Testy
Na svou dobu tedy rok 1998 tok bylo luxusní auto. Po designové stránce bych ho vzal i dnes.
Motor krásných 6 válců, výkon motoru postačující. Ale 4q automat bych nechtěl ani zadarmo.
Řekněte mi, jaký to auto mělo rejd, kdy ten motor byl uložen napříč...
Motor krásných 6 válců, výkon motoru postačující. Ale 4q automat bych nechtěl ani zadarmo.
Řekněte mi, jaký to auto mělo rejd, kdy ten motor byl uložen napříč...
Amaterasu
Už si to nepamatuju ale pamatuju že o tom rejdu sem čet = děsivý 😁
Nicméně je to Volvo a vyšlo jim že takhle uložený motor je bezpečnější = tak proto
Nicméně je to Volvo a vyšlo jim že takhle uložený motor je bezpečnější = tak proto
Pamatuju, nepamatuju, hlavně že žvaníš.
Poloměr otáčení je 10,9m. ( třeba Audi A6 - 12,1m, BMW 5 - 12,05m )
Opravdu = děsivý.
Poloměr otáčení je 10,9m. ( třeba Audi A6 - 12,1m, BMW 5 - 12,05m )
Opravdu = děsivý.
Amaterasu
Pamatuju = a ty ŽVANÍŠ
To cos napsal JE BLBOST = nechopil si o čem se bavíme??? 10,9 běžná verze = to O ČEM MLUVÍME šestiválec napříč = poloměr otáčení PROTOŽE R6 napříč = 11,6
DALŠÍ CHYBA co tam máš je SOUČASNÝ BMW 5 = vliv má krom uložení motor ROZVOR a dobový auta ho měly menší = což znamená rejd o metr menší než dnes
Kdyby ti to furt nedocházelo = tak pro Volvo byl naopak typický MALÝ rozvor = výsledek KLADNÝ VLIV kratšího rozvoru než to 5er a NEGATIVNÍ blbějšího uložení motoru (viz já výše proč) bylo těch 11,6
Opravdu tvůj příspěvek JE DĚSIVÝ = hlavně že ses vyžvanil
To cos napsal JE BLBOST = nechopil si o čem se bavíme??? 10,9 běžná verze = to O ČEM MLUVÍME šestiválec napříč = poloměr otáčení PROTOŽE R6 napříč = 11,6
DALŠÍ CHYBA co tam máš je SOUČASNÝ BMW 5 = vliv má krom uložení motor ROZVOR a dobový auta ho měly menší = což znamená rejd o metr menší než dnes
Kdyby ti to furt nedocházelo = tak pro Volvo byl naopak typický MALÝ rozvor = výsledek KLADNÝ VLIV kratšího rozvoru než to 5er a NEGATIVNÍ blbějšího uložení motoru (viz já výše proč) bylo těch 11,6
Opravdu tvůj příspěvek JE DĚSIVÝ = hlavně že ses vyžvanil
Amaterasu
a tímhle místo "Jo AHA MOJE CHYBA teda chybY tak to SORRY" = chceš říct CO? 😄
Pouze to, že poloměr otáčení je u Volva S80 2,9 s R6 napříč 10,9 m.
Amaterasu
No to právě neni = to platí pro ostatní verze NE pro tu s napříč R6!!!
Ono je to i LOGICKÝ žejo = že R6 napříč to zhorší = a já si vzpomněl že jsme o tom kdysi četl. PROČ si to zkusil vlastně zpochybňovat??
S80 první generace poloměr otáčení VERZE s MOTORem R6 napříč = 11,6 (takže po chybě místo Aha sorry chyba vono to JE LOGICKÝ = dál zkoušíš obhajovat svůj omyl?
proč mlčíš o své DALŠÍ CHYBĚ? je to rok 1998 = NEMŮŽEŠ použít rejd DNEŠNÍHO (většího na větším rozvoru) 5er
Ono je to i LOGICKÝ žejo = že R6 napříč to zhorší = a já si vzpomněl že jsme o tom kdysi četl. PROČ si to zkusil vlastně zpochybňovat??
