Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Další omezování dopravy: Toto je neférový bič na řidiče!

Města se snaží vyřešit stále houstnoucí dopravu na úkor aut. Přibývají nová zúžení, speciální pruhy pro ostatní účastníky provozu či se stávající pro motorová vozidla rovnou ruší. Je jejich smyslem řidiče otrávit?
Zpět na článek
27. 11. 2021 08:37
27. 11. 2021 10:10
27. 11. 2021 15:46
27. 11. 2021 08:48
27. 11. 2021 09:07
27. 11. 2021 09:20
27. 11. 2021 09:40
27. 11. 2021 10:03
27. 11. 2021 10:45
27. 11. 2021 09:44
27. 11. 2021 12:04
27. 11. 2021 19:14
27. 11. 2021 19:20
27. 11. 2021 14:40
27. 11. 2021 16:31
27. 11. 2021 17:23
27. 11. 2021 19:05
27. 11. 2021 19:09
27. 11. 2021 19:40
27. 11. 2021 19:07
27. 11. 2021 20:59
27. 11. 2021 23:11
27. 11. 2021 23:20
27. 11. 2021 23:24
27. 11. 2021 17:28
27. 11. 2021 19:12
27. 11. 2021 21:07
28. 11. 2021 08:42
28. 11. 2021 11:42
28. 11. 2021 13:48
28. 11. 2021 17:06
28. 11. 2021 18:30
28. 11. 2021 19:53
27. 11. 2021 19:13
27. 11. 2021 19:20
27. 11. 2021 23:09
27. 11. 2021 08:37
Co si přát?
Už aby byly volby a tahle vymaštěná sebranka z Prahy sobě + Piráti šla do pekel. To co předvádí ta náplava, náměstek primátora pro dopravu, je trestuhodné :no: Pro mě asi nejhorší vedení Prahy za posledních 30 let. Je smutný, že to musím říct, ale že o bude horší než za Krndy, jsem nečekal…
Rozbalit vlákno
16
Avatar - rohYpnol
27. 11. 2021 09:59
Re: Co si přát?
Nejsmutnější je, že to stejné si budeš říkat i po nástupu příští sebranky.. To si budeš říkat, že to bude horší jak za Hřiba to jsem opravdu nečekal... :-(

Každá další vláda, zastupitelstvo, je horší a horší... A vždycky jdeš k volbám s tou marnou nadějí, že větší blb jak tam je dnes už přece být nemůže...

Bůh ochraňuj naší zem před příštím prezidentem... Babiš? Janeček? Pavel? ... To si budem říkat zlatý Zeman... A to je ty laťka proklatě nízko.
Avatar - Amaterasu
27. 11. 2021 10:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
27. 11. 2021 11:51
Re: Co si přát?
A co má Zeman společnýho stím, že v Praze je tolik bezmozků řidičů?
Avatar - Amaterasu
27. 11. 2021 11:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 12:10
Re: Co si přát?
Že je třeba ukázkou stavu společnosti? Jaká společnost, takový prezident.
Avatar - rohYpnol
27. 11. 2021 12:53
Re: Co si přát?
Ano. Přesně tak.
Avatar - Amaterasu
27. 11. 2021 16:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 11. 2021 10:10
Re: Co si přát?
zlatej pavlik bemu
ten postavil aspon neco

podobne zlatej kalousek
ten zatnul sekyru "jen" o pul bln, zbylo po nem v rezervnim fondu 140mld a nasmeroval statni finance spravnym smerem.
to StBak vse rozfrcal, udelal sekyru 1bln, statni pokladnu vyraboval, statni finance nasmeroval do pekel tak, ze prijmy statu ani nepokryji mandatorni vydaje, inflace a uroky na dlouhodobych maximech
Avatar - petr petrumr
27. 11. 2021 11:56
Re: Co si přát?
ten tvůj kalousek zlikvidoval tehdy veřejnou dopravu, zatrhnul stavbu dálnic, železnic i silnic. Jenom, že zrušil dotace na VD zahrnul autama prahu a D1 se stala neprůjezdnou. To Babiš až udělal konkurenci vlakům a konečně se mohlo jezdit vlakem z ostravy do prahy za peníze, co si může dovolit i dělník.
Avatar - Amaterasu
27. 11. 2021 12:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
27. 11. 2021 12:51
Re: Co si přát?
A mně je to jedno, auta mám, kola mám, práci mám, nemovitosti mám akorát mám spočítaný, že ta drahá fialka ten dluh bude zvětšovat, už včil nemám peníze na Jurečkovi potraviny a jestli to promítne celorepublikově, tak chudáci pražáci.
Díval ses, jaký stát má jaké dluhy?
Avatar - Amaterasu
27. 11. 2021 14:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 11. 2021 15:46
Re: Co si přát?
fiala prebira zemi ve stavu, kterej by moje babicka trefne prirovnala ke snedenymu kramu a deda by dodat a k vypity hospode a prazdny srajtofli
Avatar - Amaterasu
27. 11. 2021 16:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
27. 11. 2021 19:02
Re: Co si přát?
ty jsi ale opravdu velký howado !
Avatar - Midlosek
27. 11. 2021 08:48
Tak nějak...
"Pan náměstek Scheinherr s panem Čižinským v holportu s pirátským primátorem Hřibem skutečně vzbuzují dojem, že si pražské řidiče vybrali jako své nepřátele"

