Elektromobilita
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeElektromobily dostaly vlastní kanystr, ZipCharge Go nabídne dojezd až 64 km
25 komentářů
Arese
...kvůli vysoké hmotnosti bude manipulace s tím krámem (hl. pro ženy) velmi obtížná a dlouhá doba dobíjení otravná. Prostě stejně zoufalé nepraktické řešení, jako celá EU násilně vnucovaná elektrodebilitu... :-( :no:
A to ještě nic není. Podívej se na tuhle "vychytávku" tomu se říká ekologie v praxi.
https://www.idnes.cz/…3_auto_testy_nyv
Ale zase je dobrý, že hlavní viníci nadcházející destrukce EU se řídí tím, co sami nutí jiným, chovají se ekologicky
https://www.idnes.cz/…_zahranicni_ajez
https://www.idnes.cz/…3_auto_testy_nyv
Ale zase je dobrý, že hlavní viníci nadcházející destrukce EU se řídí tím, co sami nutí jiným, chovají se ekologicky
https://www.idnes.cz/…_zahranicni_ajez
takže nenabili :-)
ale hlavně že tu bednu vozí na elektrozkratu :-) to dojedou daleko :-)
ale hlavně že tu bednu vozí na elektrozkratu :-) to dojedou daleko :-)
tomas4568
Technicky je to nesmysl. Kapacita odpovídá 5% či 10% baterie elektromobilu. Energie z ní se musí prohnat jedním měničem, abych dostal napětí a proud, které připojím do nabíjecího konektoru EV a pak je proženu druhým měničem v nabíječce - takže i to málo z tohoto "kanystru" ještě kvůli účinnosti těch měničů zredukuji o 10 - 15%.
Normální řidič stejně při stavu baterie vybité na 10 % začne zoufale hledat nejbližší nabíječku, jenom opravdový fatalista se bude utěšovat tím, že má v kufru tuto geniální pomůcku a vyjede baterii do nuly.
I cenově to musí být dražší, než příplatek, za který by případně mohl výrobce EV nabídnout v ceníku položku "extra 30 miles", relizovanou mírným navýšením kapacity baterie.
Normální řidič stejně při stavu baterie vybité na 10 % začne zoufale hledat nejbližší nabíječku, jenom opravdový fatalista se bude utěšovat tím, že má v kufru tuto geniální pomůcku a vyjede baterii do nuly.
I cenově to musí být dražší, než příplatek, za který by případně mohl výrobce EV nabídnout v ceníku položku "extra 30 miles", relizovanou mírným navýšením kapacity baterie.
Blbost to sice je, ale nevidím důvod, aby proud procházel nabíječkou v autě, téměř jistě se využije dc nabíjení.
Technicky to nie je nezmysel, len novladas fakt, ze DC baterie v tom powerbank nabije bez akychkolvek menicov a strat DC baterku BEV ktoreho nabijacka sa vobec nepouziva, kedze konvertuje AC na DC ;) .
No tak až pane zkusíte připojit nabitou 8 kWh baterii na vybitou 80 kWh "bez akychkolvek menicov", rozumím tak, že napřímo, tak dejte vědět, přijdu se podívat. Myslím, že to bude docela pěkně svítit.
Máte ovšem pravdu v tom, že na straně EV není potřeba jít přes AC nabíječku. Pak ale ta elektronika musí být v tom "kanystru".
Máte ovšem pravdu v tom, že na straně EV není potřeba jít přes AC nabíječku. Pak ale ta elektronika musí být v tom "kanystru".
Kriste pane, ty mas ake elektrotechnicke vzdelanie? To ze tam nie je menic so stratami neznamena ze tam nie je ziadny regulator. Kazde EV si samo urcuje kolko nabijacieho vykonu zo zdroja pouzije, inak tomu nie je ani pri tomto powerbank zdroji.
gil54
....je šikovnější, menší, lehčí a jistě i levnější malá elektrocentrála. :-)
https://www.dum-dilna.cz/…raft-dele-kd132/?…
https://www.dum-dilna.cz/…raft-dele-kd132/?…
.StenLi.
Tak isto ako drviva vacsina vodicov ICE aut nejazdi s bandaskou/kanistrom v kufri, vsak naco ked maju nadrz a ukazovatel jej objemu, tak isto je blbost aby BEV vodici vozili tento drahy powerbank so sebou, keby nieco, ale tak isto ako ked dojde benzin/nafta, tak sa musi vodic vydat na najblizsiu benzinku kde si musi kupit kanister a natankovat si ho, tak isto by mal byt na kadej pumpe k distpozcii tento powerbank ktory si ten vodic za maly poplatok prenajme.
Tak zrovna najít nejbližší benzínku není takový problém, jako by mohl být problém najít nejbližší nabíječku.
A preto pisem ze tento prenosny powerbank ma byt na kazdej benzinke. Niektore krajiny prikazuju nabijacky BEV na kazdej benzinke, takze je len otazka casu keby bude v kazdej krajine EU viac verejnych nabijaciek ako tankovacich stojanov, tych sukromnych je uz teraz viac. Ak nudzovo potrebujem, viem nabit u hocikoho na dvore, ale benzin mi nikto doma nevyrobi.
Většina EV si vozí nabíjecí kabel v kufru. Takže nabiješ v každé horní dolní a stejně tak na jakékoli benzínce, pokud jsi takový de… co schválně vyjede nádrž = baterii do nuly. Ano, bude to trvat asi 2x déle než s kufrem v článku, ale zásuvky jsou prostě všude.
Retrowave
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
....i když já ho už tolik nemám. Dovedu si představit, že oceán zaplaví Holandsko a že se toho možná i dočkám. Že "nějak zvládneme aj elektrické nabíjení" a to uspokojivě, si zatím představit neumím a když, tak se toho nedožiji. A i kdyby, tak tenhle "kanystr" díru do světa neudělá prakticky s jistotou. Podle mého názoru.
Asi tak.
Porad "se zapomina", ze elektroauta nejsou vubec nic noveho.
Normalne se dala koupit uz pred 30, 40 lety.
Jenom je nikdo nechtel.
Od te doby se nezmenilo vubec nic.
Jen dotacni politika statů.
Porad "se zapomina", ze elektroauta nejsou vubec nic noveho.
Normalne se dala koupit uz pred 30, 40 lety.
Jenom je nikdo nechtel.
Od te doby se nezmenilo vubec nic.
Jen dotacni politika statů.
KANKUNEN
Vozit sebou mrtvé baterky. Kdyby ty baterky auto nevezlo, tak by dojelo dál.
Já Prvni_1
3 takove do kufru, a uz bych si s nejakym malym ev treba z Brna do Prahy troufnul.
:-)
:-)
Mají být dvě "velikosti" - 4kWh a 8kWh.