S80 první generace poloměr otáčení VERZE s MOTORem R6 napříč = 11,6 (takže po chybě místo Aha sorry chyba vono to JE LOGICKÝ = dál zkoušíš obhajovat svůj omyl?
proč mlčíš o své DALŠÍ CHYBĚ? je to rok 1998 = NEMŮŽEŠ použít rejd DNEŠNÍHO (většího na větším rozvoru) 5er
V tom odkazu je 10,9m u této konkrétní motorizace. Porovnání se současným Audi a BMW jsem uvedl pro dokreslení, že s tím poloměrem to tak děsný není. Je to obvyklá hodnota.
Amaterasu
takže KLASICKÁ místní reakce na chybu (tady dokonce dvě😊
takže SIS NEdohledal
takže ti LOGICKÝ ROZDÍL v rejdu = mezi běžným motorem a R6 napříč = ti (ani po opakovaném upozornění) nepřijde ŽE TAM ASI JE?😉
takže SAKRA ROZDÍL (asi METR!) mezi tehdejším BMW a dnešním = taky přejdeme?
OBVYKLÁ hodnota TEHDY a DNES je SAKRA rozdíl = to není vtip že METR 😄
v tomhle NELZE porovnávat napříč tak dlouhou dobou = vyjde ti pak NESMYSL jako tobě!
Prostě tehdy (přes KRÁTKÝ myslím že NEJKRATŠÍ rozvor) mělo Volvo díky uložení motoru VELKÝ rejd = a ty si to vůbec nemusel komentovat rozhodně NE se snažit zpochybňovat
takže SIS NEdohledal
takže ti LOGICKÝ ROZDÍL v rejdu = mezi běžným motorem a R6 napříč = ti (ani po opakovaném upozornění) nepřijde ŽE TAM ASI JE?😉
takže SAKRA ROZDÍL (asi METR!) mezi tehdejším BMW a dnešním = taky přejdeme?
OBVYKLÁ hodnota TEHDY a DNES je SAKRA rozdíl = to není vtip že METR 😄
v tomhle NELZE porovnávat napříč tak dlouhou dobou = vyjde ti pak NESMYSL jako tobě!
Prostě tehdy (přes KRÁTKÝ myslím že NEJKRATŠÍ rozvor) mělo Volvo díky uložení motoru VELKÝ rejd = a ty si to vůbec nemusel komentovat rozhodně NE se snažit zpochybňovat
V odkazu jsi nenašel 10,9 m ?
BMW 5 E39 - 11,3m, když trváš na stejném roce.
Pořád to však není děsivý.
BMW 5 E39 - 11,3m, když trváš na stejném roce.
Pořád to však není děsivý.
Amaterasu
opravdu MIMOŘÁDNÁ sebeREFLEXE = na opakované (a nejen ode mne) upozornění na CHYBY
fakt si napsal TRVÁŠ na stejným roce?? opět máš to vysvětleno od víc lidí = po těch letech je to trochu jako bys srovnával třeba 5er a 7e 😉
já VÍM že to bylo 11,3 = při delší rozvoru než Volvo. To s R6 napříč 11,6
zajímavý JAK TĚŽKÝ je tu prosadit (i ověřitelný) banální data fakta
No Volvo prostě viz co sem napsal = proč má ryccardo a ty potřebu to zpochybňovat (když jak se ukáže o věci moc nevíte) to nevím zas já
fakt si napsal TRVÁŠ na stejným roce?? opět máš to vysvětleno od víc lidí = po těch letech je to trochu jako bys srovnával třeba 5er a 7e 😉
já VÍM že to bylo 11,3 = při delší rozvoru než Volvo. To s R6 napříč 11,6
zajímavý JAK TĚŽKÝ je tu prosadit (i ověřitelný) banální data fakta
No Volvo prostě viz co sem napsal = proč má ryccardo a ty potřebu to zpochybňovat (když jak se ukáže o věci moc nevíte) to nevím zas já
Odkaz poukazuje na to ze se pletes ty ty arogantni samolibej pablbe.