Tak s tímhle tedy naprostý souhlas. To co Scheinherr v Praze vytváří, to odporuje většinou zdravému rozumu. Mnohdy zbytečné cyklopruhy, nesmyslně zužující jízdní profil komunikace, nebo rovnou pruh pro auta uberou, různé další regulace, nekoordinované uzavírky, které mnohdy blokují úspěšně i MHD, naprosto nesmyslné předělávky křižovatek, výměny dobrých povrchů protože tichý asfalt, to jsou věci, které bude těžké vracet do rozumného stavu a pro daňového poplatníka řádově miliony úplně zbytečně vyhozených peněz. Třešničkou bude lanovka do Bohnic, nebo zakopání ulice v Holešovičkách pod povrch.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
27. 11. 2021 09:15
Re: Tak nějak...
Hold velkomesto... ma to vyhody aj nevyhody... ja to mam este fajn... ziadne zapchy ci obmedzenia... a pritom tu mam vsetko co potrebujem... navyse v okoli mesta krasne kopce ... z okna vidim slanske vrchy ... aj tie ktore su uz v madarsku ( tam sa volaju zemplinske vrchy ) ... do predrazeneho prehusteneho velkomesta dnes uz ani za 100 litrov... ludia naopak z hlucnych s preplnenych velkomiest dnes uz utekaju prec na vidiek a do mensich sidiel v okoli mesta ... v case internetu ked sa dnes uz da pracovat aj z plaze na havaji sa im ale nedivim...
Avatar - petr petrumr
27. 11. 2021 09:51
Re: Tak nějak...
Jo vy máte rozum, ale ti co si koupí barák v satelitu u Prahy bez vybavení, bez obchodu, bez pracovního uplatnění jezdí do té prahy autem. Ne nadarmo se říká, že bohatý je chytřejší jak vesničan a ti co už mají ztoho stereotypu problém, tady nadávají do vidláků a ochlastů těm co mají srnky za plotem.
Avatar - Amaterasu
27. 11. 2021 12:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
27. 11. 2021 12:39
Re: Tak nějak...
jo na to sem se díval a trochu bych to změnil, já bych ty baráky nalepil k sobě, dal průjezd a zahrada by byla za barákem s vlastní cestou aby varinama nejezdili na pole předem.
Avatar - Amaterasu
27. 11. 2021 14:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
27. 11. 2021 14:50
Re: Tak nějak...
Já udávám věcem správný směr. Byl jsem na Noidovi a ten řekl, jak jsem jel sem, tak proč máte ty baráky k sobě nalepené, vypadá to pěkněji jak u nás a má pravdu, když je barák nalepen, tak je izolován, utváří pěknou ulici, vytváří větrolam a ještě když je předzahrádka, průjezd, tak fakty ty vesnice jsou pěkný.
Avatar - WinDiesel
27. 11. 2021 19:04
Re: Tak nějak...
Myslí že ze svého výhledu v Horních Uhrách vidíš až na Zemplínské vrchy v Dolních Uhrách?
27. 11. 2021 09:07
parada
Budoucnost je v autech mimo mesta. Jen auta na zapujceni zaparkovany a jedno auto pro residenty a čau jezdi tramvaji a metrem
Rozbalit vlákno
4
27. 11. 2021 09:20
Re: parada
Tak si takovouto budoucnost žij sám, chlapče. Magistrát je tu od toho, aby město spravoval a ne vychovával své obyvatele… Metro a tramvaj použiji, když to bude mít pro mě smysl a ne proto, že musím ;-)
Avatar - petr petrumr
27. 11. 2021 09:40
Re: parada
plný souhlas, sice pirátům nerozumím, ale v tom jim fandím, i u nás se dělají cyklopruhy a ženou cyklisty na chodník. Pražáci si budou muset uvědomit, že ten můj model nevlastnit auto, když nemáš svůj pozemek se musí předělat do skutečnosti. V praze jsem byl asi před měsícem v hotelu, vlakem a jezdil jsem 3 dny mhd a nevidím důvod tam kritizovat dopravu, jenom bych tam zavedl dopravní MP, která by fakty ty řidiče co porušují vyhlášky a předpisy vyhnal od volantu a zejména tvrdě zakročit co blokují schválně mhd.
Avatar - rohYpnol
27. 11. 2021 10:03
Re: parada
To možná budoucnost je. Ale zapomněl jsi to podstatné sdělit. Že to je budoucnost na H0VN0!!!
Avatar - lyon667
27. 11. 2021 10:45
Re: parada
Jasný, doufám, že budou takhle spokojeni i potom co jim začnou zdrhat firmy, protože se k nim nedostanou zaměstnanci, ani zákazníci. Pokroková levice si pak může žít ten svůj středověký skanzen, který si vysnila, zatímco civilizace se mezitím přesune jinam.

