Novinky
Tohle jsou kandidáti na evropské Auto roku 2022: Nechybí superauta, Číňané i dvě Škodovky
24 komentářů
Letos je to jasný, vyhraje ňákej vysavač :-!
Mno jo... a ruku na srdce, komu bys to hodil ty, v duchu té ankety?
Amaterasu
Asi https😐/www.auto.cz/…ni-na-pet-141017 ?
Asi všechno správně k a okolo BEV řiká Vávra https😐/cnn.iprima.cz/…ovan-vavra-51667
Asi všechno správně k a okolo BEV řiká Vávra https😐/cnn.iprima.cz/…ovan-vavra-51667
Za mě se zohledněním praktičnost, jízdní vlastnosti, cena, funkce, efektivita: Enyaq, příp. Ioniq5 (a bez ohledu na cenu EQS) :-!
Co je na krátkém dojezdu zkratů praktického?
Amaterasu
Všechno včetně dneska https😐/elektrickevozy.cz/…hode-se-ale-mlci
Běžnej denní nájezd je totiž v reálu 10 až 30 km = kolik denně nejedeš ty? 😄
Tak jako se zlepšujou baterie a přitom současně padá jejich cena zlepšuje se i rychlost dobíjení https😐/fdrive.cz/…a-pet-minut-8071 no a tady ti dojdou argumenty
Výrobně levnější prací s energií asi 3x efektivnější odpichem z místa https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296 PROSTĚ NEJLEPŠÍ :😉
a hlavně netřeba ropu = z těžby přepravy zpracování a na konci tankování elektřinou = stačí JEN ta ELEKTŘINA bez ropy BOMBA žejo? :yes: 😄
Běžnej denní nájezd je totiž v reálu 10 až 30 km = kolik denně nejedeš ty? 😄
Tak jako se zlepšujou baterie a přitom současně padá jejich cena zlepšuje se i rychlost dobíjení https😐/fdrive.cz/…a-pet-minut-8071 no a tady ti dojdou argumenty
Výrobně levnější prací s energií asi 3x efektivnější odpichem z místa https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296 PROSTĚ NEJLEPŠÍ :😉
a hlavně netřeba ropu = z těžby přepravy zpracování a na konci tankování elektřinou = stačí JEN ta ELEKTŘINA bez ropy BOMBA žejo? :yes: 😄
Ioniq, Enyaq, ID.4, Etron, EQS, Y, MachE, Born...
308, Fabia, Qashqai, C...
No... musím přiznat, že podobně jako loni mám pocit, že to jde s autama od 10 k 5 a žádnej vyloženě dobrej kandidát tam není... a možná jsou ty elektroplečky i zajímavější.
(ok, vím, že tam je třeba McLaren... ale to asi auto roku nebude, zatímco ETron je sice drahá hračka, ale asi by to bylo politicky průchodnější)
308, Fabia, Qashqai, C...
No... musím přiznat, že podobně jako loni mám pocit, že to jde s autama od 10 k 5 a žádnej vyloženě dobrej kandidát tam není... a možná jsou ty elektroplečky i zajímavější.
(ok, vím, že tam je třeba McLaren... ale to asi auto roku nebude, zatímco ETron je sice drahá hračka, ale asi by to bylo politicky průchodnější)
Tahle anketa je nevyzpytatelná.
Také je rozdíl, co bych tam viděl já a co si myslím, že vyhraje, osobně na favorita tipuji EV, asi něco z koncernu, ID či Born, ale kdyby to vyhrál EtronGT, který je nejen EV, ale i plnohodnotným prémiovým autem, který dle všech informacích skvěle jezdí, nezlobil bych se. Enyaq je je takovým rodinným "dostupným" EV, to by taktéž mohl být favorit, v tom je jiný, než ostatní zkratovozy.
Sám bych to viděl v mezích ankety (né, že bych to chtěl doma) asi na Arkanu, protože je to první SUV coupé v mainstreamu, má spalovák i hybrid a je relativně cenově dostupná a prý i fakt dobře jezdí, ale doba rozumným autum už asi odzvonila, nicméně by to dle mne splnovalo ty podmínky auta roku.
Vůbec bych se nezlobil ani za 308, ale pro mne je to zatím auto z renderů a promoreklam, tak neumím soudit, nicméně pro evropský trh je to jediný zástupce rozšířeného C segmentu.
