Elektromobilita
Ten bazmek, je děs. Normální volant, by to mělo mít.
...za karbon-keramické brzdy bývá dnes obvykle (BMW, Porsche) okolo 250k, zde je 454k, to je téměř dvojnásobek a to je docela hodně.
Amaterasu
Inflace je mrcha = a bude asi ještě HODNĚ veselo 😲 :-!
Ono je jiný ubrzdit Porsche 911 a přes tisíc koní velkýho sedanu = viz ty nutný 21´´ asi to budou pořádný kotouče
Doufám že minimálně https😐/auto-mania.cz/…na-svete-ma-suv/
Ono je jiný ubrzdit Porsche 911 a přes tisíc koní velkýho sedanu = viz ty nutný 21´´ asi to budou pořádný kotouče
Doufám že minimálně https😐/auto-mania.cz/…na-svete-ma-suv/
VDC
Stejně se to rozpadne, jako všechen šrot toho zhulenýho autisty.
PS Brzdný výkon pořádnýho auta je přes 1MW...
Na svoji Teslu zvažuji přední brzdy od EBC, které jsou asi o 3,5kg lehčí než originály, takže by měly prodloužit dojezd o cirka 24km.
Nechci to řešit jen kvůli dojezdu, ale i kvůli možnosti si s tím autem víc zablbnout.
https😐/www.teslamagazin.sk/…tuce-ebc-brakes/
Kromě toho platí to co píše DonVito. Máš auto s 300kW výkonu, ale brzdit chceš jistě aspoň tím 1MW výkonu ne? Nebo ne?
A myslím že Plaid má víc než 300 kW. Bylo by fajn, kdyby elektromobily uměly brzdit elektricky alepoň stejným výkonem jako při zrychlování.
Co třeba superkapacitory ?
Dyť ubrzdit 2,5 tuny z 250 kmh na nulu vyrobí jen cca 1,5 kWh
I ztráty se podílejí na zpomalení takže účinnost v tomhle případě není prvořadá, ale samozřejmě větší je líp..
Ale souhlas že v rychlostech nad 200 kmh bude max. brzdný výkon v MW, proto říkám že by se měli zaměřit na jeho lepší využití. No asi to není tak jednoduché
A pouzily i ultrakapacitory.
Jednoduche to skutecne neni.
A je mnohem jednodussi vyrobit MW brzdy, nez MW pohon. 😉