Profi
Zajímavá úsporná novinka Scanie: Odpojitelná tandemová náprava snižuje spotřebu paliva až o šest procent!
11 komentářů
Beefcake                    
        0
    
        Ved zdvihnute napravy na cestach vidno uz dlhe roky.
zaplosak                    
        0
    
        To je pravda, většinou ale je zvednutá první náprava na návěsu, bývá obvykle nastavena na cca 17 tun, poté sjede dolů - a naopak...
petr petrumr                    
        0
    
        nebo dvě a zůstane prostřední dole.
Beefcake                    
        0
    
        Ale efekt bude imho rovnaky. Akurat, ze bez PR  clanku sa to nerata  😁
wakantanka                    
        1
    
        Však aj na 3osovych kamiónoch sa bežne dvíha posledná niekedy aj nariadená náprava. Je fakt, že poväčšinou sú tie autá v konfigurácii 6x2, ale zdvojenú nehnanú poslednú nápravu zdvíhal kamoš na Volve už pred 15 rokmi. U tejto Scanie by ale mala byť tá posledná náprava hnaná a s tým som sa ešte nestretol.
        Tak tady jde asi o to, že se zvedá  a odpoji od kardanu hnaná náprava. To asi běžně nepotkáváš....
        Presne. Nehnane napravy sa zdvihaju aspon dekadu. Ale tu ide o to, ze je hnana.