Fabia a ni QQ dle mne nepřináší nic moc nového, jsou jen další v řadě, nicméně, jeslti to vyhrajou, zatleskám jim, že porota vybrala vlastně normální auta, která ubývají 😄
Také je rozdíl, co bych tam viděl já a co si myslím, že vyhraje, osobně na favorita tipuji EV, asi něco z koncernu, ID či Born, ale kdyby to vyhrál EtronGT, který je nejen EV, ale i plnohodnotným prémiovým autem, který dle všech informacích skvěle jezdí, nezlobil bych se. Enyaq je je takovým rodinným "dostupným" EV, to by taktéž mohl být favorit, v tom je jiný, než ostatní zkratovozy.
Sám bych to viděl v mezích ankety (né, že bych to chtěl doma) asi na Arkanu, protože je to první SUV coupé v mainstreamu, má spalovák i hybrid a je relativně cenově dostupná a prý i fakt dobře jezdí, ale doba rozumným autum už asi odzvonila, nicméně by to dle mne splnovalo ty podmínky auta roku.
Vůbec bych se nezlobil ani za 308, ale pro mne je to zatím auto z renderů a promoreklam, tak neumím soudit, nicméně pro evropský trh je to jediný zástupce rozšířeného C segmentu.
Fabia a ni QQ dle mne nepřináší nic moc nového, jsou jen další v řadě, nicméně, jeslti to vyhrajou, zatleskám jim, že porota vybrala vlastně normální auta, která ubývají 😄
Amaterasu
308 bude asi v pohodě, ale anketa má za úkol hledat i budoucnost a ta 308 je spíš poslední klasika = takže (a nebude to špatná volba) elektrický korejec = jsou dle všech info lepší než nekonečný nekončící koncernoVWý trápení s pohony = tentokrát se SW a možná fakt docela vážný s bateriema
Arkana pro mě naprostý outsider... technicky nezajímavé (torzka a dýchavičný hybrid) a že by to mělo nějaké charisma, to pro mě teda nemá.
308 - jo, klasický zástupce C-Segmentu, designově docela výrazný... to by asi šlo. Moje sympatie úplně nemá (iCock atd.), ale to je jen subjektivní.
Fabia a QQ - jo, nic moc nového, jen mírný progress v rámci oblíbených segmentů... někdy to ale stačí. On loni Yaris byl víceméně totéž.
Takže já bych to letos asi hodil nějakému EVčku... nejspíš buď Enyaq (jako konečně rodinné auto v nějak použitelném balení), nebo Ioniq (jako designově i technicky progresivní auto).
308 - jo, klasický zástupce C-Segmentu, designově docela výrazný... to by asi šlo. Moje sympatie úplně nemá (iCock atd.), ale to je jen subjektivní.
Fabia a QQ - jo, nic moc nového, jen mírný progress v rámci oblíbených segmentů... někdy to ale stačí. On loni Yaris byl víceméně totéž.
Takže já bych to letos asi hodil nějakému EVčku... nejspíš buď Enyaq (jako konečně rodinné auto v nějak použitelném balení), nebo Ioniq (jako designově i technicky progresivní auto).
Ale banda hnupu je toho schopna: bude elektricke a pritom relativne levne.
Nicmene by to byl "konec sveta" .
No, treba tak.
Nojo když už tak alespoň KIA EV6 nebo Ioniq5 = nebo maličko teda dražší EQS 😉
Vůbec špatný neni ani iX = snad to nebude https😐/elektrickevozy.cz/…ie-elektromobilu
uVWidíme jestli to je nějaká blbá série (možná řešitelná softwarem) nebo jen iD.3 nebo je to další MALÉR = tak jako svý doby žraní oleje nebo naopak vypouštění emisí
KDYBY se to ukázalo větší = byl by to fakt asi pVWoblém až jako VWo život https😐/www.autoforum.cz/…jmene-potrebuje/
VWyšlo jim to do takové pohodové klidné doby plné blahobytu = potřebovali by pVWopustit ne avizovaných asi 30 tisíc lidí ale aby se dostali na efektivitu Toyoty tak asi 200.000 nechtěl bych bejt Diess (no příjem by mi asi vyhovoval ale i s nim = fakt asi NE nE ne Ne NE :-!