Amaterasu
to PLÁCÁNÍ i po Po PO vysvětleních = to je FASCINUJÍCÍ zaslepenost
víš tohle je ZASE FURT TO SAMÝ co vždycky = já VÍM co a jak (co dělá lepší horší rejd) a ty se SNAŽÍŠ zoufale (cokoliv) ZPOCHYBNIT = proč? se TAK EXTRÉMNĚ hloupě BRÁNÍŠ faktům? 😲 :-!
smutný když vulgární Neználek má OBYČEJNOU ZNALOST (vzpomínku na dobový test) za důvod vypustit z huby: TY AROGANTNÍ SAMOIBEJ PABLBE 😲 😉
gilovi sem zmiňoval ZÁKLADNÍ ZNALOST problematiky a LOGIKU = v jeho odkazu je CHYBA = a je HROZNÝ že oba jí ani po vysvětlení NECHÁPETE
krátkej rozvor POMÁHÁ ale R6 napříč ŠKODÍ = výsledek HORŠÍ rejd než (dobový) 5er
Samozřejmě LOGICKY má ta R6 verze s motorem NAPŘÍČ (chápeš co to znamená?) horší poloměr otáčení. ty si FAKT NEPOUČITELNEJ = dneska už druhá věc co SE HÁDÁŠ https😐/www.autoforum.cz/…jsou-prekvapive/
víš tohle je ZASE FURT TO SAMÝ co vždycky = já VÍM co a jak (co dělá lepší horší rejd) a ty se SNAŽÍŠ zoufale (cokoliv) ZPOCHYBNIT = proč? se TAK EXTRÉMNĚ hloupě BRÁNÍŠ faktům? 😲 :-!
smutný když vulgární Neználek má OBYČEJNOU ZNALOST (vzpomínku na dobový test) za důvod vypustit z huby: TY AROGANTNÍ SAMOIBEJ PABLBE 😲 😉
gilovi sem zmiňoval ZÁKLADNÍ ZNALOST problematiky a LOGIKU = v jeho odkazu je CHYBA = a je HROZNÝ že oba jí ani po vysvětlení NECHÁPETE
krátkej rozvor POMÁHÁ ale R6 napříč ŠKODÍ = výsledek HORŠÍ rejd než (dobový) 5er
Samozřejmě LOGICKY má ta R6 verze s motorem NAPŘÍČ (chápeš co to znamená?) horší poloměr otáčení. ty si FAKT NEPOUČITELNEJ = dneska už druhá věc co SE HÁDÁŠ https😐/www.autoforum.cz/…jsou-prekvapive/
Vyborne ty kluku, tak odkazy davat umis, i kdyz zatim ne jeste k tematu. Takze az se vyvztekas, ze te gil54 setrel, tak muzes dat odkaz, ze to co tvrdis je pravda a jeho odkaz obsahuje nespravna data 😁
Amaterasu
Kluku?
1) O kolik myslíš že si starší?
Tohle co si napsal to je DŮKAZ😒br />
2) tvé naprosté neznalosti (vlivu uložení motoru) a nechápání (že mám samozřejmě pravdu já a ne gil = kterej tam měl jak sem napsal DVĚ CHYBY = a ve TVÉM STYLU se k nim není schopen postavit čelem jako chlap
3. nebo ti to došlo a je TRAPNĚ UBOZE machruješ = protože k svým omylům (dlouholetá zkušenost) nejsi schopen se postavit čelem jako chlap
docela by mě to zajímalo = takže asi klasicky BUDE TICHO PO PĚŠINĚ :-!
1) O kolik myslíš že si starší?
Tohle co si napsal to je DŮKAZ😒br />
2) tvé naprosté neznalosti (vlivu uložení motoru) a nechápání (že mám samozřejmě pravdu já a ne gil = kterej tam měl jak sem napsal DVĚ CHYBY = a ve TVÉM STYLU se k nim není schopen postavit čelem jako chlap
3. nebo ti to došlo a je TRAPNĚ UBOZE machruješ = protože k svým omylům (dlouholetá zkušenost) nejsi schopen se postavit čelem jako chlap
docela by mě to zajímalo = takže asi klasicky BUDE TICHO PO PĚŠINĚ :-!
Ty blaboly si muzes odpustit. Staci poskytnout odkaz kde se uvadi spravny polomer otaceni. Myslis ze to zvladnes?
Amaterasu
Vidím žes to (zase) NEzvládl = ani najít si (správný) odkaz ani použít znalost nebo logiku nebo (nejlíp) kombinaci
myslím že to (ani) nezvládneš😉
myslím že to (ani) nezvládneš😉
Tak si trhni nohou tupej trole.