V osmačtyřicátym se taky mnozí těšili na lepší budoucnost...
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 09:44
Šířka pruhu
"Základní šířka je 1,5 m pro cyklopruh a 2,5 m pro přilehlý jízdní pruh. "

Jak můžou tedy některé úřady povolit užší pruh pro auta? Natož nejakej inteligentní politik, aby tvrdil že stačí 1.9m pruh. Vypovídá to i o inteligenci lidi, kteří takového člověka volí.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - petr petrumr
27. 11. 2021 09:57
Re: Šířka pruhu
šak dočkej času na značku B15 a ti co mají širší než udávaná značka, tak asi tam vjezd budou mět zakázán. Neříkej o inteligenci, máš ji při výběru auta. Na mhd se taky nekupuje zájezdák.
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 10:21
Re: Šířka pruhu
Ok, takže vlastně chceš tím říct, že si mám koupit a provozovat vic aut. Protoze za 1. potřebuji někam dostat 3 dětské sedačky, to do malého auta fakt nejde, za 2., auto potrebuju pro denní používání k zajisteni služeb mym zákazníkům. Pokud budu jezdit MHD, tak k některým ani v Praze nejezdi ( neměl bych problém dojít klidně pěšky ), ale nevím jak bych tahal potřebné vybavení sebou. Jako že zaberu v metru nebo tramvají několik řad sedaček, a ostatní rádi počkají než vše neskladam dovnitř?
Ty patříš k te skupině jako ten místostarosta, který tvrdíte 1.9m stačí co?
Avatar - lyon667
27. 11. 2021 10:56
Re: Šířka pruhu
Petrumrda vyštípali z jiných diskusí, tak po letech trolluje znovu tady, přestože tu dostal už minimálně jednou ban.
Avatar - petr petrumr
27. 11. 2021 12:00
Re: Šířka pruhu
Máš něco k věci? Kde bydlíš, kolik máš aut?
Avatar - petr petrumr
27. 11. 2021 12:11
Re: Šířka pruhu
pochop to, že v praze fakty není místa pro více aut a na té uvodní stránce je ta uprava nutná, nebo Vy, když by tam nebyly ty sloupky, by jste na to šrafování vjížděli, stáli tam a podívej se na šíři toho ostrůvku, neviděl jsem řidiče třeba zpomalit a kde není ostrůvek nezastavují nebo jak vidí tramvaj přidají plyn. Kup si kárku, tam přendej věci a dělej to, jak to dělají třeba ve Vídni.
Avatar - Ozzman
27. 11. 2021 19:38
Re: Šířka pruhu
Ja na sidlisti a mam 2 auta a motorku ! A obcas tam parkuju i 3 auta, takhle my si tady zijem ;)
Avatar - Midlosek
27. 11. 2021 12:56
Re: Šířka pruhu
Ty jeho příspěvky mají v první řadě provokovat, což se bohužel také vede. Reagovat je ale zbytečnou ztrátou času - případně i nervů. Bohužel je tu podobných dost a tak nezbývá, než je přestat krmit. Nejsmutnější budou, pokud jejich příspěvky nevyprovokují žádné reakce ;-)
Avatar - petr petrumr
27. 11. 2021 13:18
Re: Šířka pruhu
Kdybys jezdil slušně, choval bys k jinému uctu, neporušovals předpisy a vyhlášky, nekradls, tak by mmoje příspěvky nevypadali provokativně. Myslím, že jsem na slušným foru a ne na diskuzi kde si lidi navzájem pomáhají kde co obelstít a ukrást.
Avatar - Midlosek
27. 11. 2021 13:33
Re: Šířka pruhu
:-[] :-[] :-[] snažíš se provokovat, plácáš výmysly, jdeš tak daleko, že se snažíš očernit a urážíš. Já ti na to neskočím, ale dej si pozor, za takové kecy třeba někde u piva, se běžně fackuje. To je má první a poslední reakce na tebe, abys věděl až se budeš dál snažit ;-)
Avatar - petr petrumr
27. 11. 2021 15:01
Re: Šířka pruhu
odpovídáš, vyhrožuješ
Avatar - WinDiesel
27. 11. 2021 19:07
Re: Šířka pruhu
trollíš, blábolíš
27. 11. 2021 19:12
Re: Šířka pruhu
Nějak nechápu, proč by se měl vidlák, jako vy, vyjadřovat k dopravní situaci v Praze
27. 11. 2021 10:08
Koho si zvolili...
Koho si pražáci zvolili, toho tam mají aneb kdo chce kam, pomozme mu tam :-) :-) :-)
Teď mohou plakat pouze nad svou hloupostí.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 10:23
Re: Koho si zvolili...
Tohle je složitější a ten co nebydlí v Praze se málokdy v tom orientuje a zjednodušuje to jako ty. Takze ano, zůstaň si při tom.
Základní problém je Praha sobě s Czinskym a jeho bandou, ti to hlásili v programu. A pirati chtěli za každou cenu ke korytu a z nějakého mne zatím neznámého důvodu jim dělají ustupky v tomto smeru. Dost si podkopavaji větev na další volby, ale možná mají záložní plán v tom, ze oni dopravu neřešili a jsou v tom vlastně nevinně. Ale podle mého si na další volby dost zdiskretitovali tímto.
Avatar - rohYpnol
27. 11. 2021 10:11
V Praze je blaze??
Je veřejným tajemstvím, že Praha a okolí je nejhorším místem pro život.

Já jen doufám, že pražské modely zůstanou v Praze a nebudou se z ní šířit jako mor. Modré zóny bohužel přišly i k nám... :no:

Jinak je to opravdu zvláštní doba. Volíme a platíme politiky, aby nám za naše peníze kur*ili naše životy a znepříjemňovali nám naše životy co nejvíc!!!

