Design
Přihlásit pro přidání komentáře
Ungalabunga
3
Vypadá to v pohodě ale nemělo by to tu šanci, češi si nechtějí kupovat nová levná a praktická value for money auta, daleko radši mají drahá a méně praktická auta a nebo stočená bazarová auta :-!
Ja Prvni 123
Jsem si říkal, proč tady provokujou s autem jenom pro Indii, a ono ani tam ne.
Prostě za klik prodat duši. Takže čtěme a komentujme grafiku nikdy neexistujícího auta.
Není vám u toho hamba?
Prostě za klik prodat duši. Takže čtěme a komentujme grafiku nikdy neexistujícího auta.
Není vám u toho hamba?
Velice skličující zpráva pro všechny ortodoxní škodafily...myslím, že sebevražd přibyde nyní geometrickou řadou. Čekat rok na ty geniální trestné lavice a prkenný podvozek, to se nedá vydržet...! Plně všem rozumím, momentálně stojím v Řempu ve frontě na kvalitní lněný provaz.
PowerHouse
Ta indická Škodárna Slavia má větší rozvor než Scala, takže je to Scala combi a mnohým lidem již stačí kufr ve Scale.
A u naloženého Scala kombi potřebujete navíc silnější motor 1,5. To jste nad 500 000. Ten motor 1,0 by taky jel, ale musel mít krátké převody a i vyšší spotřebu.
A u naloženého Scala kombi potřebujete navíc silnější motor 1,5. To jste nad 500 000. Ten motor 1,0 by taky jel, ale musel mít krátké převody a i vyšší spotřebu.
PEEPEE
Ve Škodovce dát těm H O V*A D U M přes tlamu za to, že použili název Slavia na čistě Indickém trhu!! Když na ostatní modely sází názvy z kterých by jeden hodil šavli. 8-s 8-s 8-s Asi tam hulej hodně tvrdej matroš. A COBY KDYBY nás milá redakce moc nezajímá, to je téma jak v hospodský putice. (Na článek jsem určitě nekliknul. Stačí jeden canc do diskuze jen kvůli tomu názvu, víc si to ani nezaslouží )
jam2015
a potom v kufri!!
Keď vidím, čo tam majú ľudia zbytočne stále naukladané, a vláčia to krížom krážom ako nomádi, tak sa čudujem, že nejazdia aj s prívesným vozíkom ;-)
Keď vidím, čo tam majú ľudia zbytočne stále naukladané, a vláčia to krížom krážom ako nomádi, tak sa čudujem, že nejazdia aj s prívesným vozíkom ;-)