Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Jenik3
Na svou dobu tedy rok 1998 tok bylo luxusní auto. Po designové stránce bych ho vzal i dnes.
Motor krásných 6 válců, výkon motoru postačující. Ale 4q automat bych nechtěl ani zadarmo.
Řekněte mi, jaký to auto mělo rejd, kdy ten motor byl uložen napříč...
Motor krásných 6 válců, výkon motoru postačující. Ale 4q automat bych nechtěl ani zadarmo.
Řekněte mi, jaký to auto mělo rejd, kdy ten motor byl uložen napříč...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pamatuju, nepamatuju, hlavně že žvaníš.
Poloměr otáčení je 10,9m. ( třeba Audi A6 - 12,1m, BMW 5 - 12,05m )
Opravdu = děsivý.
Poloměr otáčení je 10,9m. ( třeba Audi A6 - 12,1m, BMW 5 - 12,05m )
Opravdu = děsivý.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pouze to, že poloměr otáčení je u Volva S80 2,9 s R6 napříč 10,9 m.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
V tom odkazu je 10,9m u této konkrétní motorizace. Porovnání se současným Audi a BMW jsem uvedl pro dokreslení, že s tím poloměrem to tak děsný není. Je to obvyklá hodnota.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
V odkazu jsi nenašel 10,9 m ?
BMW 5 E39 - 11,3m, když trváš na stejném roce.
Pořád to však není děsivý.
BMW 5 E39 - 11,3m, když trváš na stejném roce.
Pořád to však není děsivý.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Odkaz poukazuje na to ze se pletes ty ty arogantni samolibej pablbe.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Vyborne ty kluku, tak odkazy davat umis, i kdyz zatim ne jeste k tematu. Takze az se vyvztekas, ze te gil54 setrel, tak muzes dat odkaz, ze to co tvrdis je pravda a jeho odkaz obsahuje nespravna data 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ty blaboly si muzes odpustit. Staci poskytnout odkaz kde se uvadi spravny polomer otaceni. Myslis ze to zvladnes?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak si trhni nohou tupej trole.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
U BMW to nemas tak jednoduche. Za 1) porovnavas soucasnou G30 s 20 letou S80? Tu snad srovnej s E39, ta mela myslim 11,2m. No a za 2) u te G30 jsi dal nejhorsi mozny vysledek, ale u G30 zalezi na provedeni😒br />
- G30 limo i tour jsou na tom stejne
- rozdil je ale v RWD vs. 😁rive, kde RWD to ma za 11,7m a 😁rive tech 12m o kterych pises
- do toho si ale muzes prikoupit 4WS, to ubere u obou verzi 1m
- G30 se tak muze dostat na 10,7m u RWD, resp na 11m u Touringu
Pro srovnani 3er G20 to ma za 11m vzdy, takze RWD 5er se 4WS muze mit dokonce mensi polomer otaceni nez o tridu mensi 3er. 😁rive 5er s 4WS se pak muze dostat presne na hodnoty mensi 3er.
Jinak samozrejme souhlas ze na hodnote 10,9m nic spatneho neni. 😉
- G30 limo i tour jsou na tom stejne
- rozdil je ale v RWD vs. 😁rive, kde RWD to ma za 11,7m a 😁rive tech 12m o kterych pises
- do toho si ale muzes prikoupit 4WS, to ubere u obou verzi 1m
- G30 se tak muze dostat na 10,7m u RWD, resp na 11m u Touringu
Pro srovnani 3er G20 to ma za 11m vzdy, takze RWD 5er se 4WS muze mit dokonce mensi polomer otaceni nez o tridu mensi 3er. 😁rive 5er s 4WS se pak muze dostat presne na hodnoty mensi 3er.
Jinak samozrejme souhlas ze na hodnote 10,9m nic spatneho neni. 😉
Ada je zase tady
Když pršelo. Určitě bych to nechtěl. Zadek šel na vodě do smyku při každém mírném přidání plynu, motor moc netáhnul - byl jsem už v té době zvyklý na krouťák 400Nm a čtyřkolku a 280Nm byla pocitově slabota, děsivá byla převodovka, která řadila dlouho a stále nutila motor přetáčet. Závěr: samohavarující vůz, který nedrží stopu a při předjíždění nekonečně dlouho řadí, takže je nebezpečný. Pamatuji si průměrnou spotřebu 100 oktanového benzínu: 14l/100. Děkuji, ne!
jam2015
To Volvo bolo auto pre ,,pánov" a tí neriešili rejd parkovanie pre panelákom 😉
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ja osobne v garážach parkujem cúvaním. Je to jednoduchšie aj s naprd ,,rejdom" a hlavne bezpečnejšie pri vychádzaní.
A aj s dobrým,,rejdom" je to v niektorých garážach na figu, keď sú tam uličky ako v mravčom domčeku 😉
A aj s dobrým,,rejdom" je to v niektorých garážach na figu, keď sú tam uličky ako v mravčom domčeku 😉
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
VOLVO to urobilo v svojej dobe správne, ale nakoniec ho "dobehol" trend viacstupňových automatických, neustále sa zväčšujúcich, prevodoviek. V reále sa tak napríklad s päťvalcom D5 tdal skombinovať najviac 6- stupňový (ofrflaný) Aisin a modernejší 8- stupňový už len so štvorvalcom.
To je myslím ten hlavný dôvod, prečo VOLVO náhle zarezalo všetky väčšie motory.
Určite by teraz v XC90 nevrnela tá dvojlitrová paródia 😒
A k tomu rejdu, je to len funkcia veľkosti, teda hlavne šírky diskov a pneumatík. Používajú sa na to vymedzovacie dorazy (steering stop limiter), ktoré definujú max. rejd.
Teda nie priamo veľkosť motora, ale súvisiace obutie (pri šesťvalci logicky širšie) má vplyv na rejd :-!
To je myslím ten hlavný dôvod, prečo VOLVO náhle zarezalo všetky väčšie motory.
Určite by teraz v XC90 nevrnela tá dvojlitrová paródia 😒
A k tomu rejdu, je to len funkcia veľkosti, teda hlavne šírky diskov a pneumatík. Používajú sa na to vymedzovacie dorazy (steering stop limiter), ktoré definujú max. rejd.
Teda nie priamo veľkosť motora, ale súvisiace obutie (pri šesťvalci logicky širšie) má vplyv na rejd :-!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
vzhledem k tomu, že se jim do generace P3(Ford) povedlo udělat nové řadové šestiválce kratší jak původní pětiválce, tak si myslím, že klidně mohli přepracovat pětiválec podobným způsobem a ten 8q by se k tomu taky vešel. Ale někdo rozhodl, že 4 válce stačí ...
jam2015
a bolo to ako jazda na lietajúcom koberci.
Až na tie zadné svetlá - tie mi pripomínajú staré autíčka Matchbox, keď ešte nevedeli vyrobiť plastové detaily 😉
Až na tie zadné svetlá - tie mi pripomínajú staré autíčka Matchbox, keď ešte nevedeli vyrobiť plastové detaily 😉
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jazdil som na Xantii vo verzii break, ale zo slabším motorom. A aj XM bolo na tú dobu fajn. Do Frankfurtu n/M s dízlom to šlo dosť hladko 😊
Uz teraz sa neviem dockat novych elektrickych volv bez duse a bez charizmy ... so zivotnostou 5 rokov ( po tejto dobe je akykolvek elektrovoz defakto nepredajny ) .... uz aby tu boli
😒