Znáte nějakého rozumného zastupitele, radního??? Já tedy ne. A to jich znám u nás opravdu hodně... :-( Nikdo rozumný do politiky nejde... Koneckonců, máme tu 4 mil kreténú co se nejsou schopni ani naočkovat :-!
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 10:28
Re: V Praze je blaze??
Nejhorší místo an život? No když vidím Brno nebo Ostravu, jsem ještě rád že jsem zůstal v Praze.
No já jich pár znám, ale žádný nebyl z Moravy. Nevím jestli to je nutná podmínka, ale zatím mi to tak vychazi. :-[]
Avatar - rohYpnol
27. 11. 2021 14:31
Re: V Praze je blaze??
Brno nechám stranou. Ale Ostrava je krásné místo na žití.
Avatar - Amaterasu
27. 11. 2021 14:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
27. 11. 2021 19:09
Re: V Praze je blaze??
Praha je na houwno jen ve vnitřních čtvrtích. Poté co zmizeli touristi, je to o hodně lepší, už tam zůstali jen otrawní hipsteři.
Avatar - Ozzman
27. 11. 2021 19:40
Re: V Praze je blaze??
Fakt ? Ja ti nevime, ale ani brnak necumi tak debilne ma cloveka s prazskou SPZ :D Jediny co je v Ostrave hezky je ten hrad.
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 23:16
Re: V Praze je blaze??
Jo na to jsem úplně zapomněl. Ostrava mi tedy nepřišla tak hrozná, ale v Brně se obejvit s A na značce, tak to je rudej hadr. :-[]
Člověk parkuje na vyhrazenem firemním místě podél silnice a ti za ním troubí a nadávají jak debilove, kdyz tam člověk chce zajet a ještě se na něj nalepit, že nemůže couvat
Avatar - Amaterasu
27. 11. 2021 10:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lyon667
27. 11. 2021 10:48
Re: V Praze je blaze??
A proto z Prahy tolik lidí zdrhá...
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 11:07
Re: V Praze je blaze??
Protoze se tam cpou lidi z Moravy? Kteří utíkají z Moravy do Prahy? :-[]
Avatar - lyon667
27. 11. 2021 11:12
Re: V Praze je blaze??
Právě naopak, i Moraváci zdrhají po letech z Prahy, znám takových ve svém okolí hned několik.
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 11:32
Re: V Praze je blaze??
Už jich je tam moc. :-[]
To je jako Vary s Rusy. Sami se sebou nevydrží a čím víc jich bylo tím rychleji je zase opouštěli :-[]
Avatar - Amaterasu
28. 11. 2021 14:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
27. 11. 2021 12:51
Re: V Praze je blaze??
Ano Praha není dobrým místem k žití.
Avatar - replicant
27. 11. 2021 13:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
27. 11. 2021 14:32
Re: V Praze je blaze??
Blbá otázka :no:
Avatar - Amaterasu
27. 11. 2021 14:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
27. 11. 2021 16:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
27. 11. 2021 14:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - replicant
27. 11. 2021 13:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Amaterasu
27. 11. 2021 16:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 11. 2021 11:37
křižovatka Legerova – Vinohradská a
Cyklopruhy jsou za trest, ale třeba za vybudování přechodu pro chodce na křižovatce Legerova – Vinohradská si Magistrat zaslouží pochvalu. Chodím místem téměř každý den a chodit podchodem byla otrava. Navíc auta to nijak nezdržuje. Semafory už tam byly predtím.

Přechod na jířího z Poděbrad je taky výrazné zlepšení. Zejména pokud místem procházíte s kočárkem. Uznávám ale, že zrušení jízdního pruhu pro auta situaci řidičům komplikuje.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 11:45
Re: křižovatka Legerova – Vinohradská a
Ano u muzea to neni tak hrozné, pokud se neprodlouzil interval semaforu. Ale je to přesně ukázka chování cyklistu/chodců. Proč použít podchod, je to otrava, kdyz můžeme omezit někoho jiného pro své pohodlí. To samé u cyklistů, kteří nevyužívají cyklostezku a vyžadují cyklopruhy.
Avatar - Midlosek
27. 11. 2021 13:05
Re: křižovatka Legerova – Vinohradská a
...kteří nevyužívají cyklostezku a vyžadují cyklopruhy.
A především používají taky chodníky, což platí i pro všechny koloběžky a různé hoverboardy.
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 18:59
Re: křižovatka Legerova – Vinohradská a
jo, to je taky věc. Máme takových cyklopruhů a stejně jezdí po chodníku.
Avatar - WinDiesel
27. 11. 2021 19:12
Re: křižovatka Legerova – Vinohradská a
Ty woe, ty jsi flagelant?
Ty považuješ procházku s miminkem v kočárku po přechod v centru Prahy za fajn?
Tam může bydlet a žít jen pošuk.
Avatar - Ozzman
27. 11. 2021 19:46
Re: křižovatka Legerova – Vinohradská a
Vinohrady jsou krasny, je tam hafo baru, hospod, obchudku, trhu a akci, skoro kazdy den, hodne parku a vyziti, kdyz uz bych musel zit v Praze v centru, tak tam, ne nadarmo je tam taky bydleni dost drahe a bydli tam prave celebrity a rusove :D ostatni na to nemaji. Ja tam mam kancelář a nemenil bych i kdyz tam dojizdim.
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 23:19
Re: křižovatka Legerova – Vinohradská a
Vinohrady se mi nikdy moc nelíbily. Úzké silnice, není kde parkovat, barák na baráku, tech par trhu a parku to nezachrani, ty jsou všude po Praze.
Takovej trochu lepší Žižkov.
Avatar - Amaterasu
28. 11. 2021 12:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
28. 11. 2021 15:27
Re: křižovatka Legerova – Vinohradská a
Ja jsem naplava ze zapadu, takže můžu hodnotit každou čtvrť nezaujatě. :-[]
Jinak aktuálně na starým Zličíně
Avatar - Amaterasu
28. 11. 2021 14:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
27. 11. 2021 19:44
Re: křižovatka Legerova – Vinohradská a
Jo, ten prechod u metra na Jiraku, to jsem sam koukal, ze to nekoho napadlo.

