Také kombi verze nového Peugeotu 308 je dostupná se dvěma stupni plug-in hybridu. Dále jsou k dispozici dvě výkonové verze benzinového tříválce a jediný turbodiesel.
JJ to dělají ty dotace
mimochodem celou situaci komplikuje snadná dostupnost úvěrů a leasingů
jeden už neplatí za celé auto ale musí vydělat jen tolik, aby mu zbylo cca do 20 000 měsíčně na splácení ... a to dá spousta lidí a firem
To je len povzdych, ktory sa netyka iba pezotu ale vsetkych. Ceny strednej triedy tiez narastli a tie emisne pokuty niekto zaplatit v konecnom dosledku musi.
ceny su sialene, nebude sa to predavat, vyrobca kombi zareze s odvovodnenim, ze sa to nepredava a vsetci chcu suv. Mne to pripada, ako by to robili naschval a mozu zarezat dalsiu klasicku karoseriu a vyrabat viac suv.
Kup si Peugeot s manuálem. To není řazení, ale mávání. A co takhle logika po francouzku. Kup si Traveller s nefungujícím gripcontrolem, rovnou dostaneš zimní pitomé gumy Céčkové na 17kách se zákazem použití řetězů. A ty jinak normální zesílené do techničáku nedopíšeš.
Nerozumiem otazke. Konfiguroval som si obe auta do podobnej vybavy a vykonu, V rovnakej vybave vysiel touran o 3k€ viac a ako bonus mal este aj slabsi motor.
To už je bohužel jisté, tedy určitě už to nebude pravý Opel s technikou GM... Takže zájemci o poslední pořádný velký Opel by si měli sakra pospíšit! :-O
Přišla mi tužší, přesnější, ale neměl jsem ta auta vedle sebe. Navíc co jsem tak četl, tak 508 trpí na dost dětských nemocí, kdy tu a tam něco nefunguje, což u Insi asi neplatí, minimálně ne u nového auta.
Technika GM, hm... to je trošku obecná nálepka. Insignia má automat od Aisinu (bohužel) a čtyřkolku od GKN (bohudík)... tohle všechno by nakonec asi mohla mít i pod Stellantisem.
Dá se čekat, že 4x4 nebude vůbec... a převodovka od Aisinu zůstane... a co bude největší problém spojený s odchodem od GM budou motory. Aktuální nabídka nejsou vyloženě nějaké klenoty, no ale aspoň jsou to dvoulitry.
A pak samotná platforma... nová Insi je dobrá, ale ani 508 není úplně marná, tady asi spíš bude záležet jak se to povede odladit.
Asi má Peugeot zájemců víc než dost, když si dovolí takhle sebevědomé ceny. Spíš by bylo zajímavé vědět co vše je v kombi navíc nebo lepšího, když chtějí příplatek 65 tis. Kč? Nebo, že by do kombíku konečně začali v Peugeotu montovat lepší a odolnější řemen do 1.2 THP....
Spíše zřejmě zkoušejí v Peugeotu kopírovat Škodu s Octavií combi, tu Škodovka prodává aktuálně od 559 900,- Kč s litrovým trojválečkem o výkonu tak 81 kW.
lebo v SR existuje cenník hatch aj sw od septembra a cenový rozdiel (allure pack) je 1000 eur. Cenník vydaný k 1.11. - rovnaký rozdiel 1000 eur (25000 czk), ale už o 500 eur navýšenie. Auto sa ešte nepredáva, ale cena sa za 2 mesiace navýšila !!! Nechápem ten rozdiel medzi hatch a sw v ČR a vydanie až teraz, nemáme rovnakého dovozcu? (asi nie)
by byly i akceptovatelné (v kontextu dnešní doby), ale chtělo by to za tyto ceny i nějaké motory. Tříváleček na několik způsobů a podměrečná nafta jako základní motorizace fajn, ale co dál? Nic než PHEV a ty vyhoví jen určitě specifické skupině zákazníků. Zrovna kombajn si o dvoulitrové HDI doslova žadoní.
S prednym previsom dlhsim jak zadnym... to snad len pezot dokaze takuto nesymetriu pretavit aj do seriovej podoby ... vid aj 407 kombi ( dalsi "krasavec" ) a pod... inak auto fakt nechutne drahe a nevkusne.... a nesympaticke... pritom suv ako 2008 ci 3008 du fakt kukatelne... zlata corolla v tomto smere alebo leon a golfik.... vedla tohto pezota zlate vozy
Cena vypadá hrozivě, ale při srovnání - základ
o 5 tis levnější než O4Combi ( určitě zase co nevidět vyrukují s akcí jako styl u Opelu)
308 SW má navíc 2 zón.AC, multi volant, bezdrát.Smartlink, čtení dopravních značek!, zadní PDC, dešťový senzor, akustické sklo, virtual, 10" displej, kožený volant, sklopná zrcátka, bederní opěrka, loketní opěrka, 12V vpředu
Tak za ty prachy se dá pořídit i SUV - Tucson, Kuga (Vignale, 4x4 a stojí míň), Megane plugin, Corolla,... všechno je buď levnější a nebo lépe vybavené. Nemluvě pak o tom, že Toyota má hybrida vyzrálého a je to víceméně tutovka, pokud bych měl jít o hybrida. A co víc, Corolla je jako kombík. Cenová politika Peugeota je postavená na hlavu. Pak se můžou divit, že Toyota je největší automobilkou a Stellantis se spojuje se všemi možnými značka do koncernu a stejně prim nehraje.
Bylo by pěkné kdyby tak málo stála varianta PHEV. Jenže já porovnávám HEV. Tam jsou na tom víceméně stejně s výkonem. Jenže cena je v případě Peugeotu propadák. Obávám se, že kdyby byla Corolla v PHEV, tak to dopadne stejně. Stellantis dělá hybridy drahé a elektriku zatím nijak nenabízí. Místo toho šéf kritizuje elektromobilitu. To si měl ten mamlas nechat pro sebe.