Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jaguar prý představí nové modely až v roce 2025, mají být elektrické a luxusnější

8 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ktore tu uz kazdu chvilu mohlo byt ( hold ale asi este nie plne lektricke ze jo ... tak preco projekt nepizastavit no jo ) ... jak som mal kedysi jagy rad tak cim dalej tym viac mi pripominaju uz zufalu alfu....
Freddka
Nojo co maji delat, oni skutecne maji dlouhodobe problem drzet krok s nemeckou premii Audi, BMW, Mercedes.

Jsou schopni udelat konkurenceschopna auta, ale objem prodeju maji vyrazne nizsi, takze to se pak tezko konkuruje.

Ja mezi radky ctu, ze se jim v podstate rozpadl prodejni model Jaguaru. Jeste ze maji Land/Range Rover, to je nejspis drzi financne nad vodou (ano jinak jsou indicka Tata)

Takze to asi chteji vyresit zmenou portfolia tak, aby se dostali nad premii, tj do vod Bentley, Aston Martin apod. To jim preju hodne uspechu, protoze to je velka zmena a na tom trhu je taky slusna konkurence.
Avatar - Anonym
Anonym
Ty současné modely nikdo nekupuje 😄 😄
Zejména ten slavný elektromobil 😄

Nad vodou je drží F-Type s V8 a SUV s V8 hlavně u arabáků, v usa atd
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
fDrive dnes😒br />
Ceny elektrických a spalovacích aut se protnou později
Pokud se něco nezmění, ceny baterií napřesrok stoupnou
Ceny baterií do elektromobilů rychle klesaly, zejména díky intenzivnímu vývoji. Z nedávných 1 200 USD (27 000 Kč) za kWh v roce 2010 až na 137 USD (3 080 Kč) za loňský rok a 132 USD (2 970 Kč) letos. Analytici předpovídali, že na magických sto dolarů (2 250 Kč), což je cena, obecně vnímaná jako zlomová kvůli dosažení cenové parity se spalovacím automobilem, cena poklesne v roce 2023. Jenže tato krásná matematika se zadrhla. Vzhledem k celosvětové covidové krizi totiž začaly prudce růst ceny potřebných materiálů a zvrátily dosavadní homogenní vývoj.

Baterie prudce zlevňují. Překonávají odhady největších optimistů

Příští rok tedy dojde s největší pravděpodobností k mírnému navýšení, což bude v moderní historii novinkou. Podle electrek.co by cena mohla povyrůst na 135 USD (3 040 Kč). Pokud tedy nedojde k nějakému nečekanému technologickému průlomu, musíme počítat s odložením parity zhruba o dva roky. Uvidíme tedy příští rok, zda se předpověď vyplnila.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Příští rok nic neuvidíš = teď nám teda s ekonomikama slušně zamával čínskej agent SARS-CoV-2 u nás s bonusem že jsme jeli na dluh už za konjunktury takže výsledek je https😐/cnn.iprima.cz/…y-rok-2020-52325 a budoucnost https😐/www.e15.cz/…malajsie-1385670

Ale protnutí cen se čeká(lo) někdy po roce 2025 = může tam bejt lehkej posun
ŽE díky ČÍNSKÉMU DARU světu zdražilo všechno víš taky = jablka co si kupuju na 59,90 Kč 😲 😄

ZÁKLAD že auto na elektřinu je z PRINCIPu výrobně levnější a milej bonus přitom efektivnější (snáz má vyšší výkon) to SNAD VÍŠ ne? tak jako (už) víš že tvůj nick je multi-miliardama vydotovaný = což (bohužel) NENÍ vtip = fakt tu blbou naftu zvýhodňujeme, aby vůbec mohla konkurovat benzínu
mrazik
Vsude ctu jak jsou BEV auta jednodussi a levnejsi na vyrobu, tak proc stoji dvakrat az trikrat tolik co spalovaci ? Ja bych si rad koupil elektriku na dojizdeni do prace, ale nejlevnejsi stoji 750 tisic a velikost nakupni tasky. Za to jsem nedavno koupil S-Max s LED svetly.
gutex
Tesla3 se zadním pohonem (RWD) používá železofosfátové (LFP) baterie, bez niklu a kobaltu, které jsou levnější a stabilnější :-!
topten
automobilky maj na EV a baterkach hodne slusnej rabat, tedy i kdyz by ted baterky nezlevnovaly, tak s rostouci konkurenci EV pujdou dolu i tak
3tis kc/kWh - 80kWh baterka u auta velikosti oktavky s dojezdem 500km za 1/4mega v ceskejch je pekna cena i tak. tolik vyklopim jen za benzin za 3 roky a to zas tak moc nejezdim