Kde se zrusil pruh pro auta ?
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 23:08
Re: křižovatka Legerova – Vinohradská a
Hned na ty světelný, kdyz vyjíždíme od kanceláře směrem k muzeu, tak kdyz jedeš od Muzea, tam zrušili pruh a rozšířili ostrůvek pro tramvaje.
Avatar - Beefcake
27. 11. 2021 12:04
Abcd
Za malovanie pruhov tam, kde je subezna cyklotrasa by som defenestroval, ale predtym to nechal zodpovedneho uhradit.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
27. 11. 2021 19:14
Re: Abcd
V Motole to opravdu přehnali, budou to rušit ale musí se to "naplánovat" a žádnou škodu nikdo samozřejmě hradit nebude.
Avatar - replicant
27. 11. 2021 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 11. 2021 12:12
Nejlepší fotky chybí...
Co třeba Plzeňská ve směru z centra ven u Motola. Desetiletí fungující komunikace na kterou nakreslili cyklopruh a pruh parkovací, aby to po půl roce vyžlutili a přeškrtali. Cyklopruh na Patočkový do centra, vloni byl z centra ven, než tu pitomost zase zrušili, teď pro změnu stejná pitomost do. A co Wilsonova ve směru na Štvanici, umělě omezená šířka plus šrafovaný ostrůvky. To nemá s cyklistikou nic společnýho ale je to jenom bohapustá buzerace
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Amaterasu
27. 11. 2021 14:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 19:01
Re: Nejlepší fotky chybí...
jo ta plzeňská je ukázkový příklad. K patočkově se ani nevyjadřuju, to je jako by chtěli cyklopruh nakreslit na D1
Avatar - Amaterasu
28. 11. 2021 12:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 11. 2021 14:40
Objektivita
Mam rad auta, bydlim v Praze, podnikam, jsem cyklista… v zadnem pripade nechci tvrdit, ze javim jak je to spravne, ale…
troufam si mnohym z vas napsat, ze si nevidite na spicku nosu. Temer kazdy odbornik tu vidi jen to svoje.

Mozna je na case uznat, ze do mesta auta prilis nepatri a snazit se jejich zbytecne pouzivani omezit. K takovemu uvazovani je ale treba byt ohleduplny k ostatnim a mit nejakou pokoru.
Praha je dopravne v haji. Neexistence okruhu je tezko akceptovatelna a tranzitni doprava je tak vedena mestem.
Autem se dnes v Praze posouvat ve spicce je na hranici nesmyslu.MHD ale funguje.

A pak jsou tu individualni formy dopravy. Ja jezdim do prace na kole. Tezko chapu, proc by to melo nekoho obtezovat, ale staci si to tady precist. Staci prece prijmout, ze silnice patri autum. Nikdy to tak nebylo, ale clovek se pak citi tak nejak v pravu, ze?
Zkuste si jet v Praze na kole ve spicce. Ja rano jezdim radeji 2x delsi trasou, abych se autum maximalne vyhnul.
Je to totiz o zivot. Protoze tech obleduplnych je mezi nami minimum a on staci jeden, ktery vas srazi.

Vzniklo dost cyklopruhu a ani ty mnozi z nas nerespektuji. Kazdy den mi tam nekdo vjede a primo me ohrozi! Jiste, znam to i z druhe strany a vim, ze spousta cyklistu nedodrzuje vsechna pravidla. Ale ti, co krici nejvic byvaji temi, kdo pravidla nejvic porusuji. Navic v aute vam hrozi skrabanec, cyklistovi jde o zivot vzdy.

Mozna by vam kriklounum prospelo to na kole zkusit, to by hned byl pohled z druhe strany. To by se to relativizovalo.
Ted se automaticky vsichni cykliste neumi na silnici chovat, na chodnik (byt na cyklostezce) nepatri a vsude jen vas, ohleduplne, brzdi. Pritom jste to vy, kdo z pohodlnosti voli neohleduplny zpusob dopravy. Co se nad tim zamyslet?

Kazdy kdo ma problem objet cyklistu s odstupem 1.5 az 1m jen demonstruje, ze na ohleduplnost a bezpecnost cyklistu dosud kaslal. Navic vy chytrolini, cyklopruhy vas teto povinnosti zbavuji.
Vetsina z vas treba netusi, jak vypada prejezd pro cyklisty kombinovany s prechodem. Pak jste strasne poboureni, ze cyklisti tam nemaj, co delat.
Proste to chce trochu odstupu a schopnost podivat se na vec z obou stran.
Vsichni vime, ze jsou zeme, kde cyklistika ve meste dominuje individualni doprave. Takze to jde. Pres noc se to asi nezmeni, ale casem i ti nejlinejsi a nejsobectejsi z nas zjisti, ze kolo ve meste je uplne ok.😉

Jsem pro zavedeni 30tky v obci? Podle mne nesmysl.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - rohYpnol
27. 11. 2021 16:31
Re: Objektivita
Podívej, předně je třeba si nalít čistého vína a je třeba říct, že cyklodoprava prostě nikdy nebyla, není a ani nebude pro všechny.

