Ferrari vzdává hold svým prototypům, které před více než půlstoletím úspěšně zápolily v zaoceánských vytrvalostních závodech. Zároveň oživuje legendární jméno. Moderní Daytonu pohání V12 bez turb a elektromotorů.
.... to je taková nádhera a navíc bez poskrvny ekosraček.
Tohle je Ferrari. ...jdeš si sednout a už zdálky tě má.... dech, tep, lehce se orosíš... pak sedneš, start a emoce se valí jak tsunami.... a ta jízda....
Ferrari je u mě jediná kára, co ti dává emoce na všech frontách a překrásně, po italsku....
Vztlak vozu se tu nápadně omezuje již samotným celkovým tvarem (zejména odvážně "projmutá" podlaha). Pininfarina by měl radost, neboť to připomíná jeho základní tvar vypiplaný v jeho tehdy prvním aerodynamickém tunelu a potvrzuje to jeho hlavní myšlenku, že veškeré přídavné aerodynamické prvky jsou jen znaky nedokonalosti tvaru.