Auto aus Brandenburg oder ein Auto aus Wolfsburg kaufen."
https😐/www.youtube.com/watch?…
Ruku na srdce, komu z normálních lidí tohle nestačí?
PS Doporučuji si nejprve přečíst, co Diess píše zaměstnancům. Respekt ke konkurenci pro tebe znamená, že je někdo poskok :no😒br /> Der Appell des Vorstandschefs: "Der nächste Golf darf kein Tesla sein!" 😉
"Aber nicht Herbert Diess oder Daniela Cavallo entscheiden darüber. Die Kunden entscheiden, indem sie entweder ein Auto aus Brandenburg oder ein Auto aus Wolfsburg kaufen."
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ne. Zkusil jsem Teslu je to shitt Kvalita a zpracování tragedie. Prostornost T3 taky naprosto nedostatečná vzadu.
Proto Romanův příspěvek zní spíš jako sarkasmus. Žádné auto na mě nepůsobilo za volantem tak strašně, jako Model X, ačkoliv první generace Loganu tomu šlape na paty. Každopádně člověk, který by náhodou "nechtěl jinak" musí být buď naprostý ignorant, nebo mít neuvěřitelně nízké standardy.
Je logické, že chce-li VW do budoucna obstát, má za vzor aktuálně nejúspěšnější firmu Tesla :-! VW bohužel propásnul šanci být v EV lídrem, když v minulých letech doslova utopil miliardy v neperspektivních dieselech, které mu nakonec kvůli emisním podvodům téměř zlomily vaz. Rekonvalescence VW teď bude ještě dlouhá a bude to bolet.
Gutexi, tak jsem na rychlo studoval Wallboxy a nepochopil jsem jejich smysl. Ano, ty domácí 22 kW mají smysl kvůli řízení odběru pomocí Wattmetru, ale těch 11 kW se řídit přece ani nemusí. Normálně by měl stačit kabel zásuvka 400V/16 A - auto. Fakt z Wallboxu leze 3 x 400 V?
Přímo nabíjet EV bez wallboxu bohužel nelze. EV potřebuje prostřednictvím řídícího signálu (control pilot) dohodnout s wallboxem jaký proud bude odebírat atp. Kromě control pilot signálu je zapotřebí také přítomnost proximity pilot signálu. V odkazu je to popsáno https😐/versinetic.com/…tor-types-guide/
ad napětí) 400V je (tzv. sdružené) napětí mezi fázemi, 230V je (tzv. fázové) napětí mezi každou fází a nulovým vodičem.
ad napětí) 400V je (tzv. sdružené) napětí mezi fázemi, 230V je (tzv. fázové) napětí mezi každou fází a nulovým vodičem.
Tvá první věta je nesmyslná .... Jako bys napsal, že pro nabití mobilu potřebuješ spešl zásuvkový nástavec za 3 tisíce Kč.
V čem konkrétně je nesmyslná? Chtěl jsem stručně vyjádřit, že nelze EV nabíjet připojením EV prostým kabelem na třífázový rozvod. Potřebuješ elektroniku (součástí wallboxu), pomocí které se nejdřív dohodnou nabíjecí parametry a teprve pak se sepne nabíjení.
Stačilo říct, že ta elektronika nemusí být nutně v krabici na zdi, ale třeba v krabici na tom kabelu.
Jo, jasně, může být... https😐/www.openevse.com/kits.html
Nebo spíš třeba tohle😒br />
https😐/shop.evchargersdirect.co.uk/products/hyundai-ioniq-electric-phev-ev-charger-home-charging-cable-10amp-evse-5-10-or-15-meters-long-uk-to-type-2
https😐/shop.evchargersdirect.co.uk/products/hyundai-ioniq-electric-phev-ev-charger-home-charging-cable-10amp-evse-5-10-or-15-meters-long-uk-to-type-2
Mi to neleze do hlavy, proč na 230 V můžu nabíjet přímo ze zásuvky a na 400 V potřebuju nějakou krabici. Pokud budu odebírat 3x 10 A nepotřebuji nic řídit, stejně jako těch 10 A že zásuvky 230 V.
Na 230V taky nenabíjíš přímo ze zásuvky, ale přes elektroniku, kterou máš počítám v krabičce jako součást kabelu k autu. Ta krabička dělá totéž co wallbox, ale standardně k autu jen pro jednu fázi (lze mít ale podobnou krabičku na 3 fáze). Máš zjištěno, že nabíječka v autě je třífázová a zvládne 3x 10A?
Kankunene, wall-box (nebo ta krabicka na kabelu) plni vice funkci.
Predevsim rekne autu, kolik si muze vzit proudu z te zasuvky. Jak bys chtel jinak pripojit auto co umi 32A na 16A zasuvku?
