Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Tesla a další elektroauta patří podle Consumer Report k nejméně spolehlivým

270 komentářů

evocolt
Urcite to je hoax!
Consumer Reports su konspiratori!
Urcite to pisali dezolati z Autoforumu!

😒] 😒] 😒]

..alebo,zeby to bola pravda? :-!

Hamuna s Kylie budu mat radost.
Lexus je top.
A neda sa s tym nesuhlasit 😉
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To napsalo ACZ!!! Tak to není pravda!!!! 😒]
Flajzi
Nehoráznost to není. Consumer reports hodnotí auta prodávaná v USA a Tesly na místním trhu jsou vyráběné ve Fremontu. Což může odpovídat.
Nicméně v EU se už dováží auta z Číny, kde naopak jejich kvalitu hodnotí velmi pozitivně.
https😐/www.greencarreports.com/…n-quality-survey
Takže tady v Evropě je toto hodnocení Consumer Reports tak trochu bezpředmětné.
nippon
Ale Lexus sa predáva aj v EU, takže to hodnotenie má zmysel aj pre Európanov.
Flajzi
Já ale o Lexusu nic nenapsal a nic nerozporuji. Bavím se o Tesle. To je snad z mých prvních vět zřejmé. "toto hodnocení Cosumer Reports" vztahuji k Tesle, o které se bavím od začátku.
Lexus je spolehlivé auto, jako bývalý majitel to mohu potvrdit, ale to je asi tak vše. Radši budu mít méně spolehlivé německé auto než spolehlivého japonského Lexuse. 😄
nippon
Reagoval som na tvoju poslednú vetu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Neustále píšu a opakuji, že kvalita a spolehlivost EV je špatná, hslve pokud jde o Teslu!!! Píše to i autoforum.cz !!!

Kde je ta jednoduchost a spolehlivost EV???

Nebo je to zase jen kampaň proti EV???

Tak co, hendy, Don Vito, Roman Horký, ... tady bude asi v diskusi výmluv stejně hak na politické scéně na téma covidu 😁 😁 😁
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
jasně, pravda je jen to co si sami zfalšujete, co, elektropošuci ?!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Babišovi tohle lhaní evidentně stačilo na úspěch... 😉
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
to chce nelhat a nemít schizofrennii a nebýt zelený neostalinistický bolševik, ty lžou pořád a lhali i jejich předchůdci 😄 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Není spalovák jako spalovák, takže NEPUSALIZOVAT ZELENY SOUDRUHU!!!!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hendly
Nemám problém se vyhýbat odpovědi tak jak je tvým zvykem 😄

Když začneš studovat zdroj informace a ne jen přepis začne ta informace vypadat trochu jinak.

Problém je v moderních funkcích, ne v samotném pohonu a nebo mechanice.

A teď k Tesle. Aktuální model Tesla 3 podle všeho nedopadl špatně.

PS: jen pro info bez kontextu ke kvalitě Tesly. VW 24 místo.. Dvě místa před Teslou.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jaký je rozdíl mezi "nedopadl špatně" a "dopadl dobře" elektrohujere? Jsi směšný.
Hendly
Ono to tak většinou je, že urážky a agresivita je spojena s neznalostí..
Víš co je průměr?
Edit: koukám, že je snadno dohledatelny i výsledek Tesla 3. sláva to není, ale nechala za sebou mnoho modelu mnoha vyhlášených evropských značek.
Avatar - Anonym
Anonym
Neostalinistický utopista bude vždycky chválit to svoje 😄 😄 😄
Avatar - fOE
fOE
To "Píše to i autoforum.cz !!!" me uprimne zvedlo naladu, diky. :yes: 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Spis kde jste woody, mikesus a dalsi ?😁 Ford je nejspolehlivejsi elektrovehikl !😁 Jdu to prvenstvi oslavit, opakovat se uz mozna nebude 😁
Jerry-Fuckman
To si sám sobě nasázel 15 palců nahoru za vlastní “inteligentní” příspěvek???
calamar
Tys to nevěděl … je to Čížek, který hojně sází sobě :yes: , ostatním :no:
Avatar - Ondore
Ondore
Akvarijná zlatá rybka má lepšiu schopnosť uchovať si získané vedomosti ako väčšina tu diskutujúcich.
Renomé redaktorov Autoforum, jednoduchá verzia v češtine vhodná aj pre mentálne pomalších: https😐/www.youtube.com/watch?… - zhrnuté - pokojne to môže byť ktokoľvek z tunajších diskutujúcich, anonymný človek bez preukázaného čo i len minimálneho zázemia v auto-moto.

Testov kvality je veľa, od mnou obľúbeného Consumer Reports (úprimne) cez TÜV Report, ADAC až po rebríčky poisťovní a časopisov. Nikto, doslova nikto z tu diskutujúcich sa ani len nezamyslel nad parametrami, ako tieto rebríčky vznikajú a čo vlastne odrážajú. Potom tu máme závery, ktoré daný rebríček nikdy nepovedal. Má zmysel sa vôbec zapájať do diskusie? Odpoveď je v prvej vete tohto príspevku.
gil54
... že do nich chčije, že jsou nalakované vysavačem, že interiér vypadá jako vnitřek vyžrané ledničky, že něco nelícuje nebo jde ovládat buď blbě nebo vůbec.

Podstatné je, že si dají na světlech k snídani kdejaký supersport.

Nebo jako tůdle na Nürburgringu, kde dokonce český tým zvítězil ve 24hodinovce se svatým grálem Teslou 3 Long Range. Ujeli, v jistě strhujícím závodě, 136 kol - 700,128 km ve společnosti jiných elektromobilů, s dech beroucím průměrem 29,172 km/h. To proto, abychom neporovnávali jablka s hruškami.

Protože s daleko ekologičtějším a ekonomičtějším dopravním prostředkem - šlapacím jízdním kole - běžně dosahují cyklisté při Tour de France průměry 34 - 39 km/h na etapu.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
opakuješ se, ó blábole bláboleviči ...
Avatar - Anonym
Anonym
Další smůla https😐/www.autoforum.cz/…nejhur-ze-vsech/

Škoda jde do peeeeeerdele. 😄 😄 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Já myslím že Tesla je da best jednoznačně protože eastern egg...

A o nic víc přece u aut nejde!!!
Avatar - lyon667
lyon667
Přijde mi, že Tesla zkoumá hlavně to, jak nejsnáze manupulovat veřejností a kam až si může dovolit zajít. Zejména u mileniálů.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
já v tom nikoho 40+ ještě nikdy neviděl, všechno 20-40 věk a sektaři a lidi co musí mít něco odlišeného nebo nabíjí zadarmo někde v práci, takže krom pořizovačky a servisu jezdí jakoby zadarmo.
Mig_35
Baričku snad mi nebudeš vykládat se svýma autama, že toužíš po stříbrné oktávce v dehtu a tudíž chceš být naprosto průměrný občan...
Avatar - Ondore
Ondore
gil54, vitaj v klube demagógov. Klamstvá a info vytrhnuté z kontextu v každej druhej vete, presnejšie v prvej a tretej.
Nebolo by zlé dať sem všetky informácie z ECO závodu, čo? Napríklad, že šlo o ECO závod, t.j. prejsť čo najviac km / kôl s danou energiou, že nabíjačky boli 22 kW, že preteky boli pozastavené kvôli nehode, kopec vecí je inak, ako to podávaš Ty... Lebo potom ľudia neuveria, že obyčajná Kia eNiro zvládne 5555km za 4 dni: https😐/www.youtube.com/watch?…
topten
vypracovala z nuly na globalni znacku v tak inovativni technologii jako je elektromobil a od zacatku hraje prvni housle. zadna jina automobilka ve 100 lete historii vyroby aut nezpusobila takovou revoluci jako tesla a zadny jiny automobilce na svete se nepodarilo udelat z elektromobilu masovou zalezitost.

zaklad tesly je spolehlivy - "... zdrojem problémů u elektromobilů nejsou baterie nebo pohon..."
problemy se tykaj veci, ktere primo s koncepci elektromobilu nesouviseji "...dotykové ovládání klimatizace, sedadel a dalších zařízení, která byla dříve mechanická. To vede k problémům. U vozů Tesla jsou například problémy s křídlovými dveřmi, netěsnosti, problémy s ovládáním klimatizace či špatně lícující panely karoserie..."

tedy zaver - "kdo nic nedela, nic nezkazi" a "chybama se clovek uci".
napoprve nepostavis hned dokonaly auto, jenom tlachal si mysli, ze je hned vsechno dokonaly. zkusenosti desitek let jako maji tradicni automobilky jen tak nenahradis a obcas slapnes vedle, o to vic, kdyz prichazis s netradicnim resenim.
tesla motors kazdopadne nastartovala novy trend automobilu, na ktery chca nechca neskakuji i tradicni automobilky
gil54
Ok, já si tedy ještě, s dovolením, počkám, až to budou za ty prachy dělat líp.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
nippon
Každopádne, ani po 10 rokoch nevedia vyrobiť kvalitné auto. Pripomínam, že stále ten istý (len faceliftovany) model.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tesla se za 10 let nenaučila dělat těsné a lícující dveře???