Že ty si nejspíš relativně pohodlně jsi schopný dojet na kole do práce je fajn. Ale proč tu vykládáš o tom jak jsi hrozně ohleduplný?? Na kole prostě děti do školy aní do kroužků neodvezeš. Na kole prostě v saku a košili do práce nedojedeš. A nákup pro rodinu taky nedovezeš. Že to nejspíš obskáče tvoje manželka?? A proto ty jsi ten pán ohleduplný??

Za tohoto počasí taky kolo je sakra ultimarivní. A MHD??

Já třeba vůbec nevidím důvod, proč máme financovat černé díry, a megalomanské předražené zakázky dopravních podniků, na kterých si masti kapsu politici. Když vezmu cenu za MHD, tak absolutně neodpovídá kvalitě.

Nikdo žádnou rozumnou alternativu osobní přepravě automobilem nenabízí. Tak to je. Praha představuje určitou výjimku díky metru. Ale to je asi tak vše.

A to, že se budují nesmyslné cyklostezky, cyklopruhy, které nedávají dopravné smysl, a navíc jsou neuvěřitelně předražené, to je jednoznačný fakt.

Když to vlastně shrnu, tak ti co vymýšlejí ty různé cykloprojekty a hnutí jako Automat jsou vlastně úplně stejně smýšlející jako EV zkatobezmozci.

Je třeba říct, že zde máme určitý uliční prostor. A máme tu určitou společenskou poptávku a potřebu. Poptávka a potřeba je jednoznačně automobilová doprava. Takže věnovat třeba 30% z tohoto prostoru 1% společnosti je totální popření smyslu nějaké poměrnosti.
Avatar - petr petrumr
27. 11. 2021 17:16
Re: Objektivita
za tu 30 bych volil aji fialku, která stejně bude, ale za chvilku tady bude článek o Rittigovi a jeho garáži, on třeba bral z každé jízdenky 50haléřů pro sebe. 5lidí tady nesouhlasí s magistrátem, že chcou zmírnit dopravu v praze, kolik lidí s tím magistrátem souhlasí se nedozvíme, ale podle počtu lidí co jezdí PID-to jest autobus, tramvaj, metro, vlak, lodí atd. se jeví ten tvůj příspěvek jako neobjektní.
27. 11. 2021 17:23
Re: Objektivita
Za me jen hloupy reci.
V Holandsku nikdo nema problem jet slusne oblecenej do prace. Vozit nakup na kole? Taky to tam v pohode praktikujou a to az do stari. Ale ja to nikomu necpu, nikoho nenutim. Jen nechapu, proc cyklista ma byt ten, kdo ma vypadnout ze silnice? Ohleduplnost je v tom, ze nedelas zacpy a z mesta smrdutej krater.
Nechces nakupovat lokalne? Chces si vozit rit na nesmyslny vzdalenosti? Tak uznej, ze ses pohodlnej. Pokud mas potrebu vezt se, mhd stavi vsude. Tak kde jsou ty argumenty?

Samozrejme chapu, ze cas od casu nebo v podnikani to jinak nejde. Ale kdyby to byla jedina auta na silnici, to by se to jezdilo, ze?
Avatar - rohYpnol
27. 11. 2021 19:05
Re: Objektivita
Ani. Hezky ses uvedl. Jen hloupé řeči :yes: Popis sedí na to co jsi napsal :yes:

Naprosto blbé argumenty. Zaprvé vůbec nevím proč tam zase podsouváš mě. Úplná blbost. Ale na rozdíl od tebe si umím představit, že nebudu pořád zdravý, přijde stáří, zdravotní problémy.

Zadruhé - nejvyšší hora Nizozemí je 322m ... Přírodní podmínky tam a tady jsou dost jiné.
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 19:09
Re: Objektivita
cyklista nemá na silnici co dělat, když je kolem cyklostezka. A kolik jich tam jezdí. Vidím to ve Stodůlkách běžně. Takže podle této logiky může auto na cyklostezku úplně v pohodě, vždyť si může vybrat a silniční pravidla jsou jen doporučení, že?
27. 11. 2021 19:40
Re: Objektivita
To, že to vyhovuje tobě neznamená, že to musí vyhovovat i ostatním. Pokud si opravdu toto myslíš, tak si nevidíš ani na špičku nosu ;-)
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 19:07
Re: Objektivita
Jezdím na kole taky a to co ty pozruješ, já nikoliv. Jezdím totiž na cyklostezkách, kterých je dost. Do centra na kole je nesmysl, inhalovat ten "čistý" vzduch na kole se mi fakt nechce, takže jezdím v okolí. Nicméně občas ty výlety do cyklopruhů z cyklostezek mám a nikdy jsem nezažil, že by mne tam ohrozilo nějaké auto. To mnohem častěji vidím ohrožení chodce cyklistou, jízda po přechodu, po chodníku, daleko od krajnice atd. A o to víc si dávám pozor, abych jako cyklista všechno dodržoval, protože se jedná o mé zdraví. A dokud budu já ohleduplný k řidičům, oni budou ke mne.
27. 11. 2021 19:17
Re: Objektivita
No - konec vašeho příspěvku byl OK, ale ten začátek : "Mozna je na case uznat, ze do mesta auta prilis nepatri a snazit se jejich zbytecne pouzivani omezit."

