Autofun
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeV Praze se sešli majitelé BMW E46. A přivezli zajímavé kousky, podívejte se
43 komentářů
ProchyTom
E46 jsem mel 320d 4roky, 320i 2roky a nakonec 330d 3roky. Nepotreboval si nutne 6 valec aby si i na 320i poznal ze ridis BMW. To my česi jsme ***stejsi nez ***i, takze na forech e46 se to dosnes hemzi klaunama co ti radili ze mas koupit jen 6 valec v manualu a ve vybave aby si ukazal ze nejsi socka a ze vsechno ostatni je srajda a podladeny béemwé. A rozbor leda tak v hlave ty neo46
E46 320i byl šestiválec 😉
Tak tak, zlata era, kdy i 2 litry objemu byl r6. Sice nejel, protoze nejel byl dost kratce zprevodovan a nakonec tak zral stejne jako vsechny ostatni vykonejsi sestivalce stojici nad nim, ale porad to byl r6. Motor s aurou a charismem, kdy zvuk sel k ridici jeste porad vetsinove z motoroveho prostoru a vyfuk byl jen pasivni divak slouzici odvodu spalin. Z dnesniho pohledu uz ani 30i ani m3 vykonem nikoho na zadek neposadi, ale (jen) o tom to nebylo a neni.
nemali za ery e46 nahodou dva 2l? jeden 4 a druhy 6 valec? ci si iba zle pamatam? 😄
e46 mela 2 verze 20i, jedna byla jeste starsi M52 (320i, 323i a 328i), kde tahle 20i mela objem 2L, 150k a 6 valcu. A tesne pred FL presla na novou generaci motoru, M54 (320i, 325i a 330i), kde 20i mela nove 170k z objemu 2,2L a porad slo o r6.
Ctyrvalec 20i byl az od generace E9x.
Ctyrvalec 20i byl az od generace E9x.
Ale teď vážně, přeceňované jak čím ? To auto je nádherné, pořád i po letech, má to správný náhon, silné motorizace a fakt se to dobře řídí, jenže dnes je těm autum kolem 20ti let a to se podepíše, hlavně koroze. Já jsem měl "čest" se dvěma kusy😒br />
1x 320D sedan, který dostala má spolužačka na gymplu od tatínkam, v té době aktuální generace.. každej jsme ji chtěli... protože byla samozřejmě krásná a vůbec ne, pro tu E46 😁 S tou jsem jel asi 50 km jak spolujezdec na dálnici sotva stovkou 😁
1x 323i R6 sedan AT - tady už jsem se projel jako řidič a pořádně, auto se ovládalo skvěle, ale na těch 170k bych mu netipoval a myslím, že muj tehdejší služební Superb 2 s TDI 170k by tomu na rovinkách ukázal záda (v zatáčkách ne, na to byl tragickej).
Já bych E46 chtěl jako kabrio na víkendy, protože je to krásný auto, ale na machrování už to dnes moc není vyjma M3.
Za me preLCI 330i sedan/coupe/cabrio anebo idealne M3 coupe. :yes:
e46 až je v peknom stave tak je fakt pohladenie oka (kupé, kombi). Hodne pekne ťahala aj 330cd za dotovaný dízel.
na naše okresky patří hothach, čím menší a splašenější, tím lepší ! 😒]
PS: ja tu onehda dostal sodu kdyz jsem rekl, ze by mi nevadila minula (tehda jeste aktualni) Z4 s 23i, tim nejslabsim R6 co do toho sveho casu davali. Holt ty nejvyssi motorizace se vzdy prodavali nejlip...
... hlavne diskusne. 😄
Taky jsem po nem trochu pokukoval, ale na tu korozi je to proste nachylne, a je to prusvih i na funkncich castech zespoda.
A že kousky po 20-ti letech reznou je prostě holý fakt, který musíš vztáhnout právě na dobu, po kterou dané auto brázdí silnice.
Mám 330xi jako rodinné kombi, zvuk má pořád parádní, je udržovaná v originálním stavu, z výbavy nic nepostrádám, s hnědou kůží, dřevem a černý lakem udělá i parádu, jsme spolu už dlouho a je to taková láska, která bohužel rezaví. Jako celek je to auto ale už dávno překonaný, to říkám s chladnou hlavou, už ve své době mělo některé zásadní chyby, pro každodenní používání asi nejvíc otravný elektronický pedál plynu, přesto nejsem schopen si již roky vybrat náhradu a asi to tak i zůstane.
Pro mne je to momentálně jen jedno z více aut, které BYCH bral jako víkendovku (chvíli jsem přemýšlel jako o autě do města a okolí o 318/320 s AT, ale koroze mne odradila), spíše ale pokuji do jiného segmentu, velká auta mám dvě. Třeba někdy ještě překvapím 😊