Nebylo by od věci, kdyby někdo sepsal článek o tom, co to SUV vlastně je. Čím je tahle kategorie charakteristická a jasně odlišitelná. Protože marketingové oddělení automobilek je tam schopné nacpat cokoli od pandy po pandur. Pak mají někteří jedinci pocit, že mají SUV, když si koupí oplastovanou předokolku s litrovým tříválcem.
SUV je auto, co se tváří jako terénní, ale chybí mu konstrukce typická pro terénní auta. Prvním průkopníkem byla Toyota RAV. Řekl bych, že ani pohon všech kol není podmínkou pro to, aby auto bylo SUVčkem.
No tak já si myslím, že právě toto- rekukce, přídavná převodovka, dokonce bych řekl žebřinový rám je typické pro Off Road, nikoliv SUV. Jediné SUV s redukcí byl Forester, myslím.
Takže akú konštrukciu má toto Monteverdi? V článku okrem rozmerov a motora nie je o tom ani slovo (ako ináč?). Trochu objasni, prečo by sa dnes toto auto nemohlo nazývať SUV-čkom.
jsem viděl před pár lety, musím přiznat, že jsem do té doby o této značce neměl ponětí. Monterverdi byl každopádně zajímavý a podnikavý chlapík a tenhle konkurent Range Roveru se mu povedl. Monteverdiho koncepce využívající velké us motory se potkalal zrovna se sedmdesátkami a jejich ropnou krizí, což nebylo pro značku nic dobrého, každopádně, při srovnání se soudobým Rangem z toho Safari vycházelo lépe, byl to ještě dotaženější lux off-road, který si svou cenu obhájil. Pěkný kousek historie. :yes:
no tak vem z kasičky dva míče a můžeš ho mít doma! Pak se budeme k tobě chodit koukat. A na vstupném to máš do roka zpátky. Já bych to tak udělal, ale nemám ty dva miliony :)