Profi
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeZajímavá úsporná novinka Scanie: Odpojitelná tandemová náprava snižuje spotřebu paliva až o šest procent!
11 komentářů
Beefcake
0
Ved zdvihnute napravy na cestach vidno uz dlhe roky.
zaplosak
0
To je pravda, většinou ale je zvednutá první náprava na návěsu, bývá obvykle nastavena na cca 17 tun, poté sjede dolů - a naopak...
petr petrumr
0
nebo dvě a zůstane prostřední dole.
Beefcake
0
Ale efekt bude imho rovnaky. Akurat, ze bez PR clanku sa to nerata :D
wakantanka
1
Však aj na 3osovych kamiónoch sa bežne dvíha posledná niekedy aj nariadená náprava. Je fakt, že poväčšinou sú tie autá v konfigurácii 6x2, ale zdvojenú nehnanú poslednú nápravu zdvíhal kamoš na Volve už pred 15 rokmi. U tejto Scanie by ale mala byť tá posledná náprava hnaná a s tým som sa ešte nestretol.
jozinec
Tak tady jde asi o to, že se zvedá a odpoji od kardanu hnaná náprava. To asi běžně nepotkáváš....
Presne. Nehnane napravy sa zdvihaju aspon dekadu. Ale tu ide o to, ze je hnana.
jo liazka taky měla třetí nápravu zdvihací, ale nebyla hnaná, akorát si nevzpomínám, jestli to volvo F10 měla tu třetí zdvihnutou poháněnou nebo odpojitelnou. Volvo zdvihalo nápravu hydraulikou, bez měchu na listákách.
×
Sdílení komentáře
×