Nejhodnotnější značka, lídr technologií, nedokáže zajistit kvalitní lak? ...

Bravo!!! V tom případě to není neschopnost ale filozofie. A to je ten zásadní problém!!! To je ten důvod, proč Tesla je šméčko. Pouhý elektrospotřebič pro koblihy :-!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
topten
zrejme se uz neco naucili - https😐/elektrickevozy.cz/…ritelnou-kvalitu

ale i u tebe vidim pokrok, uz se nenavazis do koncepce EV, ale "jen" do netesnicich dveri a nekvalitniho laku
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Koncepce EV je paušálně mizérie. Nejde absolutně hovořit o paušálním přínosu pro ekologii. Ani pro omezení závislosti.

Paušální diktát EU a EK v čele s eurohujery pro EV se velmi pravděpodobně brutálně vymstí.

O tom, že tento nesmyslný koncept má Tesla co do pohonu a battery management na špici, to jsem nikdy nikde nezpochybnil.

Zásadním problémem je, že auto není jen elektromotor a baterie!!! Proto je Tesla stále šméčko.
topten
takze brusel diktuje i amikum a chinanum ???
na tom osloj neco bude
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ve spojených státech státech můžou klidně existovat i nadále např. velké benzínové pickupy!!!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
topten
topten
......
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Zatím tvůj nejhodnotnější příspěvek :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
😄 😄 😄 😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
topten
6 znaku
puvodne tam bylo
KOK*TE

PS: dik za pochvalu 😉
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
My víme co si říkáš při pohledu do zrcadla.
topten
ty trpis samomluvou?
to muze byt priznakem demence
mel bys to resit nez bude pozde
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Hmm samomluva to asi nebude když jsi mi odpověděl 😁 :-! :-!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Základ Tesly není spolehlivý.

Základ Tesly je nafouknutá bublina a dotace!!! Nebýt toho tak Tesla dávno zbankrotovala!
topten
jak sem psal vcera - narodit se o stoleti driv, tak se zastavas osla
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A to je právě ta tvoje neustálá LEŽ.

EV auta tu jsou dávno přes 100 let!!! A za celou dobu nedokázaly překročit své fyzikálně-chemické limity tak, aby byly pro řidiče lepším řešením proti spalovacím motorům!!!
topten
barevna televize se verejnosti predstavila v roce 1928
ale boom u nas nastal az o pulstoleti pozdeji
s tim oslem to tak bude
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Barevnou televizi nenutila Evropská unie všem v roce 1929!!! A o tomto to je!!!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hendly
Problém je někde jinde. Podívej se na sebe a impulzivni reakce na tenhle článek.
Stačilo ti dát co jsi očekával a znova tu jedeš ochrany příběh z mnoha diskuzí.

Proč nechcea nakouknout za jeden článek a nehledáš informace?

Když se podíváš na stránky Consumer Reports můžeš vidět výsledky jednotlivých modelů.

Pak zjistíš, že Tesla 3 má lepší výsledek než všechna zúčastněné BMW, VW, většina M-B, Audi e-tron atd.

Takže kdo teda neumí vyrábět auta?
Ono je to vše trochu jinak. Je to jen další z mnoha anket a statistik na téma spolehlivost. Pro někoho je to zřejmě asi víc..
Avatar - Anonym
Anonym
Může se podívat že v top 5 jsou 4 japonské značky a 1 americká, ale teslička to faaaaaakt není - je to BUICK.

Smůla vid, soudruhu.

a pokračování do top 10 opět japonci + Mini.

Před teslou sou kompletně všechny us značky krom Lincolnu, takže největší aušus co existuje vid.
https😐/www.consumerreports.org/…ars-a7824554938/
Hendly
Koukni na jednotlivé modely automobilek.
Pak vypadá vše trochu jinak.
Avatar - Anonym
Anonym
Hlavně X se skore 5, lepší má i KIA SOUL, hahaha
A Score modelů S a Y - 18 a 20, taky pecka. A to je toto trio to nejdražší co Tesla má.

Pro srovnání kokurence jo, která je navíc levnější - BMW 5x - skore 51; Audi A6 - skore 69; Chrysler 300 - skore 91; Toyota Camry - skore 70; Infiniti Q50 - skore 90 😄 😄 😄
Hendly
Skóre 5 má i Audi q8... Ford Mustang s V8 skóre 9.

Tesla 3 skore 59.
Avatar - Anonym
Anonym
Mustangu dává každej na pr*el takže při takavém zacházení to moc nevydrží, navíc stojí třetinu co Tesla S 😄 😄 😄
Hendly
Souhlas, o tom to celé je. Tento průzkum nedává objektivní výsledky stejně jako skoro všechny průzkumy spolehlivosti.

Otázka ale je, proč u jedné značky na výsledku tak lpis a u jiné (tvé oblíbené) ho relativizujes?

Opět jen pro zopakování Tesla 3 - 59 bodů (více než všechna BMW, všechna VW a MB E) a Ford Mustang 9 bodů.
Avatar - Anonym
Anonym
Tesla 3 je JEDEN MODEL, paradoxně nejlevnější. Ty nejdražší maj nejhorší hodnocení.

Jinak Ford zrovna má oblíbená značka není, ale to je fuk.
Mig_35
abychom se někam posunuli Baryku. Vadí ti elektromobily obecně nebo jenom Tesla?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
A tady máš další hezké hodnocené od J.D. Power https😐/www.jdpower.com/…bility-study-vds

😄 😄 😄 😄

Tesla na úrovni poruchových Jaguarů 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Brmbalik
Brmbalik
Tak to je opravdu duvod se radovat, pohon spolehlivy, tak to prece nevadi, ze zbytek je srot. U auta pres mega pocitam, ze bude fungovat i uvnitr a taky, ze to nebude jak z lega, kazdy dil karoserie jinak vystouply. Hlavne, ze si udelam dobre na kazdym semaforu jak to umi vystrelit z fleku. Takovy auta uz delali v NDR, staly taky za uplny lejno, rikali jim Trabant. Jenze ty Trabanty jezdi jeste dnes, ale ty Tesly uz nebudou
Mig_35
jaký zbytek? co je tam šrot?
Renoo
Tenhle problém je spíš o tom, že je to v USA. V Číně dopadl výsledek přesně naopak. Tesla Fremont je prostě ta první továrna se všemi problémy zelenáče., navíc překopaná z výroby GM. Gigafactory 1 je zase první Gigafactory, takže taky má svoje mouchy.
Proto moje rada - pokud Teslu, tak počkejte pár let až se rozjede Berlín a až tam vychytají mouchy. Takže minimálně 3 roky žádnou Teslu ne a nebo v případě Modelu 3 jedině SR, která je z Číny.

