Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
0
tak to je ale moc povedené auto,samozřejmě je to koncept a v produkční verzi to bude jinačí.ale jestli to bude náhrada primery,tak sem s ní.BRAVO NISSAN :yes:
tak to je ultramegasuperkara! bohuzel i kdyby se neco takoveho zacalo vyrabet, tak v civilni podobe to uz ale tak skvely nebude...
CrazyJester
Co povazuji jako nejvic zarazejici je, ze na jedne strane mame treba Jaguar, ktery predstavuje 'nejdulezitejsi' auto novodobe historie (xf) a na druhe nissan ktery 'jenom' predstavuje nakou studii. A asi nejsem sam komu se vidi ze ten interier nissanu je fakt hezsi nebo alespon rovnocenny tomu jagu. Nemyslim vubec ty typicke konceptove prvky jako jsou sedacky nebo modre podsviceni vsude, ale samotne krivky, tvary, pocit a postoj. A co se exterieru tyce, nekdo v tom muze videt lexus...ale bocni profil je jasna US Maxima a predek je typickej nissan (treba Murano). Jestli je na tom aute neco 'prevzeteho' tak to je jenom bocni lajna ktera mirne navazuje na S-ko. Ale to urcite neni hrich v kontextu kde MB spolu s BMW je trendsetterem v designu. A jestli z toho vseho ma byt nake ponauceni, tak je to jenom to, ze japonske znacky uz davno nehraji druhou ligu...nebo si snad nekdo mysli ze na narocnem americkem trhu se japonci prosazuji jenom diky levnym kopiim?
Auto se mi VELMI líbí, bohužel ten název je jak nová produktová značka vložek s křidélky -Always 😄
Tak tohle kdyby začli v takové podobě vyrábět, tak by to byla top managerská limuzína No.1! Žádný S, žádná A8, 7.... . Prostě krása.
Jáchym
Zajímala by mě jedna věc. Proč se seriové modely designově tak liší od studií, když se studie většinou líbí lidem mnohem víc? Nemyslím teď technické vychytávky, které jsou u studií většinou pro sériovku nepoužitelné, ale ten design, fakt to nechápu. Nejhezčí jsou právě koncepty, tak proč pak vždycky civilní verze vypadá tak nudně?
Máš kus pravdy.Nové koncepty jsou vesměs velmi pěkné,mnohdy až velmi odvážně tvarované.Ale když příjde na výrobu,tak nám ve finální podobě z pásů sjede "něco",co se konceptu trochu podobá...
_patrik
No moc jsme se toho nedozvěděli, ale Nissan podle všeho chce rozmnožit módní rodinku velkých sportsedanů, aby si taky zobnul ze slibné odezvy trhu. Aut s dvojkřídlými dveřmi bez B sloupku se na výstavách poflakuje čím dál víc, ale málokdo si dovolí tohle řešení dát i do produkční verze, přecejen torzní tuhost za menší peníz je milejší. Zrovna tak vyvýšený (vyztužený) středový tunel, který redukuje vnitřní prostor na podélné 2+2, většinu nakonec odpadne. Budu čekat na informace o podvozku, rozvržení váhy a náhonu, tuhosti karosérie versus celková váha, bezpečnostních prvcích (nejlépe adaptivních a inteligentních), motorizacích versus spotřeba a emise atd. Ale budiž to Nissanu přáno, ať se projekt vydaří. Třeba jim přitom zbyde i chvíle času na nějaký seriózní projekt nižší střední.
martinpapo
malo ktore japonske sa mi takto paci, neviem ale vobec sa neboja ist do takychto konceptov,neviem ci to nieje iba moj dojem...
Konečně dustojny nastupce maximy. Po trochu podivnych kouscich typu Quashqai nebo Tiida je tu konecne pekny nissan.