Co je zbytečné používání auta a kdo o tom má, dle vás rozhodovat ?
Avatar - WinDiesel
27. 11. 2021 19:18
Re: Objektivita
ty vidíš taky jen to svoje
Praha je svým terénem a mnohými převýšeními a úzkými komunikacemi NAPROSTO NEVHODNÁ pro cyklistiku. Kdo to nevidí, nevidí si na špičku nosu.
27. 11. 2021 20:59
Re: Objektivita
A co je to moje? Ja auto vyuzivam rad. Ale vazne netusim proc bych jako cyklista nemel mit moznost bezpecne pouzit silnici pri ceste do prace? A aby to nebylo znovu podsunuto… nemluvim o pripade nevyuziti cyklostezky paralelni se silnici.
Proc ma ridic problem cyklistu minout s 1-1,5m odstupem, kdyz mu zakon dosud stejne narizuje objet ho v bezpecne vzdalenosti? A proc nekomu vadi pruh, kdyz mu pak tato povinnost odpada?
A to ze nekdo rekne ze jezdit do centra na kole je nesmysl je argument? A jeste tim argumentem jsou vyfukove plyny? Tak to je vazne skvela argumentace! Ackoli ty vyfukove plyny pak vadi nejen cyklistum ale vsem okolo a rezidentum. Ale kdyz nekdo dojizdi ze satelitu, prece nepojede mhd, ze? Vzdyt on se vecer vrato do svych 400m2 prirody😉.
A to ze je Praha nevhodna pro cyklistiku kvuli kopcovitemu terenu? Blbost. Staci bezna fyzicka zdatnost. Ale ta se sezenim v aute neudrzuje 🤔 pro ostatni jsou tu elektrokola apod. Porad lepsi nez SUV na ceste do kanclu.
Kdyz nekdo jede blbe, zaslouzi potrestat. Ale ty chudaci, co najizdi do cyklistu autem protoze se citi silnejsi, by meli jit do vezeni. Kazdy den me behem 20km vezmou 3-4 ridici tesne na zrcatko. Nektere damy ani nepodezrivam, ze schvalne. Ony si to proste ani neuvedomi…
Ty jsi mozna nikoho vjet cyklistovy do pruhu nevidel. Ja to vidam kazdy den. Kolonalidi na mobilech, jedu cyklopruhem a clovek cumici do mobilu mi to tam posle. Vubec netusi ze tam jedu. Youtube jeste asi neposila takova upozorneni… takze kdyz budu generalizovat jako vetsina z vas o cyklistech, musel bych rict, ze vsichni ridici aut jsou kreteni, ne? To by to ado neprislo koser.
Jenze to je jen snaha ziskat munici proti cyklistum, tak je potreba je hodit do jednoho pytle. A vis proc nejezdi vic lidi na kole? Protoze pro to nejsou podminky a jde o zivot. Kdyz se zacnou delat prvni kroky (uznavam, ze ne vsechny jsou dobre), hned se proti tomu musi vystoupit.

Zpet k otazkam:
1) Maji cykliste v Praze pravo pouzivat silnice tam, kde neni paralelni cyklostezka?
2) maji pravo jezdit bez obav o zivot?
Kdyz budeme vsichni dodrzovat zakony teto zeme, tak s trochou ohleduplnosti a pochopeni pro situaci toho druheho by to melo but jen lepsi.
Agresivni kreteni, kteri si svuj nesouhlas s cyklopruhy resi na cyklistech na silnici nepatri.
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 23:11
Re: Objektivita
Proč cyklistovi vadí jezdit u pravé krajnice? Proč cyklistovi vadí používat helmu? Proč cyklistovi vadí používat cyklopruh a jezdi po chodníku? Takhle se můžeme ptát pořád dokola. Kdyz chtějí kvůli svému zdraví 1.5m, Proč nechteji nosit helmy?
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 23:20
Re: Objektivita
Bez obav o život nemůže jezdit ani řidič. Pokud se bojiz o život, neměl bys ani chodit po chodníku nebo po bytě.
Ale jinak samozřejmě, jsou normálními ucastniky silničního provozu, pokud nemají vjezd zakázán.
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 23:24
Re: Objektivita
A kdyz jsme u toho. Kolikrát potkáš auto, že projede křižovatku na červenou? Sem tam někoho, kdo nestihne oranžovou možná. Já potkavam cyklisty jedoucí na červenou,i třeba v půlce cyklu, prakticky denně. A to mluvím o Praze, kde tech cyklistu tolik není. Takže se nedivím, ze vam jde občas o život, kdyz jezdíte na červenou nebo skacete rovnou na přechod pro chodce.
Avatar - petr petrumr
27. 11. 2021 21:09
Re: Objektivita
šak tam namontovali někde značku B8.
27. 11. 2021 17:28
Můj pohled.
Dopravu v Praze vnímám od dětských let a neustále se novou výstavbou a zkvalitňováním komunikací zlepšovala.

To platilo zhruba do doby, než nainstalovali první zpomalovací prahy. Od té doby, což je zhruba tak 25 -30 let, jsou prakticky všechna opatření, snad kromě Blanky a pokusu o okruh, jen k horšímu. Včetně nesmyslných a nekoncepčních zmiňovaných cyklopruhů.

