Profi
Zajímavá úsporná novinka Scanie: Odpojitelná tandemová náprava snižuje spotřebu paliva až o šest procent!
11 komentářů
Beefcake
0
Ved zdvihnute napravy na cestach vidno uz dlhe roky.
zaplosak
0
To je pravda, většinou ale je zvednutá první náprava na návěsu, bývá obvykle nastavena na cca 17 tun, poté sjede dolů - a naopak...
petr petrumr
0
nebo dvě a zůstane prostřední dole.
Beefcake
0
Ale efekt bude imho rovnaky. Akurat, ze bez PR clanku sa to nerata 😁
wakantanka
1
Však aj na 3osovych kamiónoch sa bežne dvíha posledná niekedy aj nariadená náprava. Je fakt, že poväčšinou sú tie autá v konfigurácii 6x2, ale zdvojenú nehnanú poslednú nápravu zdvíhal kamoš na Volve už pred 15 rokmi. U tejto Scanie by ale mala byť tá posledná náprava hnaná a s tým som sa ešte nestretol.
Tak tady jde asi o to, že se zvedá a odpoji od kardanu hnaná náprava. To asi běžně nepotkáváš....
Presne. Nehnane napravy sa zdvihaju aspon dekadu. Ale tu ide o to, ze je hnana.