Jak může znárodněný podnik propagovat svoje nákladní automobily? Všelijak. Španělská ENASA stvořila po druhé světové válce coby reklamu několik desítek superrychlých GT...
Musel jsem článek rozdělit na dva díly, nicméně o prakticky každém z postavených aut se dá napsat samostatný text. Informace se samozřejmě snažím ověřovat, ale někdy se dopátrat pravdy je problém.
A i ty náklaďáky byly zajímavé! Dizajnem avantgardní "Cabezon" ("hlavoun"), technicky nevšední s dieselem V6 co měl rozevření řad válců 120°. Úhel ideální pro motor V6 s ohledem na vyvážení i pravidelnost zážehů...
Na jedné straně precizní, do detailů zacházející články s ověřenými fakty a důkladnou novinářskou prací od pana Aleše Dragouna, na straně pak druhé googlem přeložená žumpa podpsaná jako "Mirek Mazal".
....ostatně jako vždy, na jedničku s hvězdičkou. :yes: Pak že to nejde.
Od výběru tématu, přes vhodně zvolený a dostatečný - vyčerpávající rozsah až po galerii, se snímky, které souvisí s článkem a jsou i řádně popsány. Tak má vypadat, podle mě, článek.