Jinak Bravo Lexus.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Částečně souhlas. Ale viz 13:29 výš....
Avatar - Anonym
Anonym
Myslíš že turek s rumunem, ukrajincem a syřanem budou montovat líp jak portorikánec na cracku A Bubba jo 😄 😄 😄

Nebyl bych si tak jistej 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
... I s ohledem na to jal jde i u samotného VAG kvalita úplně do.... :-!
Avatar - Anonym
Anonym
hlavně TSI je vrchol techniky, nic co žere víc oleje není, to předčí i motory z 50. let 😄 😄 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Náhodou... druhý pokus EA211 celkem vyšel 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Prej začínaj mít problémy i motory té "novější" generace. Přímo od majitelů info.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Hlavně vím o problémech 1.2 od PSA.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ericn
Blbost 😉
Avatar - Anonym
Anonym
realita, zeptej se Kubrta
ericn
Tak nevim, mám zkušenost svou se třemi různými TSI EA211 a bez problémů 😉
uxauxa
známej měl teslu a říkal zlatej renault...
Mig_35
Znamej měl Renaulta a říkal zlatá Tesla 😄
Druhej znamej jezdil sockou a říkal, že jezdí s přitom může chlastat 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A jeden Mig kecal v diskusi ACZ až se mu od huby prášilo!!!
Avatar - Anonym
Anonym
😄 😄 😄 😄
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Tak si po 3/4 roce otevru AUTO.CZ - schválně, jestli zdejší elektro-positive k0k0ti dostali rozum
A ono ne 😁
Elektromobilita není řešení dopravy, elektromobilita je duševní choroba křížená s náboženstvím 😉
Avatar - Anonym
Anonym
tady pořád klasika 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Kde nic není ani čert nebere 😉

Těch pár EV eurohujerů co sem chodí nemají na to, aby, pochopili, že EV pro naši zemi a východní Evropu je sakra problém a celosvětově nejen že ne nezmění dopad na klima a oteplování, ale naopak přinesou obrovské problémy na poli dostupnosti surovin drahých kovů!!!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Zato NEOSOVETSKA ZONA (německo, francie, norsko, rakousko, belgie, švédsko atd) k nim přistupuje s hrdinou poopragandou a a neochvějnou utopistickou vírou vid.
Suslov by měl radost, že má nástupce, hrdinnéhou soudruha Timmermanse 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Ty vyspělé státy se chovají , přesně jako bývalé SSSR, říká už to stovky lidí, věci, ekonomové, bývalí sovětší disidenti atd atd.

Akorát zelený bolševik si to nikdy nepřizná vid.

Jako to rozkradení tady v 90. letech vid.
Hele kam zmizely ty stroje a vyrobená ocel z Poldi Steel v hodnotě 1,7 MILIARDY KC?
Jsou jisté velmi zajímavé důakzy, že to bylo do německých závodů Krupp!!

To byla státem řízená likvidace a zlodějna vid.....bratři Klaus a Dlouhý měli dostat dohromady minálně 3000 let v báni!!!!!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
SSSR jeli stejný utopie jako jede EU. Naprosto stejný styl chování, kdo to nevidí je bud sleptej nebo blbej, sorry
Avatar - Anonym
Anonym
No vidíš, aspon že na soudruhu Dlouhém se shodneme, pokrork, víš že soudruh Dlouhý připravil svými rozhodními státní kasu zhruba tak o 60+ miliard Kč? A dlší Salzmanové atd atd o dalších tak 100-150?

Rozkradením průmyslu, vybudovaným těmi zlými komunisty, kdy se bez dražeb a aukcí prodávali byty, domy, továrny, materiál a stroje za směšné ceny.

Dům bez dražby za 1,5 milionu, o rok později přprodán za tržní cenu 4,3 milionu.
Továrna za 7 milionů, z továrny do roka vyprodány zásoby a stroje za 4,5 milionu a 2 roky později prodány pozemky a přidružené objekty za 12,5 milionu.

To stát vydělal vid.
Takže akorát rozkradli komunisty vybudováný majetek.

Jen na té Poldoce stát přišel zhruba o 15 miliard Kč a o dalších 20-30 mega okradli zaměstanance na nikdy nevyplacených výplatách a odstupném. Stehlík vyvezl v roce 1996 z Poldi 5000 kamionů oceli a ocelových výrobků, dodal několik tun vzroků do USA, kde jednali že by z Poldi kupovali ocel a oni tvrdili, že firma nemá zakázky, to je podvod vid.
Poldi byla jednou ze 3 firem na světě, která uměla dělat speciální oceli použitelné v jaderném a leteckém a vojenském průmyslu a zdravotnictví, její likvidace se někomu moc hodila vid.
Kdopak to asi byl https😐/en.wikipedia.org/wiki/Krupp
Paní Kaplanová a Barak Alon, to byli šikovní lidi a nebyli sami....
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
A už si z těch místních elektrowocasů někdo ten svůj TAM MOC vysnívaný baterkáč koupil a nebo pořád setrvávají v té orální fázi? Stále jenom ta orální fáze, že? 😁 😁 😁
Koloťuk Don Nevíto, brněnské bIb Mig, křivák a lhář Hendly... Furt nic?
Njn, když oni umějí jenom blbě kecat - a tím to hasne, to je pak těžké 😉 😉 😉

Btw, koukám, že zdejší hustě psychopatická trojka (Kylie, Ha-muňka!Sakra i Hamnawocasu) jako jeden muž, jedna žena a jedno gendero stále pokračují ve své veřejné onanii. Jim už evidentně není pomoci. Snad jen naložit do kompostu a zrecyklovat na hnojivo pod kedlubny 😉 😉 😉
Mig_35
po třičtvrtě roce z blázince venku? nestýskalo se to po internetovém připojení? podle kadence tvého projevu bych řekl, že trochu ano....
vítejte ve světě, kde ti chytří a úspěšní jezdí v dieselovém youngtimeru francouzské provenience... :yes: snad se mi jednou taky poštěstí 😉
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Vitaj brněnský bIbe, nechyběl jsi mi - ale nějak jsi mi vypadl ze shit listu. Tak abych si tě tam zase zpátky zařadil, co?

Tak jo - už jsi tam
Mig_35
proč lžeš? dá se snadno dohledat, že do poslední chvíle jsi hrdinsky chrlil za sklem obrazovky ty svoje urážky. proč bys mě měl na hate-listu? když sis mohl tak krásně dokazovat, jaký jsi frajer, schovaný za sklem? :yes:
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Přicházející padesátka s sebou přináší i jistá pozitiva.
Malá písmenka na blízko čteš sice obtížně a dlouho, ale aktivistického bIba (že, zdejší chlapci, dívko a gendero orálně-elektrofilní) máš přečteného prakticky hned - a na jakoukoli vzdálenost 😉 😉 😉
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
_Teddy_
Majitelia aut od Tesly tak akosi prirodzene akceptuju, ze su cosi ako "testovaci piloti" pre nastupujucu elektromobilitu. Odpustia teda svojim elektro-vehiklom veci, na ktore by u ineho auta frflali.

Vidim to u kolegu: ma krasny model S, uzasne auto, zrychlenie z rise snov, lenze spracovanie horsie ako Dacia. Spary na karoserii ja nemeriam, lenze vnutri mu tam kadeco povrzava. V spojeni s velmi tichym pohonom je to dvojnasobne otravne. K tomu sedadla, ktore by som nazval len velmi "priemerne", absolutne nezodpovedaju cenovke auta. Napriek tomu sa majitel tvari blazene a zo svojho auta je cely vysmiaty. No jo, je skratka Tesla-pozitivny...
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Nejlepší sedačky má Bentley a Rolls Royce 😄
Zcela nepřekvapivě, pak Mercedes a pak sou všichni ostatní a někde vzadu za Nissanem a Suzuki bude Tesla 😄 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Sedadla Tesly 3 jsou na úrovni T3 😒] :-!
Avatar - Anonym
Anonym
T-34 😄 😄 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
_Teddy_
Ja som v tom isiel par sto km, vravim svoj nazor. Mne sa to auto nahodou velmi paci (na rozdiel od modelu 3, ten mi pripada ako zaba), aj dojazd by mi vyhovoval (s tou vacsou bateriou, 90-100kWh) ale po takom prvom nadseni mi kadejake to povrzavanie v interieri islo na nervy. Je tam ticho prakticky pri kazdej rychlosti, mozno prave preto to pocut.

Tie sedacky, no zalezi s cim to porovnavas. Nevravim ze z auta vystupis dolamany, ale nic moc. V cenovej kategorii +70k€ je to len priemer. Ba povedal by som, ze aj ovela lacnejsie auta maju lepsie sedacky (aspon za priplatok).
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano ta nekritčnost a zfanatizovanost mnohých majitelů je dechberouci.

Ale jsou i soudní majitelé Tesly, kteří si jsou těch drastických nedostatků vědomi.
Avatar - eLzyx
eLzyx
buďto má X, které opravdu trošku povrzává, nebo je vyžraný a povrzává mu kůže sedačky o loketku (všiml jsem si toho u svého bráchy) tím, jak se ta sedačka u rozměrnějších lidí více rozevře.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Kůže???