Amaterasu
to nepomůže = už sem si trhnul = a myslím že to FURT NEVÍŠ nebo? ROZDÍL v rejdu běžných verzí 2.0 - 2.5 a R6 napříč = sem napsal. Stejně tak SAKRA ROZDÍL daleko větší současný 5er a tehdejší dobový
no všechno co sem k tématu napsal = je (ověřitelná) pravda. to samý fOE
trol = si v tomhle případě ty a gil = ale aspoň tohle SNAD CHÁPEŠ
no všechno co sem k tématu napsal = je (ověřitelná) pravda. to samý fOE
trol = si v tomhle případě ty a gil = ale aspoň tohle SNAD CHÁPEŠ
U BMW to nemas tak jednoduche. Za 1) porovnavas soucasnou G30 s 20 letou S80? Tu snad srovnej s E39, ta mela myslim 11,2m. No a za 2) u te G30 jsi dal nejhorsi mozny vysledek, ale u G30 zalezi na provedeni😒br />
- G30 limo i tour jsou na tom stejne
- rozdil je ale v RWD vs. 😁rive, kde RWD to ma za 11,7m a 😁rive tech 12m o kterych pises
- do toho si ale muzes prikoupit 4WS, to ubere u obou verzi 1m
- G30 se tak muze dostat na 10,7m u RWD, resp na 11m u Touringu
Pro srovnani 3er G20 to ma za 11m vzdy, takze RWD 5er se 4WS muze mit dokonce mensi polomer otaceni nez o tridu mensi 3er. 😁rive 5er s 4WS se pak muze dostat presne na hodnoty mensi 3er.
Jinak samozrejme souhlas ze na hodnote 10,9m nic spatneho neni. 😉
- G30 limo i tour jsou na tom stejne
- rozdil je ale v RWD vs. 😁rive, kde RWD to ma za 11,7m a 😁rive tech 12m o kterych pises
- do toho si ale muzes prikoupit 4WS, to ubere u obou verzi 1m
- G30 se tak muze dostat na 10,7m u RWD, resp na 11m u Touringu
Pro srovnani 3er G20 to ma za 11m vzdy, takze RWD 5er se 4WS muze mit dokonce mensi polomer otaceni nez o tridu mensi 3er. 😁rive 5er s 4WS se pak muze dostat presne na hodnoty mensi 3er.
Jinak samozrejme souhlas ze na hodnote 10,9m nic spatneho neni. 😉
Když pršelo. Určitě bych to nechtěl. Zadek šel na vodě do smyku při každém mírném přidání plynu, motor moc netáhnul - byl jsem už v té době zvyklý na krouťák 400Nm a čtyřkolku a 280Nm byla pocitově slabota, děsivá byla převodovka, která řadila dlouho a stále nutila motor přetáčet. Závěr: samohavarující vůz, který nedrží stopu a při předjíždění nekonečně dlouho řadí, takže je nebezpečný. Pamatuji si průměrnou spotřebu 100 oktanového benzínu: 14l/100. Děkuji, ne!
To Volvo bolo auto pre ,,pánov" a tí neriešili rejd parkovanie pre panelákom 😉
Amaterasu
No ale o tom to není = prostě tohle NESTANDARDNÍ uložení motoru = má svůj negativní vliv (vlastně množné číslo ale tady rozebíráme jen ten jeden = horší rejd, než verze s ostatními motory = 2.0 a 2.4 a 2.5 a naftama 2.4 a 2.5
Lepší rejd se ti nehodí jen před panelákem = vjíždět u netety do spodní garáže když tam stojí nějaký auta nic moc. Vyjíždět ULTRA nic moc = auto s menším rozvorem a většími převisy jako mělo tohle volvo = NIC MOC (v případě týhle verze s bonusem R6 napříč omezující rejd)
Volvo to udělalo protože došli (správně) k tomu že tohle "nesmyslný" uložení znamená větší bezpečnost = ale jinak.. NIC MOC
Lepší rejd se ti nehodí jen před panelákem = vjíždět u netety do spodní garáže když tam stojí nějaký auta nic moc. Vyjíždět ULTRA nic moc = auto s menším rozvorem a většími převisy jako mělo tohle volvo = NIC MOC (v případě týhle verze s bonusem R6 napříč omezující rejd)
Volvo to udělalo protože došli (správně) k tomu že tohle "nesmyslný" uložení znamená větší bezpečnost = ale jinak.. NIC MOC
Ja osobne v garážach parkujem cúvaním. Je to jednoduchšie aj s naprd ,,rejdom" a hlavne bezpečnejšie pri vychádzaní.
