měl napsat jaké auto vlastní, jestli nevlastní hybridní prius na lpg made in poland, tak atˇodevzdá funkci. A k těm nákladákům-jestli poznal avii na lpg tak má celoživotní alergii na lpg.
Na LPG jdou bez problémy přestavět vššechny benzínové motory s nepřímým vstřikem, takže z nových aut Lady 1,6 a 1,7 a 1,8 R4, UAZ 2,7 R4, Chrysler, Dodge, Jeep 3,6 V6 Pentastar, HEMI 5,7 až 6,2 Hellcat, GM Smallblock 6,2 V8, a některé další V8 od GM, motory GAZ , Fiaty, Dacie atd
To je samozřejmě pravda. Do mých aut LPG už nikdy nesmí. Je to totiž jako v tom dotazu na Rádio Jerevan: otázka: jde ve Velke Británii vybudovat socialismus? Odpověď: v principu ano, ale škoda te krásné země. Ale jako vtip se to musí chápat v kontextu tehdejší doby. Kdo by to řekl že se dozijeme dne kdy to bude realita.
Anitkomunisty mam rád, zejména ty co volí piráty a mají rádi EU a její bolševiky. To je paradox jak ***, hodně těžká schíza a defakto pomatení mysli :-):-):-):-)
Přesně tak. Samozřejmě, poměr propanu a butanu není fixní, ale že bych někdy zaznamenal výrazné rozdíly, to ne. Zajímavé však je, že některé čerpačky používají objemové průtokoměry a některé hmotností. Hmotnostní je samozřejmě férovější, protože eliminuje rozdílnou hustotu propanu a butanu.