Myslíš tu kůži co vedle pravé kůže ani neležela???
Avatar - Anonym
Anonym
Až bude chtít vidět co je to opravdová kůže, tak kůže Conolly. to byl neskutečný pojem a kdo se o to staral, tak ta kůže není rozpraskaná ani po 45 letech 😄
Dodnes dělaj exlusivní věci https😐/www.connollyengland.com/…collections/bags?…
Avatar - eLzyx
eLzyx
zcela upřímně nevím, nezkoumal jsem, vycházím z toho, že v roce 2019 ohlásili vegan free interiery bez kůže. Logicky jsem si dovodil, že předtím asi z kůže byly.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Aha, a to že má auto před 2019 to jsi logicky vydedukoval z pohledu na bílou zeď??

Nějaký další bullshit tam nemáš? :-!
Xylo
Od konce
28. Lincoln
27. Tesla
26. Jeep
25. Genesis
24. Volkswagen
23. Mercedes
...
17. BMW
16. Cadillac
15. Audi
14. Chevrolet
13. Porsche
....
3. Toyota
2. Mazda
1. Lexus
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
...a na konec Japonec 😒] 😉
Avatar - eLzyx
eLzyx
byl jsem cirka před 14dny v servisu na upgrade palubního PC a nabíjecího konektoru.
Nechal jsem si i vyjet servisní historii za těch 180t km. Co se na tom autě dělalo? Loni vyměnili baterku a kabinový filtr. V rámci servisu mi udělali i dvě svolávačky, přičemž jednou z nich byly nějaké odvodňovací kanálky kufru. Druhá se vyřešila tím, kvůli čemu jsem přijel.
Mimo autorizovaný servis nechal majitel opravit/vyměnit všechny kliky za faceliftový díl s delší životností. Ano, tohle je známá závada, daň za efektní vysouvání.
A to je za 180t km vše.

Vrže něco v autě? Ano, když si do předních sedaček sedne někdo vyžranější, tak se tře kůže sedaček o loketku. Jsou ty sedačky super? No, např. proti Volvu nejsou. Mám druhou generaci a je to lepší, ale premiové sedačky to nejsou. Ovšem sedačky z posledních let jsou zase o dost dál. Docela uvažuji o retrofitu nových. Jinak je vevnitř klídek.
Nějaké vady, nedodělky, závady? Našel jsem z výroby přetočenou přezku bezpečnostního pásu. Nemělo by se stávat, ale oprava snadná. A vzadu v kufru je špatně upevněný tapec, resp. odlepený suchý zip, který by jej měl držet. Nikdo si toho nikdy nevšiml, není to vidět. Nechal jsem to být, protože mi to aspoň odděluje jednotlivé oddíly v kufru.
A aktuálně řeším jeden koplý disk a tím i drobné vibrace při jízdě nad 110km/h.

Takže nekvalita? Kdyby byla takto nekvalitní všechna auta, tak automechanici nemají co žrát.
Avatar - Anonym
Anonym
chtěl bych vidět původní ramena, čepy a brzdy po 180 tis km 😄 😄 😄
Avatar - eLzyx
eLzyx
brzdy? Ty jsou na půl milionu, vždyť je vůbec nepoužíváš.
A ano, jsou tam původní ramena, čepy, vzduchové tlumiče ... proč by neměly být? Na technické žádné vůle nenašli, auto se chová příkladně (teda až na ty vibrace od disku).
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Proč tam nedávají vlaštovky???
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně, hlavně na českm tankodromu. Zkus tolik nefetovat, třeba se to zlepší 😄 😄 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Oni neřeší kabinový filtr upgradem SW?? Jaaaj, břídilové 😒]
Od Tesly bych čekal že zas*aný filtr bude vyřešen SW který to vyřeší. Plus samozřejmě pozadí tlející krávy na displayi a mouchy z repro pro doplnění atmosféry v kabině 😒] 😒]
Avatar - eLzyx
eLzyx
pro jistotu ... měnili pomocnou 12V baterku, ne tu HV.
DonVito
No pres vecny prispevek :yes: se tu dockas jen pitomych komentu.

Jsme v Cesku, kde si lidi za svym nazorem (at uz je jakykoli) stoji, navzdy.
Mig_35
a hlavně, už nemůžou omílat donekonečna to svoje "už sis nějakou Teslu koupil"? 😄
DonVito
Jj presne. Naprosto otresny argument.
Nicmene diky eLzyx za potvrzeni toho, o cem tu leta pisu.


Jinak ja jsem drive fandil hybridnim pohonum a taky jsem zadny hybrid nevlastnil.
Ted fandim Tesle a taky zadnou nevlastnim.
Nikdy nebudu vlastnit vse, co se mi libi.
EV.6 nebo Ioniq 5, skvela auta.
Libi se mi E-tron GT.

Tesla je svymi parametry top, ale zrovna kvalitou ne.
To co tu predvadi hejteri Tesly je neskutecny.
Tonouci se stebla chyta.
Tesla uz nekrachuje, vydelava, je nejhodnotnejsi automobilkou sveta, v zari byla TM3 nejprodavanejsi auto Evropy, takze uz je malo prilezitosti si do ni kopnout.
Tady je jedna z nich. A ani Jerry se navahal vratit do diskuze a nakydat sem ten svuj hnuj.
Avatar - Katikakus
Katikakus
V diskusi tady presne o tobe a migovi pisu😒br />https😐/www.auto.cz/…edni-leta-141640
😁 😁 😁
Mig_35
tak bodejť by tě nezahřálo u srdíčka, že ta TVOJE značka boduje 😉
gratuluju. a buď úplně v klidu, jsou lidi, co jezdí vlakem :yes:
Avatar - Katikakus
Katikakus
Jsi zjevně ještě větší de8il, než jsem myslel. Tesla moje značka rozhodně není. Jak jsi proboha přišel na takovou pitomost. Já v té diskusi komentuji Teslu, a tupouny jako ty, kteří neumějí počítat ani samostatně uvažovat.
O žádné jiné značce tak nemluvím, žádnou svoji značku nepotřebuji. Není mi 13.
Mig_35
prosím tě. článek je o korejcích, jezdíš Kiou. Kapisch? já chápu, že moc těžký, ale třeba se to povede.
můžu se zeptat - proč potřebuješ pořád někoho urážet? máš malé péro? dokazuješ si na dálku, jaký jsi tvrďák? a ani ti to moc nejde, to ti rodiče vymýšleli jenom tyhle jména? nic lepšího neměli? 😉
edit: nepotřebuju svoji značku, na spritmonitor mám tři Kyje, jsem členem Kyja-klubu ale jinak nic 😄 😄 😄
Avatar - Katikakus
Katikakus
Clanek je o evropskych prodejicu automobilu vsech znacek, to ti zjevne uniklo.

Jo, tak ty mas mindraky z korejcu. Tak to rekni hned. Nejaky korejec (a ti pry jsou na tom bidne), ti ojel starou?

Takze jeste jednou, ja tam komentuji teslu a tupouny jako ten druhy blb, ktery tu vytahl prodeje v jednom mesici. O korejcich jsem nenapsal ani slovo. Ty tady dokola vytahujes ty. Porad ti to nedocvaklo?

A tech projekci vlastnich mindraku na jine zanech, jsou smesne.
Mig_35
nadpis: Korejci mezi nejlepšími. ale ne, článek není o Korejcích.
Korejce vytahuju protože v nich jezdíš. Po ostatních žádáš, aby vlastnili auto, o kterém diskutují. Proto se ptám, proč diskutuješ o Tesle? Není to poněkud protichůdný postoj?
ano, v tamté diskusi jsi byl naprosto správně. sem nepřispívej!
topten
Z: dobry den, servis? nejede mi auto, muzete mi poradit?
S: mate nabitou baterku? neco to dela kdyz zmacknete start?
Z: do rana byla na nabijecce. kdyz zmacknu start, tak to divne chrci a klepe se to, ale nejede
S: prijedem se na to podivat

za pul hodiny😒br /> S: co to je za starou vykopavku?
Z: vcera nam to privezli na kare. baterka je prej dobra. a na jeden zatah k mori
S: paninko, to je dyzlova oktavka z 2021. to jezdi na naftu, tu uz nikde nekoupite
Z: na co?
S: na naftu. osobaky na naftu se prestaly vyrabet pred 10 lety.
Z: co s tim?
S: musime to hlasit. musi se to ekologicky zlikvidovat. prijede protichemicka jednotka. to budete mit drahy
Avatar - Katikakus
Katikakus
To tak leda ve vlhkem snu nejakeho vypatlaneho pomatence.
gil54
K popukání. Jsi vtipnej jako Štuchal.
Avatar - Anonym
Anonym
spíš jak Štrougal, plácá totiž stejný nesmysly 😄 😄 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
2035 ... topten dodělal na CŽV kurz ZŠ :yes: :yes: :yes: Jo bude to skvělej rok 😁 :yes:


Jinak 2035😒br /> EK stále jedná o kvótách pro přijetí migrantů z Běloruska, kteří už sice v mezidobí dávno byli zvolení do Evropského parlamentu. Německo chytsá referendum, jestli nadále tolerovat katolické náboženství za podmínky práva vyznání v čase 23:55-23:59h každého 29. února.
Snem rodin je Passat TDI z vrakoviště, protože na hypotéku na Teslu 1 dosáhne pouze horních 10 000 západonémcú. Passat nebo Golf TDI se dědí. Právo vlastni mobility tak přechází na nejstaršího syna.
Státy podporují EV mobilitu. Každý kdo si koupí EV a k tomu hektar FV panelů za 1M € dostane 85٪ dotace.
Poláci uzavírají důl Turowo protože je vytěžený. Mají zaplatit pokutu 30 mld. €.
Policie ČR si vyžádala další výpověď Babuše ml. v kauze Čapí Hnízdo...
topten
kazdej mame jinou predstavu o tom co nas ceka
mnohym se ty jejich predstavy nakonec vyplni
ta tvoje budoucnost je dost ponura
nezavidim ti to
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano, ovce má vždycky spokojenější život. Stačí mít co pást, slovo jako budoucnost nezná.

Jinak za mě 2035 značně pozitivní - viz první řádek 😁 :-! :-!
topten
predpokladam, ze jako kazda spravna ovce ses naockovanej proti cinskymu moru ...
... a v roce 2035 si v tohle dobu pujdes uz pro 45. davku
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ze nejsi nejchytrejsi jsme vedeli uz davno. Ted uz vime, ze jsi naprosto vypatlany de8il, s kterym nema cenu ztracet cas...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Seber se a běž pomáhat neočkovaným na JIP. Jinak se toho roku 2035 nedožijou :-! :-! :-!

Ale to ty neuděláš že... budeš mít jen plnou hubu keců a tvé hrdinství končí na vrátnici nemocnice. Dál už je jen ta povinnost lékařů zachraňovat dementy co se nešli očkovat ačkoliv 1000x mohli. :-! :-! :no: :no: :no: :no: :no:
topten
tvoje slova😒br /> "Ano, ovce má vždycky spokojenější život"
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano hezky jsem tě popsal že?
topten
ovecka je vzdycky soucasti stada
to tvoje stado ma pres 6mil ovecek
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jinak ano. Půjdu klidně pro 235. dávku když bude třeba.
Jsem očkovaný proti tetanu, neštovicím, příušnicím a dalším nemocem stejně jako cca 10 mil obyvatel téhle země. Očkování je totiž základem našeho života.
A že tady je bohužel 3-4 mil lidí co tohle nechápou, je smutnou vizitkou naší země. :-!

P.S. možná ti to nikdo neřekl, ale na 99,9% jsi očkovaný i ty!!!!!!!!!
topten
me prijde, ze ockovani je smyslem tveho zivota
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
P.S. možná ti to nikdo neřekl, ale na 99,9999% jsi očkovaný i ty!!!!!!!!! A díky tomu žiješ!!!!
topten
hele, ja s ockovanim nemam problem
cim vic lidi si necha dat vcelicku proti cinskymu moru, tim lip

mam znamy, ktery se s cinskym virem setkali a ted se zamerne dal promoruji
a protilatky jim rostou
a tyhle lidi bys nesmyslne nahnal pod jehlu
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
20% po covidu má NULA protilátek!!!!

Nikdo dopředu neví, jestli neskončí na JIP!!! Koho nakazí!!!

Jestli máš takové známé, tak to odpovídá tvé inteligenci :-!
topten
johnson 2 mesice po ockovani nefunguje
na 3. davku pfizeru se doporucuje jit uz 5 mesicu po 2. davce, protoze taky slabota
pritom slibovali tecku
a k prokazani bezinfekcnosti staci proockovani
pritom i ockovani se muzou nakazit a cinsky mor dal sirit
a pak jim neco ver
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. Zase jen lžeš.
Není že očkování nefungije!!! Funguje. Naopak funguje. Že se třeba i tak nakazíš je blbé. Ale pomůže ti nemít těžký průběh probůh!!!
Nakazit se a šířit dál jsou dvě věci probůh!!!!
Očkování nebylo proti delta probůh!!!! A i přesto výrazně pomáhá!!!!

Omg jak někdo může být tak hloupý jalo ty fakt nechápu!!!
topten
asi zijes v nejaky jiny realite
nebo nesledujes zpravy
zadna slibovana tecka neni
nema to cenu
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Samozřejmě že to není konec. To ani nikdy, nikdo z odborníků neřekl!

Je to vir, ten bude mutovat dál. A právě proto že ti jsou *** co se nenaočkují má ten vir stále spoustu prostoru pro mutace!!!

Jeri podle tebe nemá smysl snížit riziko úmrtí sebe a tvých blízkých a to tak že fakt výrazně, tak opravdu jsi totální..... :-!
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Problém covidového nadělení (a nejen jeho) spočívá v tom, že ti, kdo do toho mluví a o tom rozhodují, jsou možná odborníci, ale ve zcela jiném oboru 😞
Navíc, jak se zdá, COVID-19 není zcela přirozeného původu, takže jeho chování a mutagenita jsou ještě nevyzpytatelnější, nežli jsme si mysleli
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Že vir bude mutovat se ví po celou dobu. To, že vakcína a její účinnost bude časem klesat se ví po celou dobu.

A pak tu nějaký jouda napíše opět že očkovat se nemá cenu...
Jerry-Fuckman
Nazdar COVIDový trolle
topten
slibovali tecku
tedy konec
pritom konec v nedohlednu

ja mam do soboty platnej PCR test
jako samoplatce
tedy sem bezinfekcni
fakticky
a tak jdu asi na dlouho naposled do hospody

ty ses ockovanej
tedy ses bezinfekcni
ale jen uredne
tedy realne muzes vir sirit
a nekoho nakazit
treba v ty hospode
ale veris vladnim lzim, ze jsi bezinfekcni
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Slibovali tečku... omg jsi jak hloupý flašinet.
ODBORNÍXI nikdy netvrdil že očkování rovná se konec víru. NAOPAK!
Že někdo marketingově přijde s tečkou a ty nechápeš co je marketing a co jsou fakta, to je jen tvůj problém.
Běž si do hospody. A místo toho aby jsi byl aspoň trochu v klidu, tak se třepej strachem aby jsi neskončil na JIP. Protože pokud tam skončíš tak už se na 50٪ domú nevràtíš!
topten
"UDĚLEJME TEČKU ZA KORONAVIREM."
ochrana mela vydrzet urcite minimalne rok, spis dva
skutecnost je, ze treti davka se doporucuje 5 mesicu po druhe u pfizera a dalsi davka 2 mesice u johnosona a uz se mluvi o tom, ze to neni konecna
takze z tecky je plus, mozna hodne plusu za sebou
a je otazka, co to s tebou udela ockovat se porad dokola
ale ty uz z toho nemas uniku kdyz jsi na ockovaci kolotoc nastoupil
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ty nechápeš že vir se změnil??? Nechápeš že?

Hele víš co mě fakt fascinuje? Jak je možné, že VÉŘÍŠ TOMU, ŽE 72H PO NEGATIVNÍM PCR NEJSI INFEKČNÍ??? VZDYŤ TOHLE TVRDI TI STEJNÍ LÉKAŘI, IMUNOLOGOVÉ, VIROLOGOVÉ JAKO TI, CO ŘÍKAJÍ ŽE NIC JINÉHO NEŽ OČKOVÁNÍ EPIDEMII NEZASTAVÍ???
topten
PCR plati 72 hodin, ne vic.
to nevis?
a urcite to je silnejsi dukaz o bezinfekcnosti nez ockovani

to nevedeli ze se vir bude menit kdyz slibovali tecku?
nebo opet vedome lhali?

ty jsi typicky agresivni vaxer
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
CHÁPEŠ VŮBEC NA CO JSEM SE TĚ PTAL????

Ne, nechápeš!!!! Reaguješ na něco úplně jiného než se ptám!!! Takže se evidentně bavím s de.... :no: :no: :no:
topten
nech tech StBackych praktik
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Takže to že se tě ptám je podle tebe stbacka praktika???? OMG :no: :no: :no:

Stále jsi mi nebyl schopný odpovědět! Necítíš se fakt trapně že nejsi schopný odpovědět ani na tak jednoduchou otázku???
topten
pochybuju, ze vubec vis, na co se ptas

problem vas vyznavacu jediny pravdy je ten, ze vidite jen svuj uhel pohledu.
a tak jako se treba daniel landa navazi do ockovanych, tak ty se navazis do neockovanych
svym zpusobem jste stejni a muzete si podat ruce

normalni clovek vi, ze svet neni cernobilej a kolikrat pochybuje i o tom, ze 1+1=2
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Stačilo napsat že nejsi schopný odpovědět na naprosto jednoduchou otázku :-! :no: :no: :no:

Tím pádem s tebou nemá smysl se vůbec bavit protože jsi póvl :no: Jdeš na HL.
topten
takze - nevis
ja sem si to myslel
a vubec me to neporekvapuje
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
2035... až budeš na úrovni ZŠ.... budu se těšit. I díky očkování :-! :-! :-!
topten
no vidis, a to je tvuj nejvetsi problem
kazdyho shazovat
pod uroven ZS
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jen reaguji na to co píšeš za 3,14čoviny :-!
Avatar - 314A
314A
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
DonVito
Vyjimka potvrzuje pravidlo.

rohYpnol muze mit na neco vyjimecne rozumny nazor, blahopreju. 😲

Ted uz se jen dovzdelat o autech. 😁
Mig_35
ozanabev
Na hloupy průzkum CR sere pes.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Majitelé vozů Tesla po celém světě hlásí, že kvůli interní chybě serveru nejsou schopni nastartovat svoje vozy😒br />
https😐/www.cnet.com/…-cars-elon-musk/

Tvl, to fakt chceš. Takový krámy...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
😒] 😒] 😒] kvalitka... 😉
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
JJJ, jen pro vybrané jedince 😁 😁 😁
Gerry-Fuckman
Reaguješ sám na sebe? Chce to ještě více smajlliku Arese.
Avatar - eLzyx
eLzyx
jo to mne taky naštvalo, přijdeš do auta a chceš nastartovat a ... moment, ono to nestartuje 😁 Normálně jsem s tím odjel.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Málem bych zapomněl na tento významný den pro zdejší hard-cable přispěvatele.
A proto mi, vážení kolegové dovolte, abych místní letce orálních elektrofilů k jejich svátku popřál vše nejlepší 😁 😁 😁
Chlapci, děvčata - ba i ostatní neurčitá gendera elektrofilní, ať vám to proudí 😁 😁 😁 😁
http😐/svatky.centrum.cz/…-den-toalet-206/
Mig_35
No nevím, co smrdí jako toaleta, jestli Tesla, nebo obstarožní Citroen HDI... asi to ani nezjistím, ale ty bys mohl😊
DonVito
"U vozů Tesla jsou například problémy s křídlovými dveřmi, netěsnosti, problémy s ovládáním klimatizace či špatně lícující panely karoserie."

Nicmene mistni (j)elita si z toho vydedukuji, ze EV neni spolehlivejsi. 😁

Jsem zvedav na ten udiv, az Berlin bude produkovat spickovou kvalitu. (J)elita tomu stejne nebudou verit. A budou si porad vypravet zkazky o spatne americke kvalite.

PS Teslu si clovek nekupuje kvuli kvalite slicovani...

PPS Myslim, ze neni takovy problem odladit, aby do vozu neteklo. Udelat spolehlivy pohon je podle me mnohem narocnejsi.
Mig_35
například takový Land Rover, který je schopný v první desítce nejnespolehlivějších vozů obsadit pět příček, za nekřesťanské peníze, u místních vzbuzuje jen obdiv😊
gil54
K PS a PPS máš naprostou pravdu. Každý, kdo chce spolehlivý pohon koupí si za svých 1.5 - 2,5 milionu Kč nějakou tu novou Teslu, aby měla odpovídající kvalitní lak nechá jí přestříkat, přelepí si čelní sklo a odladí si ostatní těsnění aby do ní neteklo, na slícování nebude hledět a do interiéru ve stylu prázdné ledničky, ve které si někdo zapomněl starej tablet, se zamiluje. Nebude detailista a smíří se i s tím, že sem tam něco jde špatně zapnout nebo vypnout nebo že to nejde vůbec.

Jsou tací, co Teslu přesto obdivují a jsou spokojení a dehonestují vyjádření nespokojených zklamaných majitelů, kteří si to měli přece sami "odladit".

Je to samozřejmě každého svobodná volba.

Až bude Berlín, až budou SSB, až bude blahobyt..... možná. Ale hovoříme o současnosti a o současné kvalitě za současné peníze.
DonVito
Ja zrovna ve zdejsi diskuzi sleduji nadseneho majitele, ktereho dehonestuji mistni (j)elita... 😲
Tudiz je to opacny pripad, nez zminujes...

Soucasna kvalita je jaka je.
Kdo chce kvalitu, urcite si radeji koupi Ioniq 5.

TM3 je (V SOUCASNOSTI 😉 ) kvalitou v prumeru, to neni urazka.
A EV parametry je na bezkonkurencni spicce.
Dojezd, dynamika, spotreba, sit nabijecek, zpusob nabijeni a jeho uctovani vs cena...
:yes: :yes: :yes:
Asi tak.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ad PPS: jak vidíš, pro Teslu je to už deset let problém nepřekonatelný.

Kompromisy v kvalitě jsem ochotný tolerovat u levného auta do půl mega. Ne u vozu, který si cenou hraje na prémiovku. Ale ty to máš zřejmě jinak. Kolik těch Tesel už jsi si koupil?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tohle bych trochu korigoval.

Tesla je drahá a cenou odpovídá prémii. Jenže jinak Tesla prémiová není. Ten problém v ceně je prostě v tom , že celá koncepce EV mobility nedává ekonomicky smysl (jednotlivce se specifickým způsobem nechme stranou).

Takže Tesla si cenou na prémii nehraje. Ona prostě levnější být nemůže. Koneckonců nebýt dotací tak by již dávno žádná Tesla nebyla.

Tesla je svým způsobem Dacií mezi EV. Je to jen špičkový SW plný chyb, skvělá baterie a elektromotor zabalený do laciné kartonové krabice.

EV koncepce zkrátka nedává v celoevropském měřítku ani v roce 2021 jak ekologický, tak ekonomický smysl. Taková je realita.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Co k tomu dodat...
https😐/www.novinky.cz/…reditum-40349851

Kredity ("ekologické odpustky") v USA vznikly jako tlak na automobilky, aby prodávaly auta s nižšími emisemi CO2. Ve výsledku ovšem jsou spíš dotací pro ztrátový byznys firmy Tesla, ovšem dotací z peněz zákazníků jiných automobilek, nikoliv z kapes všech daňových poplatníků bez rozdílu.

V roce 2020 Tesla prodala kredity za 1,6 miliardy dolarů (34,4 miliardy korun). Vykázaný zisk za loňský rok byl 721 milionů dolarů (15,5 miliardy korun), což znamená, že bez kreditů by byla 879 milionů dolarů (18,9 miliardy korun) ve ztrátě.
-------------------------------------------------------------------------------------
Ale oni nám jistě zdejší orální elektrofilové vysvětli, že výše uvedená fakta jsou jenom hejt njůz a fejk spíč a vůbec, protože Tesla je prostě nejnejlepšejšejší, protože kurrwa prostě PROTO 😁 😁 😁
Mig_35
je to jednoduché - tebe třeba, jako čistého uživatele polhohospodarskeho paliva vubec netrapi, že platíš míň, než slušní lidé jezdící na benzín. proč by to mělo zajímat kupce Tesly?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Co zas kecáš za lži??? Biosložka je dávno i v benzínu!!!! Tam ho lze navíc vecpat dokonce víc!!!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Přesně tak :yes: :yes: :yes:
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mig_35
petrolheadi oplakávají konec výkonných motorů, které by si nikdy nekoupili, ale když někdo mluví o Tesle, už ji musí mít doma, aby mohl :yes:
DonVito
Petrolheadi taky krome jineho vubec nechapou vyhody Tesly. A tim padem jim hlava nebere, ze neni problem si koupit auto i s podprumernou kvalitou (slicovani karoserie a podobny blbiny), ktere je ale jinak absolutne bez konkurence.

https😐/www.carwow.co.uk/blog/most-efficient-electric-cars#gref

Treba ze ma TM3 spotrebu na urovni jinych o nekolik trid mensich vozu, napriklad Seat z A segmentu 😲 . S vyjimkou Ioniqa, ktery je taky usporny (ale dynamicky uplne jinde...).
Avatar - Katikakus
Katikakus
Takze kolik? Ani jednu, vid? Jak typicke. Tupe kazani jinym a ve vlastni garazi skutek utek.
Mig_35
- to je strašně skarede auto to Porsche!
- není, mne se líbí.
- už sis ho koupil? Ne? Tak drz hubu, nemas právo o nem mluvit 😄 😄 😄
Argumentační vakuum v provedení uživatele auto.cz :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. Vůbec ti nedochází souvislosti. Přirovnání je úplně mimo.

Zkratomozci tady všemožně šíří lži o tom, jak je EV báječné, konkurenceschopné a smysluplné. Ale vesměs nikdo z nich si EV za své peníze nepořídil, a ani nepořídí. Proč asi...
DonVito
Taky se tu pise o brzske cenove parite se spalovaky.

Faktem je, ze jsou zatim nova EV predevsim v nizsich tridach vyrazne drazsi.

Chapes to? RohY?
Clovek se obvykle ridi penezenkou.
Ojety EV se vyplati uz dnes.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Katikakus
Katikakus
To snad nemuzes myslet vazne? To je nejdebilnejsi pokus o argumentaci, jaky tu nekdo dnes predvedl. My se nebavime o designu. Ze se ti neco libi nebo ne nema s kvalitou vozu ci s echnolgii pohonu nic spolecneho.

Demonstrace totalni demence v podani Miga po stodvacatepate... :yes:
DonVito
To je prirovnani.
Je jasny, ze ti to hlava nebere...

Ja se tu v diskuzi bavim vesmes POUZE o autech, ktera nevlastnim.
Jelikoz vlastnim vskutku malo aut.
😁
Avatar - Katikakus
Katikakus
Pekne tupe prirovnani, naprosto mimo misu.

Je jasne, ze tva hlava tohle pobrat nemuze.
DonVito
Ma hlava to ale pobira.

A ma hlava toho vi o EV patrne mnohem vic nez ta tva.

Jinak bys tu tak hloupe netrollil.

Mas neco qeci?
Ne?
Avatar - Katikakus
Katikakus
No evidentne tva hlava nepobira tu debilnost toho srovnani. A ja nemam cas ani chut ti to vysvetlovat jako 5letemu decku. Mej se.
DonVito
Hezky den.

A priste radeji sup do nejake petrol-diskuze. 😉
Tady nemas nic k tematu krome hloupych urazek.
Mig_35
Kaktus, tím přirovnáním jsem se ti snažil naznačit, že tvoje argumentace - pokud auto nemáš, nemůžeš ho chválit - svádí k tomu, abych ti řekl, pokud auto nemáš, nemůžeš ho hanit.
Omlouvám se, že jsem to napsal tak komplikovaně. Příště budu volit jednodušší příklady, abys to pochopil i ty.
Napříště se tedy zdrž hodnocení všech automobilů s výjimkou automobilů značky Kia. Do všech ostatních diskusí se ve vlastním zájmu nezapojuj :yes:
Avatar - Katikakus
Katikakus
Diky za potvrzeni, ze jsi de8il. Ale vedeli jsme to uz davno.
Ani po vysvetleni, ze ten argument je naprosto debilni, ti to nedoslo. Ja nikoho nepresvedcuji, ze tohle, nebo tohle je lepsi.

S tupym k0k0tem, ktery zvladne akorat detinsky komolit nicky, kdyz mu dojdou argumenty, nebudu dal ztracet cas. Taky se mej.
Mig_35
já mám argumenty pořád. argumentovat tím, že pokud sis nekoupil auto, nemůžeš o něm diskutovat, to tady předvádíš ty. snažím se ti vysvětlit, že takto to podle mého nefunguje.
a ty ostatní nadávky, to jen krásně ukazuje, jaká je tvoje mentální úroveň.
trestat tě nebudu, jezdíš Kiou, to stačí 😉
DonVito
Teslu jsem si nekoupil a zatim to ani neplanuji.

Mam blize k jinym EV, napr. Leaf, Zoe, Ioniq, i3 nebo E-Golf.
Tesla je pro me jako to Porsche v prispevku od Miga...
Mig_35
Kdyby byla k mání i4 (elektrická čtyřka) už bych pravděpodobně neodolal. Než sebou vozit čtyřkolku a hybrid, tak to radši stejně těžký elektromobil. Párkrát jsem potkal Taycan Cross Turismo a tady bych neváhal ani na chvilku. Ale pod 2,5 to bohužel nejde. Ale je to přenádherné auto.
Tesla se mi při vší úctě "celkem" líbí ale - no prostě chci víc.

Co je celkem vypovídající - odpůrci elektra se tady v diskusi vyjadřují jako vidláci, nemají argument tak ho nahradí nadávkou, celkem snadno je vidět, jaký typ lidí vidí rudě při každé zmínce o Tesle...
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jsi trapný až za hrob :-! :-! :no:
Podstatné v tvém příspěvku je jediné slovo - BYCH.
To mluví za vše :-!

Zkratomozci v diskusích jsou totiž vesměs ti co BY SI KOUPILI EV, ale NIKDY SI ŽÁDNÉ ZA VLASTNÍ PENÍZE NEKOUPÍ.

Jo, kdyby EV rozdával stát, BYL BYS PRVNÍ VE FRONTĚ co 😁 😁 😁 :no:
gil54
Je to tak.

Mnoho příznivců EV pro ně horuje, vychvaluje jejich pozitiva, zlehčuje nebo odmítá negativa. Nekoupí si je zatím však. Buď záměrně nebo třeba jen podprahově vnímají, že je pro ně EV z nějakého důvodu zatím nevhodný, třeba cenou, jeho možnostmi nabíjení a pod. V diskuzi ovšem ohnivě hájí EV, nadávají odpůrcům nebo i jen těm, kteří chtějí být objektivní. Nevím proč to dělají.

Těm kteří jsou objektivní nebo dokonce EV vlastní, nepřeceňují jeho klady a sdělují nám své nezkreslené zkušenosti - a moc jich zde není - se omlouvám a tento příspěvek není mířen do jejich řad.

Objektivita chybí oběma stranám a přínos takových vyhrocených diskuzí je prakticky nulový.
Mig_35
Mnoho příznivců čehokoliv tady chválí cokoliv bez toho, aby si to někdy koupili. Postavil bych takové chování mimo zákon 😄 😄 😄
S výjimkou čistě elektrotrollů tady nevidím, že by někdo přispěchal k článku o Tesle s tím, jak je to skvělý produkt. Že diskusi začne někdo, komu Tesla silně vadí je téměř stoprocentní. Celkově v diskusích převažují odpůrci a když s nimi někdo nesouhlasí, začnou brzy s urážkami.
Proč? Strach. Budu si moct po našich cestách ještě vodit svoje prastaré dieselové auto? Kde jsou moje práva produkovat karcinogeny a oblažovat jimi okolí? Kde je moje svoboda?

edit: a největší pr.de.l je to jak "nepřeceňují jeho klady a sdělují nám své nezkreslené zkušenosti" - to zrovna ten majitel Tesly nade mnou to auto chválí až do nebes - jsem rád, že jsi za to rád :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
začínáš bejt hodně trapnej MIGu!!!!

Všichni tu máme diesly vid, já jich mam doma hned 99 vid.

Jde nám o to, abychom si mohli vodit svá auta všude kde chceme a potřebujeme a bez omezování a debilních zlodějských eko daní
Mig_35
debilní eko daň platíš už dávno v podobě spotřební daně.
právo jezdit autem kam chceš nemáš už dávno.
tvoje svoboda začíná končí tam, kde začíná svoboda druhého.
přechod k nižším emisím probíhá už pěkně dlouho, zaspali jste dobu kamarádi. teď to jenom prostě přeskočí na nulu. tedy teď ve smyslu horizontu nejméně deseti let.
Avatar - Anonym
Anonym
Jenže oni chtějí další spešl dan krom té dpotřební a dph
kam se autem nesmí? Do chráněného přírodního parku? nebo do pěší zony v centru? Jinak zatím všude

Svoboda druhého je odstěhovat se do Boubína, pokud mu připadá že je tady smrad nebo na Čukotku nebo do kanady kde je 15 lidí na 200 km2, tak si můžou užívat vzduchu....

Euro 6 je schopný splnit i motor 1,7 z Nivy nebo 6,2 Helllcat.

Jde nám o to, aby to tak bylo i nadále.

A aby se bolševicky nezakazovalo a neomezovalo
Mig_35
Pleteš si daň a pokutu.
Kde bydlíš? Přijdu ti tam dělat kravál ve tři ráno a oznámím ti, že se můžeš odstěhovat :yes:
Ne, Hellcat není schopen s průměrnou spotřebou 20 l na sto a produkcí CO2 300 mg na kilometr EURO 6 ani náhodou.
Avatar - Anonym
Anonym
Přesto ho plní a vesele se dováží.

Zajdi do Auto Outlet nebo do Tucaru, uvidíš tam, že vozidlo plní Euro6dtemp, nebo jak se ta debilita aktuálně jmenuje 😄 😄 😄

Stejně tak to Plní Niva, Buchanka nebo UAZ Hunter (469)
Mig_35
nevím jakým podvodem to dělají. ale kdyby to bylo opravdu tak snadné, určitě by evropští výrobci do svých aut dobrovolně necpali hybridy.
Niva a Buchanka jsou předpokládám otypované jako N2.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Vis co je paradoxní? Že do bezemisnich zón sice nemůžeš s moderním dieselem, zato tam klidně můžeš s provozem hnaným stádem krav 😁 😁 :-!
Kdo vypustí víc emisí jestli stádo krav nebo moderní diesel je snad jasné :-! :-!
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
To víš, lidé ze skupiny 1, to jsou ti praví orální elektrofilové.
Vychvalují ten zkrato-wergl až na půdu, ale sami si ho nekoupí, protože si jsou dobře vědomi, že značná část toho, co uvádějí jako "argumenty" jsou ve skutečnosti pouhé sliby, přání - nebo rovnou čisté lži

S elektromobilitou to mají prostě jako s reklamou na Kofolu - když ji miluješ, není co řešit 😁 😁 😁
Mig_35
ještě jsi zapomněl dodat, že mají prázdné kapsy 😄 😄 😄
mám pro tebe špatnou zprávu, jednou v tom budem jezdit všichni.

Rohypnole, abych na ty tvoje blaboly reagoval, musel bych si te odstranit z listu čtenářů, jejichž výplody povazuju za zbytecne a to se nestane.
Ale letmo jsem zahlédl, že jsi zastáncem očkováni a vskutku, moje rozhodnutí je evidentně zcela správné :yes😒br />https😐/www.google.com/…yva.html%3famp=1
Avatar - Anonym
Anonym
nebudeme, 40% dnešních majitelů EV na auto nebude mít....
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Jojo, všechny EV nabijeme za 5 minut.

Hele za jak dlouho myslíš, že jde postavit 55 rekatorů VVER 1200, aby to bylo čím nabíjet a aby taky bylo čím topit, po zákazu uhlí a plynu?

A kde na to stát vezme 600-900 miliard korun? 😄 😄

Popř jako alternativa, jak dlouho trvá postavit 700 000 větrníků nebo 1,5 milionu FVE elektráren 😄 😄 😄 😄 😄 😄 (během životnosti rekatorů 65-95 let) 😄 😄 😄 😄 A pokud k tomu připočteš bateriová úložiště a vodík, počítej se sumičkou okol 1,5-2,4 bilionu Kč 😄 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Vítr fouká jen když se mu chce a sluníčko svítí jen duben-říjen.

Co listopad-březen?

Zimní spánek?

Nebo jaký máš řešení, utopistický neostalinisto.

Drábová říká, že komerční SMR před 2040 je utopie, další e😜erti říkaj že masivní nasazení vodíku před 2045-2100 (podle zemí světa) je utopie a uložiště, co bude umět uložit elektřinu na 3 měsíce je utopie před rokem 2100-2200 dle jednotlivých zemích


Takže otázka neostalinistický zelený bolševický utopisto, čím budeš topit a nabíjet v roce 2030, když nic z toho výš nebude?

Povídej, čekáme, zelený Mičurine
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
https😐/echo24.cz/…-brzy-do-duchodu

https😐/www.kurzy.cz/…ory/A-V-T-45965/

Před 2040 s tím nikdo nepočítá kvůli neexistenci sériové výroby a problémům s legislativou
Avatar - Anonym
Anonym
2030 je za 8 let, to je sakro málo času.

Sou jen 2 scénáře - vypnou se uhelky bez jakékoliv náhrady, a pokud nebude proud odkud odvézt, budou blackouty nebo vypínání proudu ve špičkách

nebo

se uhelky nechaj v provozu na zimu na vykrytí neodstatku energie, když FVE a vetníky nebudou nic dávat
Mig_35
byla v roce 1905 na světě ropa a benzín pro současný počet automobilů? stejně tak tě nemusí trápit elektřina pro všechny elektromobily za patnáct let...
a jen tak mimochodem, EU odsouhlasila plyn a jádro jako zelený zdroj energie...
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně, tak kurzy.cz ; echo24.cz, tydenikhrot, idnes atd jsou ruský dezinformační weby.

Ty dneska perlíš, zelenej bolševiku 😄 😄 😄 😄 😄

Už bys měl vyměnit ty prášky, leze ti to hodně silně na mozek. Shcizofrenie jak grandcanynon, bolševickej trolle
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
A Když si zminil Rusko
https😐/www.autoforum.cz/…jen-na-zalohach/

Zase smůla co 😄 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
dyt ale přeci ruský auta nikdo nemůže kupovat, protože sou to zastaralý krámy co nefungují, a prodejci maj zavařenej pořadník, divný co

A Buchanka pro jižní ameriku je tak populární, že jim tam dali i klimu a prodeje jdou nahoru o stovky procent, sranda co

V Rusku se prodává akorát Cadillac A Jeepy, vcelku dobře
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
tohle asi nebudou kupovat jenom rusové v USA 😄
Avatar - Anonym
Anonym
takže dobrá utopie vid, neostalinistická utopistická zelenobolševická kedlubno 😄 😄 😄

Lysenko proti tomu loooooooser, ale totální 😄 😄 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Každý rozumný člověk je zastáncem očkování!!!
Protože pokud máš rozum a respektukeš současné vědecké fakta a poznání, tak prostě k jinému závěru než očkovat nikdy nedojdeš!

Pro neočkovat totiž není žádný důvod!!! (samozřejmě kromě kontraindikace, ale o tom to není).
Avatar - Anonym
Anonym
přesně tak, jsou to ubozí, pokrytečtí plakátoví olyzovači, provokatéři, trollové a zelení neostalinističtí BOLSEVICI!!!
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
DonVito
Doposud jsem nepoužíval hate-list.
Ale včera jsem začal a Barik je prvním členem.
Je to hejter, takže se tam hodí.
Rozhodně to není tak, že bych ho nenáviděl.
Jen je to zcela zbytečný s ním diskutovat. 😉
Doporučuju.
gil54
OK, hate-list je každého svobodná volba, ale proč nám to sděluješ ?
Avatar - Anonym
Anonym
Diskutovat se zelenými bolševiky je ztráta času, to máš pravdu utopisto 😄 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mig_35
Hele Barik je celkem samorost a podivín, pravicový komunista a levicový kapitalista 😄 ale jeho nadávky aspoň mají nějakou úroveň a není vulgární.
Kolik tobě je vlastně let Bari?
Avatar - Anonym
Anonym
Mládí v tahu a do důchodu daleko 😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
typický olyzovač plakátu 😄 😄 😄
Mig_35
ještě to napiš třikrát. a pak běž vylýzat... no snad někoho máš 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Já na steně žádný plakáty s autama nemam, já sem si svoje sny splnil.

Musíš jinam 😄 😄
Mig_35
to byla narážka na pravopisnou chybu, jestli ti to nedocvaklo😊
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Co zas kecáš za naprosté nesmysly? Problémem dávno je omezování nabídky naprosto normalnich 4válců v běžných vozech jako Fabia, Octavia, Golf, Leon, 3008.Focus, Fiesta, Astra, Crossland, Grandland... :-! :yes: :no:
Avatar - Katikakus
Katikakus
Mektas tupe blaboly, jako ostatne uz dlouho. Viz koment od rohypnol.
Mig_35
Kia-krotitel 😄 😄 😄