Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Volvo S80 2,9 – Jen to nejlepší...

38 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je prva S80tka asi posledne skutocne volvo telom ... dusou ... aj svojim DNA... to boli casy .. kua drat kde sa to vsetko podelo do ri.ti... 😒

Uz teraz sa neviem dockat novych elektrickych volv bez duse a bez charizmy ... so zivotnostou 5 rokov ( po tejto dobe je akykolvek elektrovoz defakto nepredajny ) .... uz aby tu boli
Avatar - Markus1
Markus1
Nesuhlasim…..mal som tu cest 2 roky jazdit volvo s60 t6 awd r design….rv 2012…a to bolo perfektne auto 3l radovy sestvalec,krasny a masivny interier a atraktivny exterier….. spotreba sice bola oproti konkurencii vyssia ale bolo to top auto
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Však S60 je ještě ze stejné "líhně"... číňani to začali paskvilit až později.
😒
Avatar - Markus1
Markus1
Ano a to bolo pre mna posledne volvo…. Bolo krasne, bezpecne,vykonne a spolahlive…. A malo poriadny motor
Avatar - Jenik3
Jenik3
Na svou dobu tedy rok 1998 tok bylo luxusní auto. Po designové stránce bych ho vzal i dnes.

Motor krásných 6 válců, výkon motoru postačující. Ale 4q automat bych nechtěl ani zadarmo.

Řekněte mi, jaký to auto mělo rejd, kdy ten motor byl uložen napříč...
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
Pamatuju, nepamatuju, hlavně že žvaníš.

Poloměr otáčení je 10,9m. ( třeba Audi A6 - 12,1m, BMW 5 - 12,05m )

Opravdu = děsivý.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
Pouze to, že poloměr otáčení je u Volva S80 2,9 s R6 napříč 10,9 m.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
V tom odkazu je 10,9m u této konkrétní motorizace. Porovnání se současným Audi a BMW jsem uvedl pro dokreslení, že s tím poloměrem to tak děsný není. Je to obvyklá hodnota.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
V odkazu jsi nenašel 10,9 m ?

BMW 5 E39 - 11,3m, když trváš na stejném roce.

Pořád to však není děsivý.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Odkaz poukazuje na to ze se pletes ty ty arogantni samolibej pablbe.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Vyborne ty kluku, tak odkazy davat umis, i kdyz zatim ne jeste k tematu. Takze az se vyvztekas, ze te gil54 setrel, tak muzes dat odkaz, ze to co tvrdis je pravda a jeho odkaz obsahuje nespravna data 😁
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Ty blaboly si muzes odpustit. Staci poskytnout odkaz kde se uvadi spravny polomer otaceni. Myslis ze to zvladnes?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
Tak si trhni nohou tupej trole.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - fOE
fOE
U BMW to nemas tak jednoduche. Za 1) porovnavas soucasnou G30 s 20 letou S80? Tu snad srovnej s E39, ta mela myslim 11,2m. No a za 2) u te G30 jsi dal nejhorsi mozny vysledek, ale u G30 zalezi na provedeni😒br />
- G30 limo i tour jsou na tom stejne
- rozdil je ale v RWD vs. 😁rive, kde RWD to ma za 11,7m a 😁rive tech 12m o kterych pises
- do toho si ale muzes prikoupit 4WS, to ubere u obou verzi 1m
- G30 se tak muze dostat na 10,7m u RWD, resp na 11m u Touringu

Pro srovnani 3er G20 to ma za 11m vzdy, takze RWD 5er se 4WS muze mit dokonce mensi polomer otaceni nez o tridu mensi 3er. 😁rive 5er s 4WS se pak muze dostat presne na hodnoty mensi 3er.

Jinak samozrejme souhlas ze na hodnote 10,9m nic spatneho neni. 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Když pršelo. Určitě bych to nechtěl. Zadek šel na vodě do smyku při každém mírném přidání plynu, motor moc netáhnul - byl jsem už v té době zvyklý na krouťák 400Nm a čtyřkolku a 280Nm byla pocitově slabota, děsivá byla převodovka, která řadila dlouho a stále nutila motor přetáčet. Závěr: samohavarující vůz, který nedrží stopu a při předjíždění nekonečně dlouho řadí, takže je nebezpečný. Pamatuji si průměrnou spotřebu 100 oktanového benzínu: 14l/100. Děkuji, ne!
Mig_35
auto s pohonem předních kol a utrhnul se mu zadek po přidání plynu? jel jsi opravdu tímhle autem? a "pamatuji si" - není to trochu sebevědomé tvrzení? 😄
Avatar - eLzyx
eLzyx
Volví převodovky jsou známy spíše tím, že motor podtáčí. Kdo ví, čím jsi to jel, popleto
jam2015
To Volvo bolo auto pre ,,pánov" a tí neriešili rejd parkovanie pre panelákom 😉
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
jam2015
Ja osobne v garážach parkujem cúvaním. Je to jednoduchšie aj s naprd ,,rejdom" a hlavne bezpečnejšie pri vychádzaní.
A aj s dobrým,,rejdom" je to v niektorých garážach na figu, keď sú tam uličky ako v mravčom domčeku 😉
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
vor
VOLVO to urobilo v svojej dobe správne, ale nakoniec ho "dobehol" trend viacstupňových automatických, neustále sa zväčšujúcich, prevodoviek. V reále sa tak napríklad s päťvalcom D5 tdal skombinovať najviac 6- stupňový (ofrflaný) Aisin a modernejší 8- stupňový už len so štvorvalcom.
To je myslím ten hlavný dôvod, prečo VOLVO náhle zarezalo všetky väčšie motory.
Určite by teraz v XC90 nevrnela tá dvojlitrová paródia 😒

A k tomu rejdu, je to len funkcia veľkosti, teda hlavne šírky diskov a pneumatík. Používajú sa na to vymedzovacie dorazy (steering stop limiter), ktoré definujú max. rejd.
Teda nie priamo veľkosť motora, ale súvisiace obutie (pri šesťvalci logicky širšie) má vplyv na rejd :-!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - eLzyx
eLzyx
vzhledem k tomu, že se jim do generace P3(Ford) povedlo udělat nové řadové šestiválce kratší jak původní pětiválce, tak si myslím, že klidně mohli přepracovat pětiválec podobným způsobem a ten 8q by se k tomu taky vešel. Ale někdo rozhodl, že 4 válce stačí ...
jam2015
a bolo to ako jazda na lietajúcom koberci.
Až na tie zadné svetlá - tie mi pripomínajú staré autíčka Matchbox, keď ešte nevedeli vyrobiť plastové detaily 😉
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
jam2015
Jazdil som na Xantii vo verzii break, ale zo slabším motorom. A aj XM bolo na tú dobu fajn. Do Frankfurtu n/M s dízlom to šlo dosť hladko 😊