Jezdím po Praze jak autem, na motorkách a skútrech tak MHD a posledních 20 let i na kole a nestraním ani nepreferuji žádný způsob dopravy. Kroky pokládám jako záměrné koncepční omezování používání vozidel ve městě možná i spojené s benefitem něco vyrejžovat do vlastní kapsy. Také názory hasičů a řidičů záchranek jsou na tato nová opatření negativní, ale nikdo se jich neptá.

Mně se to nelíbí, nepokládám to za správné ale nic s tím udělat nemohu.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - rohYpnol
27. 11. 2021 19:06
Re: Můj pohled.
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 19:12
Re: Můj pohled.
přesně tak. Nemám problém s nějakou koncepcí. Ale cyklopruh narvanej všude to opravdu není. Stejně tak jako dálnice narvaná do každé horní dolní je nesmysl.Pokud je místo, ať se klidně udělá cyklopruh/cyklostezka, ale když není, tak to prostě nejde.Problém je i s parkováním, tak se místo parku udělá parkovací dům? no neudělá...
27. 11. 2021 21:07
Re: Můj pohled.
S tim souhlasim. Koncepce stoji za ***. Neresi se ze by to melo od nekud nekam vest, jen se to cpe na existijici silnice, neresi se propojeni, casto z niceho nic konec, nekdy nemate samci zjistit, ze existuje paralelni cyklostezka atd. Mapr. Cyklopruh na Chlumecke je magorina. Nikdo se mezi ty auta nevyda dobrovolne.
Holt to planujou lidi, kteri nevyuzivaji kolo k doprave a asi nemaji zadnou zkusenost.
28. 11. 2021 08:42
Re: Můj pohled.
Cyklopruhy dělají lidi bez reálné zkušenosti i znalostí (natož aby na studovali), ale je to aktuálně “in”. Nikdo z těch pitomců z magistrátu po těch cyklopruzích nejezdí. Primátor i radní pro dopravu jsou náplavy a myslí si, že změní Prahu k obrazu svému, tedy “moderní” metropoli. Jen jim to nevychází a lidi jich mají dost, protože pražská doprava díky těmto hloupým zásahům jen trpí a účastníci provozu s ní… :no:
Avatar - Amaterasu
28. 11. 2021 09:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 11. 2021 11:42
Re: Můj pohled.
Praha hlavne potrebuje konecne dostavet prazsky okruh. Proc stoji v patek odpoledne kolona na Karlovarsky smerem do centra? Ze by to bylo tim, ze clovek jedouci z Plzne do Hradce musi jet huste obydlenou mestskou ctvrti? A misto toho aby delali vsecko proto aby nejel prostredkem Brevnova, tak to dokurvej cyklopruhama. A cyklopruhy na komunikacich suplujicich mestsky okruh a radialy nemaj co delat. Neni mozny kvuli par desitkam jednotlivcu za den omezovat desetitisice ridicu. A ta Patockova je toho dukazem.
Avatar - Amaterasu
28. 11. 2021 12:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 11. 2021 13:48
Re: Můj pohled.
Pro začátek by to hlavně chtělo zdárně ukončení územní a stavební řízení. Což v době kdy se každej spolek může 16 x odvolat není reálné ani za 100let. A s tímhle právním stavem nedokázala končící vláda nic udělat, to je snad nejhorší. Zmiňuješ pořád že Babiš odmítl spolufinancovat městský okruh, což je úplně jedno, pokud ta stavba nemá ani územní rozhodnutí. A vsadím se s tebou, že peníze na ní nebudou třeba ještě ani v době, kdy už Babiš nebude prezidentem...
Avatar - Amaterasu
28. 11. 2021 13:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petr petrumr
28. 11. 2021 15:56
Re: Můj pohled.
babiš to zastavil proto, že praha nechtěla si to platit a nevidím důvod, proč my z východu bychom měli něco pražáčkům platit a doplácet na pragocentralismus. Ještě se provalilo, že děti země jsou napojeny na pražský podsvětí a blokují silnice na východě aby bylo více peněz pro prahu.
Avatar - Mikesus
28. 11. 2021 17:06
Re: Můj pohled.
tak to je dobrej vtip. Máte tam ještě něco takového, abychom se mohli pobavit?
Avatar - Amaterasu
28. 11. 2021 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
28. 11. 2021 18:30
Re: Můj pohled.
Ja bych byl pro :-[]
Pak bychom měli peněz dost na silnice.
28. 11. 2021 19:53
Re: Můj pohled.
Tak nějak. Je chlapec dost mimo ;-)
27. 11. 2021 19:13
Volby
Tak uvidíme, která strana slíbí, že to vrátí do stavu před Hřibem - a tu budu volit
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
27. 11. 2021 19:20
Re: Volby
Ono v Praze je v politických stranách mnoho dalších soudruhů progresivistů a neomarxistů, nejsem si jist žádnou stranou.
Prapor by měla zdvihnout ODS, ale ....
Avatar - Mikesus
27. 11. 2021 23:09
Re: Volby
Naprosto souhlas. :-[]
28. 11. 2021 10:53
Vždycky mě zdvihá tlak....
....když nějaký pirátsko-progresivistický pošuk začne krákorat, že chtějí město změnit tak, aby zase bylo "pro lidi" a ne "pro auta". Jako kdyby auta nesloužila lidem!!! :-O :-O :-O
Rozbalit vlákno
0