😉
O tom, ze ne vsechna auta maji 3f nabijecku asi taky nevis...
A pak wall-box plni ochranou funkci. Kdyz budes mit vadnou izolaci v plechovem elektromobilu, aby te to nezabilo...
Soucasti kazdeho wall-boxu je (m. j.) proudovy chranic a stykac, ktery v pripade zavady rozepne.
Uz to chapes?
Predevsim rekne autu, kolik si muze vzit proudu z te zasuvky. Jak bys chtel jinak pripojit auto co umi 32A na 16A zasuvku?
😉
O tom, ze ne vsechna auta maji 3f nabijecku asi taky nevis...
A pak wall-box plni ochranou funkci. Kdyz budes mit vadnou izolaci v plechovem elektromobilu, aby te to nezabilo...
Soucasti kazdeho wall-boxu je (m. j.) proudovy chranic a stykac, ktery v pripade zavady rozepne.
Uz to chapes?
A to se mi libi, ze ten Diess chape vaznost situace. Ted zalezi, jestli to taky dokaze cely ukocirovat :-!
Dalsich 5-10 let to bude fakt jizda.
Tesla se s tim prdet nebude, Berlinska fabrika bude za dva tri roky prskat pul milionu aut rocne a vubec si nedelam iluze, ze v evrope postavi dalsi fabriky.
Dalsich 5-10 let to bude fakt jizda.
Tesla se s tim prdet nebude, Berlinska fabrika bude za dva tri roky prskat pul milionu aut rocne a vubec si nedelam iluze, ze v evrope postavi dalsi fabriky.
jj :yes:
Tesla Giga Berlin’s first goal is to produce one Model Y body every 45 seconds :-!
https😐/www.teslarati.com/…nds-giga-berlin/
To je přes 500.000 Modelů Y ročně jen z Berlína.
Pro představu vloni se prodalo CELOSVĚTOVĚ 475.000 Golfů (a 687.000 Civiků...). 😄
Jen Karlovi to hlava tak nějak nebere 😁 , že Tesla je velkým konkurentem (nejen) VW...
A že bude (logicky) ubírat prodeje všem zdejším automobilkám.
On totiž pořád věří tomu, že budou Evropani kupovat raději dražší a horší evropskou produkci.
Jelikož on sám má averzi k Tesle a k Muskovi...
PS Do teď jsem nebyl úplně fanda VW koncernu, vzhledem k jejich firemní (ne)kultuře.
Ale Diess to mění a jako první se skutečně snaží o to, co říká.
Ne jako proklamace (např. o autě se spotřebou 1l, o hybridech nebo ''cleandiesel'') Peicha, Winterkorna apod.
Tesla Giga Berlin’s first goal is to produce one Model Y body every 45 seconds :-!
https😐/www.teslarati.com/…nds-giga-berlin/
To je přes 500.000 Modelů Y ročně jen z Berlína.
Pro představu vloni se prodalo CELOSVĚTOVĚ 475.000 Golfů (a 687.000 Civiků...). 😄
Jen Karlovi to hlava tak nějak nebere 😁 , že Tesla je velkým konkurentem (nejen) VW...
A že bude (logicky) ubírat prodeje všem zdejším automobilkám.
On totiž pořád věří tomu, že budou Evropani kupovat raději dražší a horší evropskou produkci.
Jelikož on sám má averzi k Tesle a k Muskovi...
PS Do teď jsem nebyl úplně fanda VW koncernu, vzhledem k jejich firemní (ne)kultuře.
Ale Diess to mění a jako první se skutečně snaží o to, co říká.
Ne jako proklamace (např. o autě se spotřebou 1l, o hybridech nebo ''cleandiesel'') Peicha, Winterkorna apod.
Problémem VW není Tesla. Problémem VW je VW.
Tesla neumí auta ale umí technologie a IT.
VW zazdil to, v čem byl skvělý (kvalita zpracování, materiály, intrriery, ergonomie). Naopak VW zůstal v IT téměř v minulém století. Ale co čekat, když neinvestuje do vývoje, který nechává za pár rupií realizovat někde v Indii...
Tesla neumí auta ale umí technologie a IT.
VW zazdil to, v čem byl skvělý (kvalita zpracování, materiály, intrriery, ergonomie). Naopak VW zůstal v IT téměř v minulém století. Ale co čekat, když neinvestuje do vývoje, který nechává za pár rupií realizovat někde v Indii...
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Diesse je hrobař.
Tesla's production and sales results in the third quarter of 2021 reached new all-time high levels of roughly 240,000 units.
It means that the company is really close to producing and selling 1 million electric cars a year. Most of the volume falls on the Model 3 and Model Y, while the refreshed Model S and Model X are ramping up.
https😐/insideevs.com/…-graphed-2021q3/