A aj s dobrým,,rejdom" je to v niektorých garážach na figu, keď sú tam uličky ako v mravčom domčeku 😉
A aj s dobrým,,rejdom" je to v niektorých garážach na figu, keď sú tam uličky ako v mravčom domčeku 😉
Amaterasu
To jak kde konkrétně u tý netety v horní garáži (pro 2 auta) taky radši rovnou zacouvat
Ale mají velkou spodní a návštěvy většinou tam = a když je nás víc a člověk přijede poslední = je to tak nějak jak sem popsal 😁
Ale mají velkou spodní a návštěvy většinou tam = a když je nás víc a člověk přijede poslední = je to tak nějak jak sem popsal 😁
VOLVO to urobilo v svojej dobe správne, ale nakoniec ho "dobehol" trend viacstupňových automatických, neustále sa zväčšujúcich, prevodoviek. V reále sa tak napríklad s päťvalcom D5 tdal skombinovať najviac 6- stupňový (ofrflaný) Aisin a modernejší 8- stupňový už len so štvorvalcom.
To je myslím ten hlavný dôvod, prečo VOLVO náhle zarezalo všetky väčšie motory.
Určite by teraz v XC90 nevrnela tá dvojlitrová paródia 😒
A k tomu rejdu, je to len funkcia veľkosti, teda hlavne šírky diskov a pneumatík. Používajú sa na to vymedzovacie dorazy (steering stop limiter), ktoré definujú max. rejd.
Teda nie priamo veľkosť motora, ale súvisiace obutie (pri šesťvalci logicky širšie) má vplyv na rejd :-!
To je myslím ten hlavný dôvod, prečo VOLVO náhle zarezalo všetky väčšie motory.
Určite by teraz v XC90 nevrnela tá dvojlitrová paródia 😒
A k tomu rejdu, je to len funkcia veľkosti, teda hlavne šírky diskov a pneumatík. Používajú sa na to vymedzovacie dorazy (steering stop limiter), ktoré definujú max. rejd.
Teda nie priamo veľkosť motora, ale súvisiace obutie (pri šesťvalci logicky širšie) má vplyv na rejd :-!
Amaterasu
s XC90 nejde jen o 2litrovou parodii https😐/www.autoforum.cz/…-ma-skoro-kazdy/
a dík za připomenutí ty automaty = už nedám přesný rok ale v době kdy běžný Citroen C5 měl 6st. Aisin tak dražší Volvo stále jen 4st.
Velikost motoru je obecně u rejdu = naprosto fuk. TOHLE volvo s uložením řadového 6tiválce NAPŘÍČ je výjimka
a dík za připomenutí ty automaty = už nedám přesný rok ale v době kdy běžný Citroen C5 měl 6st. Aisin tak dražší Volvo stále jen 4st.
Velikost motoru je obecně u rejdu = naprosto fuk. TOHLE volvo s uložením řadového 6tiválce NAPŘÍČ je výjimka
a bolo to ako jazda na lietajúcom koberci.
Až na tie zadné svetlá - tie mi pripomínajú staré autíčka Matchbox, keď ešte nevedeli vyrobiť plastové detaily 😉
Až na tie zadné svetlá - tie mi pripomínajú staré autíčka Matchbox, keď ešte nevedeli vyrobiť plastové detaily 😉
Amaterasu
To si v tom roce měl zkusit PRAVÝ létající koberec = Citroen Xantia Activa V6 https😐/www.autorevue.cz/…katnimu-podvozku
Uz teraz sa neviem dockat novych elektrickych volv bez duse a bez charizmy ... so zivotnostou 5 rokov ( po tejto dobe je akykolvek elektrovoz defakto nepredajny ) .... uz aby tu boli
😒