"...Hasicí zařízení je na speciální platformě umístěno pod elektromobil a pomocí speciální trysky by mělo být schopné dostat vodu přímo do baterií..."
Mam dojem, ze ziaden elektromobil nema baterie volne zavesene pod podlahou (okrem starych multikarovych vozikov vo firmach). Vzdy su uzavrete v akejsi schranke, dost pevnej na to aby sa nemohli poskodit ak by niekto chytil niekde podlahou o zem. To by v tomto hasiacom zariadeni musel byt sakra vysoky tlak, aby prud vody "prerezal" plech aj obal clankov, aby sa voda mohla az do baterie...
Já bych to musel nastudovat, ale když nechcou uvést cenu tak asi ne, ale myslím, že to zařízení udělá do toho bateriového packu díru a zaplaví to hasebním prostředkem. Určitě to je dělaný jak se hasí letadlo, taky se udělá díra do trupu.
Tak řezání vodním paprskem se celkem běžně používá už nějakých 40, možná i 50 (???) let, takže proč ne.
Ale je zcela samozřejmé, že hašení baterko-werglu bude jistě vysoce ekologickou záležitostí :D:D:D Ostatně jako skoro vše okolo těchto ... věcí
Kam fluorem, lithiem, fosforem a dalšími jedovatými chemikáliemi otrávená voda odtéká, do kanálu? Bezva. Když zkratovaný EVmobil šoupnou do kontejneru, mohou být jedy neutralizovány a vysráženy přímo v kontejneru.
Ale Wine, co jsi to za nedostatečně vzdělaného chlapce, když nevíš, že cokoli se byť i jen vzdáleně ochomýtne okolo elektromobility, ZÁKONITĚ MUSÍ BÝT eko, bio, fresh, vege a vůbec to nejnadúžasňákovitější?
Copak ti to místní letka orálních elektrofilů vysvětluje